1. leht 2-st
Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 13:45
Postitas Madlobster
Tsikkel on sõiduk
Sõiduk võib olla ettevõttes, kas ainult töösõitudeks (vastav märge mnt registris) või segakasutuses ning tasutakse selle pealt maksud vastavalt kehtivale korrale.
Milleks see pluti-pluti
siin?
Ikka sügavalt omaniku enda asi ma leian.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 13:59
Postitas ranel
No ma ju ütlesingi, et elu valesti elanud. Saaks mootorratta kulud automaatselt 50% alla. 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 14:08
Postitas Tort
Madlobster kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:45
Tsikkel on sõiduk
Sõiduk võib olla ettevõttes, kas ainult töösõitudeks (vastav märge mnt registris) või segakasutuses ning tasutakse selle pealt maksud vastavalt kehtivale korrale.
Sõiduk võib olla vastava põhitegevusalaga ettevõttes ka mitte sihipäraseks kasutamiseks ja töövahendiks, vaid laos ostetud/imporditud/vahetatud kas müügiks või üleslöömiseks.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 15:05
Postitas urmas66
Tort kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 14:08
Madlobster kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:45
Tsikkel on sõiduk
Sõiduk võib olla ettevõttes, kas ainult töösõitudeks (vastav märge mnt registris) või segakasutuses ning tasutakse selle pealt maksud vastavalt kehtivale korrale.
Sõiduk võib olla vastava põhitegevusalaga ettevõttes ka mitte sihipäraseks kasutamiseks ja töövahendiks, vaid laos ostetud/imporditud/vahetatud kas müügiks või üleslöömiseks.
Kui sa nüüd vaatad millega antud ettevõte tegeleb,siis tsikkel on seal kindlasti asja pärast 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 16:09
Postitas Kalapea
Hr Laarmannile kuulub Rahvamoto, seega on ka ilma sarkasmita õigustatud omand.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 16:50
Postitas ranel
Kalapea kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 16:09
Hr Laarmannile kuulub Rahvamoto, seega on ka ilma sarkasmita õigustatud omand.
Kuuluda võib, aga vaadates kohtulahendit, siis on ratas siiski AS Laarmann & KO bilansis või ma eksin?
Ärge nüüd valesti aru saage. Ma ei pane pahaks, kui mootorratast kasutad töö tegemiseks (isegi Tartus ideaalne viis kesklinnas asju ajada), aga kui ratas on viidud Fredy juurde "tuunimisele", siis ei suuda kuidagi uskuda, et ratas on seotud töö tegemisega. Kui just tõesti pole eesmärgiga edasi müüa.
--------------------------------------------
Vastualause (märkus)
koostatud Fredy Jäätese ja Fredy OÜ esindaja Toomas Vaheri poolt
postituse kommenteerimise ja tsenseerimise põhjendatuse kohta saab lugeda siit
viewtopic.php?f=102&t=107902
Märkus: väited pettuse kohta on alusetud, postitused viitavad sihilikule Fredy
õigusvastasele kahjustamisele
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 16:56
Postitas rannamees
ranel kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:59
No ma ju ütlesingi, et elu valesti elanud. Saaks mootorratta kulud automaatselt 50% alla. 
Lisaks lähevad kohtukulud 100% OÜ kuludesse 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 17:04
Postitas Ain
Madlobster kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:45
Tsikkel on sõiduk
Sõiduk võib olla ettevõttes, kas ainult töösõitudeks (vastav märge mnt registris) või segakasutuses ning tasutakse selle pealt maksud vastavalt kehtivale korrale.
Milleks see pluti-pluti
siin?
Ikka sügavalt omaniku enda asi ma leian.
Lihtsalt infoks, et seadus räägib sõiduautost mida saab määrata ainult töösõitudeks. Sellepärast on ka paljud läinud kas N1(täna saab ka Porsche N1 kat.) või veoka teed Dodge RAM näiteks... Nendel seda märketeemat ei ole, nagu ka tsiklitel ja muudel sõidukitel. Iga ettevõtja sõidab täpselt sellega mida õigeks peab. Ja keegi ei keela sõidukit ümber ehitada või sinna nn. tuuningjuppe külge kruvida.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 17:07
Postitas Madlobster
Ettevõte võib tsiklit rentida teisele ettevõttele seega, kelle bilansis pole vahet.
Kas ta kasutab tsiklit reklaamiks, töösõitudeks või maksab rämedat erisoodustust pole tegelikult kellegi teise asi.
Kui palju on ettevõtete omanduses jahte ja kaatreid (kõik töösõitudeks
). Tsikkel selle kõrval on suvel väga mõistlik töösõitude vahend
Endal oli VFR ´i ühes kohvris keevitus, teises mask jms tarvikud ja sai kliendikülastusi küll tehtud. Tsikkel pole küll ettevõtte bilansis aga miks peaks üleüldse kellegi ahtris teisemehe bilanss kipitama? Kasutagu kontoris raamaturiiulina või sekretäri "tööpingina", mis see üldse siia "icecream show´sse" puutub?
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 17:55
Postitas KRR
Pole tõesti kellegi asi kas teise mehe ratas on tema firma või pere bilansis, midagi ebaseaduslikku selles kindlasti pole. Küll aga sisaldab see kompromiss nagu ka teised mida siin avaldada ei saa punkte, mille järgi █ ████ ████ ████ kliendid läbi kogetud ██████ ██████. Selles keskkonnas on “maailma parim” ennast siiani väga mugavalt tundnud. ██████ kõiki ███████ ████████ nii ██████ kui ██████ ██████.
--------------------------------------------
Vastualause (märkus)
koostatud Fredy Jäätese ja Fredy OÜ esindaja Toomas Vaheri poolt
postituse kommenteerimise ja tsenseerimise põhjendatuse kohta saab lugeda siit
viewtopic.php?f=102&t=107902
Märkus: väited pettuse kohta on alusetud, postitused viitavad sihilikule Fredy
õigusvastasele kahjustamisele
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 25 Jaan 2019, 19:05
Postitas M.T.
Mulkideks w?
Hea advokaat tal siis, kes suudab sellised punktid sinna kompromisslahendi saamiseks sisse suruda.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 26 Jaan 2019, 09:04
Postitas urmas66
M.T. kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 19:05
Mulkideks w?
Hea advokaat tal siis, kes suudab sellised punktid sinna kompromisslahendi saamiseks sisse suruda.
Juba see on kõva sõna,et kompromissile sai mindud ehk suutis selle välja rääkida. See on igal juhul parem,kui otsus ükskõik kumma poole kasuk-kahjuks,mille täitmist meil saab juriidiline isik edasi lükata suht lõpmatuseni ja kui hagi on juriidilise isiku vastu,siis on põhimõtteliselt nii, et kui ta ei taha maksta, siis suht lootusetu midagi saada. Juriidilise isiku vastu ei saa ka täiturid,ei saa neil arvet sulgeda jne. Jur iskule saab kiirelt vastu ainult EMTA.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 12:22
Postitas KRR
██████ nii kaua edasi kuni juriidilise isiku taga seisev füüsiline isik saab aru, et ██████████████ █████████████████
--------------------------------------------
Vastualause (märkus)
koostatud Fredy Jäätese ja Fredy OÜ esindaja Toomas Vaheri poolt
postituse kommenteerimise ja tsenseerimise põhjendatuse kohta saab lugeda siit
viewtopic.php?f=102&t=107902
Märkus: väited pettuse kohta on alusetud, postitused viitavad sihilikule Fredy
õigusvastasele kahjustamisele
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 14:09
Postitas ttt
ranel kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:59
No ma ju ütlesingi, et elu valesti elanud. Saaks mootorratta kulud automaatselt 50% alla. 
Läheb küll teemast välja, aga tegelikult on isiklikul arvel pidada siiski odavam (sõltuvalt rattast muidugi vb). Mootorrataste maksustamine on mingil põhjusel autodest erinev ja väga kallis, sest et mootorratast on ju ometigi hobivahend ja kes meil siin tsikliga tööd teeb
Irooniline, et ma just töö asjus paremini liikuma pääsemiseks tsikli ostsin. Kui kellelgi on firma arvel ratta pidamiseks head lahendust soovitada, andke märku.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 14:30
Postitas Lauri-L
Madlobster kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 17:07
Ettevõte võib tsiklit rentida....
Endal oli VFR ´i ühes kohvris keevitus, teises mask jms tarvikud ja sai kliendikülastusi küll tehtud. Tsikkel pole küll ettevõtte bilansis aga miks peaks üleüldse kellegi ahtris teisemehe bilanss kipitama? Kasutagu kontoris raamaturiiulina või sekretäri "tööpingina", mis see üldse siia "icecream show´sse" puutub?
Meil on kasutatud suvel enduurosi ja talvel mootor saane elektri liinide all liikumiseks et tuvastada rikke asukohti. Enduuro tallab kõige vähem viljapõldu näiteks, seega kõige loogilisem valik kui vaja üle põldude minna.
Kui aus olla siis ka kõige lõbusam varjant 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 16:06
Postitas eetarga
Kui kellelgi on firma arvel ratta pidamiseks head lahendust soovitada, andke märku.
Tegelen spets. - tehnilist järelvalvedega, näiteks ka Rootsis ja Soomes. Tsikliga leiad sa laeva peale alati ruum, isegi siis, kui sõiduautokohad on täielik väljamüüdud. 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 22:18
Postitas rannamees
ttt kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 14:09
Läheb küll teemast välja, aga tegelikult on isiklikul arvel pidada siiski odavam (sõltuvalt rattast muidugi vb). Mootorrataste maksustamine on mingil põhjusel autodest erinev ja väga kallis, sest et mootorratast on ju ometigi hobivahend ja kes meil siin tsikliga tööd teeb
Irooniline, et ma just töö asjus paremini liikuma pääsemiseks tsikli ostsin. Kui kellelgi on firma arvel ratta pidamiseks head lahendust soovitada, andke märku.
Paar aastat tagasi käis ajakirjandusest läbi lugu, kus keegi põllumees ostis omale krossi(enduro)tsikli ja palkas külapealt poisid sellega kevadel hanesid põllult eemale ajama. Selline lahendus võiks teoorias toimida küll. 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 29 Jaan 2019, 22:36
Postitas Ain
ttt kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 14:09
ranel kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:59
No ma ju ütlesingi, et elu valesti elanud. Saaks mootorratta kulud automaatselt 50% alla. 
Läheb küll teemast välja, aga tegelikult on isiklikul arvel pidada siiski odavam (sõltuvalt rattast muidugi vb). Mootorrataste maksustamine on mingil põhjusel autodest erinev ja väga kallis, sest et mootorratast on ju ometigi hobivahend ja kes meil siin tsikliga tööd teeb
Irooniline, et ma just töö asjus paremini liikuma pääsemiseks tsikli ostsin. Kui kellelgi on firma arvel ratta pidamiseks head lahendust soovitada, andke märku.
Tsikkel on samasugune sõiduvahend nagu auto, traktor, tõukeratas või lennuk. Kui sõidukit kasutatakse töösõitudeks siis ei ole mitte mingit vahet mis tüüpi see on. Ja ettevõtjal on vaba valik valida millise sõiduvahendiga ta oma sõite teeb. Samuti ei pea otsima mingit head lahendust. Nii lihtsalt ongi.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 13:49
Postitas ttt
Ain kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 22:36
ttt kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 14:09
ranel kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 13:59
No ma ju ütlesingi, et elu valesti elanud. Saaks mootorratta kulud automaatselt 50% alla. 
Läheb küll teemast välja, aga tegelikult on isiklikul arvel pidada siiski odavam (sõltuvalt rattast muidugi vb). Mootorrataste maksustamine on mingil põhjusel autodest erinev ja väga kallis, sest et mootorratast on ju ometigi hobivahend ja kes meil siin tsikliga tööd teeb
Irooniline, et ma just töö asjus paremini liikuma pääsemiseks tsikli ostsin. Kui kellelgi on firma arvel ratta pidamiseks head lahendust soovitada, andke märku.
Tsikkel on samasugune sõiduvahend nagu auto, traktor, tõukeratas või lennuk. Kui sõidukit kasutatakse töösõitudeks siis ei ole mitte mingit vahet mis tüüpi see on. Ja ettevõtjal on vaba valik valida millise sõiduvahendiga ta oma sõite teeb. Samuti ei pea otsima mingit head lahendust. Nii lihtsalt ongi.
Mul see häda, et ühe-inimese-ettevõttena on natuke raske põhjendada, et ma AINULT töösõite teen, ehk siis tsikkel oleks mõistlik võtta segakasutusse, mis oleks ka igati õiglane. Ma teeksin seda, kui tsikli maksustamine ei oleks autodest nii erinev ja rahaliselt kahjulik 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 14:10
Postitas Jesper
Üks võimalik variant maksuriski maandamiseks on ju ka üldse mitte mingisuguseid sõite teha. Chopper käruga Trefi väravasse ja pärast samal viisil koju tagasi 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 14:49
Postitas bitter
Ain kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 22:36
Tsikkel on samasugune sõiduvahend nagu auto, traktor, tõukeratas või lennuk. Kui sõidukit kasutatakse töösõitudeks siis ei ole mitte mingit vahet mis tüüpi see on. Ja ettevõtjal on vaba valik valida millise sõiduvahendiga ta oma sõite teeb. Samuti ei pea otsima mingit head lahendust. Nii lihtsalt ongi.
Nõus. Sõiduk on sõiduk. Siiski, kui ma oleks maksuametnik, siis tahaks küll Fredy esitatud tuuninguarve kulusse panejalt pädevat põhjendust kuulda - kuidasmoodi on 300+ mm tagarehv tema äritegevusega seotud ehk kuidas see tal rohkem tulu teenida aitab. Võrreldes siis tehaseseades pilliga.
ttt kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 13:49
Mul see häda, et ühe-inimese-ettevõttena on natuke raske põhjendada, et ma AINULT töösõite teen, ehk siis tsikkel oleks mõistlik võtta segakasutusse, mis oleks ka igati õiglane. Ma teeksin seda, kui tsikli maksustamine ei oleks autodest nii erinev ja rahaliselt kahjulik 
Kui ma õigesti mäletan, siis segakasutus (vähemalt auto puhul) on maksustamise seisukohalt mõttetu. Ei ole tõesti loogiline väita, et sul erasõite üldse ei ole. Aga oletame, et sul on peale tsikli veel mõni velost pädevam pill (auto, atv, roller, veel üks tsikkel...). Sel juhul saaksid küll oma sõidud lahku lüüa - erasõidud ühega ja töösõidud teise sõidukiga.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 15:06
Postitas Maaks
Jesper kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 14:10
Üks võimalik variant maksuriski maandamiseks on ju ka üldse mitte mingisuguseid sõite teha. Chopper käruga Trefi väravasse ja pärast samal viisil koju tagasi 
Misajast trefil hängimiseks tsikli olemasolu nõutud on?
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 17:53
Postitas RasmusL
bitter kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 14:49
Ain kirjutas: ↑29 Jaan 2019, 22:36
Tsikkel on samasugune sõiduvahend nagu auto, traktor, tõukeratas või lennuk. Kui sõidukit kasutatakse töösõitudeks siis ei ole mitte mingit vahet mis tüüpi see on. Ja ettevõtjal on vaba valik valida millise sõiduvahendiga ta oma sõite teeb. Samuti ei pea otsima mingit head lahendust. Nii lihtsalt ongi.
Nõus. Sõiduk on sõiduk. Siiski, kui ma oleks maksuametnik, siis tahaks küll Fredy esitatud tuuninguarve kulusse panejalt pädevat põhjendust kuulda - kuidasmoodi on 300+ mm tagarehv tema äritegevusega seotud ehk kuidas see tal rohkem tulu teenida aitab. Võrreldes siis tehaseseades pilliga.
ttt kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 13:49
Mul see häda, et ühe-inimese-ettevõttena on natuke raske põhjendada, et ma AINULT töösõite teen, ehk siis tsikkel oleks mõistlik võtta segakasutusse, mis oleks ka igati õiglane. Ma teeksin seda, kui tsikli maksustamine ei oleks autodest nii erinev ja rahaliselt kahjulik 
Kui ma õigesti mäletan, siis segakasutus (vähemalt auto puhul) on maksustamise seisukohalt mõttetu. Ei ole tõesti loogiline väita, et sul erasõite üldse ei ole. Aga oletame, et sul on peale tsikli veel mõni velost pädevam pill (auto, atv, roller, veel üks tsikkel...). Sel juhul saaksid küll oma sõidud lahku lüüa - erasõidud ühega ja töösõidud teise sõidukiga.
Tulu aitab teenida, kui müüd selle ratta pãrast maha oluliselt kallimana, kui ostsid. Ehk siis niiöelda ãritegevus. On see piisav põhjendus ? On.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 17:55
Postitas yeekim
Äkki aitab sellest OÜ'tamisest 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 30 Jaan 2019, 17:59
Postitas Madlobster
yeekim kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 17:55
Äkki aitab sellest OÜ'tamisest 
Selle OÜtamise peaks vist jah siit teemast välja splittima kuskile tsiklid jms sõidukid ettevõtte kasutuses teemasse. tsklikunni tegemiste jälgmine läheb muidu keeruliseks
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 31 Jaan 2019, 14:54
Postitas KRR
Ma vahetaks ühe tähe tsiklikunni sõnas ära 
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 31 Jaan 2019, 19:39
Postitas Tuuletallaja
Krt ma siin olen mõelnud soojemal ajal tsikliga põhitöökohalt (ja ka oma ettevõttest) komandeerumas käia aga sõidukompi saab ju ainult M1 ja M1G kategooria "sõiduautoga" küsida/kirjutada.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 31 Jaan 2019, 20:57
Postitas franz125
Ja mis sind segab mingit auto nr.aruandesse kirjutamast?
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 31 Jaan 2019, 21:19
Postitas Tuuletallaja
Egas segagi. Ainult, et kui näiteks üle lahe minna, siis pardakaardile jääb teine number.
Re: Valesti elatud elu ja OÜ-tatud tsiklid (suukorvistatud)
Postitatud: 31 Jaan 2019, 22:29
Postitas Sciev
ttt kirjutas: ↑30 Jaan 2019, 13:49
Mul see häda, et ühe-inimese-ettevõttena on natuke raske põhjendada, et ma AINULT töösõite teen, ehk siis tsikkel oleks mõistlik võtta segakasutusse, mis oleks ka igati õiglane. Ma teeksin seda, kui tsikli maksustamine ei oleks autodest nii erinev ja rahaliselt kahjulik 
Täidad sõidupäevikut ja sõidupäevikus on ainult töösõidud.
Kui teed sõite, mida sõidupäevikusse kantud pole, siis värised kontrollimise hirmus. 