Kas keegi seletaks täpselt PIIRAJA süsteemi ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
bond

Kas keegi seletaks täpselt PIIRAJA süsteemi ?

Lugemata postitus Postitas bond »

Tere.

Huvitab siis piiraja tööpõhimõte. Kuidas seda pannakse, kuhu mida pannakse jne. Kui on nt 70kw mootorratas ja vaja 25kw.

1. Kas siis esinduses kuskil pannakse piiraja ja väljastatakse paber, mida politseile näidata kui kinni peetakse või tehakse siis ARK dok 25kw peale ?

2. Kas piiraja kontrollib pöördeid ainult või ka kiirust ? Näiteks 5 käiguka üle 10 pöörde ei lähe. või on see kõikide käikudega nii? või siis on piiraja seadistatud kiirusele ?

3. Tean et rolleritel on seibide süsteem piirajaks ja osadel juhtmesüsteemina. Kas on võimalik panna ka mingi digitaalne või siis mehaaniline lüliti, et saab seda kohapeal ümber vahetada ???



Bond
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

pannakse piiraja siis süütesüsteemi,süütepooli ja cdi vahele(rolleritel vähemalt)
1.ramos antakse paber,millega lähed siis ark-i ja seal tehakse dokumendid ymber.
2.poorete piiramine jah.
3.peaks saama nii,et paned teise elektriahela ümber piiraja(lülitiga siis,lülitad ahela piiraja juhtme peale,siis piirab,paned otse,siis ei piira).
55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Tihtilugu pole asi üldse nii keeruline - plekist junn laseb throttle avada poole võrra... st siis, et põhjagaasi kätte ei saa, ei muud...
eelmine hooaeg rinkal peale esimest etappi leidsin sellise asja oma värskelt soetatud CBR600 küljest :mrgreen:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Minu CBR on originaalis 82 kw, lasin piiraja peale panna... sisselaskesse pandi üks seib iga püti peale, mille augu suurus oli võibolla 1/6 kogu augu suurusest ning gaasi piiraja, mis siis põhimõtteliselt ei lubanud gaasi rohkem peale keerata kui võibolla 30% kogu gaasist.

Nii käis siis 82 kw -> 25 kw
Passis tehti väike muudatus, nüüd on seal 25 kw ja asi jokk..

To Tramm66: :wack: (lol) (slap)
Kasutaja avatar

Len
Postitusi: 234
Liitunud: 15 Sept 2005, 20:45
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Len »

tramm66 kirjutas:
Tihtilugu pole asi üldse nii keeruline - plekist junn laseb throttle avada poole võrra... st siis, et põhjagaasi kätte ei saa, ei muud...
eelmine hooaeg rinkal peale esimest etappi leidsin sellise asja oma värskelt soetatud CBR600 küljest :mrgreen:
Ei nojah mati :lol: midagi pole öelda, tasemel vend (lol) , rinkal piirajatega. t*** ma ei või :mrgreen:. Üldiselt jep , sisselaskesse topitakse mingi pleksit junn mis laseb vähem kütet peal, ja pöörded ka enam kõrgele ei tõuse.
Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille

tawka
Postitusi: 19
Liitunud: 28 Veebr 2006, 17:58
Tsikkel: Suzuki sv 1000s
Asukoht: pärnu-tallinn-paldiski

Lugemata postitus Postitas tawka »

Kuid kui juba on piiraja peal, kas sellest on siis kuidagi aru ka saada, näitex ei saa gaasi põhja keerata või pöörded ei lahe maximumini???
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”