1. leht 1-st

Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 06 Dets 2023, 15:23
Postitas MargusMoto
Ilmselt kõik (ja nende vanaema) on praeguseks kursis kõige värskema Ducati hullumeelsusega - kõigi aegade kõige võimsama seeriatoodetud ühepütalise mootoriga tsikliga, millele (minu meelest) üsna õnnetult on antud nakkushaiguse nimi Mono. No okei, täisnimi on Hypermotard 698 Mono. Aga tegelikult on lihtsalt supermoto. Aga nimi pole tähtis. Tsikkel on.
Ja see on selline:
Hypermotard-698-Mono.png
Aga kuna ma olen oma supermoto haiguse läbi põdenud ja tahaks jälle vaadata kergelt metsa poole (kergelt! nagu mitte muda, juurikad, kivid, liiv vaid pigem kõvad metsarajad, kruus jne), siis hakaksin mõtlema, kuidas see masin näeks välja vähem siledate rehvide ja Rade torniga..
Kui ka sina oled mõelnud (ja ma tean, et ilmselt ei ole, aga no ikkagi), siis rohkem pole vaja mõelda. See näeks välja selline:
Hyperscrambler-698-Mono.png

[EDIT:] Nokitsesin ikkagi veel ja panin alla mõistlikus suuruses (21" ja 18") rehvid. Värvuse tegin ka rohkem DesertX moodi:
Hyperscrambler-698-Mono-Rally.jpeg

[EDIT2:] Vormistasin ka ilma tornita versiooni, et oleks põnev näha kui Ducati päriselt ka Mono põhjal Enduro variandi teeb, siis kui palju ma mööda panin 8)
Ducati-HyperX-698-Mono-Enduro.jpeg

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 06 Dets 2023, 16:20
Postitas villy
Väljanägemisest ei piisa kahjuks, et metsas kihutada. Vedrustus ja õigeid rattaid ka vaja. Ootan põnevusega selle ratta enduro varianti ise ka.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 06 Dets 2023, 16:25
Postitas MargusMoto
@villy Nõus. Üritasin visualiseerida ka 19" 18" ja 21" rehvide ning kodarvelgedega, aga esihargi nurka on selliselt väga raske paika saada, isegi kui 701 aluseks võtta ja lõin käega..
Loodetavasti see enduro versioon ei lase kaua oodata.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 06 Dets 2023, 19:48
Postitas yeekim
Nujah, Suzu DR800 oli ju kõigest 40 kW....

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 06 Dets 2023, 20:02
Postitas MargusMoto
yeekim kirjutas: 06 Dets 2023, 19:48
Nujah, Suzu DR800 oli ju kõigest 40 kW....
Ja 30+ kg raskem..

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 07 Dets 2023, 16:56
Postitas MargusMoto
"Parandasin" algse postituse ja panin rohkem Enduroma[d] variandi[d] ka juurde :D

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 08 Dets 2023, 23:32
Postitas MargusMoto
Parandasin veits Enduro varianti: andsin talle õige enduroka esiporika ja põhjakaitse võtsin selle, mida reaalselt praegu 698 Monole pakutakse.
Kõlakate järgi peaks 9. detsembril Ducatilt uudiseid tulema loodetavasti seoses 698 enduroga. Eks näis, kas on selline:
Ducati-Hypermotard-698-Mono-Enduro.jpeg

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 03:17
Postitas zorten22
Ja tulemus on põhimõtteliselt Husqvarna 701 või mõni selle analoog?

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 09:47
Postitas MargusMoto
zorten22 kirjutas: 09 Dets 2023, 03:17
Ja tulemus on põhimõtteliselt Husqvarna 701 või mõni selle analoog?
Loodetavasti jah 😄

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 21:32
Postitas morse
690ne analoogil oleks ilmselt ees üks piduriketas ja ujuv support. Aga kes teab…

Kui Duca sellise valmistaks, siis oleks tegemist esimese reaalse analoogiga KTMile, mis poleks pelgalt rebränd nagu Husky või GasGas.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 21:45
Postitas MargusMoto
morse kirjutas: 09 Dets 2023, 21:32
690ne analoogil oleks ilmselt ees üks piduriketas ja ujuv support. Aga kes teab…

Kui Duca sellise valmistaks, siis oleks tegemist esimese reaalse analoogiga KTMile, mis poleks pelgalt rebränd nagu Husky või GasGas.
Nõus! Ehk julgustab ka teisi tegijaid natukenegi vaeva nägema, et ühepütalised euro-5 nõudega klappima saada.. Praegu on hunnik tsikleid, mis meil kättesaamatud tänu sellele.

Ma selle kollaaži jaoks kasutasin tuimalt DesertX-i rattaid, seetõttu ka tehniline täpsus lonkab. :oops:

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 22:37
Postitas Jesper
Ma lihtsalt uudishimust küsin - et siis sinu jaoks ei kvalifitseeru LC4 kruusa ja juurikate peal sõiduks ning Ducatit on vaja, sest võimsust on vähe?

Minu kogemused LC4 sadulas on küll äärmiselt limiteeritud, aga olen üsna skeptiline selle suhtes, et see 2kW tippvõimsuses mingit meeletut hüpet tähendab... Lisaks tuleb see tipp oma 2000 pööret kõrgemal, mis pigem tähendab seda, et tsiklit peab koguaeg käikude ja siduriga "lennus" hoidma, ei saa rahulikult töristada ja vaateid nautida.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 22:53
Postitas 701
Jesper kirjutas: 09 Dets 2023, 22:37
Ma lihtsalt uudishimust küsin - et siis sinu jaoks ei kvalifitseeru LC4 kruusa ja juurikate peal sõiduks ning Ducatit on vaja, sest võimsust on vähe?

Minu kogemused LC4 sadulas on küll äärmiselt limiteeritud, aga olen üsna skeptiline selle suhtes, et see 2kW tippvõimsuses mingit meeletut hüpet tähendab... Lisaks tuleb see tipp oma 2000 pööret kõrgemal, mis pigem tähendab seda, et tsiklit peab koguaeg käikude ja siduriga "lennus" hoidma, ei saa rahulikult töristada ja vaateid nautida.
Siin pigem küsimus vast selles, et kõik ei taha sõida halli metallik diisliga. Mitte, et see üle või puudu olulise tähtsusega oleks.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 23:12
Postitas MargusMoto
Jesper kirjutas: 09 Dets 2023, 22:37
Ma lihtsalt uudishimust küsin - et siis sinu jaoks ei kvalifitseeru LC4 kruusa ja juurikate peal sõiduks ning Ducatit on vaja, sest võimsust on vähe?
Aus küsimus, aga see võimsuse teema ei koti mind absoluutselt. Seda enam - isegi LC4-d on erineva tuuninguga enduro ja supermoto variatsioonides. Seega ilmselgelt 689 Mono enduurokas oleks samuti teise karakteriga.
Aga spekulatsioon spekulatsiooniks. Ma olen omanud 701-te nii enduro kui supermoto variandis ja mõlemal oli jõudlust kõvasti rohkem kui mulle otseselt vaja oleks läinud. Pigem on mul mõlema omamise juures jäänud üsna mõru maik nii KTMi masina kui Husky esinduse suhtes, seega nendest toodetest ei ole ma enam huvitatud. Aga seni puudus ka alternatiiv, mis mulle oleks huvi pakkunud.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 23:24
Postitas motoreis
Kove 450 Rally võiks huvi pakkuda, mu arust üks huvitavamaid rattaid mis viimasel ajal turule tulnud.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 09 Dets 2023, 23:47
Postitas MargusMoto
motoreis kirjutas: 09 Dets 2023, 23:24
Kove 450 Rally võiks huvi pakkuda, mu arust üks huvitavamaid rattaid mis viimasel ajal turule tulnud.
Tundub tõesti huvitav. Aga ma pole rallist huvitatud ja pole ma ka suurem õlinäpp, mistõttu esindus võiks olla hooldamiseks olemas. Samuti Ducati lubatud hooldusvälp 15000km on oluliselt ahvatlevam kui Kove 5000km.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 11 Dets 2023, 10:03
Postitas Macintosh
15K hooldusvälp on kõvasti üle võlli. Pikad välbad moodsatel sõidukitel tulevad mitte sellest, et see oleks võimalik parim vaid sellest, et tarbija soovib ja tootja on leidnud lahenduse, kuidas tarbija soovidele vastu tulla. See ei tähenda, et pikk välp on mootori jaoks hea või parim. Kui tootja ütleb, et välp on 15K siis pigem on mõistlik 1/2 sellest.

Ma ei tea palju sa sõidad aga suve jooksul välp metsateedel täis sõita on tõsine pingutus. Järgmiseks hooajaks pead niikuinii õli ära vahetama. Välba arvestus käib teatavasti põhimõttel KAS 15K km VÕI 1 aasta. Ja rusikareegel on, et kui see masin on kasutaud õliga 6 kuud seinud siis tahab igal juhul uut õli saada. Seega vahetad sügisel.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 11 Dets 2023, 10:25
Postitas 701
Desert X juhendis on kas 15 kkm või korra aastas. Bikepointi sõnul tahab tehase arvuti korra aastas tsiklit juhtme otsas näha, et garantii säiliks. Ise enesest õli nad vahetavad meeleldi, kui selline soov esitada. Viid masina kokku lepitud ajal kohale ja ongi kõik. Garantii kah ses mõttes toimib, et nad saadavad fotod ja vea kirjelduse tehasesse ja see siis otsustab on tegu garantiijuhtumiga või mitte. Samas tihedamamini õli vahetada ka ei keelata. Peamine, et tehas oma korra aastas või 15 k kätte saaks. Mina kärutasin 22 aasta augustist 23 aasta sügiseni 26 tuhat läbi. Kevadel lasin esinduses hoolduse teha.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 11 Dets 2023, 11:30
Postitas MargusMoto
Vot, ma ei tea. Mulle esindusest kogu aeg kinnitati, et tänapäevastel mootoritel kaasaegse õliga see pidev tihe õli vahetamine on täiesti mõtetu. Kui harrastad sporti või väga agressiivset sõitu, siis loomulikult, aga tavainimese töristamise juures ei mõjuta see mootori eluiga mitte kuidagi.
Kui see on esinduse pahatahtlik väide, et kliendi mootor kiiremini kasti lasta ja talle uus tsikkel müüa, siis võib-olla ongi see jama jutt.
Samas - ükski tsikkel pole minu käes rohkem kui paar aastat olnud, pole ühegagi üle 10K sõitnud, seega jah, üsna tühine teema tegelikult minu jaoks :D
Lõpuks taandub ikka kõik sellele, milline masin paneb südame kiiremini põksuma ja milline mitte.

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 11 Dets 2023, 12:34
Postitas villy
690 Enduro manualis on kirjas nt, et 10k km OR after every racing use. Eks seal tulebki ise ka mõistust kasutada. Ma ei tea kas ma päris rallin aga tihti ta agressiivset sõitu asfaldilt maas saab ja seetõttu olen õli vahetanud iga 3-4k km tagant või peale rattale rasket trippi(nädalane offroad tripp meil, kuskil mägedes) . Õhufiltri hooldus ja selle töövõime tolmus on isegi tähtsam asi, millega tegeleda

Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono

Postitatud: 08 Jaan 2024, 22:50
Postitas MargusMoto
Kuna Endurokat kuskilt ei paista, siis otustasin, et kui rallit sõitma ei hakka, siis pole ka Rally Raid masinat vaja. Umbes midagi sellist siis, et viinamarjad on hapud (kuna pole veel valmis)

Aga kuna tahaks ikkagi laiendada potensiaalsete sõiduradade hulka, siis Bobberi peab minema ja loodetavasti saab 698 Mono asemele.

Pikas perspektiivis võiks lõpptulemus olla midagi sellist:
698_full_v2.jpeg
Matkakottidena tahks ära proovida Mosko Reckless 40L komplekti ja ilmselt mingi Puig Batwing tuuleklaas tuleb ka pikemateks sõitudeks ette, aga igapäevaselt seda küljes ei hoiaks.