LC4 kondekas ja voldi võtmine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
LC4 kondekas ja voldi võtmine
LC4 620 ilma aku ja starterita. Ainult vändalaks. Kui halb mõte oleks nutiseadme laadimise jaoks võtta volt kondeka pealt?
Näiteks RAM hardwire lubab 8-18V sisse ja on üle- ja alavoldi kaitsega.
Staatori võimekuse osas jään vastuse võlgu, kuid usun et miski 18w seadme laadimise jaoks leiaks ikka sealt.
Näiteks RAM hardwire lubab 8-18V sisse ja on üle- ja alavoldi kaitsega.
Staatori võimekuse osas jään vastuse võlgu, kuid usun et miski 18w seadme laadimise jaoks leiaks ikka sealt.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
Aga tal on ju esituli ka ja minu 1998a omal oli mingi algeline vist isegi valgustusega spido ka. Esituli käis kummidega maha kui mäletan, easy access.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
Jääb pisut segaseks, LC620 peaks akuga olema, või ma eksin? Kas sul on aku asemel kondekad pandud või tahad sa kondekad panna, et voolukõikumisi siluda, mis kondekatest jutt käib?
Enamus nutiseadmeid laeb ära vooluga mis on üle 1.5A, ehk suurusjärgus üle 8W on maa ja ilm, kui kiirlaadimist pole vaja. LC620 staator annab välja ligikaudu 200w (ma ei tea, millistel pööretel, tavaliselt antakse võimsus 5K juuures aga ma ei tea kuidas ühepütasega on).
Enamus nutiseadmeid laeb ära vooluga mis on üle 1.5A, ehk suurusjärgus üle 8W on maa ja ilm, kui kiirlaadimist pole vaja. LC620 staator annab välja ligikaudu 200w (ma ei tea, millistel pööretel, tavaliselt antakse võimsus 5K juuures aga ma ei tea kuidas ühepütasega on).
-
Teema algataja - Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
täitsa tehasest tulnud super competition mudel. Akut pole, starterit pole. Genekast pingekasse ja sealt kondekasse. Niipalju kui jooniselt aru saan, siis suunad, signaal töötab 12v kondekalt. Tuled aga otse pingeka pealt.Macintosh kirjutas: ↑08 Jaan 2025, 17:02Jääb pisut segaseks, LC620 peaks akuga olema, või ma eksin? Kas sul on aku asemel kondekad pandud või tahad sa kondekad panna, et voolukõikumisi siluda, mis kondekatest jutt käib?
Enamus nutiseadmeid laeb ära vooluga mis on üle 1.5A, ehk suurusjärgus üle 8W on maa ja ilm, kui kiirlaadimist pole vaja. LC620 staator annab välja ligikaudu 200w (ma ei tea, millistel pööretel, tavaliselt antakse võimsus 5K juuures aga ma ei tea kuidas ühepütasega on).
Küsimus tekibki, et kui kondekalt võtta lisa nutiseadme laadimiseks, siis see peaks piisavalt mingeid voolu kõikumisi tasakaalustama, et probleeme ei tekiks?
Panin manusesse ka skeemi, kes viitsib vähe jälge ajada

- Manused
-
- 620 electric.pdf
- (311.2 KiB) Allalaaditud 17 korda
-
- Postitusi: 461
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
Selle kirjatüki järgi (lk38) https://www.ktmshop.se/documents/870319_OM_EN.pdf
, kus on toodud, et genekas on toodud ka süütesüsteemi osana kokusan 4K3 on generaatori näitajateks toodud: 12V 110W, mis teeb max võimsuseks 8,3A
Peale kondekat on ka kaitse 10A
Genekat tuleb kaks väljundit, ning üldjuhul on need disainitud nii, et tuled saaksid on vajaliku energia kätte. Ma nüüd ei tea mis on pirngide parameetrid aga loodan, et esimene on 55W max ehk kasutab 4,5A ja tagatuli 5W, 0,4A, pidurituli lisab ajutiselt 21W juurde ehk 4,2A. Üldjuhul tuled tarbiksid geneka võimsusest üle poole ja pidurit vajutades tõmbab korraks voolutarbimise täis.
See, et signaal ja suunad on kondeka taga on seotud sellega, et katkestite jaoks oleks kogu aeg tarbimispinge olemas ning geneka toiteahel seal pole nüüd teab mis suur. No suunakas on üldjuhul 21W pirnja kaks tükki, mis teeb max voolukasutust 8A kui see ju kogu aeg ei tarbi, siis silub kondekas puudujäägi ära ja keskmine tarbimine on ajutiselt 4A max.
Ehk tulede poolele on tõenäoliselt mähistena 6A jagu ja signaalile ning suunakatele väiksem mähis - üks ehk...
Väga ok oleks ka kondekas + kaitse panna ka tulede poole peale ja sealt nutikale laadimist võtta 15W juhtmevaba laadia soovib 1,25A toitevoolu tugevust ning see võimsus on suurem osa ajast seal ka olemas.
Samas ei keela ka keegi sinna ~2Ah akuke panna kondeka asemele, siis on ka pidurduste ajal vajalik energia olemas.
Alati võib ju tarbimise mõõta... aga kui vastavaid seadmeid pole siis Katse eksitus meetodi ja visualiseerimise mõistes võid ju teha nii, et võtad lihtsa halogeenpirni 5W või ka 10...15W, ühendad ahelasse mida soovid kasutada ja paned pirni silmale nähtavale kohale ning vaatad kuidas helendab... kui tuhmub vahepeal, siis pole mõtet sinna laadijat ühendada.
Nüüd tulevikku vaadates võid ju suunakad E - märkega LEDide vastu vahetada ning ka ehk piduritule pirni, mis seal korpuse sees LEDiks, siis on genekal nendes ahelates tarbimine väiksem ja paras ports võimsust jääb sul muude tarbijatele....
, kus on toodud, et genekas on toodud ka süütesüsteemi osana kokusan 4K3 on generaatori näitajateks toodud: 12V 110W, mis teeb max võimsuseks 8,3A
Peale kondekat on ka kaitse 10A
Genekat tuleb kaks väljundit, ning üldjuhul on need disainitud nii, et tuled saaksid on vajaliku energia kätte. Ma nüüd ei tea mis on pirngide parameetrid aga loodan, et esimene on 55W max ehk kasutab 4,5A ja tagatuli 5W, 0,4A, pidurituli lisab ajutiselt 21W juurde ehk 4,2A. Üldjuhul tuled tarbiksid geneka võimsusest üle poole ja pidurit vajutades tõmbab korraks voolutarbimise täis.
See, et signaal ja suunad on kondeka taga on seotud sellega, et katkestite jaoks oleks kogu aeg tarbimispinge olemas ning geneka toiteahel seal pole nüüd teab mis suur. No suunakas on üldjuhul 21W pirnja kaks tükki, mis teeb max voolukasutust 8A kui see ju kogu aeg ei tarbi, siis silub kondekas puudujäägi ära ja keskmine tarbimine on ajutiselt 4A max.
Ehk tulede poolele on tõenäoliselt mähistena 6A jagu ja signaalile ning suunakatele väiksem mähis - üks ehk...
Väga ok oleks ka kondekas + kaitse panna ka tulede poole peale ja sealt nutikale laadimist võtta 15W juhtmevaba laadia soovib 1,25A toitevoolu tugevust ning see võimsus on suurem osa ajast seal ka olemas.
Samas ei keela ka keegi sinna ~2Ah akuke panna kondeka asemele, siis on ka pidurduste ajal vajalik energia olemas.
Alati võib ju tarbimise mõõta... aga kui vastavaid seadmeid pole siis Katse eksitus meetodi ja visualiseerimise mõistes võid ju teha nii, et võtad lihtsa halogeenpirni 5W või ka 10...15W, ühendad ahelasse mida soovid kasutada ja paned pirni silmale nähtavale kohale ning vaatad kuidas helendab... kui tuhmub vahepeal, siis pole mõtet sinna laadijat ühendada.
Nüüd tulevikku vaadates võid ju suunakad E - märkega LEDide vastu vahetada ning ka ehk piduritule pirni, mis seal korpuse sees LEDiks, siis on genekal nendes ahelates tarbimine väiksem ja paras ports võimsust jääb sul muude tarbijatele....
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: LC4 kondekas ja voldi võtmine
Võtan ka TTR-l kondeka juurest telefonile toidet, pole täheldanud ühtegi anomaaliat.
...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.