Beta RR 480 enduro
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Beta RR 480 enduro
Tere !
On kellegil kokkupuudet Betaga, huvitab töökindlus ja jms hilisemad "üllatused" peale ostu.
Tänan !
On kellegil kokkupuudet Betaga, huvitab töökindlus ja jms hilisemad "üllatused" peale ostu.
Tänan !
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Nagu kõik võistlusenduurod on ka Beta väga raju pill.Mida uuemad mudelid,seda keerukamad ja seetõttu rohkem teadmisi nõudvad.Kas tänavalegaalne mudel kõigi tulede ja viledega eestis saadaval on,ei tea.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Sõitsin mõned aastatd 300 2T ja sõber ostis samal ajal 350 4T seetõttu veidi kursis selle brändiga
Jah on küll tänavale regatavad. Peale plastikust veepumba hammasrataste, mida peaks vähemalt iga 100h tagant vahetama või metallist omadega asendama, hetkel väga palju meelde ei tule. Osadel aastakäikudel on olnud juhtmestikuga probleeme, mis garantiikorras asendati. Õli peaks siiani käigukasti ja mootori oma eraldi olema, mis minu arust hea featuur.
Mis aastakäigust sa räägid, tahad uut osta? 2020 tuli neile uus generatsioon. Pmst iga aasta on vedrustuse muudatused. Racing variandid tulevad kangema "closed cartridge" vedrustusega.
@isakene ostis ka endale hiljuti 430-e
Re: Beta RR 480 enduro
Olen omanud 2T ja 4T Betat uuena. Sõita on nendega hea, aga töökindlus pole kiita. Pidev jama kõigega, millel juhe küljes on, seega "üllatusi" jagub pea igasse päeva.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Päris huvitav, sõitsime sõbraga 2 hooaega(harrastajana) nii, et mitte kunagi ühtegi riket ei tulnud peale sõbra ratta pekkiläinud aku (2015 2t 300 ja 4t 350)
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Beta RR 480 enduro
Ma olen 390 Betaga matkanud mõned hooajad ja peale madala laadimisvoolu, mis kuni 2020 aastakäiguni pigem tüüpviga ja üsna lihtsalt kõrvaldatav, küll muresid ei meenu. Plasthammakad said igaks juhuks ka vahetatud, aga nägid välja kui uued peale ca 100h.
Iseasi muidugi, kas 480 mudelil Eesti oludes üldse mõtet on, metsas ja metsateedel on 350-390 versioonidest küll ja veel ja kruusateedele on kindlasti paremaid valikuid kui ükskõik milline kergeenduuro. Minu 390 oma 14/49 ülekandega ja balansseeritud ratastega sõidab muretult ka 100km/h kui vaja mõnda pikemat ülesõitu teha. Kogu viimaste aastate TETi radade otsimise olen selle rattaga teinud.
Iseasi muidugi, kas 480 mudelil Eesti oludes üldse mõtet on, metsas ja metsateedel on 350-390 versioonidest küll ja veel ja kruusateedele on kindlasti paremaid valikuid kui ükskõik milline kergeenduuro. Minu 390 oma 14/49 ülekandega ja balansseeritud ratastega sõidab muretult ka 100km/h kui vaja mõnda pikemat ülesõitu teha. Kogu viimaste aastate TETi radade otsimise olen selle rattaga teinud.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Suht hiljuti see apastraat sai omale soetatud, paarikümne tunni jagu vaid kogemusi. 2017 430RR siis.
Vastab tõele, et itaallastele tüüpiliselt on juhtmestik paras porr. Samas, kui omal käed küljes, siis ei midagi sellist, mida ise lihtsa vaevaga töökindlaks ei saaks. Kehvad ning oksüdeeruvad ühendused on põhiline. Ning oma KTM-i aegadest meenub, et ega seal ka midagi paremat ette polnud näidata. Ning tundub, et see osa, mis mootorit töös peab hoidma, on oluliselt viisakamalt tehtud, kui pardavoolu juhtmepunt. Randeli toodud laadimisvoolu viga paistab ka minu isendit kummitavat, tuleb see asi käsile võtta, ei midagi erilist.
480 on muidugi räige overkill. Kaldun arvama, et neid tüüpe, kes 400+ lahinguseades Beta tühjaks suudavad keerata, on Eestis käputäis. Takkajärgi tarkusena, kui praegu valida antaks, võtaks sellesama Randeli 390, see on metsas koperdamiseks madalast otsast kõige siidisema käiguga. 430 on madalatel tuuridel närviline, kipub katkuma ja välja surema, näpp peab kogu aeg siduril olema.
Suur pluss on kasti ja kone eraldi õlitus. Ning õlivahetus on lihtne.
Kokkuvõttes, siiani pole veel ühtki olulist põhjust leidnud, miks Betale mingit muud marki eelistada.
Vastab tõele, et itaallastele tüüpiliselt on juhtmestik paras porr. Samas, kui omal käed küljes, siis ei midagi sellist, mida ise lihtsa vaevaga töökindlaks ei saaks. Kehvad ning oksüdeeruvad ühendused on põhiline. Ning oma KTM-i aegadest meenub, et ega seal ka midagi paremat ette polnud näidata. Ning tundub, et see osa, mis mootorit töös peab hoidma, on oluliselt viisakamalt tehtud, kui pardavoolu juhtmepunt. Randeli toodud laadimisvoolu viga paistab ka minu isendit kummitavat, tuleb see asi käsile võtta, ei midagi erilist.
480 on muidugi räige overkill. Kaldun arvama, et neid tüüpe, kes 400+ lahinguseades Beta tühjaks suudavad keerata, on Eestis käputäis. Takkajärgi tarkusena, kui praegu valida antaks, võtaks sellesama Randeli 390, see on metsas koperdamiseks madalast otsast kõige siidisema käiguga. 430 on madalatel tuuridel närviline, kipub katkuma ja välja surema, näpp peab kogu aeg siduril olema.
Suur pluss on kasti ja kone eraldi õlitus. Ning õlivahetus on lihtne.
Kokkuvõttes, siiani pole veel ühtki olulist põhjust leidnud, miks Betale mingit muud marki eelistada.

-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
480 point olekski minu arust vast see kui teed ta kergeks offroadikõlbuliseks matkapilliks, ala suurem paak, mugavam iste jne. Metsavahel ja korralikul enduurorajal on see suur mootor pigem jah koormaks 350/390-ga võrreldes.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Suure paagiga on raskusi. IMS on ainuke kes Betale aftermarket paaki toodab ja neil on listis suurim 4 gallonit ehk ~14 liitrit paak. Pealegi, ehkki nad on Itaalia firma, on neil Betale lisavarustuse tootmise õigus ainult BetaUsale ja kogu äri käib mikimaa kaudu. Sealt transa maksis rohkem kui paak ise. Selle koha pealt paras keberniit.

-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Nende suuremate mootorite altotsa "närvilisusega" täiesti nõus.Sama on CRF450X-ga. Ei tea teemaalgataja sõidukogemust aga alustuseks on tipprelvad julge otsus.isakene kirjutas: ↑28 Dets 2021, 14:44Suht hiljuti see apastraat sai omale soetatud, paarikümne tunni jagu vaid kogemusi. 2017 430RR siis.
Vastab tõele, et itaallastele tüüpiliselt on juhtmestik paras porr. Samas, kui omal käed küljes, siis ei midagi sellist, mida ise lihtsa vaevaga töökindlaks ei saaks. Kehvad ning oksüdeeruvad ühendused on põhiline. Ning oma KTM-i aegadest meenub, et ega seal ka midagi paremat ette polnud näidata. Ning tundub, et see osa, mis mootorit töös peab hoidma, on oluliselt viisakamalt tehtud, kui pardavoolu juhtmepunt. Randeli toodud laadimisvoolu viga paistab ka minu isendit kummitavat, tuleb see asi käsile võtta, ei midagi erilist.
480 on muidugi räige overkill. Kaldun arvama, et neid tüüpe, kes 400+ lahinguseades Beta tühjaks suudavad keerata, on Eestis käputäis. Takkajärgi tarkusena, kui praegu valida antaks, võtaks sellesama Randeli 390, see on metsas koperdamiseks madalast otsast kõige siidisema käiguga. 430 on madalatel tuuridel närviline, kipub katkuma ja välja surema, näpp peab kogu aeg siduril olema.
Suur pluss on kasti ja kone eraldi õlitus. Ning õlivahetus on lihtne.
Kokkuvõttes, siiani pole veel ühtki olulist põhjust leidnud, miks Betale mingit muud marki eelistada.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Beta RR 480 enduro
Minu 390-ga saab vabalt püsikiirusega matkata 100km/h ja kui ülekannet muuta, pole ka 110-120 probleemiks. Siis aga kipub alumine ots metsa jaoks liiga kiireks jääma. Kuna 430/480 kasutab sama käigukasti, siis tekib nendega täpselt sama probleem - kas on metsa jaoks liiga kiire või kiirtee jaoks liiga aeglane. Samas ei kujuta ma ette, miks peaks kergeenduurost ehitama 120+ kiiruseid võimaldavat matkapilli.
Ma räägin siis vibratsioonivabalt mugavalt kulgemise kiirustest, vajadusel pole mingi probleem lühiajaliselt 130-140km/h ka liikuda. Need 350/390 arendavad ka seal 40-50hj kandis, mis on samapalju või rohkem, kui need kaks korda raskemad ühepütased eelmise sajandi matkapillid.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Tere ja tänan siinseid virtuaalseid praktikuid 
Kevadel soetasin F650gs niiöelda prooviks. et kus ja millega sõita. Jah, kruusal ja maanteed ja laia metsaalust podistada pole viga ,aga muud tiba pehmemat pinnast ja tõusu ei naudi sellega. Sõidad mööda maanteed mingi jupi nt TET rajani kus peaks lõbus olema , aga ei ole. samas kulged mntl pms lõbusalt ,aga maanteel kinni ei jää ja samas pole tal niisugust võimu et rulli keerates hambad nähtavale tuleks. " Nie rõba nie mjasa "
Vennal oli kunagi 250 2T gasgas ja see kergus on siiamaani meeles ,mille sarnane võiks rõõmupill olla (125 cz on ka olnud
)
morse siin kirjutas 690ne saamise saagast jms. (tänan! ) sealt tekkis ka mõte kergema järele ja nii edasi järjest kergema poole.
Järelturult, loogilise hinna eest, ei ole pihta saanud 450-500tele ja enne vändalaagrite vahetust tahaks veits sõita , seega paneks u3k juurde ja saaks vila uue Beta ju . Lõug hakkab vibrama kohe
Tutikas tsikkel ah
Eks aeg näitab oma plaane.
Miks 480 ? Aga miks mitte , kaalus ju ei võida lahjemaga ja eeldaks ,et sarnaste ülekannetega on madalal pöördel 480-l väänet enam? Autoga ka ei sõida punn põhjas.
Samas lugesin kuskilt reisipäevikut kuidas CRF300 mnt punn põhjas 1000 miili jutti ja sp 390 tundub emotsiooninajalt soetada nagu allaandmine. Aga mine tea.
Endurtsi võistlema ei plaani , Eesti orjenteeruma aga küll ja vb Lätti , Soome.

Kevadel soetasin F650gs niiöelda prooviks. et kus ja millega sõita. Jah, kruusal ja maanteed ja laia metsaalust podistada pole viga ,aga muud tiba pehmemat pinnast ja tõusu ei naudi sellega. Sõidad mööda maanteed mingi jupi nt TET rajani kus peaks lõbus olema , aga ei ole. samas kulged mntl pms lõbusalt ,aga maanteel kinni ei jää ja samas pole tal niisugust võimu et rulli keerates hambad nähtavale tuleks. " Nie rõba nie mjasa "
Vennal oli kunagi 250 2T gasgas ja see kergus on siiamaani meeles ,mille sarnane võiks rõõmupill olla (125 cz on ka olnud

morse siin kirjutas 690ne saamise saagast jms. (tänan! ) sealt tekkis ka mõte kergema järele ja nii edasi järjest kergema poole.
Järelturult, loogilise hinna eest, ei ole pihta saanud 450-500tele ja enne vändalaagrite vahetust tahaks veits sõita , seega paneks u3k juurde ja saaks vila uue Beta ju . Lõug hakkab vibrama kohe


Miks 480 ? Aga miks mitte , kaalus ju ei võida lahjemaga ja eeldaks ,et sarnaste ülekannetega on madalal pöördel 480-l väänet enam? Autoga ka ei sõida punn põhjas.
Samas lugesin kuskilt reisipäevikut kuidas CRF300 mnt punn põhjas 1000 miili jutti ja sp 390 tundub emotsiooninajalt soetada nagu allaandmine. Aga mine tea.

Endurtsi võistlema ei plaani , Eesti orjenteeruma aga küll ja vb Lätti , Soome.
Viimati muutis Hendel, 28 Dets 2021, 23:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Beta RR 480 enduro
Ma Betast ei tea midagi, aga 4t tsikkel ei ole nagu auto - suurem tippvõimsus tähendab seda, et madalatel pööretel pead enda maa sisse kaevamise vältimiseks gaasirandme ning siduriga palju peenemalt ümber käima. Tõenäoliselt muidugi saab mingite pritsungi- ja süütekaartidega mootori iseloomu reguleerida, aga jah, see, et miski on võimalik, ei tähenda, et seda peaks tingimata tegema...
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Vaatasin järgi, ainult primary gear on erinev(seda saab hammakatega ise lihtsalt muuta) 1-6 käikude omavahelised ülekanded samad, sellest suhtes sul õigus. Eks see suurema mootori point olekski vast see, et panedki laisema ülekande ja offroadis pead vajadusel ehk veidi rohkem sidurdama? Korraliku maastikuülekande puhul on 1-ne käik niikuinii mõttetu kui sa just 5km/h ei sõida =) Ehk saab 480-st teha väikese esiklaasi ja mugava istmega kerge matkapilli?randel kirjutas: ↑28 Dets 2021, 22:31
Minu 390-ga saab vabalt püsikiirusega matkata 100km/h ja kui ülekannet muuta, pole ka 110-120 probleemiks. Siis aga kipub alumine ots metsa jaoks liiga kiireks jääma. Kuna 430/480 kasutab sama käigukasti, siis tekib nendega täpselt sama probleem - kas on metsa jaoks liiga kiire või kiirtee jaoks liiga aeglane. Samas ei kujuta ma ette, miks peaks kergeenduurost ehitama 120+ kiiruseid võimaldavat matkapilli.
Ma räägin siis vibratsioonivabalt mugavalt kulgemise kiirustest, vajadusel pole mingi probleem lühiajaliselt 130-140km/h ka liikuda. Need 350/390 arendavad ka seal 40-50hj kandis, mis on samapalju või rohkem, kui need kaks korda raskemad ühepütased eelmise sajandi matkapillid.
@Hendel Kirjutasid, et otsid TET-i jaoks ratast. Eks sa kevadel parem proovi/rendi. 690 on täpselt nende kahe ratta vahel maastikul(Beta/EXC ja 650gs) ja maanteel ehk 650gs on mugavam aga 690 kindlasti lõbusam. 690-t võin anda proovida, võime ühe Paldiski TET-i lõigu läbi sõita nt. Pelgalt ainult minu arvamus aga Eesti TET jaoks on 690 optimaalne. Piisavalt mugav, et paarsada kilti trassi lasta ja siis piisavalt maastikuvõimekas, et kõik Eesti TET lõigud päriselt lõbutsedes ja vajadusel ainult endale lootes läbi sõita. Soome/Rootsi jaoks eelistaksin ehk 2-te silindrit. Iga päev 50km tööle ma 690-ga vast ei sõidaks ja maastikul on Beta palju lõbusam
Beta 390 vs 480 vahe 390 kasuks on seal, kus olud rasked, väiksemat mootorit on palju lihtsam käsitleda, ala manniacsi ringi ja muud tehnilisemat enduurot ei taha keegi suurema kui 350/390 kuubikuga sõita. Olen sõitnud proovipäevadel 350 vs 500 liivalainetel edasi ja tagasi, 350 oli palju lihtsam, maastikul jõudu piisavalt. Asi ei ole ainult jõus vaid selles kui palju pead rattaga võitlema juba tema kurvi kallutamiseks/taltsutamiseks. Mida rohkem pöörlevat massi mootoril, seda rohkem annab tunda.
390 on samas selline pika kolvikäiguga mootor, alt hea vääne olemas, 350 on elavam, kõrgema pöördega, heade oskuste puhul kui tahad tehnilist rada sõita, 350 ehk eelistatum. 480/500 eelis ikka kui sul vajadus suuremal kiirusel see lahti keerata/laisa ülekandega kulgeda. Või oled püstihull maastikul

Betat dual spordi kasutamiseks tutvustamiseks nt selle tüübi video. Iga aja pärast tuleb mulle mõte, et 690 asemel 480/500 dual sport TET-i masin teha aga see on suur ehitamine.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Selle jutu peale ütlen et proovi kõigepealt ja siis ütle. 430RR võin prooviks anda, kui viitsid ennast Virumaale vedada.Hendel kirjutas: ↑28 Dets 2021, 23:29Miks 480 ? Aga miks mitte , kaalus ju ei võida lahjemaga ja eeldaks ,et sarnaste ülekannetega on madalal pöördel 480-l väänet enam? Autoga ka ei sõida punn põhjas.
Samas lugesin kuskilt reisipäevikut kuidas CRF300 mnt punn põhjas 1000 miili jutti ja sp 390 tundub emotsiooninajalt soetada nagu allaandmine. Aga mine tea.
Endurtsi võistlema ei plaani , Eesti orjenteeruma aga küll ja vb Lätti , Soome.
Honda CRF300 on Beta 390RR kõrval sääreväristaja. Tõsiselt ka, üks on lahjavõitu universaalenduro ja teine on hardcore võistluspüss. Usu mind, ühelgi ülekolmepoolesajasel Betal väändest puudu ei tule. Ning näiteks 390RR veab altotsast palju paremini kui suuremad vennad 430 ja 480, sel põhjusel, et 390-l on hullult pikk kolvikäik ja mootori töö tänu sellele hoopis rahulikuma iseloomuga. Aga see on jälle see asi, mille pead oma tagumikuga kindlaks tegema.
TET-i on tõenäoliselt KTM690-ga stabiilsem ja mugavam sõita kui Betaga. Orienteerumisel aga eelistan kindlalt Betat, raskete punktide võtmisel on minu jaoks Beta 30 kilo kergem kaal argumendiks, millega on raske vaielda.

Veelkord, proovi ise järele. See jutt, et suurem on parem, Beta puhul ei päde, jõudu on neil ülekolmepoolesajastel kõigil rohkem kui sa jõuad kinni hoida.


-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Orienteerumisel rasketes punktides kindlasti Beta lõbus aga siin ei tasu unustada, et tegemist siiski käru/bussi rattaga. St kohale sa sellega tavaseades ei sõida . Win some, loose some
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Apsaluutselt nõus. Ma saan tegelikult väga hästi aru, miks sa suurest Betast matkakat tahad teha. Viiesajane RR või EXC matkapill - nämma... seda kassid ostaksid...


-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Beta RR 480 enduro
Kuna siin juba 350 vs 500 arutelu tekkis, siis millises osas näiteks 500 peale ehitatud matkapill 350-st parem oleks? Kas samad jupid 350/390 küljes ei annaks sama tulemust + veelgi lihtsam sõita rasketes tingimustes?
Muidu mu suure paagiga 390 kannataks vabalt Upitaja stiilis metsaradu pidi üle Eesti orienteerumistele sõita, aga maanteed mööda otse küll ei viitsiks. Selles osas 690 Enduroga suurt vahet pole, sadul on neil ühetmoodi ebamugav. Ega see 30h hooldevälp nii kähku ka täis ei saa, kruusakatel on see kuskil 2000km läbisòitu ja selline matkamine ei ole kindlasti ka liiga koormav moootorile, et vajadusel kannatab ilmselt seda välpa ka veidi venitada.
Muidu mu suure paagiga 390 kannataks vabalt Upitaja stiilis metsaradu pidi üle Eesti orienteerumistele sõita, aga maanteed mööda otse küll ei viitsiks. Selles osas 690 Enduroga suurt vahet pole, sadul on neil ühetmoodi ebamugav. Ega see 30h hooldevälp nii kähku ka täis ei saa, kruusakatel on see kuskil 2000km läbisòitu ja selline matkamine ei ole kindlasti ka liiga koormav moootorile, et vajadusel kannatab ilmselt seda välpa ka veidi venitada.
Re: Beta RR 480 enduro
Ma ühe hooaja olen pidanud 21a 390. Ei oska kurta, siiani on ainult radikakork üles öelnud, see vahetati ka garantiikorras välja. Sidurikaane sõitsin ise katki, esialgu liimisin kinni ja siis vahetasin ära. Sõiduomadustelt siiani parim, mida olen tahta osanud ja siiani pole pidanud ostu kahetsema.
Re: Beta RR 480 enduro
Kuidas Beta kütusetarbimisega on. Kui kaua paagiga hullata saab, mõtlen TET radadel nt. Kas on tähelepanekuid võrdluses WR, FE, EXC, Sherco.
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Tänan! Palun meenutage veidi et miks pääses teil finaali 430 aga mitte 390 ja 480

-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Beta RR 480 enduro
Järelturul oli isend müügis
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
See oli ainuke, mis sel hetkel turul enamvähem sobiva hinna-kvaliteedi suhtega saadaval oli. 80 tundi kellal ja alla poole uue hinnast. Nuh ja muidugi tagantjärgi oleme me kõik oluliselt targemad.





-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Hetkel Veltist veel lukku löömata RR430 . Kuidas on võimalik et Beta saab arvele probleemita aga WR450L ei saa
Kahtlane ju. Pms kui mõne aasta pärast ÜV minna siis pannakse toru sumpsi ja müramõõtja lähedale ja öledakse ,et tõmba nahh..i selle panniga siit 


-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Tere.!
Annan teada et teemaalgatus polnud niisama suusojaks ja Uudist niipalju, et arvamuste ja soovituste tulem on Beta RR 430, kannika all ja kannikas juba valus tänasest ühetunnisest testimisest
.
Tänan!

Annan teada et teemaalgatus polnud niisama suusojaks ja Uudist niipalju, et arvamuste ja soovituste tulem on Beta RR 430, kannika all ja kannikas juba valus tänasest ühetunnisest testimisest

Tänan!


-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Hellou!
Söörömöö ötöpil kogesin et stock paagike on nagu pipett.
Vajan suuremat, soovitusi, kogemusi?
Tänan
Söörömöö ötöpil kogesin et stock paagike on nagu pipett.
Vajan suuremat, soovitusi, kogemusi?
Tänan
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Betale toodab suuremat paaki ainult IMS. Kuigi itaallased, on neil miski lollakas leping BetaUSA-ga, mis lubab Beta paake ainult selle firma kaudu müüa. Paak ise ei ole kõige odavamate killast, aga transa mikimaalt on veel kallim. Otsisin paaki Euroopast, lõpuks Itaaliast ühe leidsin, 3 gallonit. (4 gallonit ehk ~14 l on suurim, mida toodetakse). Selle kolme galloniga kannatas orienteerumise kuuest tunnist 5,5 ära sõita, ülejäänu eest hoolitses seljakoti külge seotud DesertFoxi kütusepaun. Ehk õnnestub järgmiseks korraks paunale miski raam tekitada, et seljas ei peaks vedama.
Lõppkokkuvõttes, orienteerumist kannatab täies pikkuses teha ainult kõige suurema, 14l paagiga. Paagi hankimine on paras PITA. Randelil oli vist 14 l paak, tema sai vist veel Veldi kaudu tellitud enamvähem hinnaga, aga minu saatis Velt selle sooviga viisakalt seenele. Usast paagi tellimine koos transaga ja tolliga hakkas kusagile sinna 1k€ numbrile liginema...

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Beta RR 480 enduro
https://aomc.mx/AB-23003-N2.html
Tellida saad läbi Shipzee. Kunagi uurisin ühe drooni saatmist, väga ok pakkumine oli. https://ee.shipzee.com/ee/kaupade-telli ... gIjZPD_BwE
Tellida saad läbi Shipzee. Kunagi uurisin ühe drooni saatmist, väga ok pakkumine oli. https://ee.shipzee.com/ee/kaupade-telli ... gIjZPD_BwE
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Aomc on väga hea hind. Sügisel oli parim pakkumine mälu järgi kusagil €450 kandis. Ning shipzee (või miski teine sarnane) tahtis enamvähem teist samapalju juurde. Šeerige siis infi, kui pakkumine käes.kiilas kirjutas: ↑09 Juun 2022, 07:03https://aomc.mx/AB-23003-N2.html
Tellida saad läbi Shipzee. Kunagi uurisin ühe drooni saatmist, väga ok pakkumine oli. https://ee.shipzee.com/ee/kaupade-telli ... gIjZPD_BwE


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.