Ketaspidur jääb peale.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
vaino91

Ketaspidur jääb peale.

Lugemata postitus Postitas vaino91 »

Tere. Sai soetatud omale Suzuki DR 125. Aga selline mure, et esipidur kipub peale jääma natuke. Kas see võib olla tingitud külmast ( väljas on olnud ligi -10 kraadi, kui sõitmas olen käinud ) ? Või on viga millegis muus ? Kuidas pidur ilusti töötama saada ?
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Aitab see, et võtad suporti lahti, klotsid vahelt välja. Puhastad breke cleaneriga kõik osad ära, katsud, kas kolvid liiguvad kenasti ja paned kokku tagasi. See on abiks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Kui suport juba kord laiali on, tasub ka tihendid ära vahetada. Mul on aga selline lugu juhtunud, et pidurivooliku sees oli kummitükk lahti, lasi õlil liikuda suporti poole aga tagasi ei lasknud.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Yks v6imalus on veel, et klotsid on nii kulunud, et kolb ei lähe enam korralikult tagasi sisse. Endal oli sama mure.
Kasutaja avatar

xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

Lugemata postitus Postitas xander »

Endal sama jama olnud mis kõrtsmikumolulgi, et piduri voolik "emane" ja sellest tingituna jäi pidur peale.
Mina sain asja lihtsalt korda. Ajasin voolikust takistutraadi sisse ja natuke kuumaks ka, keerutasin seda voolikut seal ümber ette vaatlikult ja sai hakkama. Muidugi eks ta veidi rikantne on kuna võib vooliku ära rikkuda ja see võib ilmena alles siis, kui seda pidurit väga vaja oleks, aga noh praegult on ta siiamaani kestnud ja ma arvan et mul läks sellega õnneks kuna ma ei ajanud seda traati väga kuumaks.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud kätte ära!!!

Teema algataja
vaino91

Lugemata postitus Postitas vaino91 »

Võtsin siis kogu krempli lahti ja tuli välja, et kolb kinni kiilunud. Panin hästi vedelat õli vahele ja nüüd ootan homseni. Siis saab ehk liikuma. Seejärel puhastan ära, vahetan tihendid ja panen kokku tagasi.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.


Tead, ära seda vana õli sinna tagasi enam pane, sest sellel võib korrosioonivastane lisand olla aegunud ja see üks põhjus, miks kolvid kinni kipuvad jääma. Aga küllap sa oleks seda nagunii teinud. :)
Et jõudu siis!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”