Auk kolvis
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Auk kolvis
Tere
Probleem siis järgmine:
Sõitsin, sõitsin ja ühekorraga kadus kopressioon ära. Lükkasin siis koju, võtsin lahti ja ennäe imet kolvi keskel auk.
Küsimus: Millest või miks see auk sinna tekkis?
Kõik vastused teretulnud.
Probleem siis järgmine:
Sõitsin, sõitsin ja ühekorraga kadus kopressioon ära. Lükkasin siis koju, võtsin lahti ja ennäe imet kolvi keskel auk.
Küsimus: Millest või miks see auk sinna tekkis?
Kõik vastused teretulnud.
Mudakoll
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Ma panin isegi palju õli.holma kirjutas:Oli kogemusi Jawa-ga millega sõideti puhta bensiiniga ja tulemus oli kolvi sisse sulanud auk.mca15 kirjutas:Me arvab ka, et see auk on sinna sisse sulanud.
Kolvil on nagu sulamis jäljed peal.
Kolvi tükk on ära jahvatatud ja pesitseb väntvõlli juures ehk karteris.
Isa tõi mulle 10l bensiini sinna panin umbes 350g õli aga ette on nähtud 200g 10l kohta.
Kas probleem võis tekkida erinevate õlide kokku segamise pärast, Mul oli 100g ühte shell-i õli ja siis uus purk valvolineõli. Ma vaatasin, et si**a kah ma kasutan vana õli ära ja lisan uut ka.
Mudakoll
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Ei olnud, õli nimed olid shell advansed 2xs(valesti kirjutatud) ja valvoline mingi tavaline.
Lisaõhku võis ta tõesti saada kuna tsikkel läks vahepeal pöördesse tühikäigul ja kui gaasi põhja panid korraks ja lahti lasin siis ei jäänud kohe seisma vaid võttis vaikselt pöördeid maha nagu vahepeal annaks kütet peale jne.
Küünla värvus oli päev enne kokkujooksmist ilus helepruun.
Kui segu lahja oleks siis peaks nagu küünla värvus olema valge.
Bensiin ei saanud ka vale olla kuna olen kasutanud läbi aastate ühte ja sama bensiini 95-te.
Lisaõhku võis ta tõesti saada kuna tsikkel läks vahepeal pöördesse tühikäigul ja kui gaasi põhja panid korraks ja lahti lasin siis ei jäänud kohe seisma vaid võttis vaikselt pöördeid maha nagu vahepeal annaks kütet peale jne.
Küünla värvus oli päev enne kokkujooksmist ilus helepruun.
Kui segu lahja oleks siis peaks nagu küünla värvus olema valge.
Bensiin ei saanud ka vale olla kuna olen kasutanud läbi aastate ühte ja sama bensiini 95-te.
Mudakoll
Mul endal on ka kogemusi kolvi siise sulanud auguga. Põhjus oli lihtne: enne silindrit oli karbussis mingi lisaõhuvõtu toru mis läks õhupuhastisse, see voolik oli keskelt ära murenenud ning sealt sai masin lisa õhku ning seda pöörete tõusu ei märganud ka kuna sõitsin just samal ajal ühtlase kiirusega ja seda juba pikemat maad.Umbes 3 kilomeetrit enne sihtpunkti kadus kompressioon ning hiljem lahti võttes oli kolvis päris suure läbimõõduga auk ning väntvõlli alune oli kõik kolvi tükke täis. Sellisest väikeset asjast tekkinud suur viga ajas ikka närvi küll, aga sellised need masinad on.
-
Teema algataja - Postitusi: 870
- Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
- Tsikkel: Suzuki RM-250
- Asukoht: võru
Niipetz61 kirjutas:kolvi põhja sulanud auk tekib üldjuhul lahjast küttesegust, hilisest süütest,liig kuumast küünlast või madala oktaanarvuga bensiinist . 2-T mootoris bensiinis määrimiseks vähene õlikogus lvõi halb õli lihtsalt kulutab kolbi, rõngaid ja silindrit.või kiilub see värk hoopis kinni.
Lahja küttesegu ei saa olla.
Hiline süüde, võibolla.
Liiga kuum küünal ei saand olla kuna ostsin täpselt sellele margile ettenähtud küünla.
Nagu ütlesin eespool siis bensiini viga ei saanud olla.
Õlikogus oli üle lubatud.
Süütemängu simmerlingi vahelt võtab jah lisaõhku kuna kõik teised kohad on üle kondrollitud.
On proovitus sõeladega ja ilma ei aidanud selle vastu midagi.
Kas kolbi võis tekkida auk sellepärast, et sai kuskilt lisaõhku??
Mudakoll
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.