DR750 ja DR800
Moderaator: Moded
Re: DR750 ja DR800
A korras juba ammu ja sõidab kenasti.
Probleem seisnes valesti kokkupanekus, üks seib mis pidi vedru alla suruma oli veits valelpool. Aga viga parandatud ja töötab kenasti
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: DR750 ja DR800
Ae, kas DR800 tagapiduri pumba kahvlil ongi ovaalne poldiava, ja milleks siis seelline suur pedaalilõtk hea on? Või on see detail eriliselt pehmest ja kuluvast "hiinarauast"?
http://cgi.ebay.de/Hauptbremszylinder-h ... 43a1732de7
G
EDIT:
Ae kuhu nüüd siis kõik suured doktorid kadunud on??? vaadake plz oma piduripedaali ja andke teada...
G
Re: DR750 ja DR800
Kuidas selle nukaketiga on? Pingutamine väga keeruline ja aega nõudev, mille järgi tean et peaksin seda nn kohe tegema. Käisin täna sõitmas, ja mootor oli nagu kuidagi lärmakam. Samas, DRi mootor ongi selline nagu sepatöökoda...
-edit-
Hommikul vaatan selle piduripedaali ka üle.
-edit-
Täitsa selline ovaalne nagu pildil. Ei kujuta ette miks too selline on...
Re: DR750 ja DR800
Kes eile oma Doktoriga pärnu mnt sillast üle sõitis, mööda jalgratta rada?
Umbes poole kuue ajal õhtul.
Re: DR750 ja DR800
Järgmist hooaega alustan juba kuuendat korda koos DR BIG'iga. (SR42 1990, kasutusele võetud 91')
Olen Jussi poolt mainitud ADVrideri teemas mitu aastat juttu puhund aga siia pole sattunud.
Paneks siis oma rattast ka pildi üles.
Kahjuks ma välimusele väga rõhku ei pane, kuna olen pigem pragmaatik.
Tuled on koledad aga näitavad hästi. Paaki ei pea selle pärast värvima, et muidu ta läheb ju uuesti kriimuliseks.
Kunagi tegin motole nii profülaktika mõttes poolkapremo (see on odav, sest silindreid on ainult üks). Plokikaas käis tegemises ning kolb sai uus jms.
Karpasid olen ROHKEM!! kui ÜKS kord lahti võtnud... Olen nii palju sõitnud, et need tuleks nüüd küll välja vahetada (Mikuni TM 36'ed paneks selle pilli alles hästi käima).
ÜKS kord läks ratas konkreetselt katki. Tuvastasin kiiresti tüüpvea - genekas. Uus maksis 2300.- eeku ja toimib siiani hästi.
Tee peale ta mind jätnud ei ole. Paar korda on ta koju lonkand. Kui genekas saba andis, siis oli lenksus hea sõber puhh. Ja kunagi jätsin mina tsikli tee peale sellega, et küte sai otsa.
Muutnud olen järgmisi asju: Juba mainitud esituled (tegin garages leiduvatest juppidest, täitsa hea sai), laiem lenks, Hepco and Becker Gobi kohvrid, Hepco and Becker kukkumisrauad, Acerbis Rally Pro käekaitsmed, erinevad versioonid esiklaasist (ükski pole hea), õlirõhukell, voltmeeter, süütelukk vanalt healt mosselt (igaljuhul parem kui Suzu originaal), esipidur - work in progress, rutska soojendused, avatud sisse ja väljalase koos karpa modimisega JPM.
No ja siis see, mille pärast sõbrad norivad. Istme all on releed, mis lülitavad elektritarbijad välja, kui starterit vajutada (tuled, gps, rutsisoojendused jms).
Koos oleme käinud üle Eesti, Soomes, Rootsis, Norras ja viimati käisime kasutaja E -ga Lätis. E'l oli vanasti DR, mida ta siin mõni lk tagasi igatses... Lätis küttis ta 1200se baigiga kruusa nii mis kolises. Tal koliseski vist spidohoidja katki ja mul lagunes sumpaklamber ära.
Eestis
Norras 2009
Ahjaa. Ratas on sõitnud üle 80 000 km, minu käes üle 50 000 ja kütab veel täiega. Karpa tahab iga 50 000 tagant uusi juppe, muidu masin kestab.
Kõige suurem jama on see, et tehnika on vanakool aga uuskool on kas igav (loe Caponord) või võrdlemisi kallis (loe LC8ADV).
Olen mõelnud uuenduskuurile WP vedrustuse, kergemate velgede ja kiirenduspumpadega karpade näol... Tuunida või mitte tuunida oma vana masinat...
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
grahv kirjutas:Ae, kas DR800 tagapiduri pumba kahvlil ongi ovaalne poldiava, ja milleks siis seelline suur pedaalilõtk hea on? Või on see detail eriliselt pehmest ja kuluvast "hiinarauast"?
http://cgi.ebay.de/Hauptbremszylinder-h ... 43a1732de7G
EDIT:
Ae kuhu nüüd siis kõik suured doktorid kadunud on??? vaadake plz oma piduripedaali ja andke teada...G
Ahoi!
Uvitav-uvitav - mis huvi DR800 vastu?? Ostsid ise ära selle või?
Piduripedaali käik on pikavõitu jah - samune poldiauk, sunnik, on ovaalseks kulunud. Ju siis ongi miski ekstrasitt materjal neil pihku trehvanud selle tükikese jaoks.
Mis aasta rattast jutt käib? Sellised naljad on aastakäikude kaupa tõenäoliselt erinevad. Mul 1995.
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Morse kirjutas:Kahjuks ma välimusele väga rõhku ei pane, kuna olen pigem pragmaatik.
Ahoi Morse!
Eht ratas! Kaugelt näha, et korralikku sõitu näinud;)
Ja esituled jms on ka tip-top! Räägin muidugi enda eest - mulle ILGELT meeldivad kõiksugu aretised, mis asja paremaks teevad. Mul on lõpuks esiklaas, mis enam-vähem toimib, samuti läks ette Wesem H4 latern, mis originaalist ikka heldelt parem.. Laiad AT lenksud ka ja mulle sobibki nüüd juba väga hästi - rohkem pole selles osas vaja eriti midagi teha. Aga bigi disaini fännid peavad muidugi seda ratast eemalt lähenemas nähes silmad kõva pauguga kinni suruma, et mitte südamerabandust saada...
Morse kirjutas:Tuunida või mitte tuunida oma vana masinat...
Kui nüüd endal rasva oleks nii palju, et kiirenduspumbaga karbussid, WP vedrustus ja mingi arvestatav pidur külge pookida, siis ei oleks vist enam üldse midagi häda. Igatahes kavatsen selle ratta alles jätta - teda on ju nii lihtne tuunida, siinsamas saksamaal on umbespetsialist Hessler olemas... Selle uuekooli ratta hinna eest (isegi kasutatult) võid oma BIGi tehniliselt juba absoluutselt maksimumi peale üles lüüa ja kurrradima lahe on ju, kui sihuke kulunud ja pleekinud moega ratas superhästi edasi käib! PLUSS pättidele ei isuta eriti - Bigi järele ei saada keegi Idast proffe, aga LC8ADV-ga võib see vabalt juhtuda. Ja see ei olegi nii vähetähtis. Mulle ei meeldi oma kola valvata, sestap ongi parem, kui see teistes liigseid himusid ei ärata;)
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: DR750 ja DR800
torupilli juss kirjutas:Ostsid ise ära selle või?
Tervit ise ka üle hulga aja! Mul on kola piisavalt - venna sisse pandud pisik läks idanema...
Ei ole see ratas millest vahepeal juttu oli.
torupilli juss kirjutas:samune poldiauk, sunnik, on ovaalseks kulunud.
Novott, kuna kõigil tundub olema ja kaunis korrapärane teine... kas ikka on kulunud?
torupilli juss kirjutas:Mis aasta rattast jutt käib?
96a, sr43b, täpselt nagu see siin: http://www.suzukicycles.org/photos/DR-s ... lk_800.jpg
G
Re: DR750 ja DR800
Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...
Puhasta esijalgu karpa korralikult seest ära, kui siis ka ei aita vöid uue tellida. Vb saab probleemst lahti ilma raha kulutamata.
Re: DR750 ja DR800
Puhastasin juba, pidi olema mingi tüüpviga.
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: DR750 ja DR800
Kas on kellelgi pakkuda dr800 spidomeetri tigu?
Ja vahetada tühjaks tehtud summutid modimata/vaiksemate summutite vastu.
ES
Re: DR750 ja DR800
Tigu otsisin isegi, aga edutult. Hessleris olemas, täitsa mõistliku hinnaga. 15 euri.
Parem kui RAMO, pakkus tervet komplekti 60 euro eest,mis tundub natuke ebamõistlik.
Muidu endalgi huvi miski sportpüti vastu, kui kellelgi pakkuda miskt bolt-on komplekti võib asjast arutada.
Re: DR750 ja DR800
Niisiis, kevad käes, ja õlivahetuse aeg ka.
Küsiks, et kas keegi on Liqui Moly 10W-40 oli ka pannud DR-i?
Poolsünt siis.
Streetmotos oli vist liitri hind suht sama mis Castrolil.
Aga, samas LM'i saaks natuke odavamalt.
Põhimõtteliselt ei tohiks ju vahet olla?
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Minu DR-l läks 3. korda juba Liqui Moly 10W-40 sisse. Teisi õlisid polegi proovinud selles masinas.
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Tervist, ega kellelgi pole plaanis lähiajal tellida Hessleri poest midagi?
Endal oleks vaja karburaatorite tihendi paranduskomplekti, sest näiteks sügisel kippus mitte käivituma, arvatvasti nõelatihend või midagi läbi.
Võiski starterit käiama jääda, käima ei läinud, seisis natuke, läks käima.
Samuti hakkas väga jõhkralt paukuma kui gaas lahti lasta...
Oskab keegi, kes saksast tellinud, öelda mitu eurot postikulu on sealt tellides? http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=533 - seda juppi oleks vaja, ramost küsisin, seal 24.-€ (hessleris 18.-€).
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Möödunud aastal tellisin ka paar jubinat Hesslerilt. Saada talle meil saatekulude kohta, see online kalkulaator näitab tal jama. Minu paari tihendi + tooreklapividina reaalne saatekulu oli 8.- Eur, kuigi check-outis näitas ulmelised 32.- Eur vms.
Saadeti ümbrikuga tähitud kirjana.
Edu,
Mait
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Selline uudistaja küsimus, et palju taolised õlletoobri mõõtu mudamürsud ka reaalselt ära tarbivad paagist märjukest ? Näiteks maanteel ja/või sellist kergemat rada sõites kus pidur, käik ning gaas natuke tihedamini käivad.
Aitäh !
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
kalju1 kirjutas:18+8=26 > 24 => osta Ramost, toetad eesti äri ja Eesti riiki
Olen ka ise seda meelt ja enamus jubinaid Eesti kaupmeestelt soetanud. Jagasin lihtsalt kogemust saatekulude osas.
Melx kirjutas:Selline uudistaja küsimus, et palju taolised õlletoobri mõõtu mudamürsud ka reaalselt ära tarbivad paagist märjukest ? Näiteks maanteel ja/või sellist kergemat rada sõites kus pidur, käik ning gaas natuke tihedamini käivad.
Aitäh
!
Maanteel / kergemal rajal 5,8 l / 100km
Raskemal rajal > 6,5 l / 100km
Re: DR750 ja DR800
Kuidas toore tross karburaatori küljest lahti käib (manualist, foorumist ega googlest abi ei leidnud)? Või peab karpa enne lahti võtma et see tross eemaldada?
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Keerad selle musta plastikmutri (joonisel nr 35) välja ja saad kogu mängu kätte.
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif
Re: DR750 ja DR800
Minu tohtor turul saadval ka.
Biker'lastele natuke parem hind.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=669456
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: DR750 ja DR800
Kuna Sul kuulutus ei ole aktiivne siis ei näe hinda!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Võõpa karterikaitse ka mustaks.
Jääb parem kui see kollane-valge.
Mis mõttega? Kas tegemist mingi show või linna rattaga?
Kui ratast vähegi sihipäraselt kasutatakse tulevad sellel mustal karteri kaitsel väga kiirelt kriipsud kraapsud peale, ja siis näeb see 10 korda koledam!
Plastikul võiks mõni originaal kleeps olla ja see ka kõik.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
Re: DR750 ja DR800
eerikkarts kirjutas:RaPtile kirjutas:Võõpa karterikaitse ka mustaks.
Jääb parem kui see kollane-valge.Mis mõttega? Kas tegemist mingi show või linna rattaga?
Kui ratast vähegi sihipäraselt kasutatakse tulevad sellel mustal karteri kaitsel väga kiirelt kriipsud kraapsud peale, ja siis näeb see 10 korda koledam!
Plastikul võiks mõni originaal kleeps olla ja see ka kõik.
täpselt sihtotstarbelist kasutust see ka leiab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.