Re: Matkaplaanid 2009
mitte paha pärast, ei heida ette midagi a lihtsalt tahaks teada mis põhjustel ise sõita ei viitsi?
mitte paha pärast, ei heida ette midagi a lihtsalt tahaks teada mis põhjustel ise sõita ei viitsi?
minul vähemalt põhjus selles, et see vahepealne maa (st kuni salzburgini) päris pähe kulunud, ja ei ole seal midagi sellist erilist, mispärast peaks just tsikliga sõitma. mööda alpe on teine asi.
minu jaoks on tsikli eesmärk minna sellega sinna, kuhu autoga (nii hästi) ligi ei saa või tunda teatud mägiteedel teistmoodi sõitmise mõnu. pika maantee peal eelistan autot.
Margusxx kirjutas:Mille jaoks neid tsikleid üldse kaasa vedada kui bussiga minek?
Väga õige tähelepanek! Iseenesest saab seal kohapeal tsikleid ju rentida!
Järgnev jutt käib just kõneall oleva sõidu kohta:
Autoga kulgeb kiiremini, kui tsikliga, sest paagitäiega saab maha uhada 3x rohkem kilomeetreid, juhiistmel saad istuda nii või naapidi, lösutada ühe või teise külje ehk kannika peal, juhte saab vahetada, roolis mitte olev juht saab vajadusel magada.
Kuna puhkuseks kasutatav aeg on äärmiselt piiratud, on ülitähtis veeta võimalikult palju aega "seal" ehk siis puhkuse sihtkohas, mitte olles teel sihtkohta ja sealt tagasi.
Mulle meeldib tsikliga sõites mitte tormata ja mitte iga hinna eest ennast pilbasteks või perset villi sõita. Selleks ongi sinna ja tagasi sõitmiseks auto, sealsete teede ja paikade nautimiseks tsikkel. Lihtne ju?
Jah, tõepoolest võib öelda, et päris tsiklimatk see nõndamoodi ei ole. Aga kus on "PÄRIS" tsiklimatka definitsioon? Igaüks defineerib oma eesmärgid ning nendeni jõudmise teed ikka ise. Ega see mingi võistlus või lauamäng ole, kus kõik reglementeeritud on. Äkki järgmisel korral otsustatakse, et võetakse eesmärgiks ka sinna-ja tagasisõitu nautida. No siis täpselt nii ka tehakse.
hannes kirjutas:Margusxx kirjutas:Mille jaoks neid tsikleid üldse kaasa vedada kui bussiga minek?
Väga õige tähelepanek! Iseenesest saab seal kohapeal tsikleid ju rentida!
Järgnev jutt käib just kõneall oleva sõidu kohta:
Autoga kulgeb kiiremini, kui tsikliga, sest paagitäiega saab maha uhada 3x rohkem kilomeetreid, juhiistmel saad istuda nii või naapidi, lösutada ühe või teise külje ehk kannika peal, juhte saab vahetada, roolis mitte olev juht saab vajadusel magada.
Kuna puhkuseks kasutatav aeg on äärmiselt piiratud, on ülitähtis veeta võimalikult palju aega "seal" ehk siis puhkuse sihtkohas, mitte olles teel sihtkohta ja sealt tagasi.
Mulle meeldib tsikliga sõites mitte tormata ja mitte iga hinna eest ennast pilbasteks või perset villi sõita. Selleks ongi sinna ja tagasi sõitmiseks auto, sealsete teede ja paikade nautimiseks tsikkel. Lihtne ju?Jah, tõepoolest võib öelda, et päris tsiklimatk see nõndamoodi ei ole. Aga kus on "PÄRIS" tsiklimatka definitsioon? Igaüks defineerib oma eesmärgid ning nendeni jõudmise teed ikka ise. Ega see mingi võistlus või lauamäng ole, kus kõik reglementeeritud on. Äkki järgmisel korral otsustatakse, et võetakse eesmärgiks ka sinna-ja tagasisõitu nautida. No siis täpselt nii ka tehakse.
ühinen eelkõnelejatega! olles ise sellist laadi matka kogend siis võin soojalt soovitada. eriti siis varakevadel kui meil veel külm kuni lõunapoolani või siis sügisel. saab vähema kilakolaga (riietusega) hakkama ja nii pika otsa puhul nautida kohapealset sõitu ja olusid. kui alustada Eestis pikka otsa siis on juba poolel teel perse valus ja ehk ka vaja juba hakata õli vahetama pillil. eriti säästlik on minna auto/bussiga mitmekesi, sest saab benssu kokku hoida.
saksas on selline tsiklireis vägagi popp kus põhjapoolt alla lõunasse sõidetakse rongiga ja edasi juba tsiklitega. isegi autodega tehakse sama kui on soov pikk ots resotranis õlli lasta ja hästi süüa ja välja magada.rongisõit ka ju elamus omaette.
nagu ka siin praamisõitu mainiti siis eriti kõvad ironbuti mehed võiks rootsi sõita mööda maad, üle soome. kardan et sel puhul ei viitsiks rootsis enam suurt sõitagi või on planeeritud aeg ammu otsa saanud...
Ironbut on muidugi tõsiste meeste tegu mida mitte mingil juhul ei alahindaks ja respect kes viitsivad päevas sõita 1000km ja sedapsi 2 nädalat jutti.
Ühesõnaga on see "maitse asi". Mu postituse eesmärk ei olnudki kellegile näpuga näidata, et näe, jobu läheb siklimatkale tsikkel auto taga lopendamas, paistab, et asi pigem selles, et kes mida sõidu juures hindab, minule näiteks on pikkade vahemaade katmine väga meeldiv, nii autoga kui tsikliga, jäin lihtsalt mõtlema, et alpidesse ja isegi balkanile pole nii pikk maa, et peaks hakkama tagumiku pärast muret tundma. Veelkord ütlen, et eesmärk polnud kellegile näpuga näidata ega etteheiteid teha, maitse ja harjumuste ja eelistuste küsimus
tore, et õhk pole paks ja kõik asjad selgitatud
hannes rääkis väga hästi ära need argumendid, mispärast peaks aega aplides tiskeldamise jaoks kokku hoidma.
tahaksin ka iga päev umbes pool aega jalgsi käia ja pildistada või niisama külitada-juua-lebotada.
inimesed on erinevad ja vaatenurgad erinevad... ning meie ise ja meie arvamused ka muutuvad aja jooksul.
oli mingi aasta, kui eesti-siseselt tegin 21 tkm, võimalusel iga töösõit ka tsikliga. nüüd aga enam ei viitsi.
(kuigi, täna jõudsin ühe oma tavapärase tööalase ca 320 km ringi ka rattaga teha. lihtsalt päeva ja tuju küsimus.)
aga kuna sellist tsiklite kaugele transportimise kogemust endal varem pole, siis järeldused pärast.
ning, kui mingi aasta selleni jõuan, et lõpuks kreetal ära käia... siis vast rendin ka midagi kohapealt. but, who knows.
Bladyhell kirjutas:Asun ise püsikohaga Gruusias. Plaan tulla jaanipäeval koju, osta enduuro ja juuli alguses juba rattaga tagasi sõita. Otsest raudtee ühendust ei tea olevat, kuid nii Ukrainast kui Balkanilt saab laevaga Gruusiasse küll. Rongiühenduse loomist pärsib teadupärast suhete puudumine meie ühise toreda naabriga. Mingi variant on uurida kas meie ettevõtjad siia miskeid konteinereid saadavad ja sellega ratas ette saata. Olen pisut seda teemat uurinud. Anna oma plaanidest privaatsõnumiga teada, vähemalt kohaliku elu ja olemise osas saan nõu anda.
Võib mõelda ka ringiga üle Türgi minemise peale. Kohtusin ka Gruusias paar aastat tagasi ühe selliga kes nõnda endale eestist auto viis. Tulid vist eestist 5 päeva, nii et hullu pole midagi. Eks rumeenia ja bulgaaria ka huvitavad vaadata ju.
okaloka kirjutas:Bladyhell kirjutas:Asun ise püsikohaga Gruusias. Plaan tulla jaanipäeval koju, osta enduuro ja juuli alguses juba rattaga tagasi sõita. Otsest raudtee ühendust ei tea olevat, kuid nii Ukrainast kui Balkanilt saab laevaga Gruusiasse küll. Rongiühenduse loomist pärsib teadupärast suhete puudumine meie ühise toreda naabriga. Mingi variant on uurida kas meie ettevõtjad siia miskeid konteinereid saadavad ja sellega ratas ette saata. Olen pisut seda teemat uurinud. Anna oma plaanidest privaatsõnumiga teada, vähemalt kohaliku elu ja olemise osas saan nõu anda.
Võib mõelda ka ringiga üle Türgi minemise peale. Kohtusin ka Gruusias paar aastat tagasi ühe selliga kes nõnda endale eestist auto viis. Tulid vist eestist 5 päeva, nii et hullu pole midagi. Eks rumeenia ja bulgaaria ka huvitavad vaadata ju.
rumeenia on väga äge! soojalt võib soovitada. eriti mägede piirkond. lauskmaa suht igav nagu mujalgi
Pisut sai aega seda laevaga Gruusiasse tulekut uurida. Väga palju targemaks ei saanud, kuid vahest teab keegi kogenum Ukraina poolelt lisada. Poti sadamast väideti, et Ukrainast toimuvad reisid mingisuguse väiksemat sorti alusega (praami vmt), mis võtab tsikliga reisija peale. Tulevat Ukrainiast välja tavaliselt teisipäeviti. Mõnikord hommikul, mõnikord õhtul. Mõnikord jõuab õhtul, mõnikord kolmapäeva hommikul, millest järeldan, et pool ööpäeva kestab see reis. Reisija pluss pagas olevat vahemikus 200-260 USD-d. Seda kas tsikkel on ka pagas ei õnnestunud tuvastada. Tsikliga reisijaid on siin vähevõitu. Soovitati suhelda Bulgaaria või siis Ukraina asjaomaste reisiagentuuride või kohalikega, et täpsemalt tuvastada. Siinse maa kohta on see arvestatava kvaliteediga info , sest laev sõidab, kord nädalas ja mingi maksumuse info ka olemas
Minu arust ei tasu see kepp laevaga ennast ära, aga kui aega ja huvi on - siis elamuste hankimiseks - miks ka mitte?
Plaan minna peale jaanipäeva Ukrainasse, Kiiev ja Odessa. Sinna tagasi 4500+ km, mitte läbi Valgevene. Nii kaheks nädalaks umbes. Kogu reis kaherattalistel.
meil pundiga plaan minna 20-27 juuni soome sõitma
ja käiks üleval vaatamas sellist kohta http://www.luontoon.fi/page.asp?Section=10840
Magnum Narva MC tegi avasõidu kogu klubiga Valgevenesse Grodnosse kus toimus 24-26 aprill 2009 juba 5. rahvusvaheline bike festival. Meie meeskond koosnes10 tsiklist ja 12 inimesest . Startisime 23 aprilli hommikul Narvast ja tagasi jõudsime 27 aprilli õhtul/öösel. Kokku 2000km . Väga lahe üritus oli! http://www.motoportal.by/component/cont ... le/59.html
Kogenud motomatkajad, tahaks kuulata teie teadmisi/arvamusi matkast Tallinn - Alanya (Türgi) - Tallinn.
Kange tahtmine ette võtta selline sõit. Millist teed valida? Kas läbi Ukraina, Rumeenia või mis variante veel on? Millised teeolud - üllatused võivad ette tulla?
Nii palju kui Türgis on rendiautodega ringi kimatud, on küll teed head olnud. Aga Istanbul - Ankara - Alanya vahet pole sõitnud.
Naine lapsega lennuki peale ise tsikliga maad mööda. Hundid söönud lambad terved. Naine saab niikaua ennast päikese käes kärsatada kui ise oma matkapisikut ravin. Nädalakese vedeleks seal ja siis koju tagasi. Arvan ise, et 5-6 päeva ühe otsa jaoks. On see liiga optimistlik?
Äkki on huvilisi kampa lööma. Kohapeal elamiseks suur korter. Elu on seal odav (v.a bensiin). Hetkel rahakurss räägib meie kasuks. Käidud juba aastaid seal. Aga nüüd tahaks lennukile vaheldust ja niisama päevitamine ei ole minu lemmiktegevus. Minna plaaniks (kui ikka läheb minekuks ja kaaslasi leiab) juuni teises pooles.
J a n n o kirjutas:Kogenud motomatkajad, tahaks kuulata teie teadmisi/arvamusi matkast Tallinn - Alanya (Türgi) - Tallinn.
Kange tahtmine ette võtta selline sõit. Millist teed valida? Kas läbi Ukraina, Rumeenia või mis variante veel on? Millised teeolud - üllatused võivad ette tulla?
Nii palju kui Türgis on rendiautodega ringi kimatud, on küll teed head olnud. Aga Istanbul - Ankara - Alanya vahet pole sõitnud.
Naine lapsega lennuki peale ise tsikliga maad mööda. Hundid söönud lambad terved. Naine saab niikaua ennast päikese käes kärsatada kui ise oma matkapisikut ravin. Nädalakese vedeleks seal ja siis koju tagasi. Arvan ise, et 5-6 päeva ühe otsa jaoks. On see liiga optimistlik?
Äkki on huvilisi kampa lööma. Kohapeal elamiseks suur korter. Elu on seal odav (v.a bensiin). Hetkel rahakurss räägib meie kasuks. Käidud juba aastaid seal. Aga nüüd tahaks lennukile vaheldust ja niisama päevitamine ei ole minu lemmiktegevus. Minna plaaniks (kui ikka läheb minekuks ja kaaslasi leiab) juuni teises pooles.
päris karm pikk sõit! huvitav kindlasti aga kas jääb ka aega ringivaatamiseks? kardan et mitte sellise ajaplaneerigu puhul. pigem saad ainult tuld anda. teed on kõik väga ok! kui just ukraina kõrvalise tähtsusega juppe ei satu sõitma. nii palju kui kuulda on türgis väga head teed kõikjal. rumeenias üldjuhul ka. slovakkia, ungari on ok. poola teadagi. valgevene kaudu saab ka ja seal pidid teed täitsa head olema. viisa tekitab ainult küsimusi.
mina läheks valgevene ukraina kaudu kui aega rahuilkut sõita. kui kiire taga siis läänepoolt. piiriületusi ei ole ja teed on head.
muidugi oleks vene ja gruusia kaudu megahuvitav aga sealt läbi ei saa. vene gruusia piir ei toimivat.
Paigas - 15 oktoober minema ja kuu aja pärast tagasi. Marsuut: lennukiga Tallinn-Helsingi-Bangkok, taksoga Pattaya, tsikliga Tai-Kambodža - Laos - Tai Pattaya, taksoga Bangkok, lennukiga Bangkok - Helsinki - Tallinn. Lihtne!
Rumeenia teed on lihtsalt kohutavas seisukorras, erandiks paar kiirteed pealinna ümbruses.
Soovitaks läbi Ungari ja Serbia
J a n n o kirjutas:Kogenud motomatkajad, tahaks kuulata teie teadmisi/arvamusi matkast Tallinn - Alanya (Türgi) - Tallinn.
Kange tahtmine ette võtta selline sõit. Millist teed valida? Kas läbi Ukraina, Rumeenia või mis variante veel on? Millised teeolud - üllatused võivad ette tulla?
Nii palju kui Türgis on rendiautodega ringi kimatud, on küll teed head olnud. Aga Istanbul - Ankara - Alanya vahet pole sõitnud.
Naine lapsega lennuki peale ise tsikliga maad mööda. Hundid söönud lambad terved. Naine saab niikaua ennast päikese käes kärsatada kui ise oma matkapisikut ravin. Nädalakese vedeleks seal ja siis koju tagasi. Arvan ise, et 5-6 päeva ühe otsa jaoks. On see liiga optimistlik?
Äkki on huvilisi kampa lööma. Kohapeal elamiseks suur korter. Elu on seal odav (v.a bensiin). Hetkel rahakurss räägib meie kasuks. Käidud juba aastaid seal. Aga nüüd tahaks lennukile vaheldust ja niisama päevitamine ei ole minu lemmiktegevus. Minna plaaniks (kui ikka läheb minekuks ja kaaslasi leiab) juuni teises pooles.
rannamees kirjutas:Rumeenia teed on lihtsalt kohutavas seisukorras, erandiks paar kiirteed pealinna ümbruses.
Soovitaks läbi Ungari ja Serbia
no ma ei tea millest jutt!? kas siis asi kinni tsiklis?? ise küll aru ei saanud et rumeenias teed kohutavad oleks. autobahn tõepoolest ainult bukaresti ümbruses aga kui rumeenia teed on kehvad mis siis eesti teed veel on??
Siin jätkub ehk ruumi mõlema arvamuse jaoks. Ise avastasin, et üldiselt olid teed seal üllatavalt head, aga kohati (väiksematel teedel) viskas veits Ukraina moodi rööbast ja üllatusi kah. Aga üldiselt sai sõidetud sellised keskmise suurusega teid ja neist jäi küll kokkuvõttes hea mulje.
Eks olene vist mis kandist kõnelejad minema juhtusid. Ise sattusin Rumeeniasse eelmine aasta esmakordselt ja igasugu negatiivset olin enne kuulnud. Aga kokkuvõtteks on just selline maa nagu mulle meeldib. Külad, linnakeased ja pidevalt toimub midagi..pisikesed pitsud, hobused, imeilusad datsiad ja mustlased läbisegi..omamoodi lahe. Mulle selline Norra stiilis tühi ilus loodus ei meeldi niiväga ja seega oli igati ok. Ja kui teed olekski olnud nt nagu Moldovas, kust sai Rumeeniasse saabutud, siis oleks ikkagi ok olnud. Muud asjad kaaluvad minu hinnangul sellised asjad üle (nagu ka moldovas). Kokkuvõttes tahaks Rumeeniat millagi jälle külastada.
Kk
kalle kirjutas:Kokkuvõttes tahaks Rumeeniat millagi jälle külastada.
Kk
sama siin! üldmulje rumeeniast väga ok. negatiivsena võiks tuua ainult suht külma suhtumisega naisteenindajad kes tavaliselt ei kippunud otsagi vaatama.
samas oli korralikke öömaju, eriti palju korralikke bensukaid! shell nt.
meelde jäid muidugi võrratud mäed ja eelkirjutaja mainitud külakesed ja maaelu. hobuveokid ja lambakarjad teedel, ringi jooksvad koerad, rahvariietes külarahvas kirkusse minemas, niidetud ja justkui muruga kaetud mäenõlvad jne.
meeldejääv oli öömaja Brassovis, Anu juures, kes seal oma rumeenlasest abikaasa ja kahe lapsepõnniga külalistemaja peab. Brassovi lähiümbruses jagub ka mägesid ja eriti ekstreemseid mägiseid enduroradasid.
avastamist on rumeenias küllaga ja eurosiledaid saksastiilis kiirteesid (igavaid bahne) suht vähe jah.
iga kell läheks uuesti rumeeniasse seiklema.
meeldejääv oli öömaja Brassovis, Anu juures, kes seal oma rumeenlasest abikaasa ja kahe lapsepõnniga külalistemaja >peab. Brassovi lähiümbruses jagub ka mägesid
olin ka seal paar aastat tagasi paar ööd..Anut ennast pold (eestis puhkusel) aga abikaasaga tsillisime mitu öhtut veini ja käisime linna peal karusid vaatamas
tactic kirjutas:>meeldejääv oli öömaja Brassovis, Anu juures, kes seal oma rumeenlasest abikaasa ja kahe lapsepõnniga külalistemaja >peab. Brassovi lähiümbruses jagub ka mägesid
olin ka seal paar aastat tagasi paar ööd..Anut ennast pold (eestis puhkusel) aga abikaasaga tsillisime mitu öhtut veini ja käisime linna peal karusid vaatamas
Kiidaks ka Anu öömaja. Brassovi lähedale sattudes tasuks sinna pidama jääda.
capten kirjutas:Paigas - 15 oktoober minema ja kuu aja pärast tagasi. Marsuut: lennukiga Tallinn-Helsingi-Bangkok, taksoga Pattaya, tsikliga Tai-Kambodža - Laos - Tai Pattaya, taksoga Bangkok, lennukiga Bangkok - Helsinki - Tallinn. Lihtne!
Assaraisk, kena hooajalõpetus
Kui pikk marsruut on umbes planeeritud? Mis tsiklid? Mitmekesi? Mis on kontseptsiooniks: kas pigem mööda külavaheteid ja urkaid või pikki magistraale hotellist hotelli? Mis on umbkaudne eelarve (koos ja ilma lennupiletiteta)?
sang kirjutas:capten kirjutas:Paigas - 15 oktoober minema ja kuu aja pärast tagasi. Marsuut: lennukiga Tallinn-Helsingi-Bangkok, taksoga Pattaya, tsikliga Tai-Kambodža - Laos - Tai Pattaya, taksoga Bangkok, lennukiga Bangkok - Helsinki - Tallinn. Lihtne!
Assaraisk, kena hooajalõpetus
Kui pikk marsruut on umbes planeeritud? Mis tsiklid? Mitmekesi? Mis on kontseptsiooniks: kas pigem mööda külavaheteid ja urkaid või pikki magistraale hotellist hotelli? Mis on umbkaudne eelarve (koos ja ilma lennupiletiteta)?
Plaanitud siis ca 4-5 inimest siitpoolt (selgub veel - eelarve pole lõplikult paigas - kas sõber saab endale seda lubada või ei) ja "kohalik" soomlane kes sealmail ca 20 aastat elanud ja räägib nii taid kui khmeri, omab tsiklirenti kõigele muule lisaks. Rattad on pea-aegu uued Kawasaki KLE650-d, oli võimalus konkreetseid isendeid katsetada nädalake tagasi (käisin asju paika panemas ). Kuna tegemist on heade tuttavatega aegade algusest siis tsikli rent koos kõikide kindlustustega ca 1000 bahti (ca 300.- eeku) päev. Tänavalt rentides saaks muidugi ca 500-ga või ka odavamalt aga mida saad on küsimus ja ilma kindlustuseta on nad niikuinii. niiet ca 6000.-eeku on tsikkel, lennukipilet oli 7300.- eeku ja muu elamine matka ajal selgub, hotellist hotelli ei kulge aga päris urgastes kah ei maga
(10000.-, 20000.- eeku? krt seda teab, ööbimine reaalne saada ca 600 bahti per öö 2-ne tuba - ca 100 jeekimit per lärvi), baaselamine Pattayal on nö. tasuta (paar korterit ja üks maja sealmail kasutada)
Kiirteid üritame vältida niipalju kui saab, piiriületused tuleb siiski välja kannatada, neile ei saa palju muud moodi ligi...kilometraaz ca 8000-9000 km, eks näis, me ei lähe kilomeetreid koguma vaid elamusi
. Vihmaperiood peaks selleks ajaks läbi olema ja kuumaperiood veel pole alanud, niiet peaks olema sobiv aeg. Kuigi, sõites ka 35 kraadiga nüüd kui seal olin, polnud häda midagi, üllatavalt jahe oli
Kas keegi kuu aja pärast või augustis nädalasele matkale D-CH-IT-A-D ei taha minna? Olen ise korra käinud ja need jätsid hea mulje! Sõit on asfaldil, seega bike, naked bike ja tourerid ning chopperid teretulnud.
mõtleks selle peale...
...tegutseda on vaja!
Käime kirikutes ja loeme luuletusi?
creativ kirjutas:kalle kirjutas:Kokkuvõttes tahaks Rumeeniat millagi jälle külastada.
Kk
sama siin! üldmulje rumeeniast väga ok. negatiivsena võiks tuua ainult suht külma suhtumisega naisteenindajad kes tavaliselt ei kippunud otsagi vaatama.
samas oli korralikke öömaju, eriti palju korralikke bensukaid! shell nt.
meelde jäid muidugi võrratud mäed ja eelkirjutaja mainitud külakesed ja maaelu. hobuveokid ja lambakarjad teedel, ringi jooksvad koerad, rahvariietes külarahvas kirkusse minemas, niidetud ja justkui muruga kaetud mäenõlvad jne.
meeldejääv oli öömaja Brassovis, Anu juures, kes seal oma rumeenlasest abikaasa ja kahe lapsepõnniga külalistemaja peab. Brassovi lähiümbruses jagub ka mägesid ja eriti ekstreemseid mägiseid enduroradasid.
avastamist on rumeenias küllaga ja eurosiledaid saksastiilis kiirteesid (igavaid bahne) suht vähe jah.
iga kell läheks uuesti rumeeniasse seiklema.
omaette elamus oli mägedes liikuvad ülekoormatud puidukoormaga igivanad kreenis veokid, kes tagasivajumise piiril mägede vahel sõtkusid, must suits taga virvendamas..lõuna pool hullud kogused metsistunud koerte kampu kes metsades ja põldudel ringi tuiasid. isiklikult käisin musta mereni välja. mida sinna poole, seda tegelikult "tavalisemaks" kõik muutus. nii maastiku kui kultuuri poolest. elatustaseme poolest üpris sarnane Albaaniale. ehk siis, veel on mida nautida aga aastate pärast on seal juba aina rohkem "euroopat".
MrR kirjutas:Kas keegi kuu aja pärast või augustis nädalasele matkale D-CH-IT-A-D ei taha minna? Olen ise korra käinud ja need jätsid hea mulje! Sõit on asfaldil, seega bike, naked bike ja tourerid ning chopperid teretulnud.
Huvi on tõsine, samas toonitan, mina chopperiga ühes tempos sõita ei saa.
Hajabuusa kirjutas:MrR kirjutas:Kas keegi kuu aja pärast või augustis nädalasele matkale D-CH-IT-A-D ei taha minna? Olen ise korra käinud ja need jätsid hea mulje! Sõit on asfaldil, seega bike, naked bike ja tourerid ning chopperid teretulnud.
Huvi on tõsine, samas toonitan, mina chopperiga ühes tempos sõita ei saa.
Tegid võimsa entry aga ära nüüd üle pinguta- keegi ei käsi sul kaasa minna!
edu