Re: Osaluspiiranguteta motokross Kundas 10.04 2010
Kunda rada on varakevadel parim kuu aja pärast tolmab seal juba nagu jube. Ei saagi aru kuhu seal see vesi nii kähku kaob.
Kunda rada on varakevadel parim kuu aja pärast tolmab seal juba nagu jube. Ei saagi aru kuhu seal see vesi nii kähku kaob.
Selge siis.
2 päeva eelregistreerimise lõpuni Kunda etapile!
sooviks ka osaleda seal krossil, aga vaatan kodulehel kindlustuse tingimusi, mida Kundas pakutakse. sealt aga võib välja lugeda, et see ei kehti seal ju. Üldtingimused - PUNKT 8. - kindlustuskaitse piirangud- sealt punkt 8.2- Kindlsutushüvitist ei maksta, kui õnnetusjuhtumi põhjustas või aitas sellele kaasa: Punkt 8.2.4- mootorsõidukite võidusõit või katsetussõit, kus kindlustatu osales sõiduki juhina või kaassõitjana. Ja Punkt 8.2.5- kindlustatu poolt auto-või motospordi harrastamine.
mis nüüd siis teha ? kus seda kindlustust saaks?
jawa999 kirjutas:sooviks ka osaleda seal krossil, aga vaatan kodulehel kindlustuse tingimusi, mida Kundas pakutakse. sealt aga võib välja lugeda, et see ei kehti seal ju.
Üldtingimused - PUNKT 8. - kindlustuskaitse piirangud- sealt punkt 8.2- Kindlsutushüvitist ei maksta, kui õnnetusjuhtumi põhjustas või aitas sellele kaasa: Punkt 8.2.4- mootorsõidukite võidusõit või katsetussõit, kus kindlustatu osales sõiduki juhina või kaassõitjana. Ja Punkt 8.2.5- kindlustatu poolt auto-või motospordi harrastamine.
mis nüüd siis teha ? kus seda kindlustust saaks?
Teie poolt nimetatud punktid on kirjas üldtingimustes, pakutav kindlustuskaitse kehtib aga ka kõrgema riskiastmega alal, sellest ka suurem makse kui tavalisel õnnetusjuhtumi kindlustusel.
Kindlustuse kohta saate küsida ja tellida hr Oliver Sepp´alt, tel 58129748; oliver@ehkk.ee
jawa999 kirjutas:sooviks ka osaleda seal krossil, aga vaatan kodulehel kindlustuse tingimusi, mida Kundas pakutakse. sealt aga võib välja lugeda, et see ei kehti seal ju.
Üldtingimused - PUNKT 8. - kindlustuskaitse piirangud- sealt punkt 8.2- Kindlsutushüvitist ei maksta, kui õnnetusjuhtumi põhjustas või aitas sellele kaasa: Punkt 8.2.4- mootorsõidukite võidusõit või katsetussõit, kus kindlustatu osales sõiduki juhina või kaassõitjana. Ja Punkt 8.2.5- kindlustatu poolt auto-või motospordi harrastamine.
mis nüüd siis teha ? kus seda kindlustust saaks?
Kindlustus on soovitatav,mitte kohustuslik.Osaleda saad ju ikka.
Samas kindlasti on tunne kindlam,kui kindlustus olemas.
Alul jäid lisamatta eritingimused motokrossile ,et nüüd lisasin ka need kodukale ja see lisa tühistab sellised punktid mida siin eelnevalt mainiti.Vabandan kui kellelegi segadust tekitasin.
http://www.msport.ee/index.php?page=64&id=455 halvad uudised neile kes tahavad sel hooajal veel EMF-i võistlustest ka osa võtta
Ei saa aru mis kuradi nende perset torgib see kunda kross.....
Kunda MK võiks oma seisukoha kirja panna ja umbes EMF laimab ja on takistuseks eestis motokrossi arengule ja rahva vabale liikumisele ja et seavad kahtluse alla oma tegevuse üldse.
Ja need kes nende litsensi ostavad võiksid ikka järelkasvu eest välja astuda, mitte padja sisse nohiseda.
Mõni jurist võiks hakata sellega juba tegelema ega see foorumis sitta loopimine eriti aita.
EDU!!!
2stroketaliban kirjutas:Alul jäid lisamatta eritingimused motokrossile ,et nüüd lisasin ka need kodukale ja see lisa tühistab sellised punktid mida siin eelnevalt mainiti.Vabandan kui kellelegi segadust tekitasin.
ma tänan vastamast ! nüüd on asi selge. arvasin ise ka et seal mingi konks on . tänud.
Pira kirjutas:Ei saa aru mis kuradi nende perset torgib see kunda kross.....
Kunda MK võiks oma seisukoha kirja panna ja umbes EMF laimab ja on takistuseks eestis motokrossi arengule ja rahva vabale liikumisele ja et seavad kahtluse alla oma tegevuse üldse.
Ja need kes nende litsensi ostavad võiksid ikka järelkasvu eest välja astuda, mitte padja sisse nohiseda.Mõni jurist võiks hakata sellega juba tegelema ega see foorumis sitta loopimine eriti aita.
EDU!!!
lugesin ka nüüd seda juttu emf lehel ja mingit laimu seal küll ei näe. samuti ei arva, et emf pärsib noorte motosportlaste arengut. kunda kross pidigi ju olema harrastajatele / algajatele-. endalegi see oleks esimene võistlus ja ei tahaks seal mõõtu võtta nt kauriti mägi leoki või teistega, kes juba aastaid või aastakümneid sõitnud on. kunda mk võiks hoopis ära keelata emf litsentsiomanikel seal osalemise. mina kui tõeline harrastaja, sooviks oma esimesel võistlusel sõita koos omasugustega ja kui tuleb ka kogemusi, siis edasi minna juba emfi poolt korraldatavatel tiitilivõistlustele. kui vaatan reganute nimekirja, siis sealt ei leiagi massiliselt nn edasijõudnuid ehk nn emf sportlasi. minu arust ei ole mõtet siis foorumis emfi laimata, kuna selle krossiga pole tal ju midagi pistmist. selles emfi jutus pole ju poole sõnagagi mainitud, et seda krossi ei TOHI korraldada! milles nagu probleem siis
lugesin ka nüüd seda juttu emf lehel ja mingit laimu seal küll ei näe. samuti ei arva, et emf pärsib noorte motosportlaste arengut. kunda kross pidigi ju olema harrastajatele / algajatele-. endalegi see oleks esimene võistlus ja ei tahaks seal mõõtu võtta nt kauriti mägi leoki või teistega, kes juba aastaid või aastakümneid sõitnud on. kunda mk võiks hoopis ära keelata emf litsentsiomanikel seal osalemise. mina kui tõeline harrastaja, sooviks oma esimesel võistlusel sõita koos omasugustega ja kui tuleb ka kogemusi, siis edasi minna juba emfi poolt korraldatavatel tiitilivõistlustele. kui vaatan reganute nimekirja, siis sealt ei leiagi massiliselt nn edasijõudnuid ehk nn emf sportlasi. minu arust ei ole mõtet siis foorumis emfi laimata, kuna selle krossiga pole tal ju midagi pistmist. selles emfi jutus pole ju poole sõnagagi mainitud, et seda krossi ei TOHI korraldada! milles nagu probleem siis
Laimu on ikka ,kuna Kundas on varemgi krosse korraldatud ja väga tasemel krosse.Arvan,et ka selle krossi korraldajad on samad inimesed,kes koostöös EMF-ga on korraldanud.
Kindlasti on see kross paljudele hüppelauaks ja esimeseks kogemusel krossil üldse.Kindlasti saavad siit paljud julgust tulevikus ka EMF-i krossidel osaleda.
Mis puutub litsensiomanikega koos sõitmisse,siis loe reeglid läbi.Algajad ja MX OPEN sõidavad eraldi.Nii,et ära karda,et peaksid rinda pistma Leoki ja Kauritiga. Kindlasti oleks põnevam vaadata pealtvaatajatel ja teistel võistlejatel,kui kiiresti suudavad sõita edasijõudnumad krossimehed.Oleks kasvõi eeskujuks algajatele.
mina kui tõeline harrastaja, sooviks oma esimesel võistlusel sõita koos omasugustega ja kui tuleb ka kogemusi, siis edasi minna juba emfi poolt korraldatavatel tiitilivõistlustele
See meie sarja idee oligi.Samas tahame käivitada ka väikese sponsorprogrammi ,et omaltpoolt natukenegi aidata kiiremaid teel tiitlivõistuste võitudeni.
2stroketaliban kirjutas:mina kui tõeline harrastaja, sooviks oma esimesel võistlusel sõita koos omasugustega ja kui tuleb ka kogemusi, siis edasi minna juba emfi poolt korraldatavatel tiitilivõistlustele
See meie sarja idee oligi.Samas tahame käivitada ka väikese sponsorprogrammi ,et omaltpoolt natukenegi aidata kiiremaid teel tiitlivõistuste võitudeni.
väga tore idee on hea
ja lugedes kommentaare siis tundub ,et korraldajate ja emf vahel ei olegi midagi vaid osad kommentaatorid külvavad segadust ja üritavad intriige üles kütta. loodetavasti sirgubki sellel võistlusel tuleristsed saanud poisist tulevane eesti meister või maailmameister
to jawa999
Äkki loed veel kümme korda seda EMF-i istekohta või seisukohta ....
Seal selgesõnaga öeldud et koguse rada, medteenus ja korraldus on kaheldava väärtusega ja et sellise raha eest pole võimalik seda kvaliteetselt teha.
Mina ju ei võtta ametliku seisukohta naabrimehe naise välimuse kohta ja ei hakka lahmima et vaat milline kõõm...keegi ju ei käse mul temaga paarituma hakata ju...nii et miks peakski mind kottima naabrimehe tegemised...
Tekkib küsimus miks nad üldse mingi istekoha võtsid.....
Ja kui sa laimu ei näe kas sa positiivset suhtumist näed seal ....???
Ja selge sõnaga öeldud et ei saa sõitma need kes on punkte saanud viimased 5 aastat. seega miks ei või seal osaleda EMV viimase otsa mehed kes tihtipeale isegi põhisõitu ei pääse. Nendejaoks ideaalne treeningpäev ju...või ei...??
Hr. Biene vaevab hoopis kadedus sellest pikkast nimekirjast ja juba peas keerlevatest nullidest mis mööda jooksevad...muud kahjuks ei näe seal.
EDU!!
EMF, http://www.msport.ee/index.php?page=26,
on tühistanud oma eeskirja 05.02 2008: http://www.msport.ee/shared/File/02.03.2010(1).doc
ja avaldanud uue, lühendatud, kuid tunduvalt konkreetsema variandi: http://www.msport.ee/shared/File/Juhatu ... 010(1).doc
Viimati nimetatud dokumendis on välja toodud EMF-i poolsed karistused nendele EMF-i litsentsiomanikele, kes kavatsevad osa võtta nii 10.04 2010 toimuvast motokrossist Kundas kui ka edaspidi Eesti Hobikrossiklubi sarjas toimuvatest võistlustest. Viimase juhatuse otsusega peaks olema selgelt välja toodud föderatsiooni seisukoht, seetõttu ei ole mõtet nimetatud organisatsiooni poole selliste küsimustega pöörduda.
Esimene Eesti Hobikrossiklubi sarja motokross on siiski teoks saanud.
Kunda Motoklubi ja Eesti Hobikrossiklubi tänavad kõiki osalejaid, kes võtsid vaevaks üritusel kaasa lüüa. Tänu võistlejate mõistvale suhtumisele motosporti ja konkurentidesse, puudusid Kunda motokrossil „kaotused elavjõus“, meditsiinitöötajate abistavat kätt vaja ei läinud.
„Osalejatele piiranguid seadmata“ ei põhjustatud „ohtu võistlejatele, pealtvaatajatele ega ka teistele kolmandatele isikutele“ (viimaseid kusjuures võistluspäeva jooksul kusagil näha ei olnud).
Mingi õnneliku juhuse tõttu oli motokrossil „tagatud nii võistlejate turvalisus kui ka heakord“.
Tulemused avaldatakse Eesti Hobikrossi kodulehel http://www.ehkk.ee/
Solidaarsusest Motomaania poolt tagasihoidlikult toetatava klassi 2 Stroke Challenge (hooaja kolmele parimale suureformaadilised fotod) võtsin isegi vastu väikese 2T väljakutse: Tagadilt Kundasse Aeroxil 3 h. Tagasiteel natuke siiski "varastasin" ja Tallinnasse pääsesin bussiga.
Kõik ju sujus (ainult mingit viita oleks linnas oodanud, et kus rada asub), ilm oli super, retropillid olid üle prahi.
Mõned pildid ja: http://www.motomaania.ee/index.php/2010 ... ene-etapp/.
Suurimad tänud korraldajatele ja kaasvõitlejatele!! Respect!
Nüüd ka pilte kõigile huvilistele leiate: http://www.ehkk.ee/kunda-2010-1etapp-2/
Ja juba homsest ehk siis esmaspäevast 12.04.2010 avatud eelregistreerimine 2.etapile.Kena kevade jätku ja kohtumiseni rajal.
Tere!
Igati positiivne päev motokrossi arenguks ja treeninguks.
Korraldajatele ainult kiidusõnad ja jaksu edasistes tegemistes.
Tahtsin küsida et kuhu 50cc kadunud on ?? mõtlen neid kes maardus olid....neid oli paras ports seal ...
Üks aga ikkagi on .........harrastajas tuleks ikkagi startida töötava mootoriga nii nagu krossile kohane .. kuid hoolimata sellest sõitis meie buss Läänemaa suunas kahe kulkuga
EDU!!
50,65 ja pit puudusid Kundas tänu raja iseärasustele ja kuna ei olnud mõtet hakata eraldi väikest rada ehitama.Maardus saab olema väkestele oma rada ja Amatööri start tuleb töötava mootoriga.
Kas edaspidi saab ka igaüks valida ise endale klassi või kui tuleb ajavõtt siis jagatakse trenni aegade järgi klassidesse?
Muidu ilm oli hea ja korraldus tasemel. Väga meeldis see, et sõitude vahel polnud pikki vahesi. Kõik sujus hästi.
Pira kirjutas:Tere!
Igati positiivne päev motokrossi arenguks ja treeninguks.
Korraldajatele ainult kiidusõnad ja jaksu edasistes tegemistes.![]()
Tahtsin küsida et kuhu 50cc kadunud on ?? mõtlen neid kes maardus olid....neid oli paras ports seal ...
Üks aga ikkagi on .........harrastajas tuleks ikkagi startida töötava mootoriga nii nagu krossile kohane .. kuid hoolimata sellest sõitis meie buss Läänemaa suunas kahe kulkugaEDU!!
Kundas toimunud motokrossi näol oli tegemist esimese sellelaadsega Eestis. Otsus anda Amatööride stardid väljasuretatud mootoritega sündis võistlejate koosolekul järgmistel põhjustel:
Ei Kunda Motoklubi poolsel korraldustoimkonnal ega ka Eesti Hobikrossiklubil ei olnud tegelikult ABSOLUUTSELT aimu, milline võib olla amatööride klassis osalevate motosportlaste tase, mõningasi eelteadmisi oli teistes klassides startinud sportlaste kohta.
Kuna sellel etapil puudus erinevatel põhjustel elektrooniline ajavõtt, siis oli sõitjaid oskuste kaupa väga keeruline kvalifikatsioonigruppidesse jaotada, peale esimest etappi on see nüüd suhteliselt lihtne.
Amatööride klassi registreerus eelnevalt 40 võistlejat, kuna osad jäid veidi hiljaks, siis esimesse gruppi asetati 20 esimesena saabujat. Registreerimise lõpus oli selles klassis 32 osalejat, nii jäi teise gruppi 12. Väga raske oli seetõttu peale kvalifikatsiooni sõitjaid kaheks grupiks jagada (umbes 40 osalejaga oleks seda kindlasti tehtud), seetõttu otsustati korraldada start 32 võistlejaga. Arvestades suurt võistlejate hulka, nende vähest võistluskogemust, võetigi vastu otsus stardiks seisva mootoriga. Selline asi oli tingitud AINULT OHUTUSE eesmärgil. Väga kurb kui mõne sõitja hooaeg oleks alanud ja katkenud juba kukkumisega stardikurvis, seda ehk mõni teatud kolmetähelise organisatsiooni pooldaja ootaski. Edaspidi toimuvad kõik stardid nagu motokrossile kohane.
Praeguseks hetkeks on juba selgunud, et alates Põlgaste krossist on kasutusel ka elektrooniline ajavõtt.
Soots kirjutas:Kas edaspidi saab ka igaüks valida ise endale klassi või kui tuleb ajavõtt siis jagatakse trenni aegade järgi klassidesse?
Muidu ilm oli hea ja korraldus tasemel. Väga meeldis see, et sõitude vahel polnud pikki vahesi. Kõik sujus hästi.
Eesti Hobikrossiklubi poolt 2010 hooajaks kehtestatud reeglite järgi osalevad klassis Amatöör need, kes varem EMF-i EMV ja EKV võistlustel pole käinud.
Hobi Open klassis sõidavad sportlased, kellel selline kogemus olemas, kuid pole viimasel 5 aastal jõudnud EMV võistlustel punktikohale.
MX Open klass on neile, kellel EMV punktikoht olemas.
Veteranide klassis on arvestuseks võistleja vanus, ülejäänud klassid sõiduvahendi tehnilistest andmetest lähtuvalt.
Hommikuste kvalifikatsioonide järel jagatakse stardikohad puu taga, suurema osalejatega klassis ka gruppidesse.
Klasside vahel liikumise üle võib sündida otsus hiljem, kõik sõltub ilmselt ikkagi osalejate arvust ja sellest kui populaarseks üritus saab.
Tugevamasse klassi vabatahtliku ülemineku kohta vaevalt kellelgi vastuväiteid on.
Kui ka teistesse klassidesse jätkub lõpuks üle 30 võistleja, jagatakse ka seal need kindlasti kahte gruppi.
PS
Viimase küsimuse esitaja hr Soots oli kindlasti Kunda krossil täpselt omas klassis, ilmselt said ise ka sellest aru...
ei hakanud uut teemat tegema aga äkki on mõni tark ja oskab kosta EMF-i sellise väite kohta midagi
"Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle riigi alaliidu luba kelle kodanik ollakse."
ma olen juhm
jutt käib minu poisi litsensist mida ma kavatsen võtta leedust,miks ei hakka pikemalt kirjutama,kui kellegi huvi siis võin privasse saata,
otsisin ja guugeldasin aga ei leidnud ühtegi seadusepügalat selle kohta
Tere,
Kaevasin selle vana teema üles, ja lugesin kiirelt läbi ja tundub, et siin teadjaid mehi on.
Kas saate mulle lühidalt seletada, miks on vaja motoklubil olla EMF-i liige?
Ise leidsin järgmised põhjused:
Tänud ette!
päärn
paarn kirjutas:Tere,
Kaevasin selle vana teema üles, ja lugesin kiirelt läbi ja tundub, et siin teadjaid mehi on.
Kas saate mulle lühidalt seletada, miks on vaja motoklubil olla EMF-i liige?
Ise leidsin järgmised põhjused:
- üks põhjus vist see et, kui motoklubi liikmed tahavad osaleda EMV või rahvusvahelistel võistlustel, siis et võistleja litsentsi saaks peab võistlejal olema klubi, mis on EMF-i liige, kui ei taheta ühekordset litsentsi teha
- kui võistleja ei ilmu starti siis on vaja kedagi trahvida, eraisikult on seda raske vist kinni pidada, klubilt saab seda raha kergemini kätte
- rohkem nagu ei oskagi öelda, miks peaks klubi emf-i liige olema, aidake edasi ...
Tänud ette!
päärn
EMF ongi vastavalt põhikirjale motoklubide liit.
Tere!
Hakkab jälle pihta
http://www.msport.ee/shared/files/KOOSO ... Jaanus.pdf
Tuleb välja et pakuvad motomeestele eestis katust hoopis..90` on tagasi.....
Ei anna neile see osalejate arv hingerahu ja kogu lugu...
Pira kirjutas:Tere!
Hakkab jälle pihta
http://www.msport.ee/shared/files/KOOSO ... Jaanus.pdf
Tuleb välja et pakuvad motomeestele eestis katust hoopis..90` on tagasi.....
Ei anna neile see osalejate arv hingerahu ja kogu lugu...
No nagu mina aru saan on Hr. Oliver Sepp seal selleks EMF-i poole peal olemas, et ei tekiks selliseid arusaamatusi, kas teda pole seal siis tekib küsimus? Protokolliski oli nimi üleval ju??? Võimalik, et ma eksin aga kas siis pole tõesti need võistlused EMF-is registreeritud? Olen aru saanud, et need on seal registreeritud, parandage mind, kui valesti olen aru saanud... ja nagu näha siis tõepoolest, harrastajate sari elab ikkagi, vaatamata lämbunud majandusele ja kindlasti on siin ka teisi põhjusi, miks just paljud lähevad EHKK poolele sõitma, mitte ainult harrastajad, on seal ju ässadki osa võtmas, Tanni just pole näinud veel aga mine tea... kunas see aegki kätte jõuab...
Imelik on muidugi see, et EMF oleks nagu vabariigi kohus, kuhu minnakse asju klaarima, mida see aga mitte ei ole, valest otsast nagu minnakse peale minuarust!!!
YZ 250 2t kirjutas:Pira kirjutas:Hakkab jälle pihta
http://www.msport.ee/shared/files/KOOSO ... Jaanus.pdf
Tuleb välja et pakuvad motomeestele eestis katust hoopis..90` on tagasi.....
Ei anna neile see osalejate arv hingerahu ja kogu lugu...No nagu mina aru saan on Hr. Oliver Sepp seal selleks EMF-i poole peal olemas, et ei tekiks selliseid arusaamatusi, kas teda pole seal siis tekib küsimus? Protokolliski oli nimi üleval ju??? Võimalik, et ma eksin aga kas siis pole tõesti need võistlused EMF-is registreeritud?
Minu arusaamist mööda ei ole EHKK sari EMFis registreeritud, ja ei peagi olema. Igas riigis võib jumalarahus olla mitu võistlusi korraldavat organisatsiooni, mitu sarja jne. Viimati kui ma näiteks Briti sarju kokku lugesin, sain kokku äkki 6 või 8 erinevat föderatsiooni. Näiteks Red Bull Pro Nationals on igati vinge sari, ja seda ei korralda üldsegi mitte ACU (ehk siis brittide kohalik 'ametlik' föderatsioon), vaid hoopis MC Federation. Red Bulli sarjas sõidavad profid, needsamad profid kes ametlikus tiitlisarjaski, ja probleemi ei ole. Nii nagu ACU ei saa MC Federationile öelda, et te ei tohi võistlusi korraldada, ei saa ka EMF mitte ühegi teise organisatsiooni võistlussarju blokeerida - see ei peaks mitte mingil viisil kohtuvaidlust vastu, sest EMF ei saa takistada ettevõtlusvabadust ega teiste mittetulundusühingute või ka äriühingute tegevust. Ainus, mida EMF saab teha ja teebki on öelda, et see pole meie sari. Ei ole jah - so what? Samuti ei saa ei ACU ega EMF öelda, et te tohi mujal sõita või, noh, öelda võib, aga see jällegi ei pea vaidlust vastu.
Võistlusel osaleja seisukohalt on oluline võistlus ise ning temaga seotud riskide kaetus kindlustusega. Kindlustusi on kaks erinevat - sõitja enese tervise kattev kindlustus ja vastutuskindlustus. EMF litsentsiga kaasneb EMF võistlustel kate mõlemale (mingis ulatuses, mida ma peast ei mäleta). Minule teadaolevalt on EHKK sarjal vastutuskindlustusleping olemas ning ses osas on kõik korras. Ma ei tea, kuidas on lood võistlejate kindlustusega. Oliver kindlasti teab, küll ta ütleb. Küll aga teab ajalugu aegasid, mil EMF litsentsi omavate sõitjate kindlustustega ei olnud asjad sugugi hästi.