Orig.summuti modimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Orig.summuti modimine
Kuna ei ole summuteid ise lammutanud,siis tekkis väike küsimus.Milline erinevus on tuntud firmade summutite ja orig.summutite ehituses?Millest paljudel on selline mõnus heli ja kas on võimalik ka ise orig.summutit veidi modida?
Näiteks uue kawa z750 oma.
Z1000 2014a-GSXR750-MT07 2018- Z900 2020a
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Orig.summuti modimine
Z750 oma saad ise lühemaks lõigata küll. Uuri välismaa foorumitest. Eks seal oma head ja vead ole, aga hääle peaks paremaks küll saama.
Ma oma z1000ndel tegin ja hääl oli ikka eriti magus
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Mul mõnedest nikerdamistest pildiseeriad tehtud, ehk abiks... http://album.ee/album/256344/50020843
Re: Orig.summuti modimine
Osta parem mingi aftermarket juurde.. sest ükspäev on vaja originaaliga ülevaatuselt läbi saada
Tramm ja Junzu on ilmselgelt koguaeg kaldus ja seda mitte keset linna..... ÜV neid raudselt ei koti
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Orig.summuti modimine
Mul müügiks mõningaid
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=56100
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... sikliAsjad#
ja kõik muu ka mis seal näha on.
Kui meeldib võta ühendust.
5654585
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
madone kirjutas:Osta parem mingi aftermarket juurde.. sest ükspäev on vaja originaaliga ülevaatuselt läbi saada
Tramm ja Junzu on ilmselgelt koguaeg kaldus ja seda mitte keset linna..... ÜV neid raudselt ei koti
On hääl - ei ole hääl... tsikibriki : http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=41&item=1235
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Orig.summuti modimine
madone kirjutas:Tramm ja Junzu on ilmselgelt koguaeg kaldus ja seda mitte keset linna..... ÜV neid raudselt ei koti
Ma tuunisin oma z1000 sumpad ära. Ülevaatuselt läks puhtalt läbi. Tänaval keegi kõrvu kinni ei katnud ja isegi motovõõrad inimesed olid positiivsed hääle suhtes. Paar videot ka minu ja sõbra ratastest:
http://www.youtube.com/watch?v=ST91NkWDvnA
http://www.youtube.com/watch?v=QFvrBMiuqSA
Ütleme nii, et ma täiega igatsen seda müdinat mida need rattad tekitavad. Ühelgi teisel rattal pole sellist häält kuulnud, madalalt on hästi mõnus müdin ja kõrgelt selline hea möire. Praegusel rattal on z1000 kõrval hääl nagu pardipeer Eks kunagi peab midagi ette võtma asjaga
Ja ega ma väga palju kaldus ka pole Sõidan tänaval ka suht palju
Re: Orig.summuti modimine
Tänan vastuste eest ,aga ikkagi huvitaks kas sellisega ka saaks midagi ette võtta?Midagi puurida vahetada villa jne. Orig.summuti välimus meeldib ja ei tahaks sinna mingit ümmargust pütti panna.
Z1000 2014a-GSXR750-MT07 2018- Z900 2020a
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Orig.summuti modimine
Internet on suur ja lai, otsi veidi. USA foorumites on kirjutatud küll, kuidas teha.
Tahad midagi sellist?
http://www.youtube.com/watch?v=N-xpV8KTkic
Re: Orig.summuti modimine
Orginaalsummutitel on tänapäeval juba suuremal osal kui mitte kõigil vist katalüsaatorikärg ka sees.
Meil Eestis veel mootorratastel CO-d ei mõõdeta aga osades riikides vist peab ka see korras olema, seega ilma katalõsaatorita tsikliga suhteliselt kahtlane saada läbi ülevaatuselt.
Mis puutub puurimisse jne pornotuuningusse, siis see võiks jääda mingte poisikeste ja niina rolleirte pärusmaaks.
Kas selleks, et nüüd kõvemat lärmi ratas teeks on vaja hakata aretama mingit jama. Isetehtud lahendusel on veel see miinus, et kunagi ei tea kuidas see asi mootori tööd mõjutab ja selleks, et saada kogu pööretevahemikus suhteliselt stabiilsed hääled ja näitajad on vaja mingeid teadmisi ikka.
Ega need afthermarket summutid nalja pärast kümneid tuhandeid ei maksa, nende tegemisel ja ehitamisel on kasutatud ikka hea hunnik spetsiifilist know-howd asja kohta.
Meenub selle jutu juures see teema siin, kuidas keegi oma kahetaktilise summutit "tuunis" ja pärast pidi lolliks end tampima, et mootorit iga kord tööle saada. Mis kõlab ka loogiliselt, arvestades, et kahetaktilise mootorile on vajalikud päris täpsed vastusurved summuti poolt selleks, et too üldse korralikult töötada saaks jne.
Re: Orig.summuti modimine
tramm66 kirjutas:Mul mõnedest nikerdamistest pildiseeriad tehtud, ehk abiks... http://album.ee/album/256344/50020843
Kas see on kivivill mis sa sinna panid?
Re: Orig.summuti modimine
jegesmesh kirjutas:tramm66 kirjutas:Mul mõnedest nikerdamistest pildiseeriad tehtud, ehk abiks... http://album.ee/album/256344/50020843
Kas see on kivivill mis sa sinna panid?
Võin omalt poolt ainult lisada seda, et härra Trammi poolt tuunitud Aprilia RSV Tuono sumpsid kõlasid peale pisikest järeleaitamist VÄÄGA HÄÄSTI.
Soovitan soojalt.
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Re: Orig.summuti modimine
userman kirjutas:Meenub selle jutu juures see teema siin, kuidas keegi oma kahetaktilise summutit "tuunis" ja pärast pidi lolliks end tampima, et mootorit iga kord tööle saada. Mis kõlab ka loogiliselt, arvestades, et kahetaktilise mootorile on vajalikud päris täpsed vastusurved summuti poolt selleks, et too üldse korralikult töötada saaks jne.
Kahetaktilistest rääkides siis mootorsae ja võsalõikuri puhul võid ilma summutita igast asendist sama targalt masina käima tõmmata kui summutiga, eriti tööresiimi kah ei mõjuta, ainult lärmakam kõvasti.
Re: Orig.summuti modimine
apsik kirjutas:jegesmesh kirjutas:tramm66 kirjutas:Mul mõnedest nikerdamistest pildiseeriad tehtud, ehk abiks... http://album.ee/album/256344/50020843
Kas see on kivivill mis sa sinna panid?
Võin omalt poolt ainult lisada seda, et härra Trammi poolt tuunitud Aprilia RSV Tuono sumpsid kõlasid peale pisikest järeleaitamist VÄÄGA HÄÄSTI.
Soovitan soojalt.
Ma arvan, et minu oma hakkab ka head jäält tegema, panin ise kivivilla sumpavilla asemele. See mis Tramm sinna pani see peaks olema kivivill, sest kivivill ei põle.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Orig.summuti modimine
Ise kasutasin sumpavillaks spets kaminavilla, see on traadiga tepitud ja peaks teoreetiliselt kauem püsima.
Teine põhjus oli see, et naabrimehe kamina ehitusel jäi seda üle
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Ma tahaks natuke lisainfot küsida nende aprilia RSV summutite kohta, millest siin ka pildid olid. Piltidelt ei saanud aru, kas kogu see kupatus seal kesta sees on kinni keevitatud? Või kui needid esimeselt otsalt ära võtta, siis tuleb kohe lahti ja saab sellele katalüsaatorile kohe ligi? Need isendid kasutusel minu custom jawa/yamaha peal ja oleks vaja, et sealt gaasid paremini läbi käiks, päris otse läbivat toru pole plaanis teha. Siis esimene mõte oligi too katt sealt välja rookida. Kuid enne ei tahaks lammutada, kui on teada, kuidas asi täpselt käib, kuna hetkel sai uued needid selle arvestusega ostetud, et ainult esimesed otsad lahti/kokku saaks.
Re: Orig.summuti modimine
Kui baigil summuti lühemaks lõigata(nt R1), kas siis hääl muutub valjemaks, kui üldse muutub?
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: Orig.summuti modimine
eq00 kirjutas:kas on siis muutub midagi, kui vahetada sumpavill kivivilla vastu?
Heitgaasi pääsevad kergemini välja ja sumpast hakkab tulema kõrvu hellitav heli. Täna sain enda kivivillaga sumpa häält kuulda.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Orig.summuti modimine
argo1987 kirjutas:Kui baigil summuti lühemaks lõigata(nt R1), kas siis hääl muutub valjemaks, kui üldse muutub?
OO jaa ikka muutub.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Orig.summuti modimine
Kust saaks sellist sumpad oma gixxerile. Sellel on kindlasti eriti sexikad hääled.
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=248408
Loodan, et ratta omanik ei pahanda
Ülimalt kena ratas on.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Orig.summuti modimine
selliseid poola resokaid müüakse näiteks tartus auto maailmas kuskil 800-.oli vist
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Orig.summuti modimine
puna kirjutas:argo1987 kirjutas:Kui baigil summuti lühemaks lõigata(nt R1), kas siis hääl muutub valjemaks, kui üldse muutub?
OO jaa ikka muutub.
Ühesõnaga, sai siiber sellest ( R1 2001 aasta ) sääsepirinast .
võtsin tagaotsa lahti ja lõikasin julmalt pooleks relakaga.
Hääl läks jämedaks ja jalakäiad hakkasid ka tähele panema.
Aga viimase resoka ja tagaotsa vahele jäi säärane 25 cm tühi kõlakoda,
otsustasin kuni sõelani veel õhe lõike teha, mõõtsin ära japuha .
vahepeal aga märkimise käigus keegi helistas ja nii ma siis kõne ajal nikerdasin.
relakas sisse, uus lõige tehtud ja va kurjam, lõikasin hoopis viimase sõela tagant.
nüüd jäi ainult 30-40 cm tühjha toru.
Kui vaikse pöördega sõita on ok aga kui kõrid lahti keerata siis
ostsin 500 eeguga ühe r1 originaalsumpa juurde et kui kambaga matkale minek või
ülevaatusele siis 2 mintsa ja sumpa vahetatud.
õhesõnaga enne kui lõikad otsi kuskilt üks originaal tagavaraks ja hakka sõel haaval pihta.
Re: Orig.summuti modimine
417, kas võiksid ehk ka uue sumpa välimusest pildi üles panna ? Täitsa huvitaks, milline see lõigatud sumpa jäi.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Orig.summuti modimine
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 44&view=30
se on originaal
lõikasin maha täpselt kinnituse juurest
lõigatud pilti näed orkutist
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: Orig.summuti modimine
Ma ka tükk aega mõelnud xj 900 sumpse modida.Varainte päris mitu,mida teha:
1)osta uued (sport)sumpsid. kuna originaale 2 tk,siis peaks ka välimuse mõttes ikka kaks paigaldama. Võimalus ka ühe alla kokku viia,aga eelistan siiski kaht pütti. Tööga kaasneb kindlasti leegikate tagumise osa ümbetehitus. Umberehitusest niipalju,et võimaluse korral peaks saama originaale ka tagasi paigaldada
2) modida olemasolevaid.Idee selline,et kettaga tagumine ots maha ja siis pääseb summuti sisemuse kallale.Pärast paigaldaks originaal summuti otsa asemele miskit sportpüti või baigi sumpsi otsiku taolist ( nn väljaulatuva kaelaga toru või nii ). Mulle aga tundub uue sumpsi närimine keraslõikuriga pisut riskantne, samasugust vana tükki pole kuskilt võtta ka hetkel,et selle peal harjutada (kui on mingi võimalus nässu minna,siis see alati ka juhtub ). Oskab keegi siinkohal öleda, soovitada, nõu anda sellise tüübi sumpsi lammutamise kohta. On see hea mõte, või mitte. Antud meetod oleks ilmselt odavam, esimesest, aga jah.... jagage asjalikke arvamusi.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Orig.summuti modimine
randmevääne2 kirjutas:Ma ka tükk aega mõelnud xj 900 sumpse modida.Varainte päris mitu,mida teha:
1)osta uued (sport)sumpsid. kuna originaale 2 tk,siis peaks ka välimuse mõttes ikka kaks paigaldama.
Sulle peaks ideaalis need minema: http://minupildid.ee/main.php/users/pun ... ewsIndex=1
Mul need alles kui huvi on anna märku.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Orig.summuti modimine
ise relakaga kallal käidud R1 he sumpa siis säärane
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Orig.summuti modimine
417, kas pärast lõikamist käisid ka dünos või tegid miskit power commanderiga, et õhu ja kütuse segud paika saada? ning kuidas minekus muutused on peale hääle?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.