R1150GS vs R1150GSA?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 57
- Liitunud: 20 Dets 2013, 03:46
- Tsikkel: Triumph Bonneville T100
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
R1150GS vs R1150GSA?
Olen hetkel müümas oma 650st V-Stromi lihtsalt sellepärast, et tahan ka BMW ära proovida. Otsin ratast pikemateks matkadeks eelkõige ida-poolsetesse riikidesse ning satun maanteelt tihti ka põlluteele või mäenõlvale. V-Strom on fantastiline ratas, kuid veidi häirib liiga pehme esivedrustus, jõuetus kõrgemal kui 2000m ning absoluutne iseloomutus (ta on igal pool hea kuid, mitte milleski erakordne).
Kas R1150GS Adventure pikema käiguga vedrustus ja suurem paak õigustab a la 1000-2000 eurost hinnavahet R1150GS-iga? On nendel mudelitel ka mingisuguseid tüüpvigu, mis rahakotile eriti inetult mõjuvad?
-
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 232 korda
Re: R1150GS vs R1150GSA?
üht teist BMW -dest..
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/w ... when-80343
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 07 Mai 2007, 15:16
- Tsikkel: R1150 GS
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: R1150GS vs R1150GSA?
vainokas kirjutas:Olen hetkel müümas oma 650st V-Stromi lihtsalt sellepärast, et tahan ka BMW ära proovida. Otsin ratast pikemateks matkadeks eelkõige ida-poolsetesse riikidesse ning satun maanteelt tihti ka põlluteele või mäenõlvale. V-Strom on fantastiline ratas, kuid veidi häirib liiga pehme esivedrustus, jõuetus kõrgemal kui 2000m ning absoluutne iseloomutus (ta on igal pool hea kuid, mitte milleski erakordne).
Kas R1150GS Adventure pikema käiguga vedrustus ja suurem paak õigustab a la 1000-2000 eurost hinnavahet R1150GS-iga? On nendel mudelitel ka mingisuguseid tüüpvigu, mis rahakotile eriti inetult mõjuvad?
Mõlemat proovinud, minu jaoks ei olnud ADV-l lisaväärtust. Aga ma olen ka tavakulgeja, ekstreemsusi eriti ei harrasta. Selle 1000-2000 eest saab minu meelest palju muud sellele kaherattalisele vajalikku.
Urmas
R1150GS
Re: R1150GS vs R1150GSA?
Suurem paak on küll kiiduväärt mugavus. Kas just eluliselt oluline - see sõltub tanklavõrgu tihedusest.
Minu subjektiivsel hinnangul on GSA ka välimuselt pisut moekam.
See muu, mõni millimeeter vedrustust siia-sinna või käikude ülekande erinevus. Ka minu sõiduvajaduste juures pole eritilist vahet. Mõlemad rattad on väga head.
Juhin tähelepanu, et GSA on kõrgem ja lühemat kasvu inimestel ei pruugi jalad mugavalt maha ulatuda.
Enne ostu tasuks endale kindlasti selgeks teha ABSi versioonid, nende erinevused, head ja vead. Sellest võib kujuneda ootamatu ja kulukas peavalu, juhul kui pole arvetanud sellega.
Muus osas pole väga probleeme. See, et sajatuhandese läbisõidu korral tagumine suur laager vahetust vajab - ei tohiks kellelegi üllatuseks olla. Samuti ei saa seda minu hinnangul tüüpveaks pidada, kuigi paljudes foorumites seda tehakse. Enamik teiste tootjate rattaid ei elagi selliste numbriteni, aga kui GS-i laager kulub saja tuhandega läbi, siis on see nõrk koht. Johhaidii.
Siduriketta vahetus on ka suur töö. Samas ümbermaailma inimesed saavad nende asjadega sisuliselt teepeal hakkama. Järelikult see asi väga hull ei ole.
Tavalise GS-i puhul tasub kindlasti vaadata ka kohvreid. Need küljepeale avanevad mustast plastikust originaalid pole minu hinnangul väga mugavad. Osadel GSA-del on küljes alumiiniumist originaalid. Igal juhul eelistaks neid.
Aga üldiselt peale ABSi ei kardaks mina midagi. Hooldus ja kuluosade vahetus on üldiselt lihtne ja mugav. Fänne on palju ja internet on head-paremat informatsiooni paksult täis.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: R1150GS vs R1150GSA?
Siduriketta vahetus on ka suur töö. Samas ümbermaailma inimesed saavad nende asjadega sisuliselt teepeal hakkama. Järelikult see asi väga hull ei ole.
Suur töö ja kallis on see siis kui jääd uskuma meie hooldust pakkuvate firmade pakkumisi sellele.
Paar aastat tagasi olin sama probleemi ees. Juutuub on õpetlike videosid täis. Lõpp kokkuvõteks tuli mahavõtmine 1h30 min. kahekesi ja tagasi 20 min kauem.
Ei mingit tuumateadust nagu kõik pakkujad väitsid. Töö ajaks pakuti 16-18 h.
Edu otsustamisel.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: R1150GS vs R1150GSA?
Hr.Nõel kirjutas:Suur töö ja kallis on see siis kui jääd uskuma meie hooldust pakkuvate firmade pakkumisi sellele.
Paar aastat tagasi olin sama probleemi ees. Juutuub on õpetlike videosid täis. Lõpp kokkuvõteks tuli mahavõtmine 1h30 min. kahekesi ja tagasi 20 min kauem.
Ei mingit tuumateadust nagu kõik pakkujad väitsid. Töö ajaks pakuti 16-18 h.
Off topic aga .. See on jah uskumatu mis tööde eest kui palju suudavad ametlikud esindused küsida. Mul kogemus ühest teisest riigist kus ametlikus esinduses KTM 990ADV õlivahetuse pakkumises oli 7h tööd. Tulevat kogu tsikkel laiali lammutada (mis natuke on muidugi tõsi ka ). Kujutad ette, keegi suudab mulle silma vaadata ja väita et ülivahetus on kaasaegses töökojas, profimehaanikul päevatöö
Kämpingus sain kaasasolevate riistadega telgi kõrval murul tehtud ca 40 minutiga.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: R1150GS vs R1150GSA?
Teema algatajale. Selle ratta puhul lihtsamaid töid ja serviseid (k.a. siduri komplekti vahetus) ei ole mõtet karta.... juhul muidugi kui käed õigest kohast välja kasvavad ja oled lapsepõlves võrre kokku lahku lapanud. Internet on juhendamisi ja tarku raamatuid täis.
Aga muidu igati lahedad rattad mõlemad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.