Re: Kri§to SV1000S
Mul töötasid Pilotid selle hooaja küll ilusti
Samas alles mingi 1500 läbitud nendega..
Mul töötasid Pilotid selle hooaja küll ilusti
Samas alles mingi 1500 läbitud nendega..
DGAF kirjutas:Mul töötasid Pilotid selle hooaja küll ilusti
![]()
Samas alles mingi 1500 läbitud nendega..
Mul pilotiga läbitud see hooaeg a´la 7000 km ja võib vaikselt hakata minema viskama neid
Kuidas muidu pidamisega rahule jäid?
Eks ole näha palju neist välja venitab. Õnneks ma suht kergekaalane ja ratas ka kerge
DGAF kirjutas:Kuidas muidu pidamisega rahule jäid?
Eks ole näha palju neist välja venitab. Õnneks ma suht kergekaalane ja ratas ka kerge
Pidamisel polnud viga, hästi pehme seguga rehv. Sai nagu märja tee peal kallutud küll. Läheb hästi suitsema kui kummi põletad
Kri§to kirjutas:Bridgestone BT014R Battlax Sv1000'ndele, mida arvata..? Või Michelin Pilot Power- Kuskilt on nagu silma jäänud et pidid ruttu kuluma?? Peab hakkama rehvijooksu peale mõtlema, taga on kulumispunnid siledad juba ja ees võiks ka tegelikult ühe jutiga ära vahetada rehvid.
Panin uue õhufiltri täna ja tihti gaasi maha lastes paukus nagu loom. Ei tea mis sellest arvata.
Aga muidu hakkab rohkem ja rohkem meeldima uus kilone ratas
Minu SV'l olid ostes all Pilot Road 2 rehvid. Esimene kestis 14 000 ja tagumine 6 000, ei tea kaua enne all olid olnud. Aga pidasid väga hästi ja tagumisel oli vahetuse hetkel jääk 2,5mm.
Praegu taga Pilot Road 1, sõitnud 11 000km ja mustrit veel 5mm keskel. Aga vihmaga on libe ja kogu ratta käitumine on kuidagi teistsugune võrreldes eelmiste rehvidega.
TarmoM kirjutas:Kri§to kirjutas:Bridgestone BT014R Battlax Sv1000'ndele, mida arvata..? Või Michelin Pilot Power- Kuskilt on nagu silma jäänud et pidid ruttu kuluma?? Peab hakkama rehvijooksu peale mõtlema, taga on kulumispunnid siledad juba ja ees võiks ka tegelikult ühe jutiga ära vahetada rehvid.
Panin uue õhufiltri täna ja tihti gaasi maha lastes paukus nagu loom. Ei tea mis sellest arvata.
Aga muidu hakkab rohkem ja rohkem meeldima uus kilone ratasMinu SV'l olid ostes all Pilot Road 2 rehvid. Esimene kestis 14 000 ja tagumine 6 000, ei tea kaua enne all olid olnud. Aga pidasid väga hästi ja tagumisel oli vahetuse hetkel jääk 2,5mm.
Praegu taga Pilot Road 1, sõitnud 11 000km ja mustrit veel 5mm keskel. Aga vihmaga on libe ja kogu ratta käitumine on kuidagi teistsugune võrreldes eelmiste rehvidega.
Pilot road ongi natuke kõvem rehv ja kulub aeglasemini aga pole märjaga väga pidav.
Täna tulid suunakad kohale. Vaatasin siis üle ja Motomelli lausest võib täitsa aru saada. Praegustel mingitel suundadel on otsas väike kummilutt ilmselt just vibra jaoks aga need tellitud täisplast. No vaatame 6£ eest 4 suunakat võin isegi 2 nädalaga prügikasti saata. Kuigi mõttes on ka ehk saab olemasolevate kummilutte kuidagi integreerida selle komplektiga. Elame näeme.
Täna sai nusperdatud ka natuke. Suutsin idle screw mingil perses põhjusel kus manuali veits valesti lugesin oma pesast välja keerata. Ja no tee või tina, aga mina oma käega seda tagasi ei oleks saanud. Hea et kolleegil peenem käsi on. Sain paaritunnise nusperdamisega selle paika, kuid suutsin mingi plastist seibi kuskile mootori peale ära kaotada. Seib oli kummitoru metalli ja vedru vahel. Loodan et see kuskile midagi perse keerama ei satu.
Ilus
Väga tubli töö.
Oskuslikult tehtud pildid. Hea kaameratunnetus.
Cool
macintosh kirjutas:Oskuslikult tehtud pildid. Hea kaameratunnetus.
Kahjuks ise ei oska teha selliseid:) minu pildistamise oskus on siin eelnevatel lehekülgedel ära toodud. Aga jah mees teab mida teeb.
Ilus!
Oi jah, meenuvad head ajad oma SV seljas. See radikakaitse on lahe, oli omal plaan ka see muretseda aga ennem jõudsin ratta ära müüa. Tume klaas annab ka päris hästi vunki juurde. Vägev ratas igaljuhul!
Täna sai õli ära vahetatud, sisse läks Castrol Power1 racing 10w-50. Suure hurraaga sai Biker24 võetud ka õlifilter ja magnetiga õlipunn, aga garaazhi jõudes tuli meelde, et õlifiltri ostsin oktoobri keskel motodepoost kui õhufiltrit uurimas käisin Ja õli bleedides selgus, et oma rattal juba magnetiga õlipunn olemas
Aga noh jäävad paremat aega ootama. Ehk siit moraal- kui kuskilt mööda sõidad ja mõtled et hopsti hüppan läbi võtan vajaminevad asjad ära, siis mõtle 2 korda, äkki on midagi juba kuskilt soetatud
Sa pole õieti sõita saanudki, miks juba müüd ? http://bike.motors24.ee/vehicles/374621 ... =price.ASC
Kui kellelgi huvi on miks mitte. Peas on tekkinud mõte proovida suuri cruisereid vmax, warrior või intruder- päris küps see mõte ei ole. Ja arvestades eelmise ratta müümise kogemust, ega see kuulutuse üleval hoidmine eriti midagi ei muuda
Täna sai shorty heeblid külge pandud.
Tulid hiinast jeebaist sigahea hinnaga ja kvaliteedi kohta ütlen praegu seda, et margiga mööda ei pandud. Vahetamisele kulus vaid minutit viis.
Kahjuks ei ole kordagi sellise rattaga sõitnud, millel shorty heeblid küljes. Loodan et ebamugav ei ole, aga pole probleemi ka teise viie minutiga tagasi visata vanad heeblid.
Pildile on ka jäänud mustad aftermarket jalarauad, kevadel annan nende kohta ka tagasisidet.
Kas keegi oskab leida inimest, kes laenaks SV1000 N Euroopa esituld. Võib juhtuda et lähiajal on arvele vaja 1 isend saada
Pane sobivas mõõdus suvalise sõiduauto reflektor-klaas originaali asemele. Samamoodi toimitud. Edukalt.
tule klaasile jääb nool ikka ju? või see neid esmase ülevaatuse kutte enam ei koti siis kui õigesti näitab?
Huvitav kas INAZUMA tuli sobib sinna üks ühele?
Ma rääkisin reflektor-klaasist e. siis reflektor on koos klaasiga.
Ise soetasin Allcar.ee-s Suzuki Samurai´le sobiva reflektori (koos päris klaasiga ikka) maksab 3,40- eur. Diameeter 178mm. Made in India vist oli.
Veidi orgunnimist ja asi nagu päris. Küll jäi ära reflektori reguleerimisvõimalus paremale-vasakule.
Päris kenake ju teine!
Nonii. Võtsin vaevaks ja sõitsin ta tavariietega mustakalt pirtale õhtul. KURADI külm oli
Mis kohe silma jäi:
Käivitus imelikult.... Justkui aku oleks otsa lõppemas.
Siduriheebel on murdumas selle poldi ümbert mis teda seal lenksu juures kinni hoiab.
Siduriheebel vajutab miskile junnile, mille ümbert on see kummilutt puru.
Tühikäigu pöörded 1500 peal soojalt ja kõiguvad veits üles alla.
Alul suitses palju- tont teab mis jampsi seal paaki oli valatud???
Keegi oleks nagu raspliga esirehvi hõõrunud ühest kohast- lohisenud asfaldil?
Pesin puhtaks
Lükkasin garaazhi ja pukade peale, kakkusin maha istmed, ja esitule. Esiistme alune tahmunud, juhtmed istme all kärsanud.
Aku oli mingi 6AH peale topitud... väike nagu rollu oma
YTX7L-BS
Lisaks jookseb akust mingi kuradi juhe otse kuskile tahapoole- aga kuna ma elektris loll siis ei tea mis see on. Ei viitsinud ka uurida kuhu mööda juhet jõuan.
Mis vaja teha on
Ehk kõige kiirem on hakata tuld otsima 180mm läbimõõt ümmargune ja kaug/lähi pluss park võiks olla. Siis saaks vana kesta sisse istutada., muidu tuleb hakata kuskil elektrikuga juhtmeid lahti võtma ja tagasi panema.
Hea mees, müüsid punase maha ja tõid rondi asemele, Poolast läbi käinud masin võib sulle veel üllatusi valmistada.
Kas said selle tasuta või maksti peale, et minema viiksid?
No vaatame- kui ratas põlema läheb ereda leegiga, siis vähemalt tean millise garaazhi ette seda parkida
Punasega olid sellised lood, et mõtlesin kaval olla- aga välja kukkus nagu tavaliselt.
kellelgi selliseid kawa suundasid ei vedele 4tk?
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-ZX10 ... 2c6caac24c
Enne ikka tehniline pool korda siis alles iluvidinate juurde ja ega neil suundadel ka midagi viga pole suzukile käivad küll
see punane oli ju tõesti nunnu