Orig.summuti modimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Segukruvi või siis kütusekruvi on sisuliselt sama asi, lihtsalt rikastavad segu vastupidises suunas, aga seda tühikäigul ja kuni umbes 1/4 gaasist, ehk siis alumise otsa gaasile reageerimist. Kui lõõrid juba lahti, siis ei ole enam mingit imelist kruvi, mis segu parajaks teeks. Karpal toimetab siis nõel/düüs ja lõpus ainult düüs, pritsungil aga aju vastavalt sisse imetavale õhuhulgale ja veel miljoni igasugu anduri infole. Pritsel suudab aju mingil määral kompenseerida suurenenud kütuse vajadust, aga mingil hetkel saab mõistus otsa ja siis tuleb spets elektroonika abil ajurakke juurde kombineerida.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas Boobush »

http://hondanighthawks.net/carb14.htm

The air screw can be located either near the back side of the carburetor or near the front of the carburetor. If the screw is located near the back, it regulates how much air enters the circuit. If the screw is turned in, it reduces the amount of air and richens the mixture. If it is turned out, it opens the passage more and allows more air into the circuit which results in a lean mixture. If the screw is located near the front, it regulated fuel.

Seega taandub kõik selleni, mis tüüpi ja ehitusega karburaatorid kellelgi on?
Minu ratta karpadel on segukruvid tagumises otsas, ignorandina lähtusin sellest kui standardist

Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas Andrez »

See mida see kruvi reguleerib ja see kus ta asub ei oma mingisugust vahet, sest kui ta reguleerib õhku, siis seda õhku mis juhitakse kinnisest siibrist mööda ja kui ta reguleerib kütust, siis seda kütuse hulka, mis pihustatakse kinnisest siibrist mööda liikuva õhu sekka. Rõhk on sõnal kinnisest! Parendatud läbilaskega mootoril on poogen, mida ta teeb tühikäigul, küsimus on ikka selles, et mis hakkab toimuma siis, kui lõõrid on lahti keeratud ja siis ei suuda see pisike kruvi enam midagi teha.

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas renXx »

Kui otse toru panna ja katalüsaatorid alles jätta, mis siis saab?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas Schizo »

Oleks vaja originaal pütt pea poole lühemaks teha ja seest puhtaks teha ning ka otse läbijooksuga resoka toru asemele panna. Kuna ise teisel pool maakera, ei ole võimalik ise aretada. Niiet kel aega ning tahtmist on ja ei palju rahhi ei küsi, siis PM! :bsmile:

Never ride faster than your Angel can fly!

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Mis ehitusega see pütt on? Mõnel on üsna kehv kogu seda joblat sealt seest kätte saada. Ning näiteks kroomitud püttidel rikub kokku tagasi keevitamine kroomi ära jne. See aeg mis kulub mõne originaal püti tuunimisele võib venida nii pikaks et asjalikum vend, kellel tööriistad ja pääseb roostevabale materjalile ligi, teeb täitsa uue ilusa läikiva püti sama ajaga.Kui joppab, võib ka siitsamast bikeri turult leida valmis asja, siin aeg-ajalt on täitsa vahvaid asju liikunud hea hinnaga, ainult tegutsema peab kiirelt. :wink:

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas Schizo »

mnjah, praegu ei ole silma hakanud. Muidu tavaline kroompütt ja tahaks ka ilusat välimust säilitada.

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

mikko9
Postitusi: 61
Liitunud: 18 Jaan 2012, 19:04
Tsikkel: Yamaha YZ250F, Kawasaki Z750

Re: Orig.summuti modimine

Lugemata postitus Postitas mikko9 »

Ahhoii...

On keegi lammutanu Kawasaki Z750 2004 isendi originaal summuti? Oma summutil sai maha lõigatud tagumine ots koos vaheseinad kus oli neli ava ja gaaside tagasipööre. alles jäi üks plekk sein, katt ning terve toru (loe mitte resonaator toru) mis algselt jooksis taha viimasesse kambrisse. Tagasi sai needitud summuti ots.

Kas piisab ainult katalüsaatorist, et oleks piisav tagasisurve? Või on vaja ikkagi visata sisse reso toru ja villa täis toppida? Aga mis saab katist?

Hääled on muhedad madalad ja ratas liigub eredamalt kui muidu...

Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- "MODERAATOR", mõtleb Stierlitz... ;)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”