BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nimelt esiamordid lekkisid. Tellisin uued OE tihendid ja vahetasin need ära. Õli läks sisse 470ml.nii nagu tehas ette näeb.
Youtubes on palju õpetusi,kuidas seda teha ja ajakulu ca 30min. Iseenesest ongi kogu protsess väga lihtne. Tekkis üks küsimus,nende õhutamise kohta.
Erinevates videotes tehakse seda erinevalt.
amordil peal õhu väljalaskmise nippel. Kuidas seda õigesti kasutada.
Kuidas õige komplekteerimine peaks välja nägema.
*Õli süsteemi
*toru paika suruda(õhutusnippel küljes)
*toru paika lükata (ilma õhutusniplita)
*toru paika suruda ja paar korda üles alla liigutada ja siis ülemises asendis nippel kinni keerata.
Miks seda küsin?
osades videotes ei puudutata seda niplit üldse. Vahetatakse tihendid ära ja lihtsalt toru kerge jõuga sisse. Ja juba keeratakse asi kokku.
Osades videotes lastakse õhutusniplist ülearune õhk välja.
Nende kahe erinevate meetodite tulemusena jääb täiesti erinev kogus õhku süsteemi.
kolmas variant oleks ka nippel kinni keerata toru alumises asendis. Siis ei jää õhku üldse süsteemi. Ja nipliaugust hakkb põhimõtteliselt õli paistma.
Pole päris head tehasemanuali ka! osad mida lugesin,seal ei täpsustatud,millal nippel paigaldada.
nippel siis pildil nr3
![Pilt](https://www.realoem.com/bmw/images/diag_3v02.png)
BMW R1150R
KepsKotti
-
- Mode
- Postitusi: 881
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
Need pulgad ei tee sel rattal muud tööd, kui hoiavad ninaotsa laiali jooksmast. Amort kui selline on ainult sealt lingisüsteemi keskel see vedruga koosnev element.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2456
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
Kui see tegemata jätta, siis midagi hullu reeglina ei juhtu, lihtsalt ühel juhul on õhukamber positiivse ja teisel juhul negatiivse rõhu all võrreldes atmosfäärirõhuga. Kergelt võib see mõjutada kahvli tööd, aga kuna päris töö teeb ära amort, siis sõidul vaevalt, et seda keegi suudab tunnetada. Kui osata torud laua peal kokku panna muidugi meeletu ülerõhuga, siis simmerite elueale midagi head antud nähtus ei tähenda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150 amordi tihendite vahetus.
Krossiratastel lastakse liigne rõhk välja (mitte ei õhutata, õhutamine on hoopis midagi muud) ainult nii et amort on ilma koormuseta, st. rattad on õhus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.