Kommionu kirjutas:D16 RR on ikka kohe VÄGA SHEKS....
tuline kahju et see ka hinnas kajastub
Kommionu kirjutas:D16 RR on ikka kohe VÄGA SHEKS....
tuline kahju et see ka hinnas kajastub
Ei teaküll õelda, mul kaks Sxv-d olnud ja võin absoluutselt igale poole neid slaidereid toppida, ja ka toppisin, kuhu oli vaja.
1098R =132.4kw
Assa püha püss
Alwayslate kirjutas:1098R =132.4kw
![]()
Assa püha püss
Eks ole! Ja kui veel sellele panna peale Racing Exhaust Kit koos ECU-ga... on tulemuseks 138,7 kW. Ja tegemist on kõigest 2 silindriga...
harrionu kirjutas:Ja tegemist on kõigest 2 silindriga...
Mis vabandus nüüd see on`???
Kommionu kirjutas:harrionu kirjutas:Ja tegemist on kõigest 2 silindriga...
Mis vabandus nüüd see on`???
see ei olegi vabandus, see on eelis.
harrionu kirjutas:see ei olegi vabandus, see on eelis.
just-just.... seda arvan minagi....
Aga vaadates 600 Supersport või 600 superstock teh. tingimusi, siis seal võrdsustatakse 600 R4 ja 750 V2 rattad... Kahju vaid et D16 RR sellest klassist 49cc-ga välja peab jääma.... duc 200+hp teiste 115hp vastu oleks ikka põnev küll...
Ainult üks tuss lugu on nende UUTE ducatidega...
Nimelt võistlemiseks nad enam ei kõlba.... Nohh lihtsalt ei mahu võistlusklassidesse....
Kommionu kirjutas:Aga vaadates 600 Supersport või 600 superstock teh. tingimusi, siis seal võrdsustatakse 600 R4 ja 750 V2 rattad... Kahju vaid et D16 RR sellest klassist 49cc-ga välja peab jääma.... duc 200+hp teiste 115hp vastu oleks ikka põnev küll...
Ainult üks tuss lugu on nende UUTE ducatidega...
Nimelt võistlemiseks nad enam ei kõlba.... Nohh lihtsalt ei mahu võistlusklassidesse....
Desmosedici on V4 (või L4, kuidas soovid) mootoriga isend. Ja töömahtu on kah 989cc.
saabastegakass kirjutas:Kommionu kirjutas:Aga vaadates 600 Supersport või 600 superstock teh. tingimusi, siis seal võrdsustatakse 600 R4 ja 750 V2 rattad... Kahju vaid et D16 RR sellest klassist 49cc-ga välja peab jääma.... duc 200+hp teiste 115hp vastu oleks ikka põnev küll...
Ainult üks tuss lugu on nende UUTE ducatidega...
Nimelt võistlemiseks nad enam ei kõlba.... Nohh lihtsalt ei mahu võistlusklassidesse....
Desmosedici on V4 (või L4, kuidas soovid) mootoriga isend. Ja töömahtu on kah 989cc.
Ja seoses sellega peaks Desmosedici "kõlbama" superbike klassis võidu kihutama Troy Bayliss oleks küll häppi kui oma 999 desmo D16RR vastu vahetab
saabastegakass kirjutas:Desmosedici on V4 (või L4, kuidas soovid) mootoriga isend. Ja töömahtu on kah 989cc.
ossavanaraisk....
RR-il jahh 989ccm, kuid GP7-el ikka 799ccm
http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Desmosedici
Technical Specifications: Ducati Desmosedici RR
Type: Double L-Twin (4 cylinder Twin Pulse), liquid-cooled, DOHC, Desmodromic, four valves per cylinder, gear-driven camshafts Displacement: 989 cc Power: 147.1kW - 200 hp @ 13,800 rpm* Torque: 11.8 kgm - 85.55 Ib-ft @ 10,500rpm*Mitte ei mõista MIDA PERSET on sellel RR mootoril pistmist siis MotoGP-ga????
Desmosedici GP7
ENGINE
Capacity 799 cc
Maximum power more than 200 HP
see, et RR ongi deforseeritud GP ratas on DUGATI sulaselge ONANEER jutt.... ja mis tussi pärast on nad RR-le erinevad rattad alla kruvinud??? mitte ei mõista...
Tyres Bridgestone, front 120/70 R17- rear 200/55 R16
Kommionu kirjutas:Mitte ei mõista MIDA PERSET on sellel RR mootoril pistmist siis MotoGP-ga????
...
see, et RR ongi deforseeritud GP ratas on DUGATI sulaselge ONANEER jutt.... ja mis tussi pärast on nad RR-le erinevad rattad alla kruvinud??? mitte ei mõista...
Tyres Bridgestone, front 120/70 R17- rear 200/55 R16
eee...
Kus on öeldud, et RR peaks baseeruma GP7-l? GP3...6 rattad oli ju vägagi MotoGP rattad (vastasid MotoGP nõuetele ja võitsid isegi mõne GP).
Karta on, et tänavalegaalne ratas ei ole lihtsalt deforsseeritud võidusõiduratas (juu nõu - tuled viled ja e tähised kõigil vidinatel ning road legal rehvid).
A Sa võid veel nuriseda väiksema paagi ja suurema massi pärast kah. Äkki teevad just Sulle mingi ELK RR (exta limited kommionu) versiooni?
bezdomn6i kirjutas:Kus on öeldud, et RR peaks baseeruma GP7-l?
Ducati ju igal sammul RÕHUTAB, et tegemist MOTOGP rattaga...
http://www.ducati.ee/mootorrattad.php
DS RR on MOTO GP ratas, mis on tootmises alates juulist 2007
Kommionu kirjutas:bezdomn6i kirjutas:Kus on öeldud, et RR peaks baseeruma GP7-l?
Ducati ju igal sammul RÕHUTAB, et tegemist MOTOGP rattaga...
http://www.ducati.ee/mootorrattad.php
DS RR on MOTO GP ratas, mis on tootmises alates juulist 2007
OK! Minu viga. Pole kursis kõige pädevamate lehekülgedega.
Seal lehel veelgi põnevat infi: toodetakse neid 50000 tükki 2008 aasta lõpuni, mis peaks tähendama, et tegu on konkurentsitult suurima ühe mudeli aastatoodanguga ducati lähiajaloos. Kust leitakse neile kõigile ostja on ka huvitav küsimus. Hindi ikka sinna 60k euri kanti...
Mida te jaurate - SÜVENEGE TEEMASSE!!
Ducati Desmosedici RR on MotoGP 2006 aasta ratas.
Mootoriga D16GP6 - 1000 cc (86x42.56)
bezdomn6i kirjutas:Seal lehel veelgi põnevat infi: toodetakse neid 50000 tükki 2008 aasta lõpuni, mis peaks tähendama, et tegu on konkurentsitult suurima ühe mudeli aastatoodanguga ducati lähiajaloos. Kust leitakse neile kõigile ostja on ka huvitav küsimus. Hindi ikka sinna 60k euri kanti...
http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/F ... mosediciRR
Seal ikka vähe reaalsem toodangumaht - 1500
Space kirjutas:bezdomn6i kirjutas:Seal lehel veelgi põnevat infi: toodetakse neid 50000 tükki 2008 aasta lõpuni, mis peaks tähendama, et tegu on konkurentsitult suurima ühe mudeli aastatoodanguga ducati lähiajaloos. Kust leitakse neile kõigile ostja on ka huvitav küsimus. Hindi ikka sinna 60k euri kanti...
http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/F ... mosediciRR
Seal ikka vähe reaalsem toodangumaht - 1500
Ducati visiitkaart Eestis on paras huumor... Ma loodan, et nad ise ikka teavad pakutavast kaubast NATUKENE rohkem kui ducati.ee lehele reklaami kirjutajad.
Olete nüüd hooga sumparisse sõitnud... suured tänud selle eest
50000 on ilmselge viga, ilmselt sattunud sisse selle tõttu, et on mingi info paigutatud valele lehele.
Aga te olete kõik nii targad ju, siis andke ise minna ja tehke kõik asjad täpselt nii, nagu peab ja et naine kunagi ei vinguks!
Tänaseks on 1500 eksemplarist tellija leidnud 1361 ratast ja ma ei välista, et üks selline velo hakkab ka eesti teedel liikuma!
Ostke ära või tehke järgi, arlekiinid!
harrionu kirjutas:Tänaseks on 1500 eksemplarist tellija leidnud 1361 ratast ja ma ei välista, et üks selline velo hakkab ka eesti teedel liikuma!
http://www.ducati.ee/mootorrattad.php
Desmosedici RR
Toodetakse 1500 tk üldse kokku. Eelisjärjekorras saavad ratta kätte kliendid, kes omavad praegu Fucati 999 R versiooni.
Kurjam ma nüüd ei mäleta kumb see oli kas Soomlaste Moto1 või Bike ajakiri,aga nende väitel on kõik 1500 ratast müüdud.krt kus mõnedel on ikka elu lill
vaat nii:
ducati, raam on esmapilgul erinev (torustik), on see disain, või on mingi teine põhjus, kergem, vastupidavam?
Seal on nii ühte siis veel teist ja tüki kolmandatki.
Säänne toruraam - Ducati ise nimetab seda trellis frame - on neil valdavalt kasutusel 80-date algusest, siis kui valdavaks said ka V2 mootoriga rattad. Mootor on sel puhul samuti kandev element, mõnedel mudelitel kinnitub tagakiik otse mootori karteri külge.
Ducati väidab selle olevat jäigema ja kergema, kogu raam on geomeetriliselt väikestest kolmnurksetest osadest mille tõttu siis raami torud töötavad pikisuunalisele jõule, mitte paindele, samuti on mootori teatud osadele (näiteks nukarihmad jne.) parem ligipääs raamitorude vahelt, vähemalt fännide silmadele on raam nagu kuntsiteos jne.
Otse loomulikult on selline raam vana hea euroopa käsitöö - keevisliidete kogupikkus pidi olema nii 10 - 15 meetri vahel, kahte täiesti ühesugust raami pole olemas (geomeetriaga on asi korras, keevisliidete muster on kordumatu )
Ja ega see Ducati raam nüüd ikka nii erinav ka ei ole - viimastel aastatel on mitmeid uusi rattaid tulnud enam-vähem sama konstruktsioonifilosoofiaga - KTM oleks üks hea näide.
"tavaline" tuhandene superbike maksab ca 180k, Ducati 1098 275k
Mis peale raami, selle ratta nii palju paremaks, kallimaks ka teeb?
Nimi.
CTR kirjutas:"tavaline" tuhandene superbike maksab ca 180k, Ducati 1098 275k
Mis peale raami, selle ratta nii palju paremaks, kallimaks ka teeb?
Sa võrdled ju ... aasia toodanguga.
CTR kirjutas:"tavaline" tuhandene superbike maksab ca 180k, Ducati 1098 275k
Mis peale raami, selle ratta nii palju paremaks, kallimaks ka teeb?
Tänapäeval ei müüa midagi enam, mille hind on pandud kulu põhimõttel. Pannakse hind, millega kaubast lahti saab ja võimalikult suure kasumiga. Ja nagu näha nõudlusest, siis huvi on. Et asi omaks exclusiivset maiki, siis seeriat väga suureks ei aeta, et hinna maksnud omanikud ei tunneksid end petetuna.
CTR kirjutas:Mis peale raami, selle ratta nii palju paremaks, kallimaks ka teeb?
Erinevalt pilusilmadest ei valmista macarontsid ju "rahvarattaid".. ja see ka suures osas põhjuseks miks see ratas mu lemmik on....
Ducati 1098 on aasta mootorratas.
Ducati on kõvas hoos.Kõigepealt nad võitsid MOTO GP.Peale seda viisteist maailma juhtivat moto ajakirja said öelda oma arvamuse ja valisid Ducati 1098 ühehäälselt aasta mootorrattaks.Esimeseks sai siis Ducati 1098 ,aga sellele lisaks olid esikkümnes veel Ducati 1098S kolmandana,Desmosedici kuuenda ja Hypermotard seitsmendana.Päris kõva saavutus Itaalia valmistajalt..
Allikas:Bike.fi
Valmet kirjutas:Sa võrdled ju ... aasia toodanguga.
On olemas aasia ja on olemas Jaapan.
Primo kirjutas:On olemas aasia ja on olemas Jaapan.
Jaapanlased ja Koreakad ja Hiinlased ja Tunguusid ja Tshuktsid ja Neenetsid ja Nanaid... Need me Aasia sõbrad...