Kui sadula nahk on libe siis võib arvata, et nahk kreemitatud vale vahendiga. Aga seda alati saab uuesti pesta (mitte Fairy-ga!), nisutada kaitsekreemiga ja peale läheb naha libimisvastane aine. Kuna on välistingumised siis peab ka sadula tegema niiskuskindlaks. Leisol Quiet Cream aine vähendab ka kriusksumist. Kui asi huvitab siis kirjutage, aitan lahendada probleemi.
S.M.A.R.T kirjutas:Kui sadula nahk on libe siis võib arvata, et nahk kreemitatud vale vahendiga. Aga seda alati saab uuesti pesta (mitte Fairy-ga!), nisutada kaitsekreemiga ja peale läheb naha libimisvastane aine. Kuna on välistingumised siis peab ka sadula tegema niiskuskindlaks. Leisol Quiet Cream aine vähendab ka kriusksumist. Kui asi huvitab siis kirjutage, aitan lahendada probleemi.
Fairy muideks töötab väga hästi kui segad veega ära ja lööd vispliga vahtu. Puhastad ainult vahuga, mitte Fairy-se veega ja kohe niiske kaltsuga üle. Olen praktiseerinud aastaid ja täiesti bro, ei ole täheldanud värvikadu ega miskit. Samas igasuguse pläga võtab sisuliselt kohe ja nühkimata ära. Loomulikult pärast nahahooldusvahendiga üle.
terv.
Alar
Nongrata kirjutas:Probleem selline, et pidurdamisel kipub tagaistuja selga libisema. Kas on miskit materjali olemas, mida sadulale kleepida, et sadul karedam oleks. Või on mingi muu lahendus välja pakkuda.
Ostsin enda rattale sellise asja.....http://stores.ebay.co.uk/Triboseat....kaas sõitja ütles ,et libsemine sadulal muutus märgatavalt.
Asjandus ise kaalub umbes 100 g ja käib pooleminutiga peale ja kümne sekundiga maha.
etv 1000 kirjutas:Ostsin enda rattale sellise asja.....http://stores.ebay.co.uk/Triboseat....kaas sõitja ütles ,et libsemine sadulal muutus märgatavalt.
Asjandus ise kaalub umbes 100 g ja käib pooleminutiga peale ja kümne sekundiga maha.
Nii on vähe paremini sinu viide kättesaadav
Tänud, tundub olevat just see, mida vajan.
Nongrata kirjutas:Tänud, tundub olevat just see, mida vajan.
to Nongata - Astuge läbi, ja saan pakkuda 25ml pudeli testimiseks. Kes ei proovi see ei usu. Või helistage 5177100 ja soovitan lahendust.
Alar11 kirjutas:S.M.A.R.T kirjutas:Kui sadula nahk on libe siis võib arvata, et nahk kreemitatud vale vahendiga. Aga seda alati saab uuesti pesta (mitte Fairy-ga!), nisutada kaitsekreemiga ja peale läheb naha libimisvastane aine. Kuna on välistingumised siis peab ka sadula tegema niiskuskindlaks. Leisol Quiet Cream aine vähendab ka kriusksumist. Kui asi huvitab siis kirjutage, aitan lahendada probleemi.
Fairy muideks töötab väga hästi kui segad veega ära ja lööd vispliga vahtu. Puhastad ainult vahuga, mitte Fairy-se veega ja kohe niiske kaltsuga üle. Olen praktiseerinud aastaid ja täiesti bro, ei ole täheldanud värvikadu ega miskit. Samas igasuguse pläga võtab sisuliselt kohe ja nühkimata ära. Loomulikult pärast nahahooldusvahendiga üle.
terv.
Alar
MIS KAHJUSTAB NAHKA? Päike ja vesi.
Naha pH-tase on u. 3-3,5. Selles vahemikus on parkained optimaalselt fikseeritud. Vee pH-tase on umbes 7 ja Fairy pH-tase on umbes 10. Nahk muutub ebasobivate ja liiga leeliseliste puhastus- ja hooldusainete kasutamisel hapraks ja parkainete molekuliahelad katkevad. Nahk laguneb. PH-taseme muutmine ja ebapuhtuste kogunemine põhjustavad naha lagunemise.
Selleks kasutatakse puhastusained madala pH tasemega. Helistage ja proovin seletada kuidas ja miks. Minu nr. 5177100
a seleta siin, ei pea mitu korda üht ja sama rääkima
Nongrata kirjutas:Probleem selline, et pidurdamisel kipub tagaistuja selga libisema. Kas on miskit materjali olemas, mida sadulale kleepida, et sadul karedam oleks. Või on mingi muu lahendus välja pakkuda.
Taga sõitvale naisele püksid jalga.
ulmo kirjutas:Taga sõitvale naisele püksid jalga.
Jep... aga enne ikka selle eelmainitu kõrge pH-ga kõik kokku määrida
Tallinnas sõites, meesterahvas tagaistmel
Tom of Finland on küll vist lõbus!
See sadulakate suht inetu ja kindlasti nühib ja kahjustab sadulanahka.
Hügieenilistel kaalutlustel, kui tundmatud kaassõitjad vahetuvad, võib ju proovida!?
Ikka puhtaks ja õige hooldusvahendiga üle!
Igasugused silikooni sisaldavad ained võivad jah libedaks jääda.
Koi, ei kahjusta ega nühi see kate midagi, mul on sama toode juba 2 või 3 hooaega, selline mis katab istmest tagaistuja osa, -oli sama häda mis teemaalgatajal.
koi kirjutas:See sadulakate suht inetu ja kindlasti nühib ja kahjustab sadulanahka.
Kohvriraamid on ka suht inetud ratta küljes..aga nad ju ikkagi selleks,et kohvreid kinni hoida.Samas kui kohvrid küljes pole ju eriti hullu.
Istme kate ju selleks,et kaas sõitjat paigal hoida kui ta sinna PEALE istub.
Ja kuna toode reklaamib ennast kui anti slip...siis järelikult pole tal ju sadulal kusagil liikuda ega sadulanahka kahjustada.
Arvestades seda ,et õues on miinuskraadid siis pakuks et sul on iste jääs ja vaja hoopis istmesoendust mitte mingit antislip patja pepu alla. Või tuleb hoopis lahjem masin osta.
Karupoeg puhh kirjutas:Mis tüüpi rattaga on tegu?
Mina näiteks käsin tagaistujal käed toetada ümber minu paagile, muidu lendab selga....tegemist siis baigiga.
Pisut teemast mööda, aga paar korda on tagaistuja käsi paagile toetades jumalat tänanud, et mu rattal paremaid pidureid pole: tal olevat mitmel pidurdamisel juba tagumik istmelt lahti olnud.
Teemasse: Ostsin ise kunagi pihustatavat silikoonilaadset vedelikku, see aitas nahal väga hästi. Nimi oli vist UltraGrip või midagi sellist. Oli mõeldud auto roolidele ja istmetele. Praegu aga ei oska enam öelda poodi, kuid Pärnust.
Kui kõigil ratastel oleks tagaistujal SELJA TAGA mingid tugevast materjalist kinnihoidmisekohad ei oleks mitte mingisugust probleemi. Nendega on täiesti suurepärane sõita- mitte kuhugile ei libise ega lenda.
Ma loodan,et teema algataja mõtles siin rohkem ikkagi seda kuidas on mugavam läbida pikki vahemaid kuna pikapeale väsivad jalad kinnihoidmisest ära.Ja sa lihtsalt vajud ees sõitjale selga.
Iseenest mõistetavalt ei hoia see asjandus kinni inimest järsu pidurdamise korral või kurvides kallutades.Aga parem kui mitte midagi.
Goldec kirjutas:Kui kõigil ratastel oleks tagaistujal SELJA TAGA mingid tugevast materjalist kinnihoidmisekohad ei oleks mitte mingisugust probleemi. Nendega on täiesti suurepärane sõita- mitte kuhugile ei libise ega lenda.
Peab päris tugev olema,et sealt umbes 8 tundi päevas kinni hoida.Eriti kui seal taga istub veel näiteks 55 kilone naisterahvas.
--DogFood-- kirjutas:Arvestades seda ,et õues on miinuskraadid siis pakuks et sul on iste jääs ja vaja hoopis istmesoendust mitte mingit antislip patja pepu alla. Või tuleb hoopis lahjem masin osta.
Vaata esimese postituse aega ja siis saad aru, kui mõtetu komm sul välja lipsas.
koi kirjutas:Hügieenilistel kaalutlustel, kui tundmatud kaassõitjad vahetuvad, võib ju proovida!?
Sina siis oledki see, kes kaaslasega Viljandi mnt'l pildiaparaadi ette jäi.
Kindlasti mitte, sest mul tsikkel kardaaniveoga.
Muidu päris naljakas pilt jah.
See äravõetav - pestav kate oleks siin päris asjaeest küll, vist...
Antud pilt ei ole sobilik siia teemasse, kuna see daame ei libise istmel. Iminapaga kinni ju.
Mul oli sama jama kui panin mingit sama möksi mis autodele armaturi ja polstrile kirjas oli et aitab tõrjuda mustust ja vett. Pärast kui soitma läksin (oli vsit kunagi Juulis) siis ei tahtnud ise ka sadulal olla pidurdades sõitsin vastu paaki naga kolin peale seda enam seda jura peale ei toppind oli palju parem ja ei libisenud enam kuhugi
Yamaha MT03'el tundub nagu sadul oleks seemisnahast vms. Ja see on mul jube libedaks läinud. Kuidas selle uuesti normaalseks saaks? Peseks seebiveega?
Mul iseenesest Modeka pükstel on hargivahel mingi selline üsnagi vähelibisev riie. Ja kui muidu teksade jms jamaga TDMi sadul on ikka suhteliselt libe, siis nende pükstega justkui liimitud sinna külge.