eksamineerija saatis ta esimesel korral kohe poõrgu.
Järgmine kord ta üritas teha minu rattaga (dragstar 1100), aga kukkus läbi, olgugi et minu nähes tegi enne isegi kaheksa sellega ära.
eksamineerija saatis ta esimesel korral kohe poõrgu.
Järgmine kord ta üritas teha minu rattaga (dragstar 1100), aga kukkus läbi, olgugi et minu nähes tegi enne isegi kaheksa sellega ära.
ja miks peaks üldse kedagi "ära rääkima" kui asi niigi inimlikult mselge?
Jyrr kirjutas:eksamineerija saatis ta esimesel korral kohe poõrgu.
Miks ta üldse 34kW-sega proovima läks? Plaan oligi eksamineerija "ära rääkida"? Eksamipapp ja aeg mõttetult raisku :). Aga kui tsiklit laenutada ei taha/saa/raatsi, las teeb eksami kuskil, kus ARKil on oma ratas. Ma ei tea paljudes ARKides on, aga võrus oli igaljuhul (GS500), 70 eeku maksis vist eksam rohkem, kui oma rattaga tulles. Suht odav imo.
Igaks tarkuseks mainin, et äsja ARK-is ratast registreerides pani sõber tähele, et nüüd on ratta erivõimsus passis kohe kirjas, seega ei saa A2 omanikud tee ääres härraste politseinikega vaidlema minnes enam nende kesise peast 0,16-ga korrutamise oskuse peale lootma jääda.
Tervist.
Mul on olemas A1 ja kohe ka B. Lõppastme koolitus läbimata.
Kas ma saan upgreidida A2ks (e siis <25kW, misiganes nimi neil praegu on) ilma lõppastmeta?
Aitäh,
Mell
Jah saad küll.
Tore. Muidu polekski küsimust, aga asi siis selles, et Kuressaare ARKis ei pane tädi ilma lõppastmekoolituseta eksamile kirja . Aga sõpradel mandril pole seda küll vaja olnud ja seadustest uurides ei tundu see ka selleks vajalik.
MotoMell kirjutas:Tore. Muidu polekski küsimust, aga asi siis selles, et Kuressaare ARKis ei pane tädi ilma lõppastmekoolituseta eksamile kirja
. Aga sõpradel mandril pole seda küll vaja olnud ja seadustest uurides ei tundu see ka selleks vajalik.
räägi siis irmale rahulikult uuesti üle, at seoke kiire pööruga naone Ta nagunii sai aru et sa tahad kõige kõvemaid lube saada (ehk täis a), aga sa ütle talle veel, et tahad piiratud A-d saada. Räägi, küll sa saad