K: Voge 300 Rally
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
K: Voge 300 Rally
Jah, nii on, et kaalun KLRi kõrvale ka teise ratta võtmist, juhul kui peaks selguma, et KLRi parandamine liiga kulukaks või ajamahukaks osutub.
Esialgu tundus, et CRF 300 on hea valik ja ilmselt ongi. Aga nüüd avastasin, et kasutatud CRFi hinna eest saaks uue Voge 300 Rally.
Probleem on aga selles, et ma pole ühtegi Voge Rallyt käega katsunud, seljas istunud või isegi näinud. Aga päris pimesi ei tahaks raha kulutada.
Äkki on keegi, kel see ratas olemas ja on nõus seda mulle tutvustama?
Esialgu tundus, et CRF 300 on hea valik ja ilmselt ongi. Aga nüüd avastasin, et kasutatud CRFi hinna eest saaks uue Voge 300 Rally.
Probleem on aga selles, et ma pole ühtegi Voge Rallyt käega katsunud, seljas istunud või isegi näinud. Aga päris pimesi ei tahaks raha kulutada.
Äkki on keegi, kel see ratas olemas ja on nõus seda mulle tutvustama?
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
No MCNi hävitavat hinnangut lugesin jah.
Samas olen hunnikute viisi Youtube videosi vaadanud. Seal nii kriitilised ei olda. Pigem positiivsed. Samas jah, saan aru, et need võivad olla makstud videod. Tahaksi proovida, kui lühikesed need käigud ikka on, kui hull see vibra on, mis istmest, juhtrauast ja jalaraudadest läbi käib. Kõrguse poolest tundub mulle sobivat. 180 sentimeetrisel mehel ulatavad jalad täis tallaga maha. Noh, ma 178...ok..ok...ausalt öeldes vist ikak 177 aga siis saan jalad ikka maha.
Ja pagan...kas ongi nii, et sisse sõitmiseks tuleb esimesed 500 km sõita 40 km/h ja järgmised 500 maksimaalselt 70 km/h naug nende manuaal ütleb....huhh..
Lähim müüja peaks Vilniuses olema. Sinna on nagu kauge proovisõidule minna. Ja sealt tagasi, 40 km/h loksuda on kah...mission impossible.
Samas olen hunnikute viisi Youtube videosi vaadanud. Seal nii kriitilised ei olda. Pigem positiivsed. Samas jah, saan aru, et need võivad olla makstud videod. Tahaksi proovida, kui lühikesed need käigud ikka on, kui hull see vibra on, mis istmest, juhtrauast ja jalaraudadest läbi käib. Kõrguse poolest tundub mulle sobivat. 180 sentimeetrisel mehel ulatavad jalad täis tallaga maha. Noh, ma 178...ok..ok...ausalt öeldes vist ikak 177 aga siis saan jalad ikka maha.
Ja pagan...kas ongi nii, et sisse sõitmiseks tuleb esimesed 500 km sõita 40 km/h ja järgmised 500 maksimaalselt 70 km/h naug nende manuaal ütleb....huhh..
Lähim müüja peaks Vilniuses olema. Sinna on nagu kauge proovisõidule minna. Ja sealt tagasi, 40 km/h loksuda on kah...mission impossible.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Eemalt näeb täitsa kena välja.
Vaatasin neid "kasutajate" kommentaare seal MCNi lehel ja huvitav kokkusattumus, et enamus nendest on postitatud täpselt ühel ja samal kuupäeval
Kodulehel on kirjas, et "Voge is the premium brand of Loncin... "
...krt, Hiinlased ikka oskavad kägu ajada.
Vaatasin neid "kasutajate" kommentaare seal MCNi lehel ja huvitav kokkusattumus, et enamus nendest on postitatud täpselt ühel ja samal kuupäeval

Kodulehel on kirjas, et "Voge is the premium brand of Loncin... "
...krt, Hiinlased ikka oskavad kägu ajada.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: K: Voge 300 Rally
158 kg kaalu ja 21 kw ei kõla just julgustavalt.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Siin üks venekeelne üsna selgelt väljenduv tüüp teeb sellest juttu ja loeb eraldi välja nii miinused,kui plussid. Sõidab sellega Karpaatides ehk lääne ukrainas.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: K: Voge 300 Rally
CRF300L Rally on 20,1kW ja 153kg ehk suht sama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 189
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.
Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Kus juures see minu jagatud videos sõitev tüüp väidab, et see kütte kulu siiski nii väike ei olegi ehk pigem siiski 4-5l seal karpaatide maastikul sõites. Väidab,et maanteel ja siledal kruusal on paras 90km/h lasta ja siledal põllul on 70km/h väga mugav.Fox kirjutas: ↑16 Apr 2024, 16:14Ma pole kunagi kumbagi ratast proovinud aga endamisi olen korduvalt imestanud et mis sellise ratta võlu võiks olla (siingi foorumis on hondat ju suht palju kiidetud) ehk keegi selgitaks mulle selle pilli olemust. Esimeseks rattaks võibolla hea rahulik? Jah, kütusekulu oli tal vist muljetavaldavalt väike, et kuskil Mongoolias kus tanklaid väga tihti ei näe, oleks matkata ilmselt hooletu.
Selliste rataste võimsus vast ei ole pöördvõrdeline võrreldes tänavarattaga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: K: Voge 300 Rally
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?Admiral Vint kirjutas: ↑16 Apr 2024, 17:38Täpselt nii. Mul oli CRF Rally 300. Ta andis maastikul hästi palju andeks ja oli väga etteaimatav. Minusugusel algajal TETitajal oli temaga kindel tunne sõita, et podistan siit ja sealt rahulikult läbi ja nii ongi.
Maanteel kuni selline 105ni sai ka täitsa hakkama ja möödasõidud toimisid ka.
Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Videos räägib tüüp vedrustusest ja jäi meelde , et esiamortei ole üldse mingitki moodi reguleeritav(amordi käik vist oli 20cm), ta mainib ka tootja nime, aga see ei jäänud meelde.Fox kirjutas: ↑17 Apr 2024, 09:47Kuna teemaalgatajal on arvestatav TETi kogemus juba olemas siis mina ei usu, et siin teemas jutuks olnud ratas pikas perspektiivis suurt õnne õuele tooks. Kui see mootor seal aisade vahel võib isegi kesta siis hiinaka vedrustuse toimivusse minul usku ei ole. Rahulikult teosammul üle juurikate kulgeda muidugi saab.
Ning siis kui peaks kätte jõudma see hetk, et "kurat, see pill pole ikka minu jaoks, müün raisa maha" ei taha seda keegi ilmselt järelturul osta ka.
Mootor väidetavalt mingi Kawa analoog. Video kommentaarides päris mitmeid,kes ka vist omavad ja kiidavad selle tegelase ütlused õigeks (nii hea kui halva). Raam pidi jäik olema ja ka kodaraid ja alu pöidasid see tüüp kiitis.
Peamine miinus oli selle tegelase poolt pidurite kehvem tõhusus kui Hondal (tal endal on honda ka), aga sellega pidi ära harjuma. ABS on väljalülitatav ja pidi töötama ootuspäraselt ehk hästi.
Viimati muutis urmas66, 17 Apr 2024, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: K: Voge 300 Rally
Ma ei oleks nii resoluutne, elu on näidanud, et igale kaadervärgile on kuskil ostja...
... näiteks noh, ütleme ühe hooaja vanusena 500€ eest

Maitseasi muidugi, a ma pole selle rattaklassi mõttele eriti pihta saanud - põhiargument tundub olevat, et tahaks tegelt endurokat, aga tahaks kuidagi madalat profiili hoida või tagasihoidlik olla või erineda või ma ei tea ka, stiilis et "ah mis nüüd mina, töristan siin vaikselt teti". Realistlikult on ka endurokaga võimalik täiesti vabalt mammutitel jalus tolgendada (allakirjutanu on hea näide), aga sõidumõnu on kordades rohkem ning ostad siis uue või kasutatu, solid edasimüügiväärtuse tõttu kulutad palju vähem raha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
No kui tsikli soetamise ajendiks on näiteks suvilas olles õlle järel käia või sügise poole vaarikal, siis selleks otstarbeks on pilli küll ja veel ju.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 189
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: K: Voge 300 Rally
A kaua seda tsiklit omasid ja miks maha müüsid?
[/quote]
omasin ühe hooaja ja müüsin kuna oli vaja rahastada praeguse tsikli soetamist.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Ma usun, et hondat on sul pikas perspektiivis lihtsam hooldada ja ka hiljem müüa.Nozzu kirjutas: ↑17 Apr 2024, 14:28Eks ta ole....parema tunnetuse saaks, kui saaks seda isendit proovida. Aga Vilnius on kaugel ja Eestis on hetkel ainult üks Voge 300.
Nüüd...kuna Voge on oma parameetritelt ja võimekuselt väga lähedane CRF300le, siis äkki keegi raatsiks anda nii 10-15 minutiks CRFi proovida. Mugav oleks, kui seda saaks teha Pärnus või mitte väga kaugel siit.
Noh, et kui CRF300 ikkagi väga meeldib, siis võib uskuda, et ka Voge meeldib.
Kui soovid crf250l proovida ja viitsid harjumaale sõita, siis võta julgelt ühendust.
Kui ma ise crf-i ostsin, siis jäi silma vedrustuse teema, raskemad mehed on tagavedrustuse ringi teinud. Minu oma on 90kg raskusega päris hea vedrustusega. Võimalik, et esimene omanik on midagi ringi teinud. Varasemalt sõitsin ktmi 400ls-iga, sellel tagus vedru suhteliselt lihtsalt lõpuni.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
Re: K: Voge 300 Rally
Oled sa temaga ühendust võtnud? Läbi facebooki voge 300 Rally grupi saad kätte ta kui mujalt ei leia


Ise olen ka vaadanud Voge pikemat aega aga kahjuks ei ole Eesti omanikuga veel kokku saanud (aga olen suhelnud temaga).
Vilniuse Voge hind on muidugi ilge kirves.... Itaalias 3790 vist...aga kas Itaalased oleks nõus välja müüma on iseasi.
Ise olen ka vaadanud Voge just sellepärast,et hind on ikka ulme hea ja senimaani netis tagasiside ka väga ok. Kaal ka suht ok tegelikult ju.
Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
Saksast maksab praegu uus Voge 300 Rally alates 4.200,- E. Leedukas peab siis natukene enda hinnapolitika ülevaatama.Vilniuse Voge hind on muidugi ilge kirves.... Itaalias 3790 vist...
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: K: Voge 300 Rally
Käisin eile Motodepoos uut Voge 300 Rallyt näppimas. Krt sellise raha eest on ikka kõvasti tsiklit 
Proovisõitu veel tegema ei hakka, sest ma pole sellist ratast hetkel otsimas. Aga kui otsiks, siis 4500€ eest pikalt mõtlema ei peaks.
https://motodepoo.ee/soidukid/20465-voge-300-rally

Proovisõitu veel tegema ei hakka, sest ma pole sellist ratast hetkel otsimas. Aga kui otsiks, siis 4500€ eest pikalt mõtlema ei peaks.
https://motodepoo.ee/soidukid/20465-voge-300-rally
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Vaatan palju venelaste reisivideoid. Suht levinud ratas neil ja sõidetakse palju (ja rasketes tingimustes). Väga vähe on kurtmist kvaliteedi üle. Ostsin ise CRF 300Li aga arvan, et Voge ei oleks kindlasti halvem valik. Hinnaga lööb CRF 300 Rallyt pika puuga.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Re: K: Voge 300 Rally
Olen endale esimest ratast ostmas ja tahaks kellegai juttu puhuda, kellel selline masin olemas on.
Olen Honda CRF 300 ja Voge 300 vahel valimas aga Voge hinnast on keeruline mööda vaadata.
Olen Honda CRF 300 ja Voge 300 vahel valimas aga Voge hinnast on keeruline mööda vaadata.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Tõenáoliselt ise kaaluks ka cfmoto 450 selles klassis.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Üks CF i konkurent mainis jutu sees et 450 on raam kehvavõitu. Pidi pehme olema. Niisama sõita ok aga natsa ka üle nukkide hüppad rattad maast lahti siis kuna ratas on nii raske et võib raami puruks põrutada.
Loomulikult pole see ratas krossikas ja mine seda konkurendi juttu tea, kas õigust räägib või müüb enda oma. CFil ikkagi ju KTMi taust, võiks ikkagi vastu pidada kui hullu ei pane?
Voget ei tea aga Honda on selle jaoks ikka vist parem-kerge kaal ja rohkem selline enduuro moodi.
Tavaline teema - kumb on parem Tiina või Malle
Loomulikult pole see ratas krossikas ja mine seda konkurendi juttu tea, kas õigust räägib või müüb enda oma. CFil ikkagi ju KTMi taust, võiks ikkagi vastu pidada kui hullu ei pane?
Voget ei tea aga Honda on selle jaoks ikka vist parem-kerge kaal ja rohkem selline enduuro moodi.
Tavaline teema - kumb on parem Tiina või Malle

-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Cf küll omab KTM-i, kuid ma ei tea, et tal oleks KTM-i taust. Seda raami juttu on keeruline hinnata, kes soovib ja oskab rattaga lustida, see ei osta cf-i ning veel vähem crf-i, need mõlemad on kalameherattad. Maastikul mõnus ringi kolada ja avastada, kuid ei ole mõeldud sportliku sõidu jaoks. Cfmoto 450 juures meeldis mulle sõiduasend ja suurem raam võrreldes crf-iga, kuid see hinnang on antud ainult messil peale astudes.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: K: Voge 300 Rally
Odavate hiina rataste fännid. Enne ostu tegemist tasuks vaadata ka varuosa saadavust varem toodetud mudelitele pikemas plaanis ja teha järeldused. Nt Voge üks varasem 2020.a mudel, kui tahta piduri detaile ja siis võrrelge Jaapani ratastega. 1000 eur juurde pannes saab Motohoovist tutika CRF300, millega pikalt muretu. Või kui väga Voge ikka kripeldab, siis eks Motodepoos saab ju uut ratast ka proovida.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.