BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
Postitatud: 05 Mär 2023, 12:25
Vabandused juba ette,lolli küsimuse peale!
Nimelt esiamordid lekkisid. Tellisin uued OE tihendid ja vahetasin need ära. Õli läks sisse 470ml.nii nagu tehas ette näeb.
Youtubes on palju õpetusi,kuidas seda teha ja ajakulu ca 30min. Iseenesest ongi kogu protsess väga lihtne. Tekkis üks küsimus,nende õhutamise kohta.
Erinevates videotes tehakse seda erinevalt.
amordil peal õhu väljalaskmise nippel. Kuidas seda õigesti kasutada.
Kuidas õige komplekteerimine peaks välja nägema.
*Õli süsteemi
*toru paika suruda(õhutusnippel küljes)
*toru paika lükata (ilma õhutusniplita)
*toru paika suruda ja paar korda üles alla liigutada ja siis ülemises asendis nippel kinni keerata.
Miks seda küsin?
osades videotes ei puudutata seda niplit üldse. Vahetatakse tihendid ära ja lihtsalt toru kerge jõuga sisse. Ja juba keeratakse asi kokku.
Osades videotes lastakse õhutusniplist ülearune õhk välja.
Nende kahe erinevate meetodite tulemusena jääb täiesti erinev kogus õhku süsteemi.
kolmas variant oleks ka nippel kinni keerata toru alumises asendis. Siis ei jää õhku üldse süsteemi. Ja nipliaugust hakkb põhimõtteliselt õli paistma.
Pole päris head tehasemanuali ka! osad mida lugesin,seal ei täpsustatud,millal nippel paigaldada.
nippel siis pildil nr3


Nimelt esiamordid lekkisid. Tellisin uued OE tihendid ja vahetasin need ära. Õli läks sisse 470ml.nii nagu tehas ette näeb.
Youtubes on palju õpetusi,kuidas seda teha ja ajakulu ca 30min. Iseenesest ongi kogu protsess väga lihtne. Tekkis üks küsimus,nende õhutamise kohta.
Erinevates videotes tehakse seda erinevalt.
amordil peal õhu väljalaskmise nippel. Kuidas seda õigesti kasutada.
Kuidas õige komplekteerimine peaks välja nägema.
*Õli süsteemi
*toru paika suruda(õhutusnippel küljes)
*toru paika lükata (ilma õhutusniplita)
*toru paika suruda ja paar korda üles alla liigutada ja siis ülemises asendis nippel kinni keerata.
Miks seda küsin?
osades videotes ei puudutata seda niplit üldse. Vahetatakse tihendid ära ja lihtsalt toru kerge jõuga sisse. Ja juba keeratakse asi kokku.
Osades videotes lastakse õhutusniplist ülearune õhk välja.
Nende kahe erinevate meetodite tulemusena jääb täiesti erinev kogus õhku süsteemi.
kolmas variant oleks ka nippel kinni keerata toru alumises asendis. Siis ei jää õhku üldse süsteemi. Ja nipliaugust hakkb põhimõtteliselt õli paistma.
Pole päris head tehasemanuali ka! osad mida lugesin,seal ei täpsustatud,millal nippel paigaldada.
nippel siis pildil nr3
