tahaks krossi sõita

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
ants12

tahaks krossi sõita

Lugemata postitus Postitas ants12 »

mis arvate antud rattast?
http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... tm_lc4.htm
tasub sellist osta?
kuna bike sai enduro vastu vahetatud ja sellega on nüüd pea poolteist nädalat krossirajal sõidetud,on krossi sõitmine vgagi meeldima hakanud.
sellega on tulnud ka mõte krossika hankimisele.nüüd uuringi maad.
tahaks teada üldse sellise tsikkli kohta(igasugune info teretulnud)
tulnud ka soov osaleda harrastajana mõnel võistlusel(nii kross kui ka enduro)(see mõte ka varem olnud-nii et pole mingi ühekordne öine märg unenägu)
muidu mõtlesin nii 250 peale aga samas jäi silm selle antud isendi peale.
ärge nüüd hakake ajama et poiske osta esmalt võrr endale.
vanust juba 23,tsikklitega tegelenud juba väikesest peale,tõsi küll vene omadelt lääne omade peale sai tuldud ca 2 a tegasi.
rääkige midagi asjalikku

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See ei ole motokrossi tsikkel. (Punkt)

Edasikaebamisele ei kuulu.

Jätka otsinguid
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

racerx kirjutas:
See ei ole motokrossi tsikkel. (Punkt)

Edasikaebamisele ei kuulu.

Jätka otsinguid
äkki põhjendad ka mix ta ei ole siis, ma loll tahax kahh teada mis ratas see siis on seal???
hoolega uurides tundub, et rinka ratas see ka ei ole.... ja croom ka nagu ei tundu olevat... mis krdi ratas see siiis on kui ta pole krossikas?? :mrgreen:
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

tegemist enduuroga. Enduuro ei ole sama mis motokross.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tegemist ei ole isegi võistlusenduuroga vaid harrastusenduuroga LC4. Eks taga saaks krossi sõita aga ta on ikka väga raske.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

selge.... sain kahh targemaks :)
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Teeks veel keegi kahe lausega krossi ja enduuro ( kestvuskross?) olemuse vahe selgeks, et aru saada miks siis nende harrastamiseks pruugitavad rattad erinevad on.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Teeks veel keegi kahe lausega krossi ja enduuro ( kestvuskross?) olemuse vahe selgeks, et aru saada miks siis nende harrastamiseks pruugitavad rattad erinevad on.
Erinevus selles, et rajad erinevad. Kui krossirada koosneb hüpekatest, järskudest kurvidest... (üldiselt on vist enamik inimesi krossirada näinud), siis krossiratas on kerge, hästihallatav mootoriga riistapuu sinu kahe jala vahel. Elektristarter puudub. Ehk siis eesmärk läbida kokkuvõttes mitte eriti pikk distants võistluse jooksul. Krossiratas on puhtalt võistlemiseesmärgiga ja tänavakasutuseks suht harva homologeeritud.

Endurorada ei sisalda reeglina pidevat hüppamist, vaid enduro on erineva maastiku läbimine. On see siis liivane, kruusane, muld vms. Vahemaad on pikemad, rattad reeglina vähe raskemad, oli'uliseks muutub kestvus ja kõikide osade töö pikema aja jooksul, krossirehvid asenduvad tihti endurorehvidega. Enduroratas on tihti numbrite ja tuledega ning sobivate rehvide korral täiesti tänavakasutuseks kõlblik. Tihti on endukas varustatud elektristarteriga.

Kui selgitused on arusaamatud, siis kasutaga otsingut ja vaadake netist mis on tulemuseks krossiratta ja enduroratta otsingu sisestamisel. Abiks on ka otsing piltidest.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Rataste erinevus on niigi selge jah. Pakkuski huvi see pool, et mis tingib selle erinevuse. Netis ringi otsides tuleb nii palju infi vastu, et lõpuks on segadus veelgi suurem ja küsimusi veelgi rohkem. :)
Suzuki GSX 750 Inazuma

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

spinna kirjutas:
Teeks veel keegi kahe lausega krossi ja enduuro ( kestvuskross?) olemuse vahe selgeks, et aru saada miks siis nende harrastamiseks pruugitavad rattad erinevad on.
Enduuro ja kestvuskross on samuti täiesti erinevad asjad.

Kui motokrossis on viimase ajal sobilik sõita ikkagi ainult neli takti tsikliga siis kestvuskrossis on tippmeeste valik hoopis kahetaktiline.

Põhjused näiteks selles, et kaal on kergem ja töökindlam kui vaja kaks tundi järjest kihutada. Pluss veel sada muud asja.

Nii et Favor offroadiks sellist pilli nagu lc4 osta on ikka üks mõtetumaid asju mida teha.
2 takti võrr või 250 on super.


Enduro pill on ikka enam vähem krossiratas. Keegi peale honda siiani sellist luxust pole lubanud nagu nimetatud tehas oma X versioonidega et on raami ka special teinud.
Ehk siis ideaalis on endurotsikkel krossikas mis on natuke "uimasema" raamiga. Keerab ehk vähe kehvemini kuid on stabiilne uhamisetel mööda sirgeid ja üleüldse rahulikum.
Mootor on vähe teistmoodi käima pandud. Pauk tuleb altpoolt ja mootor ise pehmema käiguga igatepidi. Ehk siis nelitakti tsiklil on teised nukad sees jne.

Mida veel ?

Teema algataja
ants12

Lugemata postitus Postitas ants12 »

tahangi sõita nii metsas kui ka krossirajal,võitselda tahaks ka nii enduros kui krossis(HARRASTAJANA)
palju selle antud tsikli mass umbes olla võiks,on ta siis nii raske et enduroks ja krossiks üldse ei kõlba?
on siin kellelelgi pakkuda siis midagi vähe paremat mulle?
antud tsikli kohta tahaks infi ikkagi,ärge öelge et s**t ratas osta teine,rääkige lähemalt
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Võistlemiseks räägime ikka kaalust 100 kg kandis. On ta siis veidi üle või alla. LC4 on poolteist korda raskem (150 kandis) ja usu mind - sellega maadlemine on tükk tegu.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
ants12

Lugemata postitus Postitas ants12 »

seda maadlemist ma tean jah,mu endurokas kaalub umbes 170kg,päris läbi võtab sellisega krossirajal sõitmine
aga pakkuge mulle ise midagi,hind võiks jääda sinna 20k kanti,nii üles kui allapoole,27 võiks lagi olla.võib ka remonti vajada mingil määral
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Oota veel mõni nädal - hooaeg saab läbi ja päris palju krossikaid tuleb müüki. Samas on see väga halb hinnaklass. Ka asjaarmastaja tasemel ei soovitaks ise küll sellise klassi rattaga võistelda. Sealt ei saa midagi head tulla. Keegi ei anna toimivat apastraati selle raha eest ära. Alates 30 leiad miskit, 40-st alates korralikku. Uuri järgi, palju see müügi alla olev Kommionu pakutud vanem LC4 kaalub. Tundub olema tehtud just võistlussõidu jaoks. Äkki on tunduvalt kergemaks aretatud (tuled jms puudu), siis tasuks küll selle poole juba kiigata? Sest ega selles hinnaklassis miskit korralikku kergemat eriti ei leia küll!
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
tsarr

kross

Lugemata postitus Postitas tsarr »

Ega sa Ants Otepäält pole?Kui jah siis võta Räätsa käest honda 450

Teema algataja
tsarr

Lugemata postitus Postitas tsarr »

Krt palju husaberg kaalub,see kah ju päris suur ratas ja sõidetakse sellega nii mis hirmus,selle hinna eest on see hea ratas küll ma arvan,ktm siiski tegija nimi ju.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Husa on kerge. Jääb 100 kg algusse reeglina. Kogu 450-650 valik vähemalt.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
ants12

Lugemata postitus Postitas ants12 »

ei no olen küll otepäält
räätsa oma oleks hea küll aga suts kalliks jääb,tahaks muud elu ka elada

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kuule tsarr mis juttu sa nüüd ajad. Ktm on tegija nimi jah, nagu ka teised. Kas see siis tähendab, et tegija nimi et siis saab blackbirdiga krossirajal sõita ?

LC4 on mõtetu pill motokrossi jaoks. See on lihtsalt endapiinamine. Tuuni sa seda palju tahad midagi head sealt ei tule.
Üleüldse need suurte porikatega ktm-id tasub ära unustada. KTM muutus mootorattaks alates 99. Enne seda mudelid on enesepiinamine ja mõtetu ajaraisk.

Kui midagi targemat pole teha ja soov siin foorumis arutada siis laske käia.

Lihtsalt pole mitte midagi nende õigustuseks õelda.

Tahad 25 tonni eest krossikat. Võta leht lahti ja otsi.
Võin öelda et unusta ära tsiklid nagu KTM kuni -98 mudeleid,. Suzuki kuni -95
Honda 250 võid kivinäoga 92 alates osta. Võrr samatmoodi.
Aga sõltub alati konkreetsest tsiklist olukorrast jne.

Ja seda siin foorumis selgeks ei saa, aruta palju tahad. Need teemad on sada korda minu meelest läbi käidud. Pane aint otsingusse sisse tok tok motokross ja loe.
Kasutaja avatar

kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

tahangi sõita nii metsas kui ka krossirajal,võitselda tahaks ka nii enduros kui krossis....(HARRASTAJANA)
Kuule Ants, sellist universaalratast pole olemas! :P

Enduurokas on tehtud sõitmiseks metsa vahel ja enduurovõistlustel,
krossikas aga krossirajal sõitmiseks. :D

Käisin kah oma Kawasaki KLX 650 R-iga krossirajal sõitamas.... :oops: Nutt tuli peale :cry: - mu ratas kaalub ca 150 kg ja on seetõttu krossirajal raskesti juhitav! :cry:

Kunagi ammu-ammu (aasta '95) kui mul Honda CR 125('95) oli, siis sellega krossirajal sõitmine oli lihtsalt lust ja lillepidu. Jube hästi käsitletav pill oli!!!! :)

Seega ütlen, et kui Sa Ants tahad motokrossist õiget rõõmu tunda, siis pead ikkagi mingi kompotiga kuskilt vähemalt 40-50 tuhat eeku juurde leidma ja võimalikult uue ning korralikuma krossika ostma.
:wink:
La moto mía – KLX 650 R

Teema algataja
fecalmatter

noh jah

Lugemata postitus Postitas fecalmatter »

kumba sõita tahad fmx-i või lihtsalt mx-i

fmx-i jaoks jaab kubatuur veitsa suureks aga kärab ära kaa ning kui fmx siis kindlasti pane hästi jäigad amordid tee tagu spoila lühemaks ja augud sadula taha

ning ktm on krossikana väga kiitetud vastu pidavuse poolest

Teema algataja
ants12

Lugemata postitus Postitas ants12 »

saan aru jah et sellist lausa universaalratast pole,aga mõlemad alad meeldivad mulle ja et osta nii endurokas ja krossikas...
nats kalliks läheks siiski see värk
eks kui ära ostan eks siis põristan nii mööda metsa kui ka krossirada
ja ega ma plaani siin ei tea mis tegusid tegema hakata seal võistlustel.need alad meeldivad mulle,siiani on tsikliga sõitmine päris hästi välja ka tulnud(mitte mu oma arvamus) nii et tahaks proovida.
samas kohe esimeseks aastaks endale ei tea mis pill perse alla otsida..ei tea kas on mõtet,kui tõesti hästi välja tuleb siis hakkan mõtlema kobedama asja peale.sest tõsi ta on et kuulun pigem sinna gruppi, kes ülikooli kõrvalt tööl peavad käima.

ärge nüüd vihaseks saage(see ei käi küll kõigi kohta) aga siin küsimusi esitades jääb vahel tunne et (teie vastuste põhjal) arvate et kõik on sündind ja sealt kohe tsikli selga istunud.foorum peakski ju olema koht kus küsida ja asjakohaseid vastuseid saada,mis te siin muidu teete siis ju?

ärge selle peale nüüd näkku lööge :?

Teema algataja
mrio88

Lugemata postitus Postitas mrio88 »

Ühesõnaga fecalmatter panid nüüd küll natuke mättasse,kui mx'i jaoks on see ratas raske siis fmx'i jaoks ammugi!Ega freestyle tsiklit ei tee lühike porilaud ja augud sadulas. :?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: noh jah

Lugemata postitus Postitas mx77 »

fecalmatter kirjutas:
kumba sõita tahad fmx-i või lihtsalt mx-i

fmx-i jaoks jaab kubatuur veitsa suureks aga kärab ära kaa ning kui fmx siis kindlasti pane hästi jäigad amordid tee tagu spoila lühemaks ja augud sadula taha

ning ktm on krossikana väga kiitetud vastu pidavuse poolest
fecalmatter on vist kanepipilves :)

Teema algataja
tsarr

Lugemata postitus Postitas tsarr »

to racerx;blackbirdist ei tea ma miskit,ma sõidan honda crf 450 ga.
Kasutaja avatar

kribu
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Apr 2004, 16:11

Lugemata postitus Postitas kribu »

ff
Viimati muutis kribu, 01 Nov 2012, 16:49, muudetud 1 kord kokku.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

väga tore tsarr kui sa crf450-mnega sõidad. Mine siis tee üks tiir selle lc4 sadulas ja tule jaga siin kommente edasi tegija nimi jne.
Aga soovitan soojalt sul proovida ja siis edastada emotsioone... .

Mõlemat proovinuna tean millest räägin.

Teema algataja
tsarr

Lugemata postitus Postitas tsarr »

Esimesel võimalusel proovin ära!Selles muidugi kindel,et sama hea ei ole,kui spetsiaal ratas.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

proovi muidugi. eks iga kogemus on kogemus.
Aga kõige parem variant veel proovida.... mine kuskile krossirajale.. võta enda crf ja lase paar ringi ja siis mine proovi sellega sõita.

Iseasi kas muidugi peale selga istumist ja kohaltminekut enam edasi tahad proovida :)


Aga samas... see tsikkel mõne muu otstarbe jaoks...näiteks niisama metsavahel kihutada ja vähe pikemaid trippe teha on täitsa norm.

Supermoto rattad alla saab seda ka täiesti talutavalt panna. Mootorit natuke on ja seal see kaal jne. esialgu eriti ei sega.

Teema algataja
krunnn

Lugemata postitus Postitas krunnn »

alustaks sellest et tekkis sama mõte nii talve poole ja soodne juhus mängis kätte vääga hästi hoitud remonditud ''tuunitud'' jne. nelja takti yamu 426 yz, nii oli vist õige mudel, igatahes täislastis krossikas. Olen mitu aastat sõitnud linnaenduuro 650 kupsi suzi freewindga, ja mõtlesin et ikka lahjat krossikat ei ole mõtet vaadata, koos krossi -varustusega kaalun ise 100kg, no et ei tõmba edasi jne.
Hetkel natuke juba rada nuusutatud jne, ja on ikka jõhker masin, eks algaja värk, aga jõudu ja toorest on võrreldes 180kg linnaenduuroga ikka meeletult.
Kui vaatad yamu krossi-enduuro mudeleid siis on yamul olemas ka tulede ja viletega 426 (yz ja veel mingid tähed), millega saad sõita nii krossi kui enduurot legaalset tänaval ka ja kui raha tekib veel siis supermoto rattad alla ja on mõnus linna vahel ja kardirajal joristada.
Soovitus et osta tulede ja viledega selline kerge krossikas ja esialgu saad fun küll. kui hüpped kõrgemaks ja pikemaks lähevad siis juba korralik täis krossikas.

Oleks unustanud et esialgu otsi starteriga pill:-)), muidu võid väsinult pikka enduurotamist, mitte käima jõuda lüüa.

Selline algaja vanuri krossi huvilise soovitus.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”