Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

ishijupp kirjutas:

Mootori käiamise mõte enne õlivahetust on põhiliselt tema viskoossuse vähendamine- voolab hoogsamalt välja. Kui leiad mõne mooduse õli kuumaks laskmiseks ilma käivitamata, siis võib nii teha küll, aga see talvel koguneva saasta probleem on ehe linnalegend- saasta kinnipüüdmiseks on filter.

Üks oluline puudus on sellisel tegevusel: käivitad külma ja "kuiva" mootori......... (pärast
õlivahetust) tekib ajavahemik, kus uus õli tühja uut filtrit täidab, ja see võib mootorile
väga kahjulikult mõjuda.

998 cm³
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Lutrin kirjutas:
ishijupp kirjutas:

Mootori käiamise mõte enne õlivahetust on põhiliselt tema viskoossuse vähendamine- voolab hoogsamalt välja. Kui leiad mõne mooduse õli kuumaks laskmiseks ilma käivitamata, siis võib nii teha küll, aga see talvel koguneva saasta probleem on ehe linnalegend- saasta kinnipüüdmiseks on filter.

Üks oluline puudus on sellisel tegevusel: käivitad külma ja "kuiva" mootori......... (pärast
õlivahetust) tekib ajavahemik, kus uus õli tühja uut filtrit täidab, ja see võib mootorile
väga kahjulikult mõjuda.

Kes see loll siis kuiva ja tühja õlifiltri paneb :wack:
Nii palju kui mina õli olen vahetanu 100+ - 300 korda on järjekord alati olnud järgmine.
1 avad õlle
2 avad uue õli ja valad selle uute õlifiltrisse
3 keeran soojal mootoril ära õlipunni ja ka teise punni kuskohast õli hiljem sisse valad,ei lase õli maha,vaid selleks ettenähtud anumasse.
4 ootad jood õlut vahest ka 3 õlut.
5 keerad õlikorgi tagasi mootori külge,ei keera keeret üle,tunndega.
6 keeran külge ka uue eelnevalt õlitatud uue õlifiltri.
7 valan vastava koguse õli mootorisse mõõt on mootoril või manuaalis kirjas.

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Raigo »

pahadeplaneet kirjutas:

2 avad uue õli ja valad selle uute õlifiltrisse

Ma nii palju pole õli vahetanud, aga mul on olnud rattaid, millel ei saa valada õli filtrisse (filtri asendi tõttu või on nn element filter) Kusjuures enamustel mu ratastel pole olnud võimalik õli lisada filtrisse, lihtsalt mootorisse lisan filtri jagu õli rohkem ja Alati teen uue filtri tihendi kergelt õliga kokku enne otsa keeramist.

Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

Filtri asend ei luba ka parema tahtmise juures õliga täidetud filtrit
monteerida.
(kui just õliga täidetud filtrit vedela lämmastikuga ei töötle :? )
Muidu on eelpoolkõneleja töödejärjekord nagu manuaalis.

Viimati muutis Lutrin, 17 Mär 2009, 20:35, muudetud 1 kord kokku.
998 cm³
Kasutaja avatar

Juku21
Postitusi: 116
Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
Tsikkel: Susuki GsxR K2
Asukoht: Eesti/Soome

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Juku21 »

Kas õlle marki ei ole manualis kirjas w??? :lol: :lol: :lol: :wack:

50cc --> IZ Planeta 5, 1990 --> Honda CBR RR FireBlade 1998 --> Susuki Gsxr 2006
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Juku21 kirjutas:

Kas õlle marki ei ole manualis kirjas w??? :lol: :lol: :lol: :wack:

Oli küll aga Sinul pole sellest suurt abi :lol: :lol: :lol: :wack:
Ja on ka selliseid kuhu ei saa,aga alati on saanud. ma nii peenikest tehnikat ei tea,ma kirjutasin kuidas mina õli vahetan.

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid

Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

Peale õli filtrisse valamist oota paar hetke, vaata, keeruta nati filtrit näppude vahel, mõtle elu või oluliste sündmuste üle ja .....oh imet, selle ajaga on filtrisse valatust pool kuhugi imendunud ja saabki ilusti ilma õli maha läigatamata filtri mootorikorpuse külge keerata.

Silmad kardavad, käed teevad.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas 417 »

tänasex peaks juba ka jonnakamad siklid olema käivitt unu d

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas markku »

Mina olen uude filtrisse alati natukene õli valanud ja ei tule ta seal midagi välja! Ei tea nüüd kas see on õige aga kuskilt on selline komme külge jäänud. :roll:

Viimati muutis markku, 17 Mär 2009, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Lutrin
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Nov 2007, 23:01
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Lutrin »

Tänud kasuliku näpunäite eest, Nuclear.
Kindlasti proovin järele, aga kui palju (kas ca 50% või triiki täis) soovitad
õli filtrisse kallata?
Hmmm....BikeBoadis küll siiani nii ei ole tehtud.....aga tundub
usutav Su jutt :wink:

998 cm³

Teema algataja
yamu750

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas yamu750 »

yamu750 kirjutas:

Küsimus:
On kinnine aku, arvatavasti happeaku. Talvel seisis paari sooja kraadi juures, kevadel oli voolu piisavalt et tsiklit käiata. Siiski sisse vaadates on 6 potsikust 5-el vedeliku tase madalam plaatidest. Tundub et tuleb täita - peale kirjutatud "SULETUD AKU, MITTE LISADA VETT".

Aku töötab aga siiski mida ma lisama peaksin, et aku otsad ei annaks liiga madala vedeliku tasemega kasutades?

Äkki keegi vahepalaks viitsib nõu anda? :mrgreen:

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas 417 »

yamu750 kirjutas:
yamu750 kirjutas:

Küsimus:
On kinnine aku, arvatavasti happeaku. Talvel seisis paari sooja kraadi juures, kevadel oli voolu piisavalt et tsiklit käiata. Siiski sisse vaadates on 6 potsikust 5-el vedeliku tase madalam plaatidest. Tundub et tuleb täita - peale kirjutatud "SULETUD AKU, MITTE LISADA VETT".

Aku töötab aga siiski mida ma lisama peaksin, et aku otsad ei annaks liiga madala vedeliku tasemega kasutades?

Äkki keegi vahepalaks viitsib nõu anda? :mrgreen:

pöördu maaletooja esinduse poole.
ST suvalise akumüüja poole

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Siller »

Pole mina oma tsiklitel veel kunagi õlifiltrisse õli valanud, vana alt ära, uue tihend õliga kokku ja külge. Esialgu kui käima paned, siis jah 3sekundiks jääb õlituli põlema, kuid see nüüd küll mootorile halba ei tee. Lisaks on õlil ka selline suurepärane omadus, et see tekitab sellise õlikile, mis püsib kenasti selleks kolmeks sekundiks. Mina küll mõtet ei näe õlifiltrisse õli lisada, kellel see parema tunde tekitab, siis talitage nii edasi, isiklikult sellel mõtet ei näe.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas madjs »

ishijupp kirjutas:

Mootori käiamise mõte enne õlivahetust on põhiliselt tema viskoossuse vähendamine- voolab hoogsamalt välja. Kui leiad mõne mooduse õli kuumaks laskmiseks ilma käivitamata, siis võib nii teha küll, aga see talvel koguneva saasta probleem on ehe linnalegend- saasta kinnipüüdmiseks on filter.

Jah see hoogsam välja valgumine sooja mootori puhul on tõesti õige, aga kus kurat tal siis enam valguda on kui terve talve on valgunud karteri põhja poole? Siis settib kogu jama põhja, filter ei ole kogu pasa kinni püüdja, kui asi oleks nii, siis ei läheks õli ju kunagi mustaks? ( jutt siis sellest kui õli kauaks sisse jäänud)

Viimati muutis madjs, 18 Mär 2009, 00:07, muudetud 2 korda kokku.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 574
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Kox »

Siller kirjutas:

Pole mina oma tsiklitel veel kunagi õlifiltrisse õli valanud, vana alt ära, uue tihend õliga kokku ja külge. Esialgu kui käima paned, siis jah 3sekundiks jääb õlituli põlema, kuid see nüüd küll mootorile halba ei tee. Lisaks on õlil ka selline suurepärane omadus, et see tekitab sellise õlikile, mis püsib kenasti selleks kolmeks sekundiks. Mina küll mõtet ei näe õlifiltrisse õli lisada, kellel see parema tunde tekitab, siis talitage nii edasi, isiklikult sellel mõtet ei näe.

+1

pärast valad peale ja korras :bsmile:

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas madjs »

Siller kirjutas:

Pole mina oma tsiklitel veel kunagi õlifiltrisse õli valanud, vana alt ära, uue tihend õliga kokku ja külge. Esialgu kui käima paned, siis jah 3sekundiks jääb õlituli põlema, kuid see nüüd küll mootorile halba ei tee. Lisaks on õlil ka selline suurepärane omadus, et see tekitab sellise õlikile, mis püsib kenasti selleks kolmeks sekundiks. Mina küll mõtet ei näe õlifiltrisse õli lisada, kellel see parema tunde tekitab, siis talitage nii edasi, isiklikult sellel mõtet ei näe.

Sama siin, kui filter normaalse nurga all külge keeratav olen täis valanud, kui peab imetegusid tegema, siis poogen, läheb tühjana ja ei juhtu seal midagi, kui muidugi nii idioot pole, et täis gaasiga käivitama hakata.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

madjs kirjutas:

Jah see hoogsam välja valgumine sooja mootori puhul on tõesti õige, aga kus kurat tal siis enam valguda on kui terve talve on valgunud karteri põhja poole? Siis settib kogu jama põhja, filter ei ole kogu pasa kinni püüdja, kui asi oleks nii siis ei läheks õli ju kunagi mustaks?

Noh, on ju vahe kas valad purgist välja vett või Mett? Vett jääb purgi seintele paar mg, mett aga grammide kaupa, seepärast ka vaja õli soojaks ajada, et viskoossust vähendada ja kogu õli kätte saada. Külma õliga 0 kraadi juures (muidugi juhul, kui pole kasutusel mõni 0Wxx õli) jäädki neid gramme sealt nõrutama. Ja taas- kui õlist midagi välja sadeneb, siis on mootor millegi jahvatamisega hakkama saanud, tavalisest tahma-õli-metalli kulumisjääkide suspensioonist tahkete osade väljasadenemine võtab väga palju rohkem aega, kui pool aastat. Õlifilter suspensioonist tahkeid osakesi välja ei suuda filtreerida, küll aga korjab ta välja kõik mootorile ohtlikuks osutuda võiva jämedama fraktsiooni. Ja selle suspensiooniga oled sõitnud niigi hooaja lõpu. IMHO tegemist linnalegendiga ja väga ületähtsustatud probleemiga.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas madjs »

margus014 kirjutas:

Jätke eeter ikka trektoritele!

Parem kui saab ilma eetrita! Kõige valusam prõks käib ikkagi diesel mootoritel , ega bensukale see kah hästi mõju. Hiljem võib avastada, et huvitav missasi mu motol rõnga vahed sodiks löönud jne. Sealt samast see jutt, et kui mootorile eetert anda, siis pidi suht kähku narkomaniks muutuma, st. võimalus suht sur, et midagi ära lõhub ja ei lähegi enam ilma käima.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas madjs »

ishijupp kirjutas:
madjs kirjutas:

Jah see hoogsam välja valgumine sooja mootori puhul on tõesti õige, aga kus kurat tal siis enam valguda on kui terve talve on valgunud karteri põhja poole? Siis settib kogu jama põhja, filter ei ole kogu pasa kinni püüdja, kui asi oleks nii siis ei läheks õli ju kunagi mustaks?

Noh, on ju vahe kas valad purgist välja vett või Mett? Vett jääb purgi seintele paar mg, mett aga grammide kaupa, seepärast ka vaja õli soojaks ajada, et viskoossust vähendada ja kogu õli kätte saada. Külma õliga 0 kraadi juures (muidugi juhul, kui pole kasutusel mõni 0Wxx õli) jäädki neid gramme sealt nõrutama. Ja taas- kui õlist midagi välja sadeneb, siis on mootor millegi jahvatamisega hakkama saanud, tavalisest tahma-õli-metalli kulumisjääkide suspensioonist tahkete osade väljasadenemine võtab väga palju rohkem aega, kui pool aastat. Õlifilter suspensioonist tahkeid osakesi välja ei suuda filtreerida, küll aga korjab ta välja kõik mootorile ohtlikuks osutuda võiva jämedama fraktsiooni. Ja selle suspensiooniga oled sõitnud niigi hooaja lõpu. IMHO tegemist linnalegendiga ja väga ületähtsustatud probleemiga.

No vaata sõidust tulnud mootori karteri põhja ja võrdle seda seisnud mootori karteripõhjaga millel õli sisse jäänud, vahe on olemas, või olen siis mina ainult seda näinud? Siia muidugi ei klapi asjad millel käivad õlivahetused tundide tagant.( tegelt mõtetu vaidlus) :bsmile: Bs. ma tean mis asi on viskoosus ehk pindpidevus (w)

Viimati muutis madjs, 18 Mär 2009, 01:35, muudetud 1 kord kokku.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Tar
Postitusi: 216
Liitunud: 26 Jaan 2006, 14:03
Tsikkel: YZF-R1
Asukoht: Rapla|Tallinn

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Tar »

R1 foorumist korjasin mõtteid õlivahetuse teemal (konarlik tõlge inglise keelest):

Esiteks võiks natuke värsket õli peale valada, väidetavalt teeb see vana õli voolavamaks.

Tuleks arvestada, et kui kohapeal mootor soojaks lasta, siis ei pruugi käigukastis olev õli piisavalt soojaks minna. Abiks üks kiirem ring teha või piisavalt kaua kohapeal töristada, et terve mootor oleks kuum.

Et väljalaske peale mitte õli ajada võib näiteks tinapaberist selle peale suunava renni teha.

Kui põhjakorgi ja õlifiltri ava kaudu on enamik õli ära nõrgunud, siis võiks ratast kallutada küljelt küljele ja/või ette/taha, et rohkem õli välja valguks.

R1 puhul tuleks nüüd panna diagnostics mode, see katkestab sissepritse töö kuid starter toimib (diag mode asemel võib ka sissepritse või süüte kaitsme välja võtta). Aja starteriga mootorit ringi 2-3 korda viie sekundi kaupa, selle tulemusel peaks veel õli välja voolama, enamik sellest läbi õlifiltri ava. Puhasta õlifiltri ava ümbrus vanast õlist.

Vala uus õlifilter täis ja oota kuni õli imendub, määri tihend värske õliga kokku ja paigalda õlifilter ning põhjakork.

Lisa uus õli, alla näidatud max taseme.

Jällegi diag mode abil aja mootorit 15 sekundit ringi, et õli ringleks ilma mootori käivitumiseta.

Käivita mootor ja lase käia umbes 15 sekundit, seiska mootor, oota 1 minut et õli settiks ning lisa vastavalt õlitasemele õli juurde.

Ning... tuld!


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas madjs »

Tar kirjutas:

R1 foorumist korjasin mõtteid õlivahetuse teemal (konarlik tõlge inglise keelest):

Esiteks võiks natuke värsket õli peale valada, väidetavalt teeb see vana õli voolavamaks.

Tuleks arvestada, et kui kohapeal mootor soojaks lasta, siis ei pruugi käigukastis olev õli piisavalt soojaks minna. Abiks üks kiirem ring teha või piisavalt kaua kohapeal töristada, et terve mootor oleks kuum.

Et väljalaske peale mitte õli ajada võib näiteks tinapaberist selle peale suunava renni teha.

Kui põhjakorgi ja õlifiltri ava kaudu on enamik õli ära nõrgunud, siis võiks ratast kallutada küljelt küljele ja/või ette/taha, et rohkem õli välja valguks.

R1 puhul tuleks nüüd panna diagnostics mode, see katkestab sissepritse töö kuid starter toimib (diag mode asemel võib ka sissepritse või süüte kaitsme välja võtta). Aja starteriga mootorit ringi 2-3 korda viie sekundi kaupa, selle tulemusel peaks veel õli välja voolama, enamik sellest läbi õlifiltri ava. Puhasta õlifiltri ava ümbrus vanast õlist.

Vala uus õlifilter täis ja oota kuni õli imendub, määri tihend värske õliga kokku ja paigalda õlifilter ning põhjakork.

Lisa uus õli, alla näidatud max taseme.

Jällegi diag mode abil aja mootorit 15 sekundit ringi, et õli ringleks ilma mootori käivitumiseta.

Käivita mootor ja lase käia umbes 15 sekundit, seiska mootor, oota 1 minut et õli settiks ning lisa vastavalt õlitasemele õli juurde.

Ning... tuld!

Peale igat toimingut võiks muidugi ka ühe õlle juua :D :bsmile:

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Raiki »

6lk. arutelu ja ikka pole käima saadud veel ? :wack:
mina kasutan sellist lahendit: ühendan akulaadija ratta küljest lahti, süüde sisse, tooreklapp peale ja vajutan starteri nuppu - tulemuseks on ratta käivitumine.
akut eraldi laadima ei pea kuna seda teeb terve talv minu eest laadija ....

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui muidu on teema "LUKUS", siis selle topicu alla võiks tulla märge "KÄIVITUNUD" ja enam postitusi teha ei saa :wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Arrokas
Postitusi: 57
Liitunud: 20 Sept 2007, 18:57
Tsikkel: VZR 1800
Asukoht: Viimsi, Haabneeme

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Arrokas »

Kuldsed sõnad !!! (w)

Raiki kirjutas:

6lk. arutelu ja ikka pole käima saadud veel ? :wack:
mina kasutan sellist lahendit: ühendan akulaadija ratta küljest lahti, süüde sisse, tooreklapp peale ja vajutan starteri nuppu - tulemuseks on ratta käivitumine.
akut eraldi laadima ei pea kuna seda teeb terve talv minu eest laadija ....


Teema algataja
yamu750

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas yamu750 »

Raiki kirjutas:

6lk. arutelu ja ikka pole käima saadud veel ? :wack:
.

KÄIVITUNUD ammu juba :)

mehed on targale jutule saanud, miks teema kinni panna? :lol:


Rekkamees
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Mai 2006, 01:21
Tsikkel: XT 600

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Rekkamees »

madjs kirjutas:
Tar kirjutas:

R1 foorumist korjasin mõtteid õlivahetuse teemal (konarlik tõlge inglise keelest):

...

Ning... tuld!

Peale igat toimingut võiks muidugi ka ühe õlle juua :D :bsmile:

Kas foorumis pole mitte keelatud seadusvastastele tegudele õhutamine? Kui iga toimingu vahel üks õlle juua, mismoodi sa, madjs, kavatsed siis "tuld anda"?

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas Hans »

Rekkamees kirjutas:
madjs kirjutas:
Tar kirjutas:

R1 foorumist korjasin mõtteid õlivahetuse teemal (konarlik tõlge inglise keelest):

...

Ning... tuld!

Peale igat toimingut võiks muidugi ka ühe õlle juua :D :bsmile:

Kas foorumis pole mitte keelatud seadusvastastele tegudele õhutamine? Kui iga toimingu vahel üks õlle juua, mismoodi sa, madjs, kavatsed siis "tuld anda"?

Suitsule tuld... :roll:

V-MAX

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Väljas ca. 0kraadi... ok, iseasi kui ratas soojas seisab.

Mis point seda mootorit siis juba praegu on käivitada, kas ei peaks siis soojemaid ilmasi ootama ?

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas speedvana »

võtan ükspäev ja hakkan kõiki ületalve seisnud asju käivitama, mootorsaag, muruniiduk, 2X tsikkel...ja juttu jätkub kauemaks :bsmile:

Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

onusnooker kirjutas:

Väljas ca. 0kraadi... ok, iseasi kui ratas soojas seisab.

Mis point seda mootorit siis juba praegu on käivitada, kas ei peaks siis soojemaid ilmasi ootama ?

Mis point üldse mootorratta omamisel on,põldu künnda ei saa ju. :roll:

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”