Cobra raadiosaatja ja Autocomi ühendamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Cobra raadiosaatja ja Autocomi ühendamine
Riputan siia skeemimoodi asja kuidas Bike 2 bike kaablis juhtmed jooksevad ja kuidas ma seda muutsin, et sain Cobra saatja sama kaabli abil kiivri asemel Autocomi külge ühendatud.
Lühidalt öeldes jootsin kaabli kiivri külge tuleva pistiku asemele sellise pistiku mis sobib Autocomi halli värvi AUX pistikupesasse.
Asja võti paistab olevat see takisti mis originaalkaablis on sellesse pistikusse sisse ehitatud ja mis tuleb sinna uude pistikusse samuti sisse ühendada.
http://personal.inet.fi/cool/sights/Fil ... kaabel.gif
Lühidalt öeldes jootsin kaabli kiivri külge tuleva pistiku asemele sellise pistiku mis sobib Autocomi halli värvi AUX pistikupesasse.
Asja võti paistab olevat see takisti mis originaalkaablis on sellesse pistikusse sisse ehitatud ja mis tuleb sinna uude pistikusse samuti sisse ühendada.
http://personal.inet.fi/cool/sights/Fil ... kaabel.gif
Viimati muutis Aatomik, 18 Jaan 2006, 22:56, muudetud 1 kord kokku.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Mul endal on see keskmine, Active-Rider aga AUX pistiku ühendusskeemi usun neil kõigil sama olevat.
Loobusin Cobra enda peakomplektist pärast seda kui olin kahest kiivrisse minevast juhtmest "jagu saanud". Enda arvates nagu väga ei rabelenud ega rebinud aga katkestused tulid sisse, algul hakkas ragisema ja siis katkes ühendus hoopis. Lõikasin huvi pärast lahti ja sees on tõesti sellised väga peenikesed juhtmed. Tundub, et Autocomi kaabel on vastupidavam, vähemalt on see tunduvalt jämedam jne.
Kui hinda vaadata, siis olekski naljakas kui see vastupidi oleks.
Loobusin Cobra enda peakomplektist pärast seda kui olin kahest kiivrisse minevast juhtmest "jagu saanud". Enda arvates nagu väga ei rabelenud ega rebinud aga katkestused tulid sisse, algul hakkas ragisema ja siis katkes ühendus hoopis. Lõikasin huvi pärast lahti ja sees on tõesti sellised väga peenikesed juhtmed. Tundub, et Autocomi kaabel on vastupidavam, vähemalt on see tunduvalt jämedam jne.
Kui hinda vaadata, siis olekski naljakas kui see vastupidi oleks.


-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Kiivri sees on jah Autocomi peakomplekt.
Cobra poolelt on saatja, keermega juhe ja PTT nupp. Kõik ülejäänu on Autocomi värk.
Selle juhtme, kuhu otsa saatja käib, tegin veidi pikemaks. Kuigi saatja mahub mul ka sadula alla, saan selle kas paagikotti või esiklaasi vahele (CBR:il seal selline sobiv vahe) torgata kui sidega probleeme peaks tekkima.
Cobra poolelt on saatja, keermega juhe ja PTT nupp. Kõik ülejäänu on Autocomi värk.
Selle juhtme, kuhu otsa saatja käib, tegin veidi pikemaks. Kuigi saatja mahub mul ka sadula alla, saan selle kas paagikotti või esiklaasi vahele (CBR:il seal selline sobiv vahe) torgata kui sidega probleeme peaks tekkima.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Äsja valmis ka Cobra saatja toitelülitus. "Laboritingimustes" testitud ja töötab. 
Kuna Cobra toitepinge on 6 volti, ei saa teda otse tsikliaku külge ühendada. See toitelülitus alandabki 9-14v -> 6 voldini.
Voolu saab sellega võtta nii otse tsikli akust kui ka Autocomi AUX pistikust.
Kui kellelgil asja vastu huvi siis võin skeemimoodi asja ka valmis kritseldada ja üles riputada.

Kuna Cobra toitepinge on 6 volti, ei saa teda otse tsikliaku külge ühendada. See toitelülitus alandabki 9-14v -> 6 voldini.
Voolu saab sellega võtta nii otse tsikli akust kui ka Autocomi AUX pistikust.
Kui kellelgil asja vastu huvi siis võin skeemimoodi asja ka valmis kritseldada ja üles riputada.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Panin Motomarketi lehel tähele Autocom Active Rideri kohta käivat märkust:
Puudub raadiosaatja toiteadapter. Raadiosaatja kasutamine on võimalik ainult koos saatja enda toiteallikaga (akuga).
Huvitav, aga mul on nimelt see sama Active Rider ja toide tuleb sealt mis ludiseb. Mingi aeg tagasi just testisin Cobrat ilma akudeta, toide tuli Autocomist - no problemo!
Puudub raadiosaatja toiteadapter. Raadiosaatja kasutamine on võimalik ainult koos saatja enda toiteallikaga (akuga).
Huvitav, aga mul on nimelt see sama Active Rider ja toide tuleb sealt mis ludiseb. Mingi aeg tagasi just testisin Cobrat ilma akudeta, toide tuli Autocomist - no problemo!

-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Väljavõte Autocom-i kodulehelt:Aatomik kirjutas:Panin Motomarketi lehel tähele Autocom Active Rideri kohta käivat märkust:
Puudub raadiosaatja toiteadapter. Raadiosaatja kasutamine on võimalik ainult koos saatja enda toiteallikaga (akuga).
Huvitav, aga mul on nimelt see sama Active Rider ja toide tuleb sealt mis ludiseb. Mingi aeg tagasi just testisin Cobrat ilma akudeta, toide tuli Autocomist - no problemo!
What’s the difference between Active-7 & Pro-7?
If you look at www.autocom.co.uk and hover over ‘Autocom System Examples’, to see the pull down menu, select ‘Choice of Expandable Systems’ which explains the difference between Easi-7, Active-7 & Pro-7. In short, the Active is the same as a Pro-7 for intercom speech (except the Active-7 has a volume pre-set control and Pro-7 has a high/low jack). Stereo music, bike to bike, VOX etc all work the same and most accessory leads work the same, save the following; While the Active-7 is smaller than the Pro-7 and has its own built in bike power regulator and lead, it is not able to also bike power an approved transceiver, which the Pro-7 can when bike powered, and the Pro-7 can be used portable (hence is bigger for internal battery compartment and bigger bike power regulator). The Active-7 does not auto cut the music & bike to bike 100% when the phone is in use. The Pro-7 does. The Active-7 does not auto mute the music 50% when receiving bike to bike. The Pro-7 does. Both the Active-7 and Pro-7 mute the music 50% when speaking rider-passenger. Both have reliable VOX Both can have a third headset (for side-cars) Pro-7 gets a choice of optional bike power leads, while Active-7 is basic fixed. While the Acive-7 has an adjustable pre-set speech volume control, which some people like, others prefer to have the Pro-7 remote speech volume high low control (with/without earplugs). Typically with the Active-7 you will find the optimum setting for without earplugs, and again for with, but this is normally under the seat or in a tank bag. The Pro-7 is factory pr-set to the optimum settings for without earplugs, and if you are using earplugs then fit the High jack plug supplied, or use the optional remote high/low switch. As with all intercoms it is important to place the microphones and speakers in the correct position for optimum performance and sound quality. If you are not using a transceiver that the Pro-7 can bike power, and you can live with the music & bike to bike not auto cutting when on the phone, then perhaps the Active-7 is your best option. (You can use part 136 to remote cut the TX VOX when using the phone) The Active-7 uses the same headsets and headset leads, music leads, phone leads, GPS/Radar leads and most bike to bike leads etc. (Save transceiver bike power leads) for the Pro-7. For more advice please call your local distributor or phone/email Autocom UK. +44 (0)1926 431249 enquiries@autocom.co.uk
Autocom Active-7-Smart sees on kivi, mis kangesti meenutab 78xx seeria pingestabilisaatoreid. Nimetatud kivi annab +9V halli värvi pesasse (raadiosaatja pesa).
Ma ei ole suutnud sellele +9V pinnile välja mõelda muud otstarvet kui raadiosaatja toide. Iseasi on see, kas võimsamaid saatjaid (4W Kenwoodid näit.) on otstarbekas selle allikaga toita. Voolutarve võib suureks minna ja kivi hullemal juhul maha põleda. Kusagilt välismaa foorumist lugesin hiljuti, et Autocomi sisemised toiteallikad on mõeldud 0.5W saatjatele ja Autocom ei soovita neid kasutada 4W saatjate toiteks.
Hiljuti ostsin 1.5A voolu andva 7808, mida kavatsen proovida Kenwood 3107 eraldiseisvaks toiteks. Kenwoodi aku töötab 7.2V peal, julgen arvata, et 8V sobib ka (kui Autocom 9V pakub).
On kellelgi kogemusi raadio toitega?
Ma ei ole suutnud sellele +9V pinnile välja mõelda muud otstarvet kui raadiosaatja toide. Iseasi on see, kas võimsamaid saatjaid (4W Kenwoodid näit.) on otstarbekas selle allikaga toita. Voolutarve võib suureks minna ja kivi hullemal juhul maha põleda. Kusagilt välismaa foorumist lugesin hiljuti, et Autocomi sisemised toiteallikad on mõeldud 0.5W saatjatele ja Autocom ei soovita neid kasutada 4W saatjate toiteks.
Hiljuti ostsin 1.5A voolu andva 7808, mida kavatsen proovida Kenwood 3107 eraldiseisvaks toiteks. Kenwoodi aku töötab 7.2V peal, julgen arvata, et 8V sobib ka (kui Autocom 9V pakub).
On kellelgi kogemusi raadio toitega?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
4W Kenwoodi saatjatega on ette tulnud olukordi, kus isegi Pro-Rider ei suuda saatjale piisavalt toidet anda. Enne kui sooviks ilmtingimata just 4W võimsust kasutada, tuleks eelnevalt veenduda, et pingelang raadiosaatjal liiga suureks ei läheks. Näiteks Kenwood TK 3107 ei lähe liiga madala pingega üldse saatma. Tegemist on ikkagi prof. saatajaga ja võrreldes Cobraga, on ka voolutarve suurem. Lisaks veel- 4W saatajate edu 0,5W ees saab tarbida ainult siis, kui KÕIGIL on justnimelt 4W saatjad ja korralikult häälestatud antennid.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Et siis millise raadioga?schalter kirjutas:...
Hiljuti ostsin 1.5A voolu andva 7808, mida kavatsen proovida Kenwood 3107 eraldiseisvaks toiteks. Kenwoodi aku töötab 7.2V peal, julgen arvata, et 8V sobib ka (kui Autocom 9V pakub).
On kellelgi kogemusi raadio toitega?

Niipalju oskan öelda, et Autocom tõepoolest 4W saatjat toita ei suuda, proovitud, hästi vastik on ... kuidagi eriti kõva on see Kenwoodi tühja aku signaal

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.