Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Ilmselt kõik (ja nende vanaema) on praeguseks kursis kõige värskema Ducati hullumeelsusega - kõigi aegade kõige võimsama seeriatoodetud ühepütalise mootoriga tsikliga, millele (minu meelest) üsna õnnetult on antud nakkushaiguse nimi Mono. No okei, täisnimi on Hypermotard 698 Mono. Aga tegelikult on lihtsalt supermoto. Aga nimi pole tähtis. Tsikkel on.
Ja see on selline: Aga kuna ma olen oma supermoto haiguse läbi põdenud ja tahaks jälle vaadata kergelt metsa poole (kergelt! nagu mitte muda, juurikad, kivid, liiv vaid pigem kõvad metsarajad, kruus jne), siis hakaksin mõtlema, kuidas see masin näeks välja vähem siledate rehvide ja Rade torniga..
Kui ka sina oled mõelnud (ja ma tean, et ilmselt ei ole, aga no ikkagi), siis rohkem pole vaja mõelda. See näeks välja selline:
[EDIT:] Nokitsesin ikkagi veel ja panin alla mõistlikus suuruses (21" ja 18") rehvid. Värvuse tegin ka rohkem DesertX moodi:
[EDIT2:] Vormistasin ka ilma tornita versiooni, et oleks põnev näha kui Ducati päriselt ka Mono põhjal Enduro variandi teeb, siis kui palju ma mööda panin
Ja see on selline: Aga kuna ma olen oma supermoto haiguse läbi põdenud ja tahaks jälle vaadata kergelt metsa poole (kergelt! nagu mitte muda, juurikad, kivid, liiv vaid pigem kõvad metsarajad, kruus jne), siis hakaksin mõtlema, kuidas see masin näeks välja vähem siledate rehvide ja Rade torniga..
Kui ka sina oled mõelnud (ja ma tean, et ilmselt ei ole, aga no ikkagi), siis rohkem pole vaja mõelda. See näeks välja selline:
[EDIT:] Nokitsesin ikkagi veel ja panin alla mõistlikus suuruses (21" ja 18") rehvid. Värvuse tegin ka rohkem DesertX moodi:
[EDIT2:] Vormistasin ka ilma tornita versiooni, et oleks põnev näha kui Ducati päriselt ka Mono põhjal Enduro variandi teeb, siis kui palju ma mööda panin

Viimati muutis MargusMoto, 07 Dets 2023, 23:40, muudetud 2 korda kokku.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Väljanägemisest ei piisa kahjuks, et metsas kihutada. Vedrustus ja õigeid rattaid ka vaja. Ootan põnevusega selle ratta enduro varianti ise ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
@villy Nõus. Üritasin visualiseerida ka 19" 18" ja 21" rehvide ning kodarvelgedega, aga esihargi nurka on selliselt väga raske paika saada, isegi kui 701 aluseks võtta ja lõin käega..
Loodetavasti see enduro versioon ei lase kaua oodata.
Loodetavasti see enduro versioon ei lase kaua oodata.
Viimati muutis MargusMoto, 07 Dets 2023, 10:34, muudetud 1 kord kokku.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Nujah, Suzu DR800 oli ju kõigest 40 kW....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
"Parandasin" algse postituse ja panin rohkem Enduroma[d] variandi[d] ka juurde 

MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Parandasin veits Enduro varianti: andsin talle õige enduroka esiporika ja põhjakaitse võtsin selle, mida reaalselt praegu 698 Monole pakutakse.
Kõlakate järgi peaks 9. detsembril Ducatilt uudiseid tulema loodetavasti seoses 698 enduroga. Eks näis, kas on selline:
Kõlakate järgi peaks 9. detsembril Ducatilt uudiseid tulema loodetavasti seoses 698 enduroga. Eks näis, kas on selline:
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Ja tulemus on põhimõtteliselt Husqvarna 701 või mõni selle analoog?
...
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Loodetavasti jah
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
690ne analoogil oleks ilmselt ees üks piduriketas ja ujuv support. Aga kes teab…
Kui Duca sellise valmistaks, siis oleks tegemist esimese reaalse analoogiga KTMile, mis poleks pelgalt rebränd nagu Husky või GasGas.
Kui Duca sellise valmistaks, siis oleks tegemist esimese reaalse analoogiga KTMile, mis poleks pelgalt rebränd nagu Husky või GasGas.
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Nõus! Ehk julgustab ka teisi tegijaid natukenegi vaeva nägema, et ühepütalised euro-5 nõudega klappima saada.. Praegu on hunnik tsikleid, mis meil kättesaamatud tänu sellele.
Ma selle kollaaži jaoks kasutasin tuimalt DesertX-i rattaid, seetõttu ka tehniline täpsus lonkab.

MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Ma lihtsalt uudishimust küsin - et siis sinu jaoks ei kvalifitseeru LC4 kruusa ja juurikate peal sõiduks ning Ducatit on vaja, sest võimsust on vähe?
Minu kogemused LC4 sadulas on küll äärmiselt limiteeritud, aga olen üsna skeptiline selle suhtes, et see 2kW tippvõimsuses mingit meeletut hüpet tähendab... Lisaks tuleb see tipp oma 2000 pööret kõrgemal, mis pigem tähendab seda, et tsiklit peab koguaeg käikude ja siduriga "lennus" hoidma, ei saa rahulikult töristada ja vaateid nautida.
Minu kogemused LC4 sadulas on küll äärmiselt limiteeritud, aga olen üsna skeptiline selle suhtes, et see 2kW tippvõimsuses mingit meeletut hüpet tähendab... Lisaks tuleb see tipp oma 2000 pööret kõrgemal, mis pigem tähendab seda, et tsiklit peab koguaeg käikude ja siduriga "lennus" hoidma, ei saa rahulikult töristada ja vaateid nautida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Siin pigem küsimus vast selles, et kõik ei taha sõida halli metallik diisliga. Mitte, et see üle või puudu olulise tähtsusega oleks.Jesper kirjutas: ↑09 Dets 2023, 22:37Ma lihtsalt uudishimust küsin - et siis sinu jaoks ei kvalifitseeru LC4 kruusa ja juurikate peal sõiduks ning Ducatit on vaja, sest võimsust on vähe?
Minu kogemused LC4 sadulas on küll äärmiselt limiteeritud, aga olen üsna skeptiline selle suhtes, et see 2kW tippvõimsuses mingit meeletut hüpet tähendab... Lisaks tuleb see tipp oma 2000 pööret kõrgemal, mis pigem tähendab seda, et tsiklit peab koguaeg käikude ja siduriga "lennus" hoidma, ei saa rahulikult töristada ja vaateid nautida.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Aus küsimus, aga see võimsuse teema ei koti mind absoluutselt. Seda enam - isegi LC4-d on erineva tuuninguga enduro ja supermoto variatsioonides. Seega ilmselgelt 689 Mono enduurokas oleks samuti teise karakteriga.
Aga spekulatsioon spekulatsiooniks. Ma olen omanud 701-te nii enduro kui supermoto variandis ja mõlemal oli jõudlust kõvasti rohkem kui mulle otseselt vaja oleks läinud. Pigem on mul mõlema omamise juures jäänud üsna mõru maik nii KTMi masina kui Husky esinduse suhtes, seega nendest toodetest ei ole ma enam huvitatud. Aga seni puudus ka alternatiiv, mis mulle oleks huvi pakkunud.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Kove 450 Rally võiks huvi pakkuda, mu arust üks huvitavamaid rattaid mis viimasel ajal turule tulnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Tundub tõesti huvitav. Aga ma pole rallist huvitatud ja pole ma ka suurem õlinäpp, mistõttu esindus võiks olla hooldamiseks olemas. Samuti Ducati lubatud hooldusvälp 15000km on oluliselt ahvatlevam kui Kove 5000km.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
15K hooldusvälp on kõvasti üle võlli. Pikad välbad moodsatel sõidukitel tulevad mitte sellest, et see oleks võimalik parim vaid sellest, et tarbija soovib ja tootja on leidnud lahenduse, kuidas tarbija soovidele vastu tulla. See ei tähenda, et pikk välp on mootori jaoks hea või parim. Kui tootja ütleb, et välp on 15K siis pigem on mõistlik 1/2 sellest.
Ma ei tea palju sa sõidad aga suve jooksul välp metsateedel täis sõita on tõsine pingutus. Järgmiseks hooajaks pead niikuinii õli ära vahetama. Välba arvestus käib teatavasti põhimõttel KAS 15K km VÕI 1 aasta. Ja rusikareegel on, et kui see masin on kasutaud õliga 6 kuud seinud siis tahab igal juhul uut õli saada. Seega vahetad sügisel.
Ma ei tea palju sa sõidad aga suve jooksul välp metsateedel täis sõita on tõsine pingutus. Järgmiseks hooajaks pead niikuinii õli ära vahetama. Välba arvestus käib teatavasti põhimõttel KAS 15K km VÕI 1 aasta. Ja rusikareegel on, et kui see masin on kasutaud õliga 6 kuud seinud siis tahab igal juhul uut õli saada. Seega vahetad sügisel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Desert X juhendis on kas 15 kkm või korra aastas. Bikepointi sõnul tahab tehase arvuti korra aastas tsiklit juhtme otsas näha, et garantii säiliks. Ise enesest õli nad vahetavad meeleldi, kui selline soov esitada. Viid masina kokku lepitud ajal kohale ja ongi kõik. Garantii kah ses mõttes toimib, et nad saadavad fotod ja vea kirjelduse tehasesse ja see siis otsustab on tegu garantiijuhtumiga või mitte. Samas tihedamamini õli vahetada ka ei keelata. Peamine, et tehas oma korra aastas või 15 k kätte saaks. Mina kärutasin 22 aasta augustist 23 aasta sügiseni 26 tuhat läbi. Kevadel lasin esinduses hoolduse teha.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Vot, ma ei tea. Mulle esindusest kogu aeg kinnitati, et tänapäevastel mootoritel kaasaegse õliga see pidev tihe õli vahetamine on täiesti mõtetu. Kui harrastad sporti või väga agressiivset sõitu, siis loomulikult, aga tavainimese töristamise juures ei mõjuta see mootori eluiga mitte kuidagi.
Kui see on esinduse pahatahtlik väide, et kliendi mootor kiiremini kasti lasta ja talle uus tsikkel müüa, siis võib-olla ongi see jama jutt.
Samas - ükski tsikkel pole minu käes rohkem kui paar aastat olnud, pole ühegagi üle 10K sõitnud, seega jah, üsna tühine teema tegelikult minu jaoks
Lõpuks taandub ikka kõik sellele, milline masin paneb südame kiiremini põksuma ja milline mitte.
Kui see on esinduse pahatahtlik väide, et kliendi mootor kiiremini kasti lasta ja talle uus tsikkel müüa, siis võib-olla ongi see jama jutt.
Samas - ükski tsikkel pole minu käes rohkem kui paar aastat olnud, pole ühegagi üle 10K sõitnud, seega jah, üsna tühine teema tegelikult minu jaoks

Lõpuks taandub ikka kõik sellele, milline masin paneb südame kiiremini põksuma ja milline mitte.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
690 Enduro manualis on kirjas nt, et 10k km OR after every racing use. Eks seal tulebki ise ka mõistust kasutada. Ma ei tea kas ma päris rallin aga tihti ta agressiivset sõitu asfaldilt maas saab ja seetõttu olen õli vahetanud iga 3-4k km tagant või peale rattale rasket trippi(nädalane offroad tripp meil, kuskil mägedes) . Õhufiltri hooldus ja selle töövõime tolmus on isegi tähtsam asi, millega tegeleda
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Metsapoole Ducati Hypermotard 698 Mono
Kuna Endurokat kuskilt ei paista, siis otustasin, et kui rallit sõitma ei hakka, siis pole ka Rally Raid masinat vaja. Umbes midagi sellist siis, et viinamarjad on hapud (kuna pole veel valmis)
Aga kuna tahaks ikkagi laiendada potensiaalsete sõiduradade hulka, siis Bobberi peab minema ja loodetavasti saab 698 Mono asemele.
Pikas perspektiivis võiks lõpptulemus olla midagi sellist: Matkakottidena tahks ära proovida Mosko Reckless 40L komplekti ja ilmselt mingi Puig Batwing tuuleklaas tuleb ka pikemateks sõitudeks ette, aga igapäevaselt seda küljes ei hoiaks.
Aga kuna tahaks ikkagi laiendada potensiaalsete sõiduradade hulka, siis Bobberi peab minema ja loodetavasti saab 698 Mono asemele.
Pikas perspektiivis võiks lõpptulemus olla midagi sellist: Matkakottidena tahks ära proovida Mosko Reckless 40L komplekti ja ilmselt mingi Puig Batwing tuuleklaas tuleb ka pikemateks sõitudeks ette, aga igapäevaselt seda küljes ei hoiaks.
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.