Re: Huumorit
Panen siia lingi väikese nalja lookesega Sisaldab omajagu roppust nii et kes seda ei talu see lugema ei pea
Panen siia lingi väikese nalja lookesega Sisaldab omajagu roppust nii et kes seda ei talu see lugema ei pea
elbastardo16 kirjutas:Panen siia lingi väikese nalja lookesega
Sisaldab omajagu roppust nii et kes seda ei talu see lugema ei pea
No ma nüüd küll antud lookeses juumorit ei leidnud. Mingi mõttetu jura kinnimaja reaalse eluoluga.
Marta läheb rõivaärisse uut mantlit ostma.
"Kui palju maksab see punane mantel?" tahab ta teada.
"Tuhat eurot," vastab äriomanik.
"Aga kui ma ostaksin selle järelmaksuga?"
"Siis läheb see teile maksma kaks tuhat eurot - ja pool sellest summast tuleb kohe praegu sisse maksta."
Naljaninad on hästi tootekirjeldust tõlkinud
http://www.motohoov.ee/index.php/motomike
Kahjuks link viib vale asja peale aga kinnastel oli juures selline kirjeldus:
Kliendi kirjaliku suur
Õlivahetus. Tellija jätab talu. Mõni aeg hiljem, õli lamp
Olete andnud oma klientidele seda mugav täita kott 1 liiter õli on pagasiruumi. Lisaks klient on sel juhul õlivahetus komplekt
Säästad teda kiusame otsivad õigust nafta ja tagada puhas täitmise
Teie kliendid aitäh
Tarnepakett:
1 nailon kott
1 paar ühekordseid kindaid
2 paber lehter
2 purgis
2 paberrätikud
Tuttavad saavad baaris kokku. Seltsimees A tõstab toopi ja kuulutab veendunult: "Mendid on sead!"
B: "Noh, nii väikese koguse järel juba selline viha, mis juhtus?"
A: "Load võeti ära mult!"
B: "Mille eest?"
A: "Kiirus oli 3km üle."
B: "Selle eest võetigi ära?"
A: "Nojaa, autoapteeki ei olnud ka."
B: "Ikkagi, kuidagi ülekohtune tundub."
A: "Ja tulekustuti oli kontrollimata... ja ülevaatus oli ka kaks kuud üle... no ja punase tulega sõitsin üle ristmiku... tagurpidi... "
B: "Kuidas sa nii üldse sõidad?"
A: "No eks ma natuke olin võtnud ka..."
Tagurpidi sõitmisega meenub see, kui ükskord nägin ülemiste keskuse juures Sõjamäe tänava ääres olles seda, kuidas Ülemiste ristmiku poolt tuli tagurpidi üks vana takso. Muud võimalust ei osanud välja mõelda, et ju tal käigukast katki oli ja muud käiku sisse ei saanud.
Tõnis kirjutas:Tagurpidi sõitmisega meenub see, kui ükskord nägin ülemiste keskuse juures Sõjamäe tänava ääres olles seda, kuidas Ülemiste ristmiku poolt tuli tagurpidi üks vana takso. Muud võimalust ei osanud välja mõelda, et ju tal käigukast katki oli ja muud käiku sisse ei saanud.
Olen taksojuht. (tartus). Minult ükskord üks klient küsis, kas ma oleksin nõus tagurpidi teda sihtkohta viima, et maksab 2x rohkem.
Liiklus oli tihe ja ma ei viitsinud vaeva näha, aga ütles, et tallinnas ükskord oli nõus olnud taksojuht sellega. Võibolla oli see sama tegelane ja sai hea raha selle eest.
linnalegend
ma kerisin 200 000, palju sina kerid?
Mitu programmeerijat on vaja, et vahetada elektripirni?
Mitte ühtegi, sest see on riistvaraline probleem, millega programmeerijad ei tegele.
Matheus kirjutas:...
Mitu emo on vaja, et lambipirni vahetada?
Mitte ühtegi, nad istuvad pimedas ja nutavad.
poison kirjutas:linnalegend
üks linnalegend olevat selline, et üks vintis tüüp tahtis, et takso sõidutaks teda tagurpidi pirita-kose-kloostrimetsa ringrajal. miilitsad pidasid kinni ja mõtlesid tükk aega, mis paragraf taksojuhile väänata. siis otsustati, et esituled ei vasta nõuetele...
TLH kirjutas:poison kirjutas:linnalegend
üks linnalegend olevat selline, et üks vintis tüüp tahtis, et takso sõidutaks teda tagurpidi pirita-kose-kloostrimetsa ringrajal. miilitsad pidasid kinni ja mõtlesid tükk aega, mis paragraf taksojuhile väänata. siis otsustati, et esituled ei vasta nõuetele...
Aga kui puht teoreetiliselt arutada, siis kummas sõidurajas peaks sõitma, kui tahad kuhugile tagurdada, nii et asi JOKK oleks? Pakuks, et vastassuuna rajas (auto sõidusuund on vastupidine üldisele liiklusvoolule, samas auto ise samatpidi kui kõik ülejäänud samas rajas liilejad) , siis ei saaks küll kellelgi mingit kobinat olla. Ristmike ületamine oleks muidugi paras peavalu
Maaks kirjutas:TLH kirjutas:poison kirjutas:linnalegend
üks linnalegend olevat selline, et üks vintis tüüp tahtis, et takso sõidutaks teda tagurpidi pirita-kose-kloostrimetsa ringrajal. miilitsad pidasid kinni ja mõtlesid tükk aega, mis paragraf taksojuhile väänata. siis otsustati, et esituled ei vasta nõuetele...
Aga kui puht teoreetiliselt arutada, siis kummas sõidurajas peaks sõitma, kui tahad kuhugile tagurdada, nii et asi JOKK oleks? Pakuks, et vastassuuna rajas (auto sõidusuund on vastupidine üldisele liiklusvoolule, samas auto ise samatpidi kui kõik ülejäänud samas rajas liilejad)
, siis ei saaks küll kellelgi mingit kobinat olla. Ristmike ületamine oleks muidugi paras peavalu
Ei tea, kas legend või mitte. Aga mulle reaalselt tehti selline pakkumine, millest ma keeldusin.
Olen ise näinud tartus paar aastat tagasi ühte (mitte takso) audi s8 liikumas tagurpidi ja väga kiirel tempol.
Foori alt kiirendas niimoodi ära tagurpidi, et mina igaljuhul kohe järgi ei jõudnudki.
sinilind123 kirjutas:Foori alt kiirendas niimoodi ära tagurpidi, et mina igaljuhul kohe järgi ei jõudnudki.
See on nüüd jälle linnalegend ma arvan, sa võib-olla jäid tukkuma
Tavaliselt on autodel tagurpidikäigu ülekande väärtus midagi sinna 1-2 käigu vahele, ehk siis kiirendus peaks kindlasti tagasihoidlikum olema.
No aastaid tagasi kui sai käidud neid öiseid kiirendusi rohkem piilumas, siis oli juhus kus automaatkastiga S8 (mis tollal oli über tehnika) tõmbas kõigile konkurentidele mütsi pähe. Ja need konkurendid ei olnud ka mingid pehmed riisikad.
tagurdamisest rääkides, siis ise olen mitu korda sõitnud nii pikka vahemaad kui ka ajaliselt kaua tagurpidi. 1x olude sunnil, sugullil tõmbas tagasillas miskit kokku ja edaspidi sai sõita u 10-15 m siis olid rattad plokkis. Tagurdades tulid lahti... paar korda sai sedasi üritatud aga, et vaja oli liikuda lähes 20km, siis ei miskit- saba ette ja kodupoole ajama. Teised korrad olid suzuki vitaraga- sellel igatahes keris odo näitu väiksemaks ja siis saigi aegajalt öösiti väikese asula patrullis olles nii 4-6h tagurdatud... pärast oli kilomeetreid niipalju tagavaraks, et naabervalda burgerit sööma minna ja öö möödus ka rutem.
taksojuhtidega seoses meenus üks vana lugu: Läinud üks vindine mees taksopeatusesse ja võtnud viimase auto ette, võttis kundeukse lahti ja küsis, et kas juht suhu võtab. Sellepeale juht vihastas kõvasti ja vindine mees läks eespoolasuvasse taksosse. Küsinud samuti juhilt, et ka ta suhu võtab. Saanud samasuguse sõimu osaliseks. Nii käis mees tagant ettepoole kõik taksod läbi, kuni viimaks avas esimese takso ukse ja küsind, et kas kino kosmose ette saab. juht teatanud, et pole probleemi. Mees istus autosse ja sõitis minema. Ülejäänud taksojuhid jäid hämmeldunult järele vaatama.
Maaks kirjutas:sinilind123 kirjutas:Foori alt kiirendas niimoodi ära tagurpidi, et mina igaljuhul kohe järgi ei jõudnudki.
See on nüüd jälle linnalegend ma arvan, sa võib-olla jäid tukkuma
![]()
Tavaliselt on autodel tagurpidikäigu ülekande väärtus midagi sinna 1-2 käigu vahele, ehk siis kiirendus peaks kindlasti tagasihoidlikum olema.
Mul lihtlabane masuudipress. S8 pole tänavapildis kõige aeglasem auto ka just.
Mu vanal oli 70-ndate algul Vihuris timmitud kopikas. Ja nii ta sõitis Tabasalu teel tagurpidi kõigist (Mossed - Sapikad) mööda. Pöörded olnud 8000 peal (tahho oli eraldi peale pandud) - kiirus ca 80km/h. Pigem imestan, et ta suutis masinat ohjes hoida sellise kiiruse juures. Juba poole väiksema kiirusega oli tegemist, et auto vänderdama ei hakkaks. Eks tehakse kino praegu ja tehti ka vanasti.
Space kirjutas:Mu vanal oli 70-ndate algul Vihuris timmitud kopikas. Ja nii ta sõitis Tabasalu teel tagurpidi kõigist (Mossed - Sapikad) mööda. Pöörded olnud 8000 peal (tahho oli eraldi peale pandud) - kiirus ca 80km/h. Pigem imestan, et ta suutis masinat ohjes hoida sellise kiiruse juures. Juba poole väiksema kiirusega oli tegemist, et auto vänderdama ei hakkaks. Eks tehakse kino praegu ja tehti ka vanasti.
8000rpm pole tänava mootorile just eriti mõistlik siin meie võistluskone, pauk käis ka kuskil 8000 taga, aga no 2 võistlushooaega sai sprintidel pähe antud, ega seal suurt kilometraaži polnud alla tuhande kildi võistlustingimustes, maantee sõitu sai ta muidugi kordades rohkem.
Mati Rumesseni ringraja-Volgal tõmbas umbes samadel pööretel kepsu kinni. See lõikas mootoriplokki nagu või sisse kanali. See plokk seisis taksopargis pikki aastaid nurgas kui näitlik õppevahend mootoris olevatest jõududest...
Aspelund kirjutas:Mati Rumesseni ringraja-Volgal tõmbas umbes samadel pööretel kepsu kinni. See lõikas mootoriplokki nagu või sisse kanali. See plokk seisis taksopargis pikki aastaid nurgas kui näitlik õppevahend mootoris olevatest jõududest...
Meil rabas arvatavasti kepsupoldi pooleks ja siis hakkas kepsu alumine kaan sees laamendama, st. jäi vända ja kolbide vahele. Tekkis ahelreaktsioon ja lammutas kolm kepsu küljepealt välja. Kusjuures rajaäärde põllule parkides se mootor töötas veel ühe silindriga. Väntvõllil ,saaledel, kepsudel kinnipoomis ja sulamisjälgi polnud.
Mingid honda vtec mootorid istuvad ju naerulsui 8000 ja rohkemgi pööret.
sinilind123 kirjutas:Mingid honda vtec mootorid istuvad ju naerulsui 8000 ja rohkemgi pööret.
Erand kinnitab reegelt
Teemasse, tuuningujumalad
Mis vahe on neegril ja autorehvil? Rehvid ei hakka räppima, kui neile ketid ümber panna.
sinilind123 kirjutas:Olen taksojuht. (tartus). Minult ükskord üks klient küsis, kas ma oleksin nõus tagurpidi teda sihtkohta viima, et maksab 2x rohkem.
![]()
Liiklus oli tihe ja ma ei viitsinud vaeva näha, aga ütles, et tallinnas ükskord oli nõus olnud taksojuht sellega. Võibolla oli see sama tegelane ja sai hea raha selle eest.
Tean meest, kes rubla ajal sõitis taksot ja viis kunde Tartus kesklinnast Kaunase juurest Märjale (kui õigesti mäletan) tagurpidi 50 rubla eest Volgaga. Pärast olevat nädal aega kael kange olnud
Poola prostituudid LIVE ETVS just praegu ja kohe!
Paistab, et kogu seltskond on jäänudki vaatama.
davidsoniharald kirjutas:Poola prostituudid LIVE ETVS just praegu ja kohe!
pühak kirjutas:Paistab, et kogu seltskond on jäänudki vaatama.
davidsoniharald kirjutas:Poola prostituudid LIVE ETVS just praegu ja kohe!
See on habemega nali