1. leht 2-st

Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 06 Apr 2021, 13:59
Postitas iSlanderADV

Twin
Kunagi hallil 2015a augustis sai endale tellitud Honda CRF1000L Africa Twin. Siis kui see ratas oli veel spioonipiltide tasemel. ML Autoservice motomees Kalle rääkis, et eeltellijad saavad endale nii numbrilise ralliarvuti (RNS) kui raamatu (ka numbriline). Ja nii oligi.

image.png

Algselt nägi ta välja selline:

image.png

Kuna ratas oli nii uus, siis ei olnud saada mitte mingeid kukkumisraudu. Tellisin mingi Poola firma omad, mis tegelikult täitsid oma eesmärgi, aga olin sunnitud välja vahetama, kui praamil see "äpardus" juhtus

image.png

Uued raamid on Outback Motortech ka need on korra järgi andnud, kui eelmine aasta Hiiumaa TETil lohisesin:

Matkavarustusest olen talle hankinud Lone Rider küljekotid ja 58L topboxi (tingimus oli, et peab mahutama 2 kiivrit). Matkadel on topbox üldjuhul tühi, et sinna tankbag ja kiiver ära mahutada.

image.png

Eelmine aasta panin ka suurema Givi kaheosalise klaasi

image.png
image.png

Aga praeguseks on kellal 70k, ratas on saanud regullaarsed hooldused. Viimati vaadati vahetati Streetmotos ka küünlad ära.
Käinud olen temaga Poolas, Rumeenias, Rootsis, Balkani TETil ja muidugi Eesti TETil. Alates 2018a on see ratas olnud kohal ka peaaegu igal orienteerumisel :P
Peale eelmise aasta TETi crashi otsustasin, et aitab, tahan spetsiaalset ratast TETi, orienteerumise kruusaklassi ja ühe pikema matka jaoks. Rääksisin korra ka AJP PR7st tehasega, aga kuna selle siia transport on väga kulukas (umbes 12500€ kõik kokku, isegi kui ise järgi minna), siis loobusin sellest mõttest. Korra kaalusin ka Honda CRF300 Rallyt. Aga siis jäi silma, et [mention]villy[/mention] uurib koguaeg Rade Garage torni kohta. Pakkusin talle välja, et ta räägiks Elega, kellel oli üks lahe 701 Rally Rade torniga. Villy aga teatas, et Ele pani ratta müüki. Muidugi ei lasknud kaua ma sel rattal müügis olla vaid ostsin ta endale ära.

Husqvarna 701 "Husky" "Hugo" Rally

Tegu on 2017a mudeliga, mille Ele ehitas Rallyks. Ma ei ole selle juures veel midagi muutnud peale värvilahenduse.

image.png

Pagasilahendus tuleb Kriega OS-Base 2x18L ja 35l sabakott, kui on telkimine.

Eks mõlema ratta kohta näeb tegelikult rohkem mu youtube kanalil.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 06 Apr 2021, 15:07
Postitas Loff

Hoiame teemal silma peal.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 06 Apr 2021, 20:27
Postitas Stinger

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 06 Apr 2021, 20:32
Postitas iSlanderADV
Stinger kirjutas: 06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 11:18
Postitas sepp
iSlanderEST kirjutas: 06 Apr 2021, 20:32
Stinger kirjutas: 06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P

Mul on küll kahekohaline :D


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 11:20
Postitas iSlanderADV
sepp kirjutas: 07 Apr 2021, 11:18
iSlanderEST kirjutas: 06 Apr 2021, 20:32
Stinger kirjutas: 06 Apr 2021, 20:27

Väga äge, õnnitlused. See uus gondel võimendab veel eriti seda kui kitsas see tsikkel on, Twiniga võrreldes nagu žiletitera :D

Jep :D aga maantee sõidumugavuse poolest kannataks ka ainsa rattana pidada. Aga Twin on maanteel kõvasti mugavam ja kuna Husky ongi ainult 1-kohaline, siis Twinniga saan naise ka sõitu viia :P

Mul on küll kahekohaline :D

Enamikel ongi kahekohaline, aga tean lisaks enda omale ühte, mis ei ole :)


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 13:56
Postitas Loff

No selle kahe- ja ühekohalisega on nagu on. LC4-ga üks aasta TÜV-il käies öeldi, et keera kaassõitja jalarauad külge või vormista pass ringi 1-kohaliseks, kui läbi tahad saada.

Kas nüüd need kaks 701-te on tehasest 1-kohalised või on teine koht Eesti bürokraatiasse kaduma läinud.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 14:02
Postitas iSlanderADV

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 14:19
Postitas Loff
iSlanderEST kirjutas: 07 Apr 2021, 14:02

Küll aga vaadati rehve taskulambiga

Uuriti tänavalegaalsust? Krossirehviga enam läbi saamist pole loota? See viimane küsimus oleneb vast TÜV punktist ja TÜV-i teostaja tujust.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 14:20
Postitas iSlanderADV
Loff kirjutas: 07 Apr 2021, 14:19
iSlanderEST kirjutas: 07 Apr 2021, 14:02

Küll aga vaadati rehve taskulambiga

Uuriti tänavalegaalsust? Krossirehviga enam läbi saamist pole loota? See viimane küsimus oleneb vast TÜV punktist ja TÜV-i teostaja tujust.

Jep, uuriti, kas rehvid on tänavalegaalsed.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 15:16
Postitas Prets
iSlanderEST kirjutas: 07 Apr 2021, 14:02

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.

Lies! All lies! Sõidetakse küll kaksi sellega! See, et sina kardad, ei tähenda, et teised ei võiks sõita :ner:


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 15:18
Postitas iSlanderADV
Prets kirjutas: 07 Apr 2021, 15:16
iSlanderEST kirjutas: 07 Apr 2021, 14:02

Võeti arvele 1-kohalisena, sest nagunii ei sõida selle rattaga keegi kahekesi ja igakord käetugede ning jalaraudade külge kruvimine on ei ole mõistlik. SEda enam, et plastikus pole alguses kohtigi, kuhu käetoed panna. Augud tuleb ise teha (või lased esindusel teha enne arvele võtmist).
Käisin ülevaatusel just ja vaadati kohe, et 1-kohaline, järelikult pole vaja otsida, kas ja kus on käeteod. Küll aga vaadati rehve taskulambiga ja testiti tulesid.

Lies! All lies! Sõidetakse küll kaksi sellega! See, et sina kardad, ei tähenda, et teised ei võiks sõita :ner:

Haha :D kui ma selle kirja panin, siis mõtlesin ,et raudselt sa võtad seda isiklikult! Tegelikult mõtlesin just "selle" all ikkagi enda ja ühte teise tuttava ratast, mis on ühekohalisena arvele võetud.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Apr 2021, 20:11
Postitas Tuuletallaja

Õnne ja jõudu igatahes... [mention]Prets[/mention]i argumendi valguses meenub, et mitte just aastaid tagasi käis siin ühes teemas tuline arutelu, et kui rasket seljakotti on praktikas võimalik vedada (sugu, naha värv ja poliitilised veendumused kõrvale jättes). Mõnesõnaga mul kangastusid hetkeks silme ette 2-meetrine Prets ja kaks korda sama raske *** ühe väikse sea... parandan, sae seljas... :bsmile:


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 07 Mai 2021, 14:45
Postitas iSlanderADV

TET. 2020 augustis tahtsin teha saarte TETi ja oli Randeliga kokkulepe, et tuunin veidi Saaremaa rada. Aga panin külje maha ja sinna see sõit lõppes. Nüüd 2021 tahtsin uuesti teha. See nädalavahetus kui pidime minema, olin just süsti saanud ja ei riskinud sõita, lisaks Upitaja müüs oma ratta maha ja polnud kindel. et uus jõuab. Ja ilm oli kehv, lubas lund. Aga pühapäeval läksime sõbraga ikka Hiiumaale ära. Esmaspäeva hommikul oli lumi maas korraks, terve päeva sai sõita vihmas.

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

Huskyl pole soojendusi, niiet kasutasin neid lenksukotte ja suht ok oli. Ühel mudasel palgiületusel kaotasin ära esimese paagi korgi õhutusvooliku, apteegist sain uue 🙂

image.png

Hiiumaa põhjaosa on väga liivane (hüüdnimi Dakar) ja sõber ainult pillas oma ratast. Teisipäeva päeval võtsime suuna praamile ja kuna vaatasime aega valesti, siis jõudsime tunni liiga vara.

image.png

Aga Saaremaa tuli ka teha. Mul uus TETi osa kenasti valmis joonistatud ja reedel võtsime suuna sinna. Osmandis prefer unpaved roads ja minek. Rapla-Virtsu tammil Lihulas aga panin korralikult valli, ratta esiklaasi katki ja ise kägaras valli ja ratta vahel. Lenksukotid osutusid katastroofiliseks veaks, sest käsi jäi leksu ja valli vahele.

image.png

Suht kohe sai selgeks, et terveks ei jäänud. Otsustasime praamile otse sõita, Upitaja sebis meile auto, et Muhust Kuressaare EMOsse minna. 40km hiljem sai juba autoga liikuda, käsi vaikselt paistetas. EMOs pandi kips, sest labakäes üks luu ikkagi täitsa pooleks.

image.png

Peale seda tükk nuputamist, kuidas ratas koju saada. Hommikul tegin esimese proovisõidu kipsiga ja see oli talutav. Teised läksid TETile, ma võtsin suuna Sõrve, kus meid pidi ootama öömaja ja saun.

image.png
image.png

Pühapäeval sõitsin otse koju. Tanklas Kuressaares keeldus ratas edasi liikumast, küljejala sensor streikis. Ronisin siis ratta alla, samal ajal kipsiga ratast püsti hoides. Aga sain uuesti liikuma.
Kokku 500km katkise luuga, ei soovita. Kogu jutu kirjutasin just ühe käega 😃
EDIT: Saaremaa uus TETi-osa sai ikkagi valmis tehtud. Upitaja said juhendi ja sõitis teistega läbi.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 21 Sept 2021, 09:11
Postitas iSlanderADV

Veidi aega nüüd möödas. Eelmine postitus oli ka TETist.
Husky:
Suvel siis rattaga põhiliselt orienteerumas käinud, vahepeal sai ratta värvi jälle muudetud (valge->must). Aga nüüd viimasel nädalavahetusel tahtsin Saaremaal ühte TETi juppi veel läbi sõita ning uut rada minna kontrollima. Kutsusin [mention]jyrx[/mention]i ja [mention]Prets[/mention]i ka kaasa ja suundusime Sõrve Sauna tripile, ehk siis TETi uusi lõike sissesõitma. Pool päeva läkski selle alla, et saaksime uued mõnusad lõigud läbisõidetud ja ära salvestatud.

IMG_0983.jpeg

Uus lõik algab nn QRi rajaga. Kevadel oli see märg. Suvel, kui käisin orienteerumise rada tegemas, siis oli ta väga kõrgeks kasvanud rohuga (siis oli ka väga kuiv) ja pilt sellest üleval. Mingi ATV käib ka seal sõitmas. Suure hooga ei tasu läbi minna, sest nagu pildil näha, siis on kõrkjad ja teate küll, mida see tähendab :)
See träkk viib ka Kuressaarde, aga tegime meelega nii, et kui keegi tahab lihtsalt edasi Sõrve suunas sõita, siis ta peaks nägema kohta, kust rada Kuressaarest tagasi tuleb ja saab rahus TETi edasi lasta.

IMG_2863.jpeg

Edasine sai liigutud selle kuulsa kraavi poole, mis kruusateed läbis:

IMG_2873.jpeg

Sealt juba metsavahele uuesti ja mööda väga lõbusaid radu:

Õhtul tegime Sõrves sauna ning hommikul küsib Prets, et kas mul rattas ikka õli on? Kontrollisime, pole. Andis enda õli, sest oli äsja kontrollinud ja arvas, et on miinimum. Tegelikult oli ka tema Huskyl õli otsas, niiet tegime oma plaanid veidi ringi. Suundusime Sõrve tippu ja teel kohtasime veel kahte ratturit

IMG_2886.jpeg

Vahetasime Jyrxiga ka rattad vahelduseks. CRF300 on lõbus väike masin, aga sadul peaks minu jaoks kõrgem olema ja vedrustus tahaks suuremat upgrade saada, aga muidu väga lahe.

IMG_2888.jpeg

Kuressaares hakkasime otsima õli ja pühapäeval on see paras peavalu. Olerexist saime miskit, ning suundusime praami poole. Vahepeal olin piletite ostmise võimalusi uurinud ja selgus, et Tõll on rivist jälle väljas. Niisiis arutasime, et mida sõitma läheme, kas tagasi lääne poole või siis nn silda. Prets tahtis silda, Jyrx polnud sillal käinud ja niisiis võtsimegi suuna sillale. Seal samas lähedal on ka militaarobjekt, milleni viib üks väga ilus tee.

IMG_2917.jpeg
IMG_2923.jpeg

Sillani jõudes selgus, et Pretsi ratas kuumeneb üle ja tal pole jahutusvedelikku. Võtsime suuna Orissaarde ja ühtlasi viisime TETi läbi militaarmuuseumi hoovi. Soovitan soojalt seda külastada.
Rohkem ei räägikski praegu, loodetavasti viitsin videod ka ära töödelda :P


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 21 Sept 2021, 11:54
Postitas morse

Lahe lugu. Mõtisklesin siin mahlade juurde valamise teemal.

Õlikulu on neil mootoritel pigem reegel. Samas ei saa ma üldse aru, miks mõni konkreetne mootor üldse õli ei võta. Sõitsime sõbraga Balkanil pika reisi koos maha ja tema 2009 690, millel omajagu kilomeetreid peal, ei võtnud üldse õli. Minu 2019 690 vajas korra paarisaja grammi peale valamist. Mul oli poolene coca pudel õliga kaasas :) Mul on alguses peale olnud õlikulu suurusjärgus 100g/1000km või nats rohkem (oleneb palju peale keerad).

Tosool kadus ka minu rattal vahepeal ära. Radikas oli kahel põhjusel viga saanud: A suur kivi hõõrus radikasse augu ja B alumiste kronšade juurest immitses. Tõenäoliselt kusagil külili kukkumisega oli radika klamber viga saanud. Uus radikas peab hästi + ma paigaldasin mingid imelikud R&G kukkumispunnid (kuna ei taha, et radikas jälle jooksma hakkaks). Siiani on punnidest kasu olnud küll...

Teemaalgataja ilmselt teab aga tosooli puhul ei ole mõtet jälgida ainult paisupaagi taset. Kuna paisupaak on peale radika korki ja juhul kui radikas on väike leke, ei imeta korgist enam lisavedelikku peale. Seega tuleb aegajalt ikka radika kork maha keerata ja sisse vaadata. Normaalne on see, et radikas on täiesti täis.

:bsmile:


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 21 Sept 2021, 12:23
Postitas Prets

Ma olin 2 päeva enne sõitma hakkamist kontrollinud, et oli miinimumilähedane ja plaanis oligi, et peale esimese päeva puurimist siis valan peale oma tilga. Tuli aga välja, et oma tilga andsin teemaalgatajale ja ise jäin ilma... Siis sai Kuressaares nati rohkem kui tilga peale valatud :D

Tosoolikadumine oli mulle ka üllatuseks. Kuidagi väga kergelt kuumenes üle. Kahjuks olin ka Valvoline läbipaistvat vedelikku enne sisse valanud suht pilgeni ja siis tundus, nagu seda oleks veel sees old. Tegelikkuses oli paisupaak täitsa tühi hoopis... Samas, praeguseks on ta pidama jäänud, see uus, mis sisse valasime. Palju seda üldse minema peaks kokku tühjast?


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 21 Sept 2021, 19:59
Postitas morse

[mention]Prets[/mention]
See tosoolilugu viitab pigem sellele, et radikas on korras, kuna vastasel juhul ta ei imeks paisupaaki tühjaks. Võibolla jäi toslat vahetades nii palju õhku sisse, et sõiduga imes paisupaagist juurde?

Kokku läheb 1.2L

coolant.JPG

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Okt 2021, 13:41
Postitas iSlanderADV

Sai käidu Huskyga Soomes, jutt asub www.emmk.ee/matkajuttu
Reis lõppes aga sellega, et rattal on mahlad väljas. Ei ole hetkel aega ega tuju olnud sellega tegelda. Eks talve peale saab selgeks.


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Okt 2021, 15:38
Postitas Irual

Nurgaga db killer lahendab su mured.

Edu, L


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Okt 2021, 15:49
Postitas Raki
iSlanderEST kirjutas: 25 Okt 2021, 13:41

Sai käidu Huskyga Soomes, jutt asub www.emmk.ee/matkajuttu
Reis lõppes aga sellega, et rattal on mahlad väljas. Ei ole hetkel aega ega tuju olnud sellega tegelda. Eks talve peale saab selgeks.

Päris paras nusserdamine ma vaatan :D


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Okt 2021, 17:21
Postitas iSlanderADV
Irual kirjutas: 25 Okt 2021, 15:38

Nurgaga db killer lahendab su mured.

Edu, L

Jah, selle peabki vaatama/tegema.

Raki kirjutas: 25 Okt 2021, 15:49
iSlanderEST kirjutas: 25 Okt 2021, 13:41

Sai käidu Huskyga Soomes, jutt asub www.emmk.ee/matkajuttu
Reis lõppes aga sellega, et rattal on mahlad väljas. Ei ole hetkel aega ega tuju olnud sellega tegelda. Eks talve peale saab selgeks.

Päris paras nusserdamine ma vaatan :D

Mõtled rattaga? Natuke ikka. Aga ma olin selleks valmis, küll mitte selleks, et 13000km ja mahlad väljas...


Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 19 Mai 2022, 14:06
Postitas iSlanderADV
Kino jätkub:
281334235_7755930851098537_6112751503522854953_n.jpg
SÕitsin praamile, isegi ei ületanud kiirust ja sain otse peale. Parkisin ratta ära, hakkasin rihmasid otsima ja siis järsku märkasin, et õli otseselt voolab välja.
Ajasin Kuivastus maha, võtsin keti hammaka kaitse eest ja kõik oli õliläbu täis. Puhastasin, ei saanud midagi targemaks. Ajasin ratta uuesti praamile ja läksin Virtsu Alexelasse käru ootama. Ootamise ajal siis sai brakecleaneriga puhastatud ja tundus, et üks tore poldike laseb läbi.
image.png
@jyrx käis ja tõi mulle uue seibi, vahetaisme ära aga ikka jookseb. Kusjuures jooksma hakkab siis, kui sõita. Kui kohapeal töötab, siis ei ole midagi.
Vahemärkus: ratas suri sõidu ajal lihtsalt ootamatult välja ka ja starter nöögib aegajalt, ei suuda nagu tööle tõmmata.
Igatahes lähemal uurimisel tundub, et starteri O-Ring on läbi, sai uus tellitud, aga see pole veel saabunud, niiet ei tea, kas asi on ikka selles. Aga praegu tundub küll, et sealt ta tuleb.

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 19 Mai 2022, 17:08
Postitas morse
Mul käis ratas 2 või 3 korda garantiis sarnase õlilekkega. Poisid väga pingutasid - vahetasid veohammaka simmekad ära jmt. Kuna alguses oli leke väga väga väike, siis ei suudetud õiget kohta üles leida. Hiljem kui leke juba suuremaks läks, siis ma ei viitsind enam Jälgimäele minna - kakkusin ise lahti.

Viga oligi starteri O-ringis.

Ma olin KTMis seda O-ringi ka lauda võtnud aga nad algselt ei uskunud sellesse. Üks näitaja oli see, et ajalugu ei näidanud, et ühtegi korda oleks keegi seda O-ringi eraldi tellinud...

Lahendus seisnes minu puhul selles, et ma panin sinna omajagu paksema O-ringi. Lisaks möksisin veel korralikult mootorisilikooni ka (lihtsalt igaks juhuks). Paksema O-ringiga starteri sisse saamiseks kasutasin kummihaamriga väikest mõjutamist.

Igaljuhul igasugune leke kadus hetkega ja umbes 10 000 km on ratas 100% kuiv olnud.

Sealtkandis tulevad lekked on väga kurikavalad. Esindus tegi endast kõik oleneva - selleks oligi vaja natuke aega, et näha ja leida, kust see leke ikka tuleb. Üks tunnustatud tehnik-tehnoloog soovitas mulle, et ta eemaldab mul raha eest kütusepaagi õhutuse söefiltri ära - et too tekitab ka mingeid lekkeid vmt... Hea, et ma haneks ei läinud, hiljem kodus jooniseid vaadates sain aru, et söefiltri ring ei ole mootoriga ühenduseski... Lõpuks olin enda peale vihane, et varem seda korda ei teinud - garantii vahet jooksin lihtsalt selle pärast, et kartsin, et garantii katkeb, kui ma ise seal midagi näpin...

Ühesõnaga O-ringi saad poest. Ma loodan, et sul on sama viga, sest remont on lihtne ja hind umbes 50 senti.

Edu!

EDIT: Vaatasin järgi - ma olen selle üles kirjutanud. Märkustes selline rida: "Starteri O-ring, kasutasin 24x3,5 (napilt mahtus)".

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 19 Mai 2022, 20:27
Postitas Prets
Kas see tehnik-tehnoloog on seesama, kelle käest see konkreetne 701 osteti? Ta igasugu imevigureid ja wtf lahendusi teinud selle rattaga.

Kuidas sul kett ja hammakas üldse nii roostes on? Ei sõida üldse?

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 19 Mai 2022, 20:50
Postitas iSlanderADV
Keda sa silmas pead?
Sõidan ikka, Soome TET ja viimased kuuaega käinud Männikul iga nädal

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 20 Mai 2022, 09:33
Postitas iSlanderADV
morse kirjutas: 19 Mai 2022, 17:08

EDIT: Vaatasin järgi - ma olen selle üles kirjutanud. Märkustes selline rida: "Starteri O-ring, kasutasin 24x3,5 (napilt mahtus)".
Vaatame täna, ehk saab selle ning nädalavahetuseks uuesti rajale.

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 21 Mai 2022, 18:36
Postitas iSlanderADV
morse kirjutas: 19 Mai 2022, 17:08
Mul käis ratas 2 või 3 korda garantiis sarnase õlilekkega. Poisid väga pingutasid - vahetasid veohammaka simmekad ära jmt. Kuna alguses oli leke väga väga väike, siis ei suudetud õiget kohta üles leida. Hiljem kui leke juba suuremaks läks, siis ma ei viitsind enam Jälgimäele minna - kakkusin ise lahti.

Viga oligi starteri O-ringis.

Ma olin KTMis seda O-ringi ka lauda võtnud aga nad algselt ei uskunud sellesse. Üks näitaja oli see, et ajalugu ei näidanud, et ühtegi korda oleks keegi seda O-ringi eraldi tellinud...

Lahendus seisnes minu puhul selles, et ma panin sinna omajagu paksema O-ringi. Lisaks möksisin veel korralikult mootorisilikooni ka (lihtsalt igaks juhuks). Paksema O-ringiga starteri sisse saamiseks kasutasin kummihaamriga väikest mõjutamist.

Igaljuhul igasugune leke kadus hetkega ja umbes 10 000 km on ratas 100% kuiv olnud.

Sealtkandis tulevad lekked on väga kurikavalad. Esindus tegi endast kõik oleneva - selleks oligi vaja natuke aega, et näha ja leida, kust see leke ikka tuleb. Üks tunnustatud tehnik-tehnoloog soovitas mulle, et ta eemaldab mul raha eest kütusepaagi õhutuse söefiltri ära - et too tekitab ka mingeid lekkeid vmt... Hea, et ma haneks ei läinud, hiljem kodus jooniseid vaadates sain aru, et söefiltri ring ei ole mootoriga ühenduseski... Lõpuks olin enda peale vihane, et varem seda korda ei teinud - garantii vahet jooksin lihtsalt selle pärast, et kartsin, et garantii katkeb, kui ma ise seal midagi näpin...

Ühesõnaga O-ringi saad poest. Ma loodan, et sul on sama viga, sest remont on lihtne ja hind umbes 50 senti.

Edu!

EDIT: Vaatasin järgi - ma olen selle üles kirjutanud. Märkustes selline rida: "Starteri O-ring, kasutasin 24x3,5 (napilt mahtus)".
Ja nii oligi! Freetimest sai reedel uue kätte ja täna sai vahetatud. 50km hiljem on kõik kuiv

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Mai 2022, 12:18
Postitas sepp
iSlanderEST kirjutas: 21 Mai 2022, 18:36


Ja nii oligi! Freetimest sai reedel uue kätte ja täna sai vahetatud. 50km hiljem on kõik kuiv
Õli valasid ikka juurde? (togi)

Re: Husqvarna 701 "Husky" Enduro (Rally), Honda CRF1000L - iSlanderADV

Postitatud: 25 Mai 2022, 12:22
Postitas iSlanderADV
sepp kirjutas: 25 Mai 2022, 12:18
iSlanderEST kirjutas: 21 Mai 2022, 18:36


Ja nii oligi! Freetimest sai reedel uue kätte ja täna sai vahetatud. 50km hiljem on kõik kuiv
Õli valasid ikka juurde? (togi)
Korjasin teepealt kokku.

Ei tegelt ei olnud vaja juurde valada, õlitase jäi normi, isegi peale selle koguse kaotust.