DR750 ja DR800

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

A korras juba ammu ja sõidab kenasti.
Probleem seisnes valesti kokkupanekus, üks seib mis pidi vedru alla suruma oli veits valelpool. Aga viga parandatud ja töötab kenasti :bsmile:

Pilt


grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas grahv »

Ae, kas DR800 tagapiduri pumba kahvlil ongi ovaalne poldiava, ja milleks siis seelline suur pedaalilõtk hea on? Või on see detail eriliselt pehmest ja kuluvast "hiinarauast"?
http://cgi.ebay.de/Hauptbremszylinder-h ... 43a1732de7

G

EDIT:
Ae kuhu nüüd siis kõik suured doktorid kadunud on??? vaadake plz oma piduripedaali ja andke teada...

G

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kuidas selle nukaketiga on? Pingutamine väga keeruline ja aega nõudev, mille järgi tean et peaksin seda nn kohe tegema. Käisin täna sõitmas, ja mootor oli nagu kuidagi lärmakam. Samas, DRi mootor ongi selline nagu sepatöökoda...

-edit-

Hommikul vaatan selle piduripedaali ka üle. :bsmile:

-edit-

Täitsa selline ovaalne nagu pildil. Ei kujuta ette miks too selline on...

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kes eile oma Doktoriga pärnu mnt sillast üle sõitis, mööda jalgratta rada? :bsmile:
Umbes poole kuue ajal õhtul.


Morse

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Morse »

Järgmist hooaega alustan juba kuuendat korda koos DR BIG'iga. (SR42 1990, kasutusele võetud 91')
Olen Jussi poolt mainitud ADVrideri teemas mitu aastat juttu puhund aga siia pole sattunud.
Paneks siis oma rattast ka pildi üles.

Kahjuks ma välimusele väga rõhku ei pane, kuna olen pigem pragmaatik.
Tuled on koledad aga näitavad hästi. Paaki ei pea selle pärast värvima, et muidu ta läheb ju uuesti kriimuliseks.

Kunagi tegin motole nii profülaktika mõttes poolkapremo (see on odav, sest silindreid on ainult üks). Plokikaas käis tegemises ning kolb sai uus jms.
Karpasid olen ROHKEM!! kui ÜKS kord lahti võtnud... Olen nii palju sõitnud, et need tuleks nüüd küll välja vahetada (Mikuni TM 36'ed paneks selle pilli alles hästi käima).
ÜKS kord läks ratas konkreetselt katki. Tuvastasin kiiresti tüüpvea - genekas. Uus maksis 2300.- eeku ja toimib siiani hästi.

Tee peale ta mind jätnud ei ole. Paar korda on ta koju lonkand. Kui genekas saba andis, siis oli lenksus hea sõber puhh. Ja kunagi jätsin mina tsikli tee peale sellega, et küte sai otsa.

Muutnud olen järgmisi asju: Juba mainitud esituled (tegin garages leiduvatest juppidest, täitsa hea sai), laiem lenks, Hepco and Becker Gobi kohvrid, Hepco and Becker kukkumisrauad, Acerbis Rally Pro käekaitsmed, erinevad versioonid esiklaasist (ükski pole hea), õlirõhukell, voltmeeter, süütelukk vanalt healt mosselt (igaljuhul parem kui Suzu originaal), esipidur - work in progress, rutska soojendused, avatud sisse ja väljalase koos karpa modimisega JPM.
No ja siis see, mille pärast sõbrad norivad. Istme all on releed, mis lülitavad elektritarbijad välja, kui starterit vajutada (tuled, gps, rutsisoojendused jms).

Koos oleme käinud üle Eesti, Soomes, Rootsis, Norras ja viimati käisime kasutaja E -ga Lätis. E'l oli vanasti DR, mida ta siin mõni lk tagasi igatses... Lätis küttis ta 1200se baigiga kruusa nii mis kolises. Tal koliseski vist spidohoidja katki ja mul lagunes sumpaklamber ära.

Eestis
Pilt

Norras 2009
Pilt

Ahjaa. Ratas on sõitnud üle 80 000 km, minu käes üle 50 000 ja kütab veel täiega. Karpa tahab iga 50 000 tagant uusi juppe, muidu masin kestab.
Kõige suurem jama on see, et tehnika on vanakool aga uuskool on kas igav (loe Caponord) või võrdlemisi kallis (loe LC8ADV).
Olen mõelnud uuenduskuurile WP vedrustuse, kergemate velgede ja kiirenduspumpadega karpade näol... Tuunida või mitte tuunida oma vana masinat...


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

grahv kirjutas:

Ae, kas DR800 tagapiduri pumba kahvlil ongi ovaalne poldiava, ja milleks siis seelline suur pedaalilõtk hea on? Või on see detail eriliselt pehmest ja kuluvast "hiinarauast"?
http://cgi.ebay.de/Hauptbremszylinder-h ... 43a1732de7

G

EDIT:
Ae kuhu nüüd siis kõik suured doktorid kadunud on??? vaadake plz oma piduripedaali ja andke teada...

G

Ahoi!

Uvitav-uvitav - mis huvi DR800 vastu?? Ostsid ise ära selle või?

:D

Piduripedaali käik on pikavõitu jah - samune poldiauk, sunnik, on ovaalseks kulunud. Ju siis ongi miski ekstrasitt materjal neil pihku trehvanud selle tükikese jaoks.

Mis aasta rattast jutt käib? Sellised naljad on aastakäikude kaupa tõenäoliselt erinevad. Mul 1995.

terv, juss

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

Morse kirjutas:

Kahjuks ma välimusele väga rõhku ei pane, kuna olen pigem pragmaatik.

Ahoi Morse!

Eht ratas! Kaugelt näha, et korralikku sõitu näinud;)

Ja esituled jms on ka tip-top! Räägin muidugi enda eest - mulle ILGELT meeldivad kõiksugu aretised, mis asja paremaks teevad. Mul on lõpuks esiklaas, mis enam-vähem toimib, samuti läks ette Wesem H4 latern, mis originaalist ikka heldelt parem.. Laiad AT lenksud ka ja mulle sobibki nüüd juba väga hästi - rohkem pole selles osas vaja eriti midagi teha. Aga bigi disaini fännid peavad muidugi seda ratast eemalt lähenemas nähes silmad kõva pauguga kinni suruma, et mitte südamerabandust saada... ;)

Morse kirjutas:

Tuunida või mitte tuunida oma vana masinat...

Kui nüüd endal rasva oleks nii palju, et kiirenduspumbaga karbussid, WP vedrustus ja mingi arvestatav pidur külge pookida, siis ei oleks vist enam üldse midagi häda. Igatahes kavatsen selle ratta alles jätta - teda on ju nii lihtne tuunida, siinsamas saksamaal on umbespetsialist Hessler olemas... Selle uuekooli ratta hinna eest (isegi kasutatult) võid oma BIGi tehniliselt juba absoluutselt maksimumi peale üles lüüa ja kurrradima lahe on ju, kui sihuke kulunud ja pleekinud moega ratas superhästi edasi käib! PLUSS pättidele ei isuta eriti - Bigi järele ei saada keegi Idast proffe, aga LC8ADV-ga võib see vabalt juhtuda. Ja see ei olegi nii vähetähtis. Mulle ei meeldi oma kola valvata, sestap ongi parem, kui see teistes liigseid himusid ei ärata;)

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)


grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas grahv »

torupilli juss kirjutas:

Ostsid ise ära selle või?

Tervit ise ka üle hulga aja! Mul on kola piisavalt - venna sisse pandud pisik läks idanema... :)
Ei ole see ratas millest vahepeal juttu oli.

torupilli juss kirjutas:

samune poldiauk, sunnik, on ovaalseks kulunud.

Novott, kuna kõigil tundub olema ja kaunis korrapärane teine... kas ikka on kulunud?

torupilli juss kirjutas:

Mis aasta rattast jutt käib?

96a, sr43b, täpselt nagu see siin: http://www.suzukicycles.org/photos/DR-s ... lk_800.jpg

G

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas margus014 »

RaPtile kirjutas:

Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...

Puhasta esijalgu karpa korralikult seest ära, kui siis ka ei aita vöid uue tellida. Vb saab probleemst lahti ilma raha kulutamata.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Puhastasin juba, pidi olema mingi tüüpviga.

Viimati muutis ht99, 10 Juun 2011, 16:27, muudetud 1 kord kokku.

grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kas on kellelgi pakkuda dr800 spidomeetri tigu?
Ja vahetada tühjaks tehtud summutid modimata/vaiksemate summutite vastu.
ES

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Tigu otsisin isegi, aga edutult. Hessleris olemas, täitsa mõistliku hinnaga. 15 euri.
Parem kui RAMO, pakkus tervet komplekti 60 euro eest,mis tundub natuke ebamõistlik.
Muidu endalgi huvi miski sportpüti vastu, kui kellelgi pakkuda miskt bolt-on komplekti võib asjast arutada. :bsmile:

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Niisiis, kevad käes, ja õlivahetuse aeg ka.
Küsiks, et kas keegi on Liqui Moly 10W-40 oli ka pannud DR-i?
Poolsünt siis.
Streetmotos oli vist liitri hind suht sama mis Castrolil.
Aga, samas LM'i saaks natuke odavamalt.
Põhimõtteliselt ei tohiks ju vahet olla?

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Minu DR-l läks 3. korda juba Liqui Moly 10W-40 sisse. Teisi õlisid polegi proovinud selles masinas.

Kasutaja avatar

Wireless
Postitusi: 5
Liitunud: 12 Apr 2011, 19:50
Tsikkel: Suzuki DR BIG 800S '90
Asukoht: Rapla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Wireless »

RaPtile kirjutas:

Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...

Oskab keegi, kes saksast tellinud, öelda mitu eurot postikulu on sealt tellides? http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=533 - seda juppi oleks vaja, ramost küsisin, seal 24.-€ (hessleris 18.-€).

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Suht kirves, Checkouti tehes näitab Eestisse saatmise hinnaks 42€.

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Möödunud aastal tellisin ka paar jubinat Hesslerilt. Saada talle meil saatekulude kohta, see online kalkulaator näitab tal jama. Minu paari tihendi + tooreklapividina reaalne saatekulu oli 8.- Eur, kuigi check-outis näitas ulmelised 32.- Eur vms.
Saadeti ümbrikuga tähitud kirjana.
Edu,
Mait


kalju1
Postitusi: 460
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 15 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

18+8=26 > 24 => osta Ramost, toetad eesti äri ja Eesti riiki


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Melx »

Selline uudistaja küsimus, et palju taolised õlletoobri mõõtu mudamürsud ka reaalselt ära tarbivad paagist märjukest ? Näiteks maanteel ja/või sellist kergemat rada sõites kus pidur, käik ning gaas natuke tihedamini käivad.

Aitäh :mrgreen: !

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

kalju1 kirjutas:

18+8=26 > 24 => osta Ramost, toetad eesti äri ja Eesti riiki

Olen ka ise seda meelt ja enamus jubinaid Eesti kaupmeestelt soetanud. Jagasin lihtsalt kogemust saatekulude osas.

Melx kirjutas:

Selline uudistaja küsimus, et palju taolised õlletoobri mõõtu mudamürsud ka reaalselt ära tarbivad paagist märjukest ? Näiteks maanteel ja/või sellist kergemat rada sõites kus pidur, käik ning gaas natuke tihedamini käivad.

Aitäh :mrgreen: !

Maanteel / kergemal rajal 5,8 l / 100km
Raskemal rajal > 6,5 l / 100km

Kasutaja avatar

Wireless
Postitusi: 5
Liitunud: 12 Apr 2011, 19:50
Tsikkel: Suzuki DR BIG 800S '90
Asukoht: Rapla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Wireless »

Kuidas toore tross karburaatori küljest lahti käib (manualist, foorumist ega googlest abi ei leidnud)? :) Või peab karpa enne lahti võtma et see tross eemaldada?

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Keerad selle musta plastikmutri (joonisel nr 35) välja ja saad kogu mängu kätte.
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Minu tohtor turul saadval ka.
Biker'lastele natuke parem hind.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=669456

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Sõidab keegi veel doktoritgea üldse veel?
Pilt

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kuna Sul kuulutus ei ole aktiivne siis ei näe hinda!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

spetsialist
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
Tsikkel: suzuki DR800S
Asukoht: Rakvere

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas spetsialist »

mina ikka veel doktori peal. :bsmile:
Pilt

Pilt

ega kellegil ole soovi laibakaid ää ärida? (togi)

Kawasaki KMX125A --> Suzuki DR800S
Never ride faster than your guardian angel can fly!
Pilt
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Võõpa karterikaitse ka mustaks.
Jääb parem kui see kollane-valge.


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

RaPtile kirjutas:

Võõpa karterikaitse ka mustaks.
Jääb parem kui see kollane-valge.

Mis mõttega? Kas tegemist mingi show või linna rattaga?

Kui ratast vähegi sihipäraselt kasutatakse tulevad sellel mustal karteri kaitsel väga kiirelt kriipsud kraapsud peale, ja siis näeb see 10 korda koledam!
Plastikul võiks mõni originaal kleeps olla ja see ka kõik.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

spetsialist
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
Tsikkel: suzuki DR800S
Asukoht: Rakvere

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas spetsialist »

eerikkarts kirjutas:
RaPtile kirjutas:

Võõpa karterikaitse ka mustaks.
Jääb parem kui see kollane-valge.

Mis mõttega? Kas tegemist mingi show või linna rattaga?

Kui ratast vähegi sihipäraselt kasutatakse tulevad sellel mustal karteri kaitsel väga kiirelt kriipsud kraapsud peale, ja siis näeb see 10 korda koledam!
Plastikul võiks mõni originaal kleeps olla ja see ka kõik.

täpselt sihtotstarbelist kasutust see ka leiab. :bsmile:

Kawasaki KMX125A --> Suzuki DR800S
Never ride faster than your guardian angel can fly!
Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”