Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas leib »

Korralda Oma fännidele ikka pidu ka ja siis saaks sind Kiita ja tänada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Pole üldse paha idee :bsmile:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

mmasuurikas
Postitusi: 23
Liitunud: 19 Veebr 2013, 11:10
Tsikkel: Honda
Tänatud: 1 kord

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mmasuurikas »

leib kirjutas:

Korralda Oma fännidele ikka pidu ka ja siis saaks sind Kiita ja tänada.

Iroonia we? Minu meelest üks sisukamaid teemasid viimasel ajal. Edu Loffile :bsmile:


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas leib »

Ära topi Oma mürgiseid mōtteid teiste pähe. Minul on isiklikult suur respect sellise mehe ees nagu Loff. Super töö ja must valgel ,piltide näol, selgeks tegemine kuidas asjad käivad . Loff, ära pane tähele,Kevad on tulemas, ussid roomavad urgastest välja.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Eks ussid tahavad ka elada, las sisisevad kui tahavad.

Ahjaa, eile läks meelest ära, see pasta, mida kasutasin poleerimiseks, mõnusa lillelõhnalise tooniga ja vähe kulub.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Toho till ae, minu saepargi teema teisel lehel juba :mrgreen:

Vahepeal olen mõlema saega ringi kärutanud ja paberimajanduse ka korda ajanud. Kõik on nüüd 99.9% ametlik ja legaalne. Rattad peavad ennast hästi üleval ja on mõnusad. Oleks vaid aega rohkem :x Nagu keegi siin teemas varem mainis: "Kevadel traktorist ei saa välja traktorist!", ja umbes nii on olnud ka. Nagu ikka - niiiii palju on teha ja niiiiiiii vähe on aega. Seega, kui keegi tahab mulle suveks tallu sulaseks tulla siis võib vabalt PS kaudu ühendust võtta :wink:

Ahjaa, supermoto näitab mulle ulme kiiruseid ja odomeeter kerib kilomeetreid nagu meeletu. Spidotigu on 21" ratta oma. Uus ja õige tellitud.

Pilt
Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas piloot »

Väga põhjalik saeteema, senaator oma saagimisteemadega on pikalt selja taha jäetud. :twisted:
Hea, kui leitakse aega ja viitsimist oma tegemisi nii põhjalikult jäädvustada ja lahti seletada. :bsmile:
Kas roheline taburett saab järgmise sisuka teema objektiks?
Päriselt ka sellise seerianumbriga pass? :D

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

See taburett ilmselt saab järgmine talv uuenduskuuri osaliseks!
Ja teh. pass muidugi ei ole sellise numbriga aga "0" on seal sees küll.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Apastraat on saanud ka sihtotstarbelist kasutust.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kuidagi tuttav koht tundub, Oruveski?
Aga saag näeb hea välja ja tundub, et saeb hästi :mrgreen:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Muike karjäär.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Nanananananananaaa (tee)pakike.
Jõudsid kohale (mustale saele) igasugu peened ja vähem peenemad jubinad, et õhtul oleks nokitsemist.
Seljakoti jalarauad, spidotigu, tahhokas, pakiraami kummist läbiviigud läbi porika.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ega suurt midagi vahepeal kuhugi külge ei olegi kruvinud, ainult niipalju, et Chillile minekuks sai eelmine õhtu enne starti avastatud, et võiks tagakohvri pakikale leiutada. Majapidamisest hakkas silma üks vana rubilnikukast. See sobib ilusti oma mõõtudelt ja käib "lukku" ka kenasti. Kilbist põhjaplaat välja, sisse/väljaviiguavad kinni keevitatud ja poltidega pakiraamile kinni.

Pilt

2h enne väljasõitu oli ratas veel natuke laiali, sest vahetada oli vaja veel karterituulutuse lõdvikud. Kodune asendus lekkis, asemele läks originaal.

Pilt
Pilt
Pilt

Kast soib taustaga kokku küll, ma arvan (togi)

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 748
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tito »

Lugesin kaanest kaaneni läbi teema, väga viis ettevõtmine :!:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tänan.

Suvel ei ole eriti aega olnud polte-mutreid keerata. Mõned väiksemad sõidud on saanud teha ja enduurokale (saag II) aftermarket (MHP) summutipütit külge kruvida. Võttis kõla paar tooni madalamaks :bsmile:
Kütusekulu on mõlemal sael laias laastus 5 l/100km - poole vähem kui mu autol :mrgreen: , ise olen rahul.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Juba kevadel pidin tegema tsiklipuki aga nagu ikka on kellegi karvane käsi mängus ja varastab kogu vaba aja. Aga lõpuks valmis ta sai, vanarauahunnikust leitud materjalist ja teemakohase värvilahendusega.

Nooremad lugejad võibolla ei tunne ära siis selgituseks, et pool (käepideme poolelt) kangisüsteemist pärineb Družbalt.

Pilt
Pilt
Pilt

Loff kirjutas:

Jõudsid kohale (mustale saele) igasugu peened ja vähem peenemad jubinad, et õhtul oleks nokitsemist.

Täna, 7 kuud hiljem, jõudis see õhtu kätte lõpuks (lol)
Vahetusse läks tahhomeeter, sest vana ei hakanud ka pärast remontimist tööle. Spidomeetri tigu (esiratta küljes), sest see on 21" ratta oma ja 17" rattaga näitab kalossinumbreid. Külge sai kruvitud ka seljakoti jalarauad, võib vaja minna ja ei viitsi enam TÜV-il ülevaatajaga maid jagada. Vägisi tahavad passi vahetama saata, passis 2 kohta aga kaassõitja jalarauad puuduvad. Ja otsitud sai ka normaalne koht, kevadel soetatud, tööriistatorule.

Kohe näha, et ratas kaua niisama seisnud, tolmune kui kurat.

Pilt

Tore õhtu ootab ees, kastiga vidinaid ja ise tahtmist täis :mrgreen:

Pilt

Kõigepealt vahetusse tahhokas, kui esimask jub korra eest ära oli sai üle vaadatud ka pasun, mis ei teinud korralikku häält vaid pirises. Pasunal oli vaja pasuna jala ja pasuna kere vaheline kummipuks uus teha ja suruõhuga kärbsed pasunast välja lasta, lisaks el.ühendusklemmidele el.tehnilist vaseliini. Esiots koos tagasi ja tahhoka ja pasunaproov - kõik töötab nii nagu peab.

Pilt
Pilt
[youtube][/youtube]

Järgmisena esiratas alt ära ja spidotigu vahetusse. Numbrid spidoteol erinevad järelikult on lootust, et hakkab õigemaid numbreid näitama. Sai ju teine tellitud originaalvaruosade kataloogi järgi.

Pilt

SM tigu.
Pilt

TE tigu.
Pilt

Järgmisena jalarauad koos kiivrilukuga ja katetega. Miks nad erinevat värvi on, seda ei tea, teisel rattal on nad ka erinevat värvi. Ilmselt sellepärast, et paremat ja vasakut eristada.

Pilt

Et ei oleks poltide sisse vägistamist, keermepulgaga värv keermetest välja. Ja nii igaks juhuks, et edasisi jamasid vältida tilgake keermeliimi ka. Maru hea kui oled ära lammutanud ühe Volvo siis on võtta igasugu häid tsingitud ja kraega polte. Hakka nüüd sellepärast poodi polte ostma minema, nii hilja õhtul on kõik poldipoed juba kinni.

Pilt
Pilt

Paistab välja nagu sea selga pandud sadul aga praegusel hetkel ma ei taha ratast puhtaks pesta sest ei ole sellist kohta kus see korralikult ära kuivaks. Kiigel voolav muda on viimasest sõidust, mille eile tegin enne kui töökotta ratta ajasin. Si*t suusailm. Milleks see ava seal vasakpoolse jalaraua kattel on, seda ma küll ei oska öelda :wack:

Pilt
Pilt

Tööriistatoru saab omale koha teise summuti asemele, paremale poole. Näeb suhteliselt OK välja seal, vähemalt minuarust. Paremat kohta selle ratta peal ei leidnud. Muidugi on variant hoida ratas korras, et tööriistu ei lähekski vaja. Aga selle peale lootma jääda ma ei taha.

Pilt
Pilt
Pilt

Edasi on vaja tööriistatorule klambrid teha, pakiraami/seljakoti käepidemete kinnitusraami kinnitamiseks sabaraami külge on vaja teha distantspuksid, esirehvi peaks uue ostma ja mõlemad rattad tasakaalustama, üle 100 km/h viskab vibra sisse.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kas see vahest taustal vilksatav "püss" on Jawa mopp?
Seda ka plaanis korda teha on? Päris kena asja peaks saama sellest.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Jawa "Jawetta" aastast 1961. Isa oma, sõidukorras aga välimusega on aastad oma töö teinud. Ära seda küll ei viska/anna/müü. Mul on kuskil riiuli peal üks mootor, mis on tehtud kolmest selle Jawa mopi silindrist. Ehk siis R3, 150cm3. Selle tegi üks isa kunagine töökaaslane. Oli selle kunagi käima ka pannud, raibe oli pöördesse jooknud nagu hull ja käis "sirinal". See on muidugi jutt, mis mulle on räägitud. See mootor on plaanis ka millalgi käima ajada.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Loff kirjutas:

Jawa "Jawetta" aastast 1961. Isa oma, sõidukorras aga välimusega on aastad oma töö teinud. Ära seda küll ei viska/anna/müü. Mul on kuskil riiuli peal üks mootor, mis on tehtud kolmest selle Jawa mopi silindrist. Ehk siis R3, 150cm3. Selle tegi üks isa kunagine töökaaslane. Oli selle kunagi käima ka pannud, raibe oli pöördesse jooknud nagu hull ja käis "sirinal". See on muidugi jutt, mis mulle on räägitud. See mootor on plaanis ka millalgi käima ajada.

Ootaks küll selle Jawa restaureerimise algust, oleks kena asi säilitatud.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas bitter »

Loff kirjutas:

Tööriistatoru saab omale koha teise summuti asemele, paremale poole. Näeb suhteliselt OK välja seal, vähemalt minuarust. Paremat kohta selle ratta peal ei leidnud...

Mina ka paremat kohta ei tea. Aga TÜV-meestega tuleb sul veel seletamist - miks parempoolse sumpa peal E-tähistust pole 8).

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Selle E märgise ma teen sinna ise kui jamaks läheb.

Uuel aastal uue hooga aga kaugele ei jõudnud, sest pool päeva vedelesin niisama ja aktiivseks muutusin siis kui õues juba pime oli. Tänase õhtu saavutusteks on 4 distantspuksi pakiraami kinnitusraami ja sabaraami vahele, tööriistatorult originaalkinnituste eemaldamine ja torule klambrite tegemine.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tööriistatoru õhutusavade sulgemise mõtlesin liimiga termokahaneva rüüsiga lahendada. Raychemil on head termokahanevad.
Edasise elu lihtsustamiseks ja tööriistatoru sisu optimeerimiseks tuleb teha poltide nimekiri. Plastide ja õhufiltri karbi kaane poldid kõik ühesuguse peaga ostma, 5-ne kuuskant.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui sa toru kinnitused montaazilindist tegid, siis kontrolli aeg-ajalt, et mõrasid sisse ei tuleks. 1 silindriline 4T kipub sellisesse materjali praod sisse vibrama, kui otse raamile kinnitatud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Montaažilindist jah, mõte käis peast läbi küll, et see lindi materjal on maru õhuke. Vaatan ja proobin esialgu nii. On käinud ka muid mõtteid peast läbi, peab veel vaagima neid.

Mingi hetk hakkas tagumine rehv tühjaks minema, lähemalt uurides selgus, et ventiil laseb läbi. Peale ventiili (sisu) vahetust asi aga paremaks ei läinud. Õhtul pumpasid täis, hommikuks oli tühi. Eile võtsin rehvi maha ja sisekummi välja. Sisekummil on mitte valatud ventiil vaid on see mutriga süsteem, TR-4/TR-6.

Pilt

Kahtlustasin seda aga lohvi pihuvahel keerutades leidsin murdejooned ja ühe joone peal 10mm pikkune auk/lõhe. Lohvil mõõte peal ei ole aga lohvi velje peale pannes sai selgeks, et see on 18", velg 17". Ehk siis inglismannid on pannud 1" jagu mööda.
Nüüd on vaja õige sisekumm hankida. Mantel on 150/60 R17, ilma sisekummita ilmselt seda majandust ma pidama ei saa, kodarvelg ja veljel esineb ka mõlke.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas bitter »

Loff kirjutas:

Montaažilindist jah, mõte käis peast läbi küll, et see lindi materjal on maru õhuke.

Ma olen neid linte näinud vähemalt 3 erineva paksusega. Vähemalt 10a tagasi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ma tean, et neid erineva paksuse ja laiusega on, lihtsalt seda oli mul kohe võtta.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas pühak »

Niikuinii hakkab ta Sul seal natuke laperdama ja murrab raua katki. Mine osta parem kuskilt kasutatud riiete poest paari euroga ehtsast nahast või korralikust presendist püksirihm ja tee kinnitused sellest.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

pühak kirjutas:

Niikuinii hakkab ta Sul seal natuke laperdama ja murrab raua katki. Mine osta parem kuskilt kasutatud riiete poest paari euroga ehtsast nahast või korralikust presendist püksirihm ja tee kinnitused sellest.

Täna termokahanevat käes veeretades torkas pähe üks teine mõte, kuidas selle tööriistatoru kinnitus lahendada aga sellest mõni teine kord, sest selleni täna ei jõudnud.
Kiirem oli rehvidega jamamine, sest ilmselt homme linna minek ja saab tasakaalustusse viia. Täna linna minnes oli vajaliku 17" lohvi saamise suhtes hinges väike pessimism, sest Rakvere on ju teada-tuntud koht, kust midagi kohe saada ei ole. Aga võta näpust, muidugi esimesest kohast, kust küsima läksin, saadeti edasi ja sealt ma selle lohvi saingi. Lisaks siit-sealt muid vidinaid, millest eelnevalt juttu on olnud. Naljakas on muidugi see, et üle-eelmisel aastal avatud mototeenindus ei tasakaalusta tsiklite rattaid aga vähemalt sain sealt teada, kus kohas seda Rakveres tehakse.

Pilt

Aknapesuvahend alkoholiga on hea vahend rehvi peale panemisel, teeb elu parasjagu libedaks, rehvi velje peale tulekuks ei pea üle 2 bar'i sisse pumpama ja kuivab suht ruttu ära, muidugi aitas kaasa ka kogu tegevuse läbiviimine katlamajas, kuhu rehv enne soojenema sai viidud, +30 kraadi Celsiust.

Pilt

Vana, kortsus ja katkine lohv, alguses kahtlustasin tühjaks minemises rooste läinud ventiili. Aga sealt vist see rooste sissepoole ei olegi roninud ja kas üldse ronibki, ei tea.

Pilt
Pilt
Pilt

Tasakaaluootel.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas koi »

Selliselt kortsus siselohv kindel märk, et lohv sellele rehvile suur. Ise sellise jamaga kokku puutunud. Kortsu kohast nühib ennast katki just selliselt, nagu sul pildil. Seda jäädki lappima. Mõõt ei sobi.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Uue ostsingi mantli mõõtude järgi, nüüd peaks kortsudeta asi sees olema.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Rattad tasakaalus, all ja ratas pukilt maas. Sellega asi korras.

Kuulates vanemate ja targemate nõu, viskasin need montaažilindist tööriistatoru kinnitused minema (päris ära ei visanud, panin seinale muu pudi-padi kõrvale rippuma, äkki läheb vaja :mrgreen: ) ja alustasin uue tegemist. Uue kinnituse mõte tuli natuke peale seda kui tuli mõte termokahaneva rüüsiga need tuulutusavad kinni panna. Esialgne plaan oli 4mm lattrauast see kinnitus teha aga see tundus overkill. Leidsin 1.5mm seinapaksusega toru, millest lõikasin pikuti kolmandiku välja. Haamriga toru raadius tööriistatoru omaga klappima. Selle külge keevitasin kõrvad. Tööriistatorule üks jupp termokahanevat peale, avade katteks siis klamber ja selle peale teine jupp termokahanevat. Prooviks ajutiselt sabaraami külge ja väänama - päris tugev tükk sai.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Selle termokahaneva servad on natuke püsti nagu sussininad aga see osa jääb niikuinii küljeplasti varju, nii et ma selle välimuse pärast eriti ei põe, tähtsam, et toru koos sisuga ära ei kao.

Vahepeal toas käies sattusin ürituste teemas 2014.a. hooaja avamise postrile ja sealt keris mõte niikaugele, et meelde tuli see, et mustal sael tuleks paraadi kolonnis sõites probleeme jahutusega. Seda sellepärast, et termolüliti on peetis. Kevadest saati istub varuosa kapis - ratas korra laiali siis vahetan selle ka ära. Paralleelselt tööriistatoru kinnitusega sai see termolüliti ka ära vahetatud. Enne jahut. vedeliku välja laskmist kontrollisin veel üle, kas ventikas ikka töötab. Termolülitilt pistik tagant ja peente otstega näpitsate otsad sillaks pistikusse - jah töötab. Sealt edasi oli vaja ikka kontrollida kas uus termolül. ka rakendub. Termolül. pistikusse ja fööniga kuuma - rakendub. Seega, jahutusvets välja ja vana termolül. maha ja uus asemele. Vana käes sai seda ka fööniga kuumutatud - ei midagi, katki, mis katki. Uus termolul. paika ja jahutusvedelik sisse tagasi - jälle üks asi tehtud. Lisaks peab tegelema ka jahutusventika kummikatte taastamisega. Ilmselt peab sama lahendust kasutama nagu enduurokal tegin - tabletipurgi põhi ja jupp lohvi, sedakorda ilmselt panen lohvi asemel termokahaneva rüüsi sest kummil on kalduvus pinge all maru ruttu pragunema hakata.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasi tuleb pakiraami kinnitamise raam koos tööriistatoruga külge kruvida, aku laadida ja kevadet oodata, et selle rattaga sõita saaks.

Ahjaa, kas kellelgi on piduriõli, anuma ja pumba vahelisest voolikust, läbi vooliku seina välja pressinud? Voolik näeb välja nagu kondents oleks peal - vesihernes. Näpuga tõmbad - ei ole vesi, on piduriõli.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”