tahaks krossi sõita
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
tahaks krossi sõita
mis arvate antud rattast?
http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... tm_lc4.htm
tasub sellist osta?
kuna bike sai enduro vastu vahetatud ja sellega on nüüd pea poolteist nädalat krossirajal sõidetud,on krossi sõitmine vgagi meeldima hakanud.
sellega on tulnud ka mõte krossika hankimisele.nüüd uuringi maad.
tahaks teada üldse sellise tsikkli kohta(igasugune info teretulnud)
tulnud ka soov osaleda harrastajana mõnel võistlusel(nii kross kui ka enduro)(see mõte ka varem olnud-nii et pole mingi ühekordne öine märg unenägu)
muidu mõtlesin nii 250 peale aga samas jäi silm selle antud isendi peale.
ärge nüüd hakake ajama et poiske osta esmalt võrr endale.
vanust juba 23,tsikklitega tegelenud juba väikesest peale,tõsi küll vene omadelt lääne omade peale sai tuldud ca 2 a tegasi.
rääkige midagi asjalikku
http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... tm_lc4.htm
tasub sellist osta?
kuna bike sai enduro vastu vahetatud ja sellega on nüüd pea poolteist nädalat krossirajal sõidetud,on krossi sõitmine vgagi meeldima hakanud.
sellega on tulnud ka mõte krossika hankimisele.nüüd uuringi maad.
tahaks teada üldse sellise tsikkli kohta(igasugune info teretulnud)
tulnud ka soov osaleda harrastajana mõnel võistlusel(nii kross kui ka enduro)(see mõte ka varem olnud-nii et pole mingi ühekordne öine märg unenägu)
muidu mõtlesin nii 250 peale aga samas jäi silm selle antud isendi peale.
ärge nüüd hakake ajama et poiske osta esmalt võrr endale.
vanust juba 23,tsikklitega tegelenud juba väikesest peale,tõsi küll vene omadelt lääne omade peale sai tuldud ca 2 a tegasi.
rääkige midagi asjalikku
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
äkki põhjendad ka mix ta ei ole siis, ma loll tahax kahh teada mis ratas see siis on seal???racerx kirjutas:See ei ole motokrossi tsikkel. (Punkt)
Edasikaebamisele ei kuulu.
Jätka otsinguid
hoolega uurides tundub, et rinka ratas see ka ei ole.... ja croom ka nagu ei tundu olevat... mis krdi ratas see siiis on kui ta pole krossikas??

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Erinevus selles, et rajad erinevad. Kui krossirada koosneb hüpekatest, järskudest kurvidest... (üldiselt on vist enamik inimesi krossirada näinud), siis krossiratas on kerge, hästihallatav mootoriga riistapuu sinu kahe jala vahel. Elektristarter puudub. Ehk siis eesmärk läbida kokkuvõttes mitte eriti pikk distants võistluse jooksul. Krossiratas on puhtalt võistlemiseesmärgiga ja tänavakasutuseks suht harva homologeeritud.Teeks veel keegi kahe lausega krossi ja enduuro ( kestvuskross?) olemuse vahe selgeks, et aru saada miks siis nende harrastamiseks pruugitavad rattad erinevad on.
Endurorada ei sisalda reeglina pidevat hüppamist, vaid enduro on erineva maastiku läbimine. On see siis liivane, kruusane, muld vms. Vahemaad on pikemad, rattad reeglina vähe raskemad, oli'uliseks muutub kestvus ja kõikide osade töö pikema aja jooksul, krossirehvid asenduvad tihti endurorehvidega. Enduroratas on tihti numbrite ja tuledega ning sobivate rehvide korral täiesti tänavakasutuseks kõlblik. Tihti on endukas varustatud elektristarteriga.
Kui selgitused on arusaamatud, siis kasutaga otsingut ja vaadake netist mis on tulemuseks krossiratta ja enduroratta otsingu sisestamisel. Abiks on ka otsing piltidest.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Enduuro ja kestvuskross on samuti täiesti erinevad asjad.spinna kirjutas:Teeks veel keegi kahe lausega krossi ja enduuro ( kestvuskross?) olemuse vahe selgeks, et aru saada miks siis nende harrastamiseks pruugitavad rattad erinevad on.
Kui motokrossis on viimase ajal sobilik sõita ikkagi ainult neli takti tsikliga siis kestvuskrossis on tippmeeste valik hoopis kahetaktiline.
Põhjused näiteks selles, et kaal on kergem ja töökindlam kui vaja kaks tundi järjest kihutada. Pluss veel sada muud asja.
Nii et Favor offroadiks sellist pilli nagu lc4 osta on ikka üks mõtetumaid asju mida teha.
2 takti võrr või 250 on super.
Enduro pill on ikka enam vähem krossiratas. Keegi peale honda siiani sellist luxust pole lubanud nagu nimetatud tehas oma X versioonidega et on raami ka special teinud.
Ehk siis ideaalis on endurotsikkel krossikas mis on natuke "uimasema" raamiga. Keerab ehk vähe kehvemini kuid on stabiilne uhamisetel mööda sirgeid ja üleüldse rahulikum.
Mootor on vähe teistmoodi käima pandud. Pauk tuleb altpoolt ja mootor ise pehmema käiguga igatepidi. Ehk siis nelitakti tsiklil on teised nukad sees jne.
Mida veel ?
-
Teema algataja
tahangi sõita nii metsas kui ka krossirajal,võitselda tahaks ka nii enduros kui krossis(HARRASTAJANA)
palju selle antud tsikli mass umbes olla võiks,on ta siis nii raske et enduroks ja krossiks üldse ei kõlba?
on siin kellelelgi pakkuda siis midagi vähe paremat mulle?
antud tsikli kohta tahaks infi ikkagi,ärge öelge et s**t ratas osta teine,rääkige lähemalt
palju selle antud tsikli mass umbes olla võiks,on ta siis nii raske et enduroks ja krossiks üldse ei kõlba?
on siin kellelelgi pakkuda siis midagi vähe paremat mulle?
antud tsikli kohta tahaks infi ikkagi,ärge öelge et s**t ratas osta teine,rääkige lähemalt
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Võistlemiseks räägime ikka kaalust 100 kg kandis. On ta siis veidi üle või alla. LC4 on poolteist korda raskem (150 kandis) ja usu mind - sellega maadlemine on tükk tegu.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Oota veel mõni nädal - hooaeg saab läbi ja päris palju krossikaid tuleb müüki. Samas on see väga halb hinnaklass. Ka asjaarmastaja tasemel ei soovitaks ise küll sellise klassi rattaga võistelda. Sealt ei saa midagi head tulla. Keegi ei anna toimivat apastraati selle raha eest ära. Alates 30 leiad miskit, 40-st alates korralikku. Uuri järgi, palju see müügi alla olev Kommionu pakutud vanem LC4 kaalub. Tundub olema tehtud just võistlussõidu jaoks. Äkki on tunduvalt kergemaks aretatud (tuled jms puudu), siis tasuks küll selle poole juba kiigata? Sest ega selles hinnaklassis miskit korralikku kergemat eriti ei leia küll!
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Husa on kerge. Jääb 100 kg algusse reeglina. Kogu 450-650 valik vähemalt.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja
Kuule tsarr mis juttu sa nüüd ajad. Ktm on tegija nimi jah, nagu ka teised. Kas see siis tähendab, et tegija nimi et siis saab blackbirdiga krossirajal sõita ?
LC4 on mõtetu pill motokrossi jaoks. See on lihtsalt endapiinamine. Tuuni sa seda palju tahad midagi head sealt ei tule.
Üleüldse need suurte porikatega ktm-id tasub ära unustada. KTM muutus mootorattaks alates 99. Enne seda mudelid on enesepiinamine ja mõtetu ajaraisk.
Kui midagi targemat pole teha ja soov siin foorumis arutada siis laske käia.
Lihtsalt pole mitte midagi nende õigustuseks õelda.
Tahad 25 tonni eest krossikat. Võta leht lahti ja otsi.
Võin öelda et unusta ära tsiklid nagu KTM kuni -98 mudeleid,. Suzuki kuni -95
Honda 250 võid kivinäoga 92 alates osta. Võrr samatmoodi.
Aga sõltub alati konkreetsest tsiklist olukorrast jne.
Ja seda siin foorumis selgeks ei saa, aruta palju tahad. Need teemad on sada korda minu meelest läbi käidud. Pane aint otsingusse sisse tok tok motokross ja loe.
LC4 on mõtetu pill motokrossi jaoks. See on lihtsalt endapiinamine. Tuuni sa seda palju tahad midagi head sealt ei tule.
Üleüldse need suurte porikatega ktm-id tasub ära unustada. KTM muutus mootorattaks alates 99. Enne seda mudelid on enesepiinamine ja mõtetu ajaraisk.
Kui midagi targemat pole teha ja soov siin foorumis arutada siis laske käia.
Lihtsalt pole mitte midagi nende õigustuseks õelda.
Tahad 25 tonni eest krossikat. Võta leht lahti ja otsi.
Võin öelda et unusta ära tsiklid nagu KTM kuni -98 mudeleid,. Suzuki kuni -95
Honda 250 võid kivinäoga 92 alates osta. Võrr samatmoodi.
Aga sõltub alati konkreetsest tsiklist olukorrast jne.
Ja seda siin foorumis selgeks ei saa, aruta palju tahad. Need teemad on sada korda minu meelest läbi käidud. Pane aint otsingusse sisse tok tok motokross ja loe.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Kuule Ants, sellist universaalratast pole olemas!tahangi sõita nii metsas kui ka krossirajal,võitselda tahaks ka nii enduros kui krossis....(HARRASTAJANA)

Enduurokas on tehtud sõitmiseks metsa vahel ja enduurovõistlustel,
krossikas aga krossirajal sõitmiseks.

Käisin kah oma Kawasaki KLX 650 R-iga krossirajal sõitamas....



Kunagi ammu-ammu (aasta '95) kui mul Honda CR 125('95) oli, siis sellega krossirajal sõitmine oli lihtsalt lust ja lillepidu. Jube hästi käsitletav pill oli!!!!

Seega ütlen, et kui Sa Ants tahad motokrossist õiget rõõmu tunda, siis pead ikkagi mingi kompotiga kuskilt vähemalt 40-50 tuhat eeku juurde leidma ja võimalikult uue ning korralikuma krossika ostma.

La moto mía – KLX 650 R
-
Teema algataja
noh jah
kumba sõita tahad fmx-i või lihtsalt mx-i
fmx-i jaoks jaab kubatuur veitsa suureks aga kärab ära kaa ning kui fmx siis kindlasti pane hästi jäigad amordid tee tagu spoila lühemaks ja augud sadula taha
ning ktm on krossikana väga kiitetud vastu pidavuse poolest
fmx-i jaoks jaab kubatuur veitsa suureks aga kärab ära kaa ning kui fmx siis kindlasti pane hästi jäigad amordid tee tagu spoila lühemaks ja augud sadula taha
ning ktm on krossikana väga kiitetud vastu pidavuse poolest
-
Teema algataja
saan aru jah et sellist lausa universaalratast pole,aga mõlemad alad meeldivad mulle ja et osta nii endurokas ja krossikas...
nats kalliks läheks siiski see värk
eks kui ära ostan eks siis põristan nii mööda metsa kui ka krossirada
ja ega ma plaani siin ei tea mis tegusid tegema hakata seal võistlustel.need alad meeldivad mulle,siiani on tsikliga sõitmine päris hästi välja ka tulnud(mitte mu oma arvamus) nii et tahaks proovida.
samas kohe esimeseks aastaks endale ei tea mis pill perse alla otsida..ei tea kas on mõtet,kui tõesti hästi välja tuleb siis hakkan mõtlema kobedama asja peale.sest tõsi ta on et kuulun pigem sinna gruppi, kes ülikooli kõrvalt tööl peavad käima.
ärge nüüd vihaseks saage(see ei käi küll kõigi kohta) aga siin küsimusi esitades jääb vahel tunne et (teie vastuste põhjal) arvate et kõik on sündind ja sealt kohe tsikli selga istunud.foorum peakski ju olema koht kus küsida ja asjakohaseid vastuseid saada,mis te siin muidu teete siis ju?
ärge selle peale nüüd näkku lööge
nats kalliks läheks siiski see värk
eks kui ära ostan eks siis põristan nii mööda metsa kui ka krossirada
ja ega ma plaani siin ei tea mis tegusid tegema hakata seal võistlustel.need alad meeldivad mulle,siiani on tsikliga sõitmine päris hästi välja ka tulnud(mitte mu oma arvamus) nii et tahaks proovida.
samas kohe esimeseks aastaks endale ei tea mis pill perse alla otsida..ei tea kas on mõtet,kui tõesti hästi välja tuleb siis hakkan mõtlema kobedama asja peale.sest tõsi ta on et kuulun pigem sinna gruppi, kes ülikooli kõrvalt tööl peavad käima.
ärge nüüd vihaseks saage(see ei käi küll kõigi kohta) aga siin küsimusi esitades jääb vahel tunne et (teie vastuste põhjal) arvate et kõik on sündind ja sealt kohe tsikli selga istunud.foorum peakski ju olema koht kus küsida ja asjakohaseid vastuseid saada,mis te siin muidu teete siis ju?
ärge selle peale nüüd näkku lööge

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: noh jah
fecalmatter on vist kanepipilvesfecalmatter kirjutas:kumba sõita tahad fmx-i või lihtsalt mx-i
fmx-i jaoks jaab kubatuur veitsa suureks aga kärab ära kaa ning kui fmx siis kindlasti pane hästi jäigad amordid tee tagu spoila lühemaks ja augud sadula taha
ning ktm on krossikana väga kiitetud vastu pidavuse poolest

-
Teema algataja
proovi muidugi. eks iga kogemus on kogemus.
Aga kõige parem variant veel proovida.... mine kuskile krossirajale.. võta enda crf ja lase paar ringi ja siis mine proovi sellega sõita.
Iseasi kas muidugi peale selga istumist ja kohaltminekut enam edasi tahad proovida
Aga samas... see tsikkel mõne muu otstarbe jaoks...näiteks niisama metsavahel kihutada ja vähe pikemaid trippe teha on täitsa norm.
Supermoto rattad alla saab seda ka täiesti talutavalt panna. Mootorit natuke on ja seal see kaal jne. esialgu eriti ei sega.
Aga kõige parem variant veel proovida.... mine kuskile krossirajale.. võta enda crf ja lase paar ringi ja siis mine proovi sellega sõita.
Iseasi kas muidugi peale selga istumist ja kohaltminekut enam edasi tahad proovida

Aga samas... see tsikkel mõne muu otstarbe jaoks...näiteks niisama metsavahel kihutada ja vähe pikemaid trippe teha on täitsa norm.
Supermoto rattad alla saab seda ka täiesti talutavalt panna. Mootorit natuke on ja seal see kaal jne. esialgu eriti ei sega.
-
Teema algataja
alustaks sellest et tekkis sama mõte nii talve poole ja soodne juhus mängis kätte vääga hästi hoitud remonditud ''tuunitud'' jne. nelja takti yamu 426 yz, nii oli vist õige mudel, igatahes täislastis krossikas. Olen mitu aastat sõitnud linnaenduuro 650 kupsi suzi freewindga, ja mõtlesin et ikka lahjat krossikat ei ole mõtet vaadata, koos krossi -varustusega kaalun ise 100kg, no et ei tõmba edasi jne.
Hetkel natuke juba rada nuusutatud jne, ja on ikka jõhker masin, eks algaja värk, aga jõudu ja toorest on võrreldes 180kg linnaenduuroga ikka meeletult.
Kui vaatad yamu krossi-enduuro mudeleid siis on yamul olemas ka tulede ja viletega 426 (yz ja veel mingid tähed), millega saad sõita nii krossi kui enduurot legaalset tänaval ka ja kui raha tekib veel siis supermoto rattad alla ja on mõnus linna vahel ja kardirajal joristada.
Soovitus et osta tulede ja viledega selline kerge krossikas ja esialgu saad fun küll. kui hüpped kõrgemaks ja pikemaks lähevad siis juba korralik täis krossikas.
Oleks unustanud et esialgu otsi starteriga pill:-)), muidu võid väsinult pikka enduurotamist, mitte käima jõuda lüüa.
Selline algaja vanuri krossi huvilise soovitus.
Hetkel natuke juba rada nuusutatud jne, ja on ikka jõhker masin, eks algaja värk, aga jõudu ja toorest on võrreldes 180kg linnaenduuroga ikka meeletult.
Kui vaatad yamu krossi-enduuro mudeleid siis on yamul olemas ka tulede ja viletega 426 (yz ja veel mingid tähed), millega saad sõita nii krossi kui enduurot legaalset tänaval ka ja kui raha tekib veel siis supermoto rattad alla ja on mõnus linna vahel ja kardirajal joristada.
Soovitus et osta tulede ja viledega selline kerge krossikas ja esialgu saad fun küll. kui hüpped kõrgemaks ja pikemaks lähevad siis juba korralik täis krossikas.
Oleks unustanud et esialgu otsi starteriga pill:-)), muidu võid väsinult pikka enduurotamist, mitte käima jõuda lüüa.
Selline algaja vanuri krossi huvilise soovitus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.