BMW F800GS

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Lauri-R
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 14:15
Tsikkel: F800GS
Tänanud: 3 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Lauri-R »

Kütust väikese kankuga kaasa võtta pole ju probleem.
Touratech paiskas müükika lisapaagi, mis maksab poole lennuki hinnast (üle 1k euro) ning paigaldatakse sinna, kus teistel tsiklitel paak asub.
Kasutajate seas on too aga tekitanud pigem nurinat, et kipub lekkima.

Minu kogemustel venitab originaalpaagiga rahulikult üle 250km välja.
Mototripil mägedes oli pigem tüütu, kui teised kogu aeg tankida tahtsid (650 Fazer, 800 Intruder ja miski sama V mootoriga naked).
Selleks ajaks oli mul tavaliselt veel veerand paaki alles.
Kõige rohkem pani mind imestama see, et 650 Fazer võtab ühe 80kg sõitja ja suht olematu pagasiga rohkem kütust, kui 800 GeSsu 90kg+60kg+ca25kg koormaga.
Rahulik sõitja ma just ei ole.

Briti GeSsu foorumi keskmise kasutaja vanust vaadates, võib oletada, et keskmine GeSsu omanik on keskeakriisi põdev habetunud vanamees. :)
Naljatasime sõbraga, et arvatavasti määrab koodeks keskeakriisi jõudnud mehe ratta, varustuse ja motorõivaste tingimused.
Sellest aga üks minu arvamus, miks neil mootorid lagunevad on see, et nad ei aja mootoreid piisavalt pöördesse. Sõidetakse 1000-2000 pöörde juures.

Lauri


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Küsimus, vb rumalaks liigitub, aga ikkagi- kuida on nii, et sama 798cm3 mootor f800 peal on 63kw aga f650tähisega rattal on 52kw? tootmises olid mõlemad samaaegselt, 650-l esipidur ka 1 kettaga... mis erinevusi veel?

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas villy »

Aivar123 kirjutas:

Küsimus, vb rumalaks liigitub, aga ikkagi- kuida on nii, et sama 798cm3 mootor f800 peal on 63kw aga f650tähisega rattal on 52kw? tootmises olid mõlemad samaaegselt, 650-l esipidur ka 1 kettaga... mis erinevusi veel?

Eks f650 800cc peal ole ta teise tuuninguga ja samuti peaksid nukkvõllid ja veel midagi teised olema. F650(800cc) on rohkem asfaldile ja kruusale mõeldud. F800GS on offroadi jaoks parem kui F650/700(pikema käiguga vedrustus, 21 tolli esiratas, kodarveljed, parem kliirens jms) Metsa minemiseks mõlemad liialt rasked. F800 peaks olema igapiti parem tõsisemaks sõiduks :). Uus 800ne F650GS on ümber nimetatud F700GS-ks.


Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Tänud seletamast. Nüud veel huvi, et kas kellelgi on vastav ratas käigus ehk ei ole talvituma aetud ja saaks Tallinnas seda katsuda ja proovida?

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

F800GS oli ka minul mõned aastad tagasi ihaldatav ratas, krt ei tea... aga surfides mööda gs foorumit ja advrider'it tekkis mulje et 800GS ei ole see usaldusväärne ratas millega minna pikale matkale. Ja olen meelt muutnud.
Selge see et igal rattal on probleeme, ja tõelist bemmi fänni ei morjenda miskit, samas on ka väiteid et Bemm on olnud 100000km vältel suht probleemi vaba, kuid miskipärast BMW pole pälvinud vastupidava ratta tiitlit
Miskid elektri annomaaliad, surevad radika vendid, kütuse näidik naitab midagi muud kui reaalset kütuse kogust, veepumpade jamad, kiiresti surevad ratta laagrid ja roolikannu laagrid, kiirel lekkivad amordi simmerid ja need vähesed probleemid mis meelde tulid.
Pealegi rattal on väike paak, ja suurema paagi lisamise võimalus puudub. Ja kütuse paaki pidi osadel ratastel tekkima pragu
Nii mõnigi ratas on auto haagises matkalt tulnud ja remont on olnud üsna kallis kui ratas on garantii alt väljas, näit. vee pump 500 eur tuuri
BMW on varustatud keerulise elektri süsteemiga mis mõne anduri puhul suudab ratta välja suretada nii et käima saab ainult bemmi esinduses kustutades vea koodid ja mõnigi on kuskil "In middle of nowhere" hädas olnud.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”