Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Moderaator: Moded
Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Ratta vahetus või lubatud piirkiirusega sõit on ilmselt kaks kõige etemat varianti.
Aretada saab kõike, iseasi kas nõus maksma ka oled. Tuulega vänderdavad kõik rattad. (Ok, goldwingi ja sellises kaalus rataste kohta ei oska öelda)
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Ei saa selliste asjadega ratta juhitavust parandada. Juhitavuse määrab ikka raam (selle geomeetria, jäikus jne), vedrustus ja rehvid. Kohati ka näiteks rooliamordi olemasolu.
Igal mootorrattal on tuuletakistus, naked rattal natuke suurem ja gondlis rattal natuke väiksem. Aga see ei tähenda, et üks kuidagi rohkem vänderdab kui teine. Igasuguste klaaside paigaldamine võib seda nö. vänderdamise tunnet ka hoopis suurendada. Tuulega vänderdamise vastu aitab see kui mootorrattaga rohkem sõidad, kuivõrd sa räägid vist rohkem külgtuulest ja selle efektist ratta joone hoidmisele. Väga lihtne ja iseenesest lahenev probleem. Heal lapsel mitu nime, nimetatakse seda ka sõidukogemuseks
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Eks sõidukogemust tõesti sirka 3 kuud nüüd ja pole igapäeva sõitja ka, lihtsalt Horneti puhul olenebki päevast selle stabiilsusega, olen korra saanud ka täiesti pingevabalt ca 200 km sõita keskmiselt 130 km/h ja oli stabiilne, ju see tuuleke siis ikkagi suurt rolli mängib ka külgtuule vastu tõenäoliselt pole rohtu üldse, olen ka niimoodi sõitnud tugeva külgtuule puhul, et rattas viltu terve sõiduaeg ja ise kallutad vastu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tuuleklaas parandab sinu enda mugavust sõiduajal,ratta käitumist vast tõesti mitte,aga samas sulle võib see isegi nii tunduda. Kui klaas panna,siis pigem selline,mis tuule kiivrist kõrgemale suunab(see ei pea olema siis kohe näokõrgune). Vahepealne,mis tuule rindkeresse suunas, tundus mulle(on minu rattal tehasest)eriti ebamugav. Kuna sellel rattala on ka hiinast erinevaid klaase saada,siis ei pea katsetamiseks kohe Puigi ostma,hinnavahe mitmekordne.Aliexpress või ebay pakuvad ilmselt kümneid erinevaid paarikümne raha eest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Ela sellega, et Sa naked'i ostsid, koos kõigi eripäradega
Bellipan ja radika katted on coolid aga juhitavust nad ei paranda.
Väike esiklaas võtab kindlasti müra ja turbolentsi vähemaks aga selle "õige" leidmine....
Kui aga vibama ja värisema hakkab siis vaata ratta esiotsa teh. seisund üle- laagrid, rehvid, tasakaalustus......
edu
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal.
Kulla algaja tsiklist. Kas teile autokoolis ei tehtud selgeks, et meil on väljaspool asulaid piirkiirus 90 km/h? Vaid mõnedes kohtades on 110 km lubatud.
Mida sa punnitad ona rulli keeramisega? Parem võta rahulikult ja korja kogemusi. Kui sa sedasi jätkad, siis olen üsna kindel et sinust saab varsti lugeda selles rubriigis kus räägitakse avariidest mille põhjuseks on suur kiirus. Ps. Andku kõigevägevam , et seda ei juhtuks.
Teine asi veel. Ühes teises teemas sa kurtsid, et miskit on viga külmalt töötava mootoriga. Tee see korda esmalt. Ka sealt tuleb enesekindlust juurde kui tead, et kõik on ok.
Igasugu "vänderdamise" ja ebastabiisle sõidu kõige suurem põhjus on lenksu ja sadula vahelises tihendis.
Seniks aga soovin sulle muretuid ja turvalisi kilomeetreid 90-ga sõites.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Hr.Nõel kirjutas: ↑18 Aug 2019, 10:13Spoiler
Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal.
Kulla algaja tsiklist. Kas teile autokoolis ei tehtud selgeks, et meil on väljaspool asulaid piirkiirus 90 km/h? Vaid mõnedes kohtades on 110 km lubatud.
Mida sa punnitad ona rulli keeramisega? Parem võta rahulikult ja korja kogemusi. Kui sa sedasi jätkad, siis olen üsna kindel et sinust saab varsti lugeda selles rubriigis kus räägitakse avariidest mille põhjuseks on suur kiirus. Ps. Andku kõigevägevam , et seda ei juhtuks.
Teine asi veel. Ühes teises teemas sa kurtsid, et miskit on viga külmalt töötava mootoriga. Tee see korda esmalt. Ka sealt tuleb enesekindlust juurde kui tead, et kõik on ok.
Igasugu "vänderdamise" ja ebastabiisle sõidu kõige suurem põhjus on lenksu ja sadula vahelises tihendis.
Seniks aga soovin sulle muretuid ja turvalisi kilomeetreid 90-ga sõites.
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Hr.Nõel kirjutas: ↑18 Aug 2019, 10:53Spoiler
Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.
Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei pea päikest!
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Naked rattad ongi rohkem linnavahel paugutamiseks. 130 on tehtav aga mitte mugav enam pikemal distantsil.
Kuskil 200 peal läjeb juba suht ptsi nendega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
No küll see nädal on huvitav siin foorumis- tuleb välja, et ka Hr. Nõel on politseinik
Aga veelkord- need ongi nakedi "rõõmud". Tee ratas korda!
edu
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Otseselt nii isegi ei ütleks. Arvasin ka siiani, et naked ongi selline, millega lihtsalt pole eriti "mugav" sõita kiiremini kui kuskil nii 110-120. Aga olles just hankinud uue nakedi siis olen sunnitud oma arvamust muutma. Nii juhitavuse (tegelikult rohkem stabiilsuse) kui ka selle tuule efekti poole pealt. Ju siis ikka oleneb kui õnnestunud üks produkt parasjagu on, igatahes pole minu omal ei klaasi ega ka mingeid mainimisväärseid gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] ja sellega saab maanteel rahulikult sõita näiteks 140ga, ilma igasuguse ebastabiilsuse tundeta ja isegi suurema tuulevihinata. Mitme varasema nakediga (klaasidega ja ilma) on selline kiirus olnud tõesti ebamugav pikemalt kulgemiseks.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Minu meelest selle tugeva tuulega harjub ära. Mulle tundus ka alguses, et ratas nii kerge ja tugevama tuulega ei saagi eriti kiirelt sõita. Nüüd on suht suva, ebamugav on lihtsalt. Vaiksema ilmaga on suuremad kiirused nauditavamad. Aga mis puutub lihtsalt sõidust tulenevasse tuuletakistusse siis tõepoolest nakedil ja nakedil on päris suur vahe. Mu SV on selline tavaline, tuuleklaas teeb endal elu natuke mugavamaks.. aga mõni teine on ikkagi ilma igasuguste klaasideta ka parem, vaikne vihin on ainult.
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
will111 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 14:13Otseselt nii isegi ei ütleks. Arvasin ka siiani, et naked ongi selline, millega lihtsalt pole eriti "mugav" sõita kiiremini kui kuskil nii 110-120. Aga olles just hankinud uue nakedi siis olen sunnitud oma arvamust muutma. Nii juhitavuse (tegelikult rohkem stabiilsuse) kui ka selle tuule efekti poole pealt. Ju siis ikka oleneb kui õnnestunud üks produkt parasjagu on, igatahes pole minu omal ei klaasi ega ka mingeid mainimisväärseid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] ja sellega saab maanteel rahulikult sõita näiteks 140ga, ilma igasuguse ebastabiilsuse tundeta ja isegi suurema tuulevihinata. Mitme varasema nakediga (klaasidega ja ilma) on selline kiirus olnud tõesti ebamugav pikemalt kulgemiseks.
Ei tea mis rattast nüüd jutt, aga kui kehaga püütud tuule hulk on ikka see sama, mis teistel ilma esiklaasita ratastel, siis ei kujuta hästi ette, mida seal parandada annab, et sõit mugavamaks on muutunud.
Mingit ratta ebastabiilsust või vänderdamist ei ole ka ise ühegi rattaga tundnud kuni nende tarbitud nakedite tippkiiruseni(220-240), aga just see et ise keha ja kiivriga tuult püüad, on see, mis suuremal kiirusel seda mugavust tapab.
Võimalik, et olen ka ise lihtsalt liiga emane, et sellest numbrit teen.
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Samas, arvestades seda, et will111 ei ole mingi vuntside ja sandaalidega kalamaja hipster, siis arvatavasti käib jutt vähemalt superdukist. Seda ise ei ole proovinud. Ehk tõesti on see mingi nõiakunsti abiga saadud maanteel(50+km ots) mugavaks.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Lased kõhuga paagile?
Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Alustada võiks ratta laagritest siis tagumine kiige ja roolikann. Kontrolli esmalt need üle.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 11:15Spoiler
Hr.Nõel kirjutas: ↑18 Aug 2019, 10:53Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei peapäikest!
See arvamus muutub enamjaolt siis kui hambad puusse või ette keeravasse autosse löödud on.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tauno22 kirjutas: ↑17 Aug 2019, 23:26Spoiler
Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan.
Riser + laiem tavaline toru lenks alustuseks, kui suurel kiirusel stabiilsemaks tahad.
Gondleid aretama tahad hakata, siis pigem vahetaks ratast.
Enda vanal hornetil oli lisaks vana yamaha r6 reguleeritavate amortidega esikahvel.
Tegi olemise ka palju mõnusamaks võrreldes horneti stock olekuga.
Oleneb muidugi kehakaalust... Kergematel härradel stock ka ok
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
franz125 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 18:57Spoiler
Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 11:15Hr.Nõel kirjutas: ↑18 Aug 2019, 10:53Mina tänan väga asjaliku kommentaari eest. Loodan, et hakkas kergem. Ma arvan, et neid tsikklimehi on ikka väga vähe, kes piirkiirusega sõidavad, mina seal hulgas. 130km/h pole küll nüüd mingi kiirus mootorratta puhul, mida karta! Ja mis seos on tooreklapi jamal ja sõitmisel?
Võta heaks kui soovid.
See sinu argument et 130 pole mingi kiirus tsikli jaoks.... Ka see on juba üks suur põhjus miks rakendatakse meil aina rohkem ja rohkem kiirus kaameraid. Nii et siis tead nüüd, et sinul pole küll kunagi mingit õigust kiruda.... a`la kuradi kaamerad täidavad riigi rahakotti ainult.. pea meeles, et sina oled üks põhjus nende paigaldamiseks.
Ja ikkagi soovin sulle turvalist sõitu 90 -ga.Ma isenesest pole sellise asja pärast kedagi kirunud, kui rikun ja jään vahele, maksan ära ja elu läheb edasi. Õnneks 9 a jooksul pole veel pidanud maksma.
Lihtsalt mina isiklikult ei näe mootorrattal mõtet 90-ga töristada, aga see on minu arvamusja keegi sellega nõustuma ei peapäikest!
See arvamus muutub enamjaolt siis kui hambad puusse või ette keeravasse autosse löödud on.
Kui juhtub siis juhtub, seda põdedes ei tasuks ju üldse tsikkliga sõita! Alati ei pea igat asja negatiivselt võtma. Nagu ma ütlesin, igaüks sõidab nii nagu oskab ja nii nagu julgeb, hetkel ei käi arutus kiiruste ja muud teemade üle, juhul, kui ei süvenenud pealkirja. Mingeid isehakanud mente siia kommenteerima ei oota. Päikest!
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
demineerija kirjutas: ↑18 Aug 2019, 19:01Spoiler
Tauno22 kirjutas: ↑17 Aug 2019, 23:26Tere.
Omades ca paar kuud pealkirjas mainitud isedit siis hetkel ainsaks probleemiks Horneti juhitavus suurematel kiirustel. Kas radiaatori otstesse väiksed gondlid, belly pan-i ja esimese mingi puigi madala tuuleklaasi paigaldamisega saaks masina juhitavust parandada? Kas nendel oleks mingi mõte ja abi? Hetkel probleemiks, eriti tuulega vänderdamine 100+ km/h ja ei ole just kõige kindlam seal peal olla. Max millega olen julgenud sõita on 140km/h ja siis võttis ikka jahedaks see ebastabiilsus. Suurema tuule puhul pole üle 100 km/h üldse sõita, kuna siis see tuul raputab ikka jubedal. Või on nii vanale masinale võimalik veel mingeid gondleid [Motobot: "Keel korda!"] tuule juhtimiseks peale aretada?
Mina tänan.Riser + laiem tavaline toru lenks alustuseks, kui suurel kiirusel stabiilsemaks tahad.
Gondleid aretama tahad hakata, siis pigem vahetaks ratast.Enda vanal hornetil oli lisaks vana yamaha r6 reguleeritavate amortidega esikahvel.
Tegi olemise ka palju mõnusamaks võrreldes horneti stock olekuga.
Oleneb muidugi kehakaalust... Kergematel härradel stock ka ok
Oskad kuhugi suunata, kust neid saab? Tänud.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Mendid on siin by default kohal ja neil on alati selle kohta midagi öelda, kuidas keegi sõidab ja kuidas nende arvates sõitma peaks või ei peaks Kaks võimalust, kas lihtsalt ignoreerid või siis võtad südamesse ja lähed oma teed.
Horneti juhitavust paremaks saad mingi maani amorte vahetades (nagu see r6 näide), võid isegi proovida paigaldada rooliamordi. Kuigi, ma ei tea kas selle ratta ehitamisel niiväga pointi on. Kui plaanid pikalt pidada ja sellega kaua sõita, siis ehk isegi on. Hornet on budget ratas ja seal küljes on budget osad. Aga kindlasti on netis infot igasuguste swapide kohta. Muidugi tuleb arvestada, et näiteks raam ja kiige jäävad ikka sellised nagu nad on. Kui need painduvad igatpidi siis teatav lipalopa tunne jääb ikka, ka pärast paremate amortide külge kruttimist. Samas teinekord on väga palju kasu juba lihtsalt originaalvedrustuse õigesti seadistamisest. Ka selline asi võib väga tunda anda kiiremini sõites, kas siis tuule või lihtsalt suuremate tsiklile mõjuvate jõudude tõttu, mis vale seadistuse puudujäägid kohe välja toovad
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
urmas66 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 22:20Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta
Hoi!
Olles oma tsikliajaloo kõige mõttetumat ratast omanud- nimetuses oli R X3- siis ütleks, et nende masinate kõige paremad(ja kahjuks kõige kallimad) omadused hakkasid sealt 120+ km/h peale: sõidustabiilus, vaikus, rahu, ZEN.....
Vastu sain: ebamugava sõiduasendi, katseaja ja veendumuse, et PEIK kui selline ei sobi mulle üldse
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
urmas66 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 22:20Tõenäoliselt oled üldse vale ratta ostnud,niipalju kui sinu sõidu eelistusest aru saan.Ilmselgelt on vaja kiirema korras vähemalt mingi tonnine bike soetada(ntks BMW S1000RR või mõni busa),sellega tuul väga ei sega,võib olla kui üle 250 püsivalt lasta. Võimalik,muidugi,et see olemas olev ratas on sul rimakas,millel kõik loksub,sest muidu ei tohiks ikkagi nii hull see asi olla,et kohati üle 90-100 ei julge sõita. Tooreklapp ka ju ei tööta
Ja järgmine targutav kommentaar? Rimakas ei ole kohe kindlasti, kindlasti pole lokse ja kindlasti pole mõtet utoopiat lahmida siin. Ja mis see tooreklapp siia puutub hetkel? Tundub, et osad facebooki Eestlaste kolmnurgast ka siia sattunud juba, kahju.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Kuule Tauno, mida sa tahad?
Sa ostad nakedi ja siis tuled siia halama, et üle 100 ei julge sõita, kuna ratas on ebastabiilne ja tuul sikutab. Ja samas kukud kohe väitma, et oled Liivimaa parim ratsutaja ja kiiruspiirangud pole sinu jaoks. Mõtle vähe järele.
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Ja nagu sa aru võid saada targutaja, siia küsimus oligi selles, kas nakedi juhitavust annab kuidagi parandada, kuna pole nakediga tõesti kogemust rohkem. Lisaks ei näe ma kuskil "halamist". Samuti Ma enda kommentaarides pole kuskil väitnud, et ma olen Liivima parim ratsutaja ja kiirusepiirangud pole minu jaoks. Tasuks endal veidi rohkem süveneda ja mõelda nendele asjadele, uskumatu kaader ikka
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Ebastabiilsus ikkagi viitaks tehnilisele korrasolekule või tihendile lenksu ja sadula vahel.
Olen mitmeid hooaegu vuranud nakeditega (linnas, maanteel, kui ka rinkal) ja ainuke tüütu asi oli jah suurtel kiirustel tuul.
Baigi peal lõbu alles algas seal, kus nakedil tuulega nõmedaks läks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.