Kove 450 Rally
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Kove 450 Rally
vaikselt on Hiinlaste "ükssarvik" Kove Rally 450 ka Euroopasse jõudmas. Soomlastel eeltellimine käib. Kas on kellelgi info selle kohta, et kas keegi Eestis kah KOVE ratastega tegeleb või plaanib tegelema hakata?
Aitäh!
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Kove 450 Rally
Siit järgmine küsimus. Kui tellida ratas väljastpoolt Eestit (Euroopast), siis milliste tegevustega sellise ratta arvelevõtmine Eestis seotud on. Dokumendid mis tavaolukorras ajab korda uue mudeli maaletooja?
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kove 450 Rally
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Soomlased võivad lihtsustatud korras (või mis iganes selle nimi oli) neid oam registrisse võtta, sama teevad Lätlased. Tegelikkuses on ju sellel tsiklil USA tüübikinnitus olemas, EU lihtalt ei tunnusta neid. Kui tsiklit müüakse Kalifornias siis on nõuded isegi karmimad, kui EU omad ja sellele vastav tüüübikinnitus ka olemas.
Küsi pigem Maanteeametist järgi, et Soomes müükase ja registreeritakse, et kuidas meil? Iseasi, kas nad vastavad, sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Läheb veidi teemast mööda, aga ei saa jätta vastamata, et minu arvates on seal ajad ja asjad muutunud juba aastaid tagasi. Igati püütakse aidata ja leida lahendusi ning aktsepteeritakse ka kummalisi olukordi. Oli minul võõra, EL riigi registris olev sõiduk + võtmed. Ei omanikku, ei reg.tunnistust, mitte midagi. Aktsepteeriti meili teel saadetud pilte reg.tunnistusest ja meili teel skaneeritud ostu-müügi lepingut. Amet tegi ise ka päringu teise riiki, et kontrollida ega sõidukil pole mingeid piiranguid. Igati mõistlik, kiire ja inimlik lähenemine. Ratas sai nädalaga omanikuvahetuse ja Eesti registrisse kantud. Aastakümnetetegune suhtumine on ikka kardinaalselt muutunud aga eks meie ühiskond ole samuti.Macintosh kirjutas: ↑14 Juul 2023, 09:56Küsi pigem Maanteeametist järgi, et Soomes müükase ja registreeritakse, et kuidas meil? Iseasi, kas nad vastavad, sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
Ja natuke rohkem teemasse - minu kogemus ütleb, et üldiselt tasub natuke oodata selliste uute asjadega. Esmakordsel kokkupuutel puudub paraku varasem teadmine (nii ametil kui iseendal) ja tundub, et bürokraatia on räme. Lasta asjal natuke settida, siis muutuvad kõik asjad lihtsamaks ja kiiremaks. Tihti aitab mõne asja loogiline seletamine ja mõne näite toomine, mitte agressiivne viitamine mingi seaduse, määruse või muu dokumendi suunas. See viimane võib tekitada ametnikus trotsi võidelda ja uskuge mind - leiab palju asju, millele vaadatakse läbi sõrmede kuigi see on must-valgelt kirjas ja lõpptulemus pole ootuspärane ega kuigi positiivne.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kove 450 Rally
Kood: Vali kõik
sest nende arusaam on nagu korralikul ametnikul ikka: Maanteeameti ülesandeks pole mitte kodanikke aidata vaid neid elektrikarjuse ja piitsahoopidega õigele teele suunata.
Minu kogemused arkiga (sealhulgas ka tüübikinnituse saamine rattale, mida on Eestis jätkuvalt üks eksemplar) on vaid positiivne.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kove 450 Rally
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Kove 450 Rally
Tundub, et registreerimine on mõistliku pingutusega tehtav.
Selles mõttes ei ole teema kiireloomuline, et litebike.fi lubab "toimitettavissa alustavasti loppukesällä/syksyllä" ,mis pigem tähendab 2024. Vaikselt uurin siis edasi transpordiametist ja üldse, et kas sommid ekspordiks müüvad.
Kui keegi juba kindlalt tellida kavatseb ja mingeid kanaleid teab, siis olen samuti info eest tänulik.
Samas kõige vingem oleks kui kohalik maaletooja ikkagi tekiks...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Kove 450 Rally

Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid.

http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc
-
- Postitusi: 839
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Samas kõige vingem oleks kui kohalik maaletooja ikkagi tekiks...
Ma ootan praegu kuni Kove suudab COC dokumentatsioon tagada, siis mõtlen edasi...
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Vaatasin hinda Ameerikas ja pole sugugi odavVint kirjutas: ↑14 Juul 2023, 18:10Näis, kas hiinakatest tuleb uus Aasia laine, niin nagu kunagi 1970-1980 Japsid muutsid kogu turu.
Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid.Kange kopeeringu maik on juures aga kui nad tõesti suudavad odavama hinnaga pakkuda, võib Euroopa turg ehk ümber mõtelda.
http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kove 450 Rally
Mis suhtes see ratas ükssarvik on?
Igaks juhuks mainin, et meil peaks siinpool lompi ka rohkem tuntud tehnikaga rallirattaid saama osta. Fantic(mootoriosa tal originaal Yamaha ja vedrustus KYB) ning KTM-i rallirattad samuti nt. (hiljuti oli 1 Jälgimäel)
Re: Kove 450 Rally
Dakaris käib tehaseratastega mingi sahkermahker, aga Euroopa rallidel peab tsikkel sirge seljaga registris olema, muidu protestitakse puruks, seega olen 99% kindel, et sellega on korras - vastasel juhul poleks mingit mõtet neid siia tuua või lubada, pmst ainuke kasutus oleks hoovis kaheksaid teha.
Ainuke võrreldav ratas on KTM RFR, see maksab uuena 26k€ ja aastas tehakse neid stiilis 50tk, niiet isegi kui raha on olemas, ei pruugi seda valikut tavajussi jaoks olemas olla.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kove 450 Rally
Eks näis, midagi sellest ju meie elus halvemaks ei lähe, et keegi sellesse ülikitsasse nišši ühe tsikli juurde tegi. Heal juhul pääseb keegi LC4-st rallika ehitamise valust ja vaevast


-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Need Zongwhatewer mootorid tunduvad olevat KTM-i mootorite koopiad, aga kuidas muidugi detailide töötlustäpsus ja materjalide kvaliteet on, siis selles osas kogemus puudub. Aga eks nad ikka mingis osas sellest kuulsast chinesiumist on tehtud.Vint kirjutas: ↑14 Juul 2023, 18:10Näis, kas hiinakatest tuleb uus Aasia laine, niin nagu kunagi 1970-1980 Japsid muutsid kogu turu.
Guugeldasin huvi pärast. Kasutab Zongshen 450 mootorit ja Zongshen ise toodab ka rattaid.Kange kopeeringu maik on juures aga kui nad tõesti suudavad odavama hinnaga pakkuda, võib Euroopa turg ehk ümber mõtelda.
http://en.zongshenmotor.com/product/sho ... 50&pcok=pc
Vähemalt Alibabas on mootor nii odav, et kolvivahetuse asemel on lihtsam terve mootor vahetada.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kove 450 Rally
Kindlasti ei lähe Kove tulekuga midagi halvemaks ja las ta olla, mul pole selle vastu midagi.Jesper kirjutas: ↑14 Juul 2023, 21:58Ahjah, ma olin selle juba ära unustanud, aga noh, ega see pointi väga ei muuda. Ega ma pole ju ilmselgelt ühegagi sõitnud, anoh kui arvustusi uskuda, siis on Kove puhul tegemist ikka võidusõidutehnikaga, mitte a'la Red Bulli kleebiste paketiga suvavoki ümber.
Eks näis, midagi sellest ju meie elus halvemaks ei lähe, et keegi sellesse ülikitsasse nišši ühe tsikli juurde tegi. Heal juhul pääseb keegi LC4-st rallika ehitamise valust ja vaevast![]()
![]()
Aga sinna juurde väita BS müügijuttu, et 1 on nüüd 100% ralli ja teisel ainult kleepsud on veidi naljakas. Nende USA Kove sponsoreeritud saadikute ülevaated on ka tegelt ekstra demo rataste omad ja "production odavamad mudelid" sisaldavad ka teisi komponente. Just eveRide ütles seda oma videos. . Ja mis see päris rally tehnika on?

Re: Kove 450 Rally

Asjade suures plaanis tähtsusetu fakt, anoh niisama jutujätkuks - kuna mu 350 saab järgmisel aastal 10a vanuseks, siis kergelt ikka sügeleb, et äkki peaks järgmiste sõitude jaoks mingi vähe moodsama transpordivahendi soetama

-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Kove 450 Rally
eveRide saab vist KOVE USA müügist ise protsenti, aga siin üks review mis on loodetavasti natuke neutraalsem (samas kindel ei ole muidugi).
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
just, eriti eriliselt odavatest juppidest.Jesper kirjutas: ↑15 Juul 2023, 11:47No ma ei saa midagi parata, aga terminit "ralli" kasutatakse tänapäeval ikka kergekäeliselt igasugu lehmade müügiks. Näiteks Tenere 700 World Raid ei ole võidusõiduratas, lihtsalt ehiti mammut kleepsudega, mida ta pole välja teeninud. Kas Kove seda on, seda näeme siis kui Erx27 oma pilli kätte saab ja loodetavasti pirtsakatele vanainimestele proovida annab
Asjade suures plaanis tähtsusetu fakt, anoh niisama jutujätkuks - kuna mu 350 saab järgmisel aastal 10a vanuseks, siis kergelt ikka sügeleb, et äkki peaks järgmiste sõitude jaoks mingi vähe moodsama transpordivahendi soetamaStiilis ühe Dakari läbinud RFR oleks muidu enamvähem fine, aga nende asjade hind kohe üldse ei kõneta, eriti arvestades seda, kui odavatest juppidest see ratas tegelikult koosneb.
https://ktm-versand.de/en/spare-parts/6 ... pl.-d-97mm
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Kove 450 Rally
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Kove 450 Rally
mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikad

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
https://amehitus.eu/
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Kust sa selle said ja kui paljuga, kui saladus pole?Erx27 kirjutas: ↑01 Apr 2024, 10:21Hei,
mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikadSiiani kruisinud asfaldil, teinud ühe Männiku ringi ja TET Tallinn-Paldiski, tagasi asfalt. Igal pool läks lustiga.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 22 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Need kes on sõitnud, kiidavad. Kerge ratas mis annab andeks sõiduvigu. Aga kui suruda, siis liigub.
KTM 640 LC4 Adventure R
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Kove 450 Rally
Õnnitlused! Mis riigist ostsid ja mis hinnaga kätte said?Erx27 kirjutas: ↑01 Apr 2024, 10:21Hei,
mainin siia kah ära, et pikk otsimine on lõppenud ja Rally nüüd siis istumise all. Esimesed sõidud tehtud ja esmamuljed positiivsed. Kui midagi konkreetset välja tuua siis tundub väga kerge ja käigud on pikadSiiani kruisinud asfaldil, teinud ühe Männiku ringi ja TET Tallinn-Paldiski, tagasi asfalt. Igal pool läks lustiga.
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 24 Mär 2023, 10:20
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Kove 450 Rally
Hei,
käisin väljas kontrollimas, sest ise polnud tähelepanu pööranud. Olen viimasel ajal TE300-ga sõitnud ja seal kuidagi siduri näppimine väga käppa läinud.
Tühikäik on nõksa alla 2000rpmi (ratas sõitnud 200km) ja kiirus esimesega tiksudes on 12km/h.
See on siis stock rehvide ja 49 hambaga tagahammakaga.
Näiteks 4nda käiguga 50ga sõites on pöörded 4000rpm.
Vaatasin, et ketti vahetamata peaks saama taha panna 51 hambaga hammaka.
PS! Sidur on trossiga, aga käib kergelt (praegu veel vähemalt).
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kove 450 Rally
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.