Supermoto vs. Bike
Moderaator: Moded
Supermoto vs. Bike
Rääkige mulle teemast: Supermoto 125'ed(yamaha, derbi jne.) vs. bike(nsr).
Mis on eelised ühel ja teisel rattal ning mis miinused. Ja kokkuvõtteks kumb parem. Nüüd on 125'ne bike nagu proovitud ja oleks soov midagi uut proovida ja miks mitte supermoto klassist.
Ootan vastuseid.
Mis on eelised ühel ja teisel rattal ning mis miinused. Ja kokkuvõtteks kumb parem. Nüüd on 125'ne bike nagu proovitud ja oleks soov midagi uut proovida ja miks mitte supermoto klassist.
Ootan vastuseid.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Zeek ei mõista paljusid asju!
Isegi eesti vanasõna ütleb, et parem kägu pihus, kui siga katusel. Loomulikult on bike parem, kuna mul seisab 1 selline parklas, aga supermotot olen ainult eemalt katuseserval kõõlumas näinud. Sellel küsimusel ei saa olla kahtepidi vastust.
Isegi eesti vanasõna ütleb, et parem kägu pihus, kui siga katusel. Loomulikult on bike parem, kuna mul seisab 1 selline parklas, aga supermotot olen ainult eemalt katuseserval kõõlumas näinud. Sellel küsimusel ei saa olla kahtepidi vastust.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
supermoto pidavat tagurattal sõites paremini juhitav olema 

Viimati muutis Sekopää, 03 Aug 2005, 22:55, muudetud 1 kord kokku.
Ise olen juba miski 2 suve supermoto tsikliga ringi vuranud, nii tänavatel kui radadel ja ei julge peale SM tsikli midagi muud soovitada, juhul muidugi kui pole plaanis tsikliga matkata ja väga pikki maid maha sõita, selleks ei ole SM tsikkel küll õige valik...SM tsikli eelisteks võib aga lugeda kerget juhitavust ja eks seegi ole eelis,et kui kõhuli panna siis ega seal midagi suurt katki kukkuda ei ole mida aga bike kohta öelda ei saa
PS. mul on pakkuda Yamaha WR450F (2004a.)...sõitsin ise sama tsikliga terve eelmise suve tänavatel...rattal on originaal nukk sport nuka vastu vahetatud, silindri pea on ära tehtud, täispikk titaanist Pro Circuit sport sumps, disain, Belgias asuva Kayaba tehase poolt supermoto jaoks kohandatud amordid, suur 6 kolviga supermoto esipiduri suport koos suure 310mm kettaga ja võimsa pumbaga...kell huvi küsige julgelt, kuni tsikkel veel alles

PS. mul on pakkuda Yamaha WR450F (2004a.)...sõitsin ise sama tsikliga terve eelmise suve tänavatel...rattal on originaal nukk sport nuka vastu vahetatud, silindri pea on ära tehtud, täispikk titaanist Pro Circuit sport sumps, disain, Belgias asuva Kayaba tehase poolt supermoto jaoks kohandatud amordid, suur 6 kolviga supermoto esipiduri suport koos suure 310mm kettaga ja võimsa pumbaga...kell huvi küsige julgelt, kuni tsikkel veel alles

Ta ju mõtleb 125ccWR kirjutas:Ise olen juba miski 2 suve supermoto tsikliga ringi vuranud, nii tänavatel kui radadel ja ei julge peale SM tsikli midagi muud soovitada, juhul muidugi kui pole plaanis tsikliga matkata ja väga pikki maid maha sõita, selleks ei ole SM tsikkel küll õige valik...SM tsikli eelisteks võib aga lugeda kerget juhitavust ja eks seegi ole eelis,et kui kõhuli panna siis ega seal midagi suurt katki kukkuda ei ole mida aga bike kohta öelda ei saa![]()
PS. mul on pakkuda Yamaha WR450F (2004a.)...sõitsin ise sama tsikliga terve eelmise suve tänavatel...rattal on originaal nukk sport nuka vastu vahetatud, silindri pea on ära tehtud, täispikk titaanist Pro Circuit sport sumps, disain, Belgias asuva Kayaba tehase poolt supermoto jaoks kohandatud amordid, suur 6 kolviga supermoto esipiduri suport koos suure 310mm kettaga ja võimsa pumbaga...kell huvi küsige julgelt, kuni tsikkel veel alles

Aprilia RST 1000 Futura
Tean ise vähemalt kolme kutti kes alles eelmine suvi sõitsid 50-150ccm rolleritega ja sel suvel sõidavad ilma probleemideta 450-525ccm supermotodega nii et pole hullu midagi 125 pealt 450 peale istuda kui muidugi load lubavad
seda enam kui enne juba olemas väikse bike kogemus...samas 450ne supermoto teeb kuni 100km/h isegi 600tele silmad ette nii et ettevaatus on igati õigel kohal 


-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Et ikkagi küsijale vastata, siis esiteks võrrelda sama kubatuuriga SM ja BIKE-t pole sugugi halb. Kas tegu on 125 või 600 cm3 pole antud võrdluses mingit vahet. Erinevus kubatuuri osas on ainult kaalus ja võimsuses ning suuruses. Aga asjast: SM ratas on linnas mõnulemiseks. Pärnu otsa kannab sõita aga isteasend on selline, et 120 km/h oled peal ja tunned end nagu puri tugevas tuules. Bike-ga vastupidi sealt alles kiirusmõnu algab. SM on Superjuhitav linnas, kurvides ning ka !!! kruusal ja hüpetel. On ta ju sisuliselt 17" velgedega endukas. Bike on kiirusejanulisele ning inimesele, kellele meeldib ka ratta välimus (kaetud detailid gondli näol). Bike on suurematel kiirustel stabiilsem aga linnaliikluses on SM igal juhul asjalikum. Aga nagu eelpool mainitud ei tasu SM-ga reisimise peale eriti mõelda. loomulikult juhul kui see pole eesmärk eraldi 
Otsus on ostja teha - tee endale selgeks kus sõidad ja milleks ratast omada soovid. Tegelikult on SM reeglina garaazis nn "teiseks rattaks" mõne bike või matkapilli kõrval ja seda just põhjustel mida eelpool kirjeldatud.

Otsus on ostja teha - tee endale selgeks kus sõidad ja milleks ratast omada soovid. Tegelikult on SM reeglina garaazis nn "teiseks rattaks" mõne bike või matkapilli kõrval ja seda just põhjustel mida eelpool kirjeldatud.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Sellisel juhul tuleks terminiks juba streetfighter või naked bike aga see on juba eraldi rida. Oluline oli võrrelda kaht eri klassi tsiklit omaduste ning kasutuse poolelt.OT, gondlid ei ole alati kohustuslikud..
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Jah tohivad küll nii valjud olla, supermoto tsiklitele on kõik lubatud aga ainult sellisel juhul kui sõitjal on kiiluga kiiver ja kena sõiduvarustus ning hea pasadka. Kui mingi küünarnukid all longus, 98 aasta bieffe kiivriga vend nii tähelepanu tõmbab siis tuleb kohe minna jalaga tsikkel ümber lüüa ning esimese kättejuhtuva asjaga sumpa kinni taguda, kole kiiver ära võtta ja ära lõhkuda. ning näidata pilti jeremy mcgrathist või stefan evertsist või thierry van den boschist.
racerx@SM mainekujunduse büroo
racerx@SM mainekujunduse büroo
IRW @ racerx..
Mul tuli meelde kevadel mulgikrossil kuuldud selgitus hobiklasside kohta. "Hobi A" on need kelle varustus on alla 200 000eek ja "Hobi B" on need kelle varustus on üle 200 000eek. 
Tundus ka nii olevat, et osa hobiklassi sõitjaid nägid välja nagu kataloogist väljakaranud ja ma ei räägi mingist tundmatu nimega varustusest.


Tundus ka nii olevat, et osa hobiklassi sõitjaid nägid välja nagu kataloogist väljakaranud ja ma ei räägi mingist tundmatu nimega varustusest.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.