KTM 890 Adventure R, 2023
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
KTM 890 Adventure R, 2023
Teen siia siis sellise ratta teema ka. Eks näis kuidas see täituma hakkab jutuga.
Igastahes paar aastat pole viitsinud tänaval tsikliga sõita ja pigem olen oma hobidega rohkem metsa poole (enduro, offroad, rallyraid, jalgrattaga jne).
Eks vahel olen ikka jälle TET-i sõitmisest unistanud ning tegelikult autoga igal suvel kuskil trippimas käinud, seal siis natuke teelt välja ka läinud (Norra, Rumeenia, Bosnia, Sloveenia, Poola, Itaalia, Austria jms kant. Lisaks Eesti). Mõte on koguaeg olnud, et võiks rattaga ka asja ette võtta.
Nüüd talvel sõber hakkas omale uut ratast ostma (890AR) ja siis ütlesin, et küsiks poest mulle ka ühe (lõpuks ostsime kamba peale 4tk lausa).
Plaan siis seda veidi omale käe järgi kohandada ja sõitu nautida. Loodetavasti vigadest väljapalju rääkima ei pea.
Stay tuned!
Igastahes paar aastat pole viitsinud tänaval tsikliga sõita ja pigem olen oma hobidega rohkem metsa poole (enduro, offroad, rallyraid, jalgrattaga jne).
Eks vahel olen ikka jälle TET-i sõitmisest unistanud ning tegelikult autoga igal suvel kuskil trippimas käinud, seal siis natuke teelt välja ka läinud (Norra, Rumeenia, Bosnia, Sloveenia, Poola, Itaalia, Austria jms kant. Lisaks Eesti). Mõte on koguaeg olnud, et võiks rattaga ka asja ette võtta.
Nüüd talvel sõber hakkas omale uut ratast ostma (890AR) ja siis ütlesin, et küsiks poest mulle ka ühe (lõpuks ostsime kamba peale 4tk lausa).
Plaan siis seda veidi omale käe järgi kohandada ja sõitu nautida. Loodetavasti vigadest väljapalju rääkima ei pea.

Stay tuned!
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Sportlikust huvist. Viimati motomessil näppisin ka toda ratast ja tekkis küsimus, et mis tollest alumisest külgmisest mustast plastikust saab, kui käna käia? Sellest, mille külge põhjakate kinnitub. Metsas ju paratamatult juhtub.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Eks ta olegi mõeldud paagi kaitsmiseks. Ehk kui kukkumisel puru läheb, siis tegi oma töö ära ja vahetab välja. Maksab mingi 30€. Suurem põhjakaitse (näiteks AXP või KTM Powerparts) katab suuresti paagi külgedelt ära. Üldiselt kasutajad väga palju kaitseid peale ei soovita panna. Põhjakaitse ja tugevamad käekaitsmed on üldiselt piisav.
Mul peaks varsti Rade Garagest tulema Sharon Racingu rally style sumpa. Üldiselt ma pole lärmi tekitaja aga praegune stock sumpa on liiga mannetu häälega ja välja näeb ka kole.
Ahjaa, tellides sai Tech Pack ka kohe peale lastud panna. Kui esimesed 1000km on kõik elektroonilised lisad rattal aktiveeritud, siis peale seda lähevad paljud asjad lukku. Nagu näiteks Rally Mode, Quickshifer, Püsikiiruse hoidja jne. Siis tuleb raha välja käia ja esinduses neid lisasi vajaduse põhiselt aktiveerida lasta. Nüüd Tech Pack aktiveeritud ja loodetavasti ei pea millestki puudust tundma.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Mul 790 AdvR ehk mõned aastad vanem versioon, metsas korduvalt külili käinud ja paagi plastikud siiamaani terved, loomulikult kriipse-kraapse täis. Selle tsikliga hea asi see, et kui külili käib, siis vastu maad on paak ja leknsu ots ning küljeplastikud jäävad üldjuhul puutumata.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Kõlab natuke nagu väljapresssimine. Väga nõme on mingeid olemasolevaid omadusi tarkvaraliselt piirata ja siis hiljem eraldi juurde müüa. Kulutus tootmise poolelt on juba tehtud. Veel vastikum praktika on kuumaksuga seda teha. Teisalt saab jälle alguses odavama tsikli osta ja siis see soovi korral kallimaks muuta.Junzu kirjutas: ↑29 Mär 2023, 15:24Ahjaa, tellides sai Tech Pack ka kohe peale lastud panna. Kui esimesed 1000km on kõik elektroonilised lisad rattal aktiveeritud, siis peale seda lähevad paljud asjad lukku. Nagu näiteks Rally Mode, Quickshifer, Püsikiiruse hoidja jne. Siis tuleb raha välja käia ja esinduses neid lisasi vajaduse põhiselt aktiveerida lasta. Nüüd Tech Pack aktiveeritud ja loodetavasti ei pea millestki puudust tundma.
Mingil hetkel tegid ruuterite tootjad seda tempu, et odavama hinnaga aga muidu täpselt samasugustele seadmetele läks pisut erinev tarkvara peale, kus vähem omadusi saadaval. OpenWrt lahendas selle probleemi kiirelt. Aga vaevalt, et tsiklitele midagi sellist jõuab, liiga väike turg ja huvi.
Mis see aktiveerimine maksab?
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Siit saab tarkvara hindadega tutvuda:https://www.ktm.com/en-lv/parts---wear/ ... el=F9703W7
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Macintosh kirjutas: ↑29 Mär 2023, 16:26
Kõlab natuke nagu väljapresssimine. Väga nõme on mingeid olemasolevaid omadusi tarkvaraliselt piirata ja siis hiljem eraldi juurde müüa. Kulutus tootmise poolelt on juba tehtud. Veel vastikum praktika on kuumaksuga seda teha. Teisalt saab jälle alguses odavama tsikli osta ja siis see soovi korral kallimaks muuta.
Mingil hetkel tegid ruuterite tootjad seda tempu, et odavama hinnaga aga muidu täpselt samasugustele seadmetele läks pisut erinev tarkvara peale, kus vähem omadusi saadaval. OpenWrt lahendas selle probleemi kiirelt. Aga vaevalt, et tsiklitele midagi sellist jõuab, liiga väike turg ja huvi.
Mis see aktiveerimine maksab?
Mismoodi see väljapressimine on kui saad tasuta mingi perioodi proovida asju, mida muidu peaksid juurde ostma ja siis alles kogema? Äkki on ilma lisadeta hoopis hinnaalandus ?
Keerulisemaks teeb ostja jaoks teeb muidugi see, et ostja peab osad asjad eraldi käsitsi kokku liitma enne kui hindu võrdlema hakkab, sest osadel tootjatel on juba kõik el. lisad hinna sees.
Kulutused tehtud? Tead palju kulus erinevate asjade arenduseks ja neid kulusid polegi vaja hiljem rataste müügist tasa teha?
Ja ei ole ju mingit kuumaksu. Selle jutu sisse sidumine on veidi ülepingutatud.
@Junzu Tänud teema eest, jään huviga jälgime kohalikku tagasisidet ja loodan, et eelmiste aastakäikude titevead parandatud =) Sharoni asemel soovitaks pigem Wingsi. Saad selle vajadusel meeldivalt vaikseks teha ja hinna/kvaliteedi suhe väga hea.
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Nende muude pakettide kasulikkust ei oska reklaami põhjal hinnata, a kui mulle pakuks keegi varianti oma ratastel 280€ eest kuhugi juba sisse ehitatud püsikas aktiveerida, siis ma esiteks kiunataks õnnest ning seejärel avaneks minu ja vastava esinduse vahelisel teel juba selline pilt:

Jah, see muuseas käib ka EXC kohta 
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
► Näita Spoilerit
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Esimene doos on alati tasuta ju, ei? =) Paljude asjade kohta esineb maailmas tasuta demosid või ei? Suht loogiline on ju, et kui tahad oma kaupa müüa, siis annad seda tasuta proovida. Poodides antakse nt tooteod maitsta teinekord, täiesti tasuta ja ei ole lõks ümber pea. Paljud meist WinRari on ostnud?

Ülejäänud argumentidele sa isegi ei vaevunud vastama. Isiklikud märkused jätan tähelepanuta. Arutame ikka teemas asju.
@Jesper Jah see on nõme trend, et eraldi raha eest lukustatakse funktsioone aga see on ju pigem hinnastamispoliitika küsimus. Alati saad ju enne ostu hinnad ja vajalikud funktsioonid kokku liita ja võrrelda palju asjad tegelikult maksavad ja kas sul neid vaja.
Mäletan, et mu 94'a vw-l oli ka tegelt püsikiirusehoidja sisse ehitatud aga pidid lisana juurde ostma ja said selle eest ainult väikese plastikkangi. Tööstuses on tihti odavam toota teatud asjad ühtemoodi, thus seepärast on juurde ostmine vaid ajus funktsioonide lahtikeeramine. Aga kõike seda sa tead.
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
No ma ju olingi jummalast poolt, et nii asju ajada. Ütleme, et ma tahan aastal 2029 endale 2023.a. 890-t osta ja müügis on 1 sile baasmudel ja 1 sõjast läbi käinud täismudel, siis ei pea ootama ja passima ja kaaluma - panen mõttes esimese hinnale selle lahtilukustamise juurde ja siis otsustan. Mina rahul, sest sain tsikli, mida tahtsin, müüja rahul, sest sai tsikli mida tema tahtis ja KTM rahul, kuna teenis veidi seibi, mis muidu kasutatud tsikleid ostva roti käest kunagi nendeni jõudnud ei oleks. Noh ja kui nüüd veel edasi fantaseerida, siis ma arvan et mingi 1 inimene 20000-st on nii opakas et EXC-le püsikat tahta, samas kui KTMil see programm misiganes põhjusel olemas on, siis ma võin minna ja selle osta, ilma et ülejäänud 19999 elu kuidagi kannataks (jah, ma tean, et endurokal pole elektroonilist gaasiklappi, aga no oletame, et kunagi on).
Ainult Macintosh ei ole rahul.
Ainult Macintosh ei ole rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Mulle meeldis rally stiilis madal asetus. Rade oli taskukohasem ka ja kohe de-cat toruga.
Sel ka db-killer olemas, seega saan ka valjumaks vajadusel (arvatavasti jätan külge dbkilleri)
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Väga äge ratas igatahes.
Palju ägedaid kilomeetreid ja hoia siis kursis kuidas toimetab.
Lisade aktiveerimise osas olen ka seda meelt, et pigem on see lahe võimalus (ise korjaks nad ka kohe peale).
Igathes parem olukord kui see, et neid üldse saadval poleks isegi lisaraha eest.
Palju ägedaid kilomeetreid ja hoia siis kursis kuidas toimetab.
Lisade aktiveerimise osas olen ka seda meelt, et pigem on see lahe võimalus (ise korjaks nad ka kohe peale).
Igathes parem olukord kui see, et neid üldse saadval poleks isegi lisaraha eest.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Tere
See asetus on tõesti visuaalselt hea.

Mitte nüüd üldse paha pärast, aga tekib küsimus mis on ka üheks tüüpveaks standard pütiasetusega Tenerel, ehk ratas paremale küljele maha pillates toetub pütt maha ja ratta raskus sinna peale, painutades ära summuti klambri. Seda mitte tähele pannes võib hakata summuti kiiget hõõruma, kahjustades nii kiiget kui pütti ennast. Oskad sa kinnitada või ümber lükata antud teooriat kasutades oma rattal madala asetusega Sharon pütti?
Ratas igatahes üliäge

-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Kui küllili panen, siis annan teada.
Eks ta ulatub kindlasti rohkem väljapoole, kui kõrge asetusega sumpa. Kui ikka väga palju pihta hakkab tulevikus saama, siis peab paar toru ära vahetama ja asja üles poole tooma.
Mõned jupid on veel külge tulnud.
Seisujalale laiem alus. Ehk ei vaju küllili nii kergelt kuskil pehmel pinnasel.
Lisaks originaal esimese hammaka kaitsme vahetasin välja. Siis on tähiku seisukord paremini näha. Mõnel on juhtunud, et läheb reisile ja siis avastab, et hammakas on sile.
Ja siis veel one finger cluth modifikatsiooni tegin ka ära. Põhimõtteliselt siis tegu veidi pikema siduri hoovaga (mitte heebliga). All siduri kaanest tuleb varras välja, millele hoob kinnitub. See hoob siis veidi pikem ja suurema jõuõlaga. Tegi siduri palju kergemaks küll. Lisaks pikema käiguga on parem tunnetud libistades. Saab sidurit täpsemalt doseerida.

Mõned jupid on veel külge tulnud.
Seisujalale laiem alus. Ehk ei vaju küllili nii kergelt kuskil pehmel pinnasel.
Lisaks originaal esimese hammaka kaitsme vahetasin välja. Siis on tähiku seisukord paremini näha. Mõnel on juhtunud, et läheb reisile ja siis avastab, et hammakas on sile.

Ja siis veel one finger cluth modifikatsiooni tegin ka ära. Põhimõtteliselt siis tegu veidi pikema siduri hoovaga (mitte heebliga). All siduri kaanest tuleb varras välja, millele hoob kinnitub. See hoob siis veidi pikem ja suurema jõuõlaga. Tegi siduri palju kergemaks küll. Lisaks pikema käiguga on parem tunnetud libistades. Saab sidurit täpsemalt doseerida.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Tänaseks siis üle 1000 km sõidetud, homme läheb hooldusesse.Tavaliselt ma oma ratastega hoolduses ei käi ja teen asjad ise aga kuna garantii, siis peab.
Vahepeal on rattal välimus grammikene muutunud, tahtsin KTM-i Dakari kujundusega. Enamvähem sain ka selle. Olen rahul. Kleebised tulid Ukrainast ja kvaliteet on tiptop. Võtsin kõige paksema kile, mis pakuti ja teralise läikega. Lisaks esimesel sõidul sai selgeks, et püsti sõites on sõiduasend minu jaoks kehva. Liiga küürus peab olema. Lenks madalal jne. Ei pea mulle rääkima hakkama nüüd puusade asendist jms. Väikese endurokaga on mul lenks võimalikult madalal ja asend sobib. Siin sellel rattal püsti sõites oli asend väga ebardlik.
Igastahes tellisin omale Rade Garage jalarauad ja leidsin varuosade kastist kõrgemad lenksupukid ka. Natuke liigutasin lenksu ettepoole ka (pukid jätsin samadesse aukudesse aga lihtsalt keerasin teistpidi). Nüüd ruumi rohkem ja asend sobilik. Sõbra ratas sai ka ära kleebitud. Tal teise tootja kleepsud. Kallimad aga rohkem detaile kaetud kleepsudega ka.
Vahepeal on rattal välimus grammikene muutunud, tahtsin KTM-i Dakari kujundusega. Enamvähem sain ka selle. Olen rahul. Kleebised tulid Ukrainast ja kvaliteet on tiptop. Võtsin kõige paksema kile, mis pakuti ja teralise läikega. Lisaks esimesel sõidul sai selgeks, et püsti sõites on sõiduasend minu jaoks kehva. Liiga küürus peab olema. Lenks madalal jne. Ei pea mulle rääkima hakkama nüüd puusade asendist jms. Väikese endurokaga on mul lenks võimalikult madalal ja asend sobib. Siin sellel rattal püsti sõites oli asend väga ebardlik.
Igastahes tellisin omale Rade Garage jalarauad ja leidsin varuosade kastist kõrgemad lenksupukid ka. Natuke liigutasin lenksu ettepoole ka (pukid jätsin samadesse aukudesse aga lihtsalt keerasin teistpidi). Nüüd ruumi rohkem ja asend sobilik. Sõbra ratas sai ka ära kleebitud. Tal teise tootja kleepsud. Kallimad aga rohkem detaile kaetud kleepsudega ka.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Kas nemad tegid disiani või sina? Kas neil olid olemas disaini jaoks aluspõhi või see tuli sinult?
Jaga palun tegija kodulehe aadressi.
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Mina näitasin neile Toby Price-i ratta pilti ja nemad saatsid paari tunni pärast kavandi. Natuke veel muutsin paari detaili ja läks töösse.
W-ink graphics
Aluspõhja all mõtled sa mudelipõhiseid jooniseid? Kui jah, siis esmakordsel küsimisel neil polnud veel. Aga võtsid ise nädal hiljem ühendust ja ütlesid, et nüüd olemas.
Paigaldamist ootavad kätesoojendused. Nüüd ilm nii soe, et hetkel vajadust pole (loe: Ei viitsi
Lisaks veel tahaks tahvelarvuti installida kuidagi navigeerimiseks. Mul Active Tab3 ostetud ja RAM mount ka olemas. Pean välja mõtlema viisaka lahenduse. Hetkel kaalun originaal spidoka ümber tõstmist. Olenevalt kohast pean võibolla spidoka juhtmekimpu pikendama. Kui lihtsalt spidoka kohale panna, siis jääb see tahvel koos hoidikuga jube kobakas.
Ahjaa, ostsin kõrgema tuuleklaasi ka (Adventure S-i oma paistab olevat). Muidu originaal oli täpselt sellise kõrgusega, et tuul puhus üle klaasi otse kiivrisse ja tekitas müra ning turbulentsi. Kõrge klaasiga on talutavam sõita.
Lisaks ühekorra õnnestus tagarehv veljelt maha sõita. Võimalik, et rõhk oli madal enne (kuigi paar päeva varem kontrollisin). Kurvis ükshetk läks külg viisakalt ette, mõtlesin, et äkki rattavõll lahti vms aga ei. Lonkasin tühja rehviga paar km tagasi garaazi. Seda ole mujal maailmas ka ette tulnud, et velje vahelt vaikselt lekib. Minul sama probleem. Seebiveega on näha vahutamine veljevahelt.
Kaalun üldse rehvid välja vahetada. Mitas E-09 või E-10. Samas vahel mõtlen, et peaks üldse uued veljed ostma kitsama pöiaga. Siis saaks õigeid enduro rehve kasutada. Asfaldil on küll s**t nendega aga metsas jälle päris hea. Plaan Leetu 1000km sõidule minna sellega, sinna peab kinlasti midagi karvasemat alla otsima.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 14 Mai 2023, 23:50
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 22 korda
- Kontakt:
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Mul olid Mitas E-09 rehvid 690 Enduro R all. Kindlasti on need väga head kuskil Morocco kivikõrbes või Hispaanias. Aga mul oli väike probleem nendega mudas. Külgsuunas kippusid hullult libisema. Väga kõvast kummist.Junzu kirjutas: ↑15 Mai 2023, 12:41Mina näitasin neile Toby Price-i ratta pilti ja nemad saatsid paari tunni pärast kavandi. Natuke veel muutsin paari detaili ja läks töösse.
W-ink graphics
Kaalun üldse rehvid välja vahetada. Mitas E-09 või E-10. Samas vahel mõtlen, et peaks üldse uued veljed ostma kitsama pöiaga. Siis saaks õigeid enduro rehve kasutada. Asfaldil on küll s**t nendega aga metsas jälle päris hea. Plaan Leetu 1000km sõidule minna sellega, sinna peab kinlasti midagi karvasemat alla otsima.
https://www.projectmorocco2024.com/blog ... -on-kirg-1
Ma olen algaja ja võin eksida, aga samas on Motoz Euro Enduro 6 hoooopis parem IMO Eesti tingimustes, kus TET-il tihti muda tuleb ja vihm samuti sajab...
Project Morocco 2024 https://www.projectmorocco2024.com/
KTM 640 LC4 Adventure R
KTM 640 LC4 Adventure R
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 25 Juul 2023, 16:29
- Tänanud: 5 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Kas teile meeldib oma mootorratas nii väga, et hooldate seda alati ise?Junzu kirjutas: ↑15 Mai 2023, 10:51Tänaseks siis üle 1000 km sõidetud, homme läheb hooldusesse.Tavaliselt ma oma ratastega hoolduses ei käi ja teen asjad ise aga kuna garantii, siis peab.
Vahepeal on rattal välimus grammikene muutunud, tahtsin KTM-i Dakari kujundusega. Enamvähem sain ka selle. Olen rahul.
IMG20230510191609.jpg
Kleebised tulid Ukrainast ja kvaliteet on tiptop. Võtsin kõige paksema kile, mis pakuti ja teralise läikega.
IMG20230512141604.jpg
Lisaks esimesel sõidul sai selgeks, et püsti sõites on sõiduasend minu jaoks kehva. Liiga küürus peab olema. Lenks madalal jne. Ei pea mulle rääkima hakkama nüüd puusade asendist jms. Väikese endurokaga on mul lenks võimalikult madalal ja asend sobib. Siin sellel rattal püsti sõites oli asend väga ebardlik.
Igastahes tellisin omale Rade Garage jalarauad ja leidsin varuosade kastist kõrgemad lenksupukid ka. Natuke liigutasin lenksu ettepoole ka (pukid jätsin samadesse aukudesse aga lihtsalt keerasin teistpidi). Nüüd ruumi rohkem ja asend sobilik.
IMG20230511084835.jpg
IMG20230511084842.jpg
Sõbra ratas sai ka ära kleebitud. Tal teise tootja kleepsud. Kallimad aga rohkem detaile kaetud kleepsudega ka.
IMG20230510191730.jpg
või on mõni muu põhjus?
-
Teema algataja - Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Raha on vähe ja tööriistad seisavad omal ka käes.Mark Sorestad kirjutas: ↑28 Juul 2023, 20:33Kas teile meeldib oma mootorratas nii väga, et hooldate seda alati ise?
või on mõni muu põhjus?

Muud erilist pole juhtunud, esmaspäeval käisime tormi tervitamas TET-i radadel. Originaal rehv ikka mannetu ning ei tekita kindlustunnet kruusal, rääkimata mudast vms. Läbivus on ka kehva, kui maapind pehmeks peaks muutuma. Täna panin Mitas E09 Dakar-id alla, põllul proovides oli ikka parem pidamine küll.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 25 Juul 2023, 16:29
- Tänanud: 5 korda
Re: KTM 890 Adventure R, 2023
Olen sinuga nõus, et odavam on tööriistad ise osta ja mootorratas korda teha. ja nagu sa ütlesid, saab seda teha igal pool ja igal ajal.
Muide, mul on sinuga sama firma (w-ink) kleebised. just märganud. Kirjutasite nendest eespool, kuid pean ütlema, et need on tõesti kvaliteetsed. Jah, mulle teenus meeldis. nad tegid kõike, mida ma tahtsin.
Muide, mul on sinuga sama firma (w-ink) kleebised. just märganud. Kirjutasite nendest eespool, kuid pean ütlema, et need on tõesti kvaliteetsed. Jah, mulle teenus meeldis. nad tegid kõike, mida ma tahtsin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.