Suzuki GS500 '92 korda
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Suzuki GS500 '92 korda
Kirjutan siia hetkel käesolevast projektist. Kevadel sai ostetud suhteliselt odava raha eest 1992 aasta Suzuki GS500 oma naisele. Esmapilgul täiesti töökorras olev mootorrattas oli siiski mitme murekohaga. Raamil esines palju roostet, sumpaga oli tehtud kohutavat tuuningut suure puuriga läbi vaheseinte puurides, esituli oli puruks, kellakattel auk jne. Suurim viga tuli siiski välja peale esimest kevadist proovisõitu. Kui mootor oli töösoe, hakkas kostuma imelikku kolinat, mille peale kahtlustasin GS'ide seas levivat saale viga.
Ostes oli pill selline
Plaan kogu raam ning plastikud uue värvikihi alla saada aasta lõpuks ning mootorile anda uus hingamine.
Lammutus sai alguse.
Esimesena sai ära timmitud klapivahed. Mõõtmisel selgus, et sisselaske klapivahe oli liiga väike ja väljalaske klapivahe liiga suur. Seekord pääsesin lihtsalt ilma, et oleksin pidanud ühtegi uut seibi ostma. Mõlemad seibid omavahel vahetades said klapivahed paika.
Peamine süüdlane käes. Saale oli ringi käinud ning ära rikkunud sellega ka kepsu. Imestama paneb see, et vända kael oli perfektses korras ning kontrollides kruvikuga selgus, et vändakael oli ilusasti möödus. Uued originaal kepsusaaled mõlemale vändakaelale tulid motovaruosad.ee'st. Kasutatud/korras keps sai soetatud viljandi motolammutusest.
Mootor koos, kuid puudu on korralik süütemängu kaas (ehk keegi saab pakkuda?) . Vana taastamist enam ei kannatanud
Vahepeal sai vähekene veel edasi lammutatud.
Edasi sai ette võetud sumps. Kui summuti osutub liiga valjuks, või hääl muutub liialt sarnaseks vene t-25'le peab sinna leiutama miskit muud
Kahjuks pole teinud originaalsumpsist pilti, milline see oli enne töö algust. Siiki väike pilt sai tehtud, mis pesitses sumpa otsas. Junn, mis seal otsas pesitses sai kerge vaevaga välja löödud kuna keevitaja pole suutnud liita allolevat rõngast välisseinaga.
Uus sisu
Veel vaja kogu sumps üle lihvida vanast värvist ning kuskilt leida uus roostevaba ümbris. Muidugi saab sumps ka uue värvikihi kuid sellest juba järgmistes postitustes.
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Nädalavahetuse uuendused.
Sumpa sai nüüd lõplikult ära keevitatud ning viimase lihvi enne värvi
Raam enne liivapritsi
Raam peale liivapritsimist, valmis krundiks.
Raam krundi all. Kasutasin Epo krunti. Toon pole minu valitud aga raam tuleb siiski must, kuigi see neoon on omamoodi edev
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Tegus päev.
Esihargi koonusrull laagrid ning tagumised kiige ja amordisüsteemide nõellaagrid/puksid said piinlikult puhastatud ning uue määrde. Arvan, et need pole tehasest ka nii hästi määritud kui nüüd
Pole veel paagi ja plastikute värvi osas suutnud otsustada, mis värvi peaks tulema... Ehk on pilt selgem kui raam koos ja rattad all. Soovitused on muidugi teretulnud!
Kui kellegil pakkuda süütepoolset (mootori parempoolset) kaant siis PS!
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Ütleks, et Ducati punasena oleks ilus väike punn. Samas, kuna nüüd on KOGU alumine osa must, siis võiks musta pärlaga paak ja plastid ka lahedad olla. No ja sügav ilus sinine oleks lahe...
GSi orignaalkleepsud või lihtsalt paar Suzuki kirjadega kleepsu kuluks ka ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Motikas hakkab juba kuju võtma. Karpade hooldus ja juhtmestik vaja veel ära vedada, siis on järg plastiku ja paagi värvi käes.
Ducati punane või sügav sinine koos väikese veljetriibuga oleks päris ilus
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Update.
Vahepeal sai elekter ning muud süsteemid ühendatud. Karburaatorid said piinlikult puhastatud ning ujukitasapinnad paika.
Paak ja plastikud said endale uue värvi. Pole küll punane ega sinine vaid hõbedane metallic
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Esimesed hääled tehtud ning kõik on mootori töös korrektne. Hääled olid esialgu nagu oleks suur pudel sumpa asemel. Õnneks sai pudelihäälest lihtsalt lahti pannes otsa veidi pisema toru.
Väike anomaalia on veel siduriga. Üritasin seda reguleerida küll igasse ilmakaarde kuid täielikult ta ei lahuta ning jääb libisema. Ilmslet vajab veidi rohkem tähelepanu.
Suurematest töödest jääb vaid teha uus sumpaplekk, spidoka tagumine korpus korda ning sadulanahatamine. Pisemad detailid nagu kleepsud ja veljetriibud saab jooksvalt tehtud.
Ehk keegi siin tegeleb kleebiste tegemisega või teab kust saada ''Suzuki'' kleebiseid paagile.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
ma pakuks, et sinna sobiks värskem "S" kleeps, mitte täispikk suzuki.
aga muidu võib sellist kleepsukraami täitsa vabalt hiinast/ebay'st võtta.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
simp kirjutas:ma pakuks, et sinna sobiks värskem "S" kleeps, mitte täispikk suzuki.
aga muidu võib sellist kleepsukraami täitsa vabalt hiinast/ebay'st võtta.
See sobiks ka kindlasti: https://www.ebay.com/itm/Fuel-Gas-Tank- ... dk&vxp=mtr
Aga nende ümmarguste logodega on kogemuste põhjal selline lugu, et mõned painduvad ja teised mitte (va. kuumapuhuri abiga).
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Tänud mehed, naine on rahul igatahes
Väljalase sai värvitud miski ehituspoest leitud kuumakindla spreiga. Pakendil oli küll ilus 800 kraadi taluvus kuid olen selle värvi püsivuse suhtes väga skeptiline... Olen arvestanud, et pean poole aasta pärast nagunii uuenduskuuri sumpavärvile tegema, kui see maha on taas kulunud. Soovitused kõvemale värvile on teretulnud.
Väike uuendus uue sumpapleki näol. Sai tehtud roostevaba terasest.
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Terv,
Kevad käes ning aeg pisike putukas teele ajada kuid tekkis pisiprobleem. Kõik käigud toimivad, kuid käike allalappida on väga raske, lisaks ei taha neutraal mitte kuidagi kohapeal seistes sisse minna. Sidur ning sidurivedrud on tutikad ning korrektselt paigaldatud. Olen igasse ilmakaarde jõudnud reguleerida ka sidurit kuid see paremaks ei tee. Lisaks kui mootor ei tööta, toimub käiguvahetus perfektselt ning neutraali leidmisel ei ole mingit probleemi.
Ootan arvamusi
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Alla lappides proovib ikka rev matchida? Hea kvaliteediga sünteetiline õli aitab kaasa. Siduritross liigub vabalt?
Esimese käiguga püsib ikka koha peal sidurit all hoides?
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
FITBDD kirjutas:Alla lappides proovib ikka rev matchida? Hea kvaliteediga sünteetiline õli aitab kaasa. Siduritross liigub vabalt?
Esimese käiguga püsib ikka koha peal sidurit all hoides?
Testi veel nii ka, et esimene käik sees, sidur all, anna pööret. Kui sidur kaasa veab, siis peaksid tundma - ei liigu aga natuke tahab hakata liikuma..
Sealt saab edasi uurida...
edit: lugesin nüüd, et uued sidurikettad. Mul oli sama asi. Tahtis pikka sissesõitu. Mitusada kilomeetrit. Iga 50 km tagant sain nats paremaks regullida. Ise kahtlustan, et viga tekkis sellest, et korvi servad olid nats sakiliseks kulunud ja uued kettad istusid nats kehvasti seetõttu.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Mul on jäänud mulje et parema tulemuse saab kui lasta ketastel enne paigaldamist õlis vedeleda paar päeva.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
See pole ainult mulje, vaid paljud kettatootjad on seda ka soovitanud kui mitte suisa käskinud.
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Tänud mehed vastamast. Probleem lahendas ennast ise sõites ära. Ju tahtis sisse kuluda.
Enne installeerimist ligunesid nad õlis 2 nädalat, arvan et see oleks pidanud piisav aeg olema, et poorid täis imeda
Igatahes, GS sõidab nagu oleks eile tehasest välja tulnud
-
Teema algataja - Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki GS500 '92 korda
Taas on pisike putukas edukalt sõitmas. Näha saab Pärnu teedel, ning võibolla ka hooaja avamisel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.