Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 10 Nov 2019, 22:00
Postitas Alterjor
Ütleks, et üles alla vajumisest on nn asi päris kaugel. Ilmselt kõrvalt pole märgata aga lenksus olles on see pigem midagi hüppava lowrider stiilis tunne. Kõige hullem on 50-70km/h, kui ma nüüd õigesti mäletan. Kui nüüd päris aus olla siis leiab ikka päris palju vingu selle kohta ja selle probleemi ravimatuse kohta.
Sümptomaatiline ravi näeb välja umbes selline, et:
mida rohkem offroad rehv seda raskem ravida
vastavalt rehvile iga rehvirõhk hüppab erinevalt, mõni rohkem, mõni vähem. tehase soovitatud rõhu juures on üsna minimaalne
(esi) amordi (sisu) vahetus aitab, kui mõtled asfalti pealt maha keerata tuleks seda nigunii teha
esiratast paigaldades tuleb eriti hoolas olla ja täpselt asju teha
garantii ajal saad esinduses vingumas käia pidevalt ja äkki vahetatakse terve esiots ära
Aga suures plaanis olen siiamaani saanud peaaegu hüppamise minimaalseks kui mitte olematuks. Nagu haiguste puhul ikka, juhtub kehvi päevi, kus annab tunda.
XC on vanem variant (vist kuni 2015), XCA ja XCX vahe on põhiliselt mugavusvarustus + muud nipet näpet jubinad/võimalused.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Akuboksi all olev vee väljajooksuava kipub umbe minema ja korrosioon keerab aku all asuva starteri kaitsmepesa (30A) tuksi. Lahendus: tuua kaitse (ja relee) aku alt välja
Selle tegin ka ära. Vaja on:
niiskuskindlat kaitsmepesa
3 - 3.5mm2 ristlõikega juhet 60-70 cm
kahte presstitavat klemmi ja presstange
elektritrelli kahe augu puurimiseks kaitsmekarbi plastkattesse
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Varustustase. XC oli vaid esimsels põlvkonnal, juba teisel põlvkonnal jäi kaks: XCX ja XCA.
XCA evib lisaks kõigele muule ka kätesoojendusi, toitepistikut tsikli küljel, küttega sadulat ja veel nipet näpet.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Akuboksi all olev vee väljajooksuava kipub umbe minema ja korrosioon keerab aku all asuva starteri kaitsmepesa (30A) tuksi. Lahendus: tuua kaitse (ja relee) aku alt välja
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi. Ehk mina soovitaks tuua ka relee üles, kui on plaanis pikemalt sõita kodust kaugemal ja tolmus. Õnneks suutsin garaažis lasta ratta pimedaks, mitte kuskil metsas. Paarisaja km tolmus/metsas on päris hea kogus paska kogunenud sinna aku alla ja oli vaid aja küsimus kuna see niiskeks sai/saab.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Nov 2019, 05:04
Postitas Jesper
See "niiskuskindel" kaitsmepesa ei ole just "osta ja unusta"-lahendus, mul kestis selles samas peakaitsme rollis mingi aastakese äkki, kuni jälle suits väljas oli. Ta raip mädaneb ikka kuidagi seespidiselt ära, kuumenedes hakkab plastikut sulatama, mis jälle omakorda halvendab kontakti jne, kuni sõna otseses mõttes on plastisuits üleval ja ratas pime. Kaitse ise läbi ei lähe.
Mul on siiani sellise pesaga kõige rohkem õnne olnud: http://www.vehicle-wiring-products.eu/p ... use-holder , paraku Motonet enam ei müü seda ja ma ei tea ka, kust saada. Aga pesa kontroll ja puhastamine on ikkagi hooldusplaanis sees, paras rämps on nad kõik.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi.
See näeb sul väölja nagu muda. Kuidas selline tulemus on õnnestunud saavutada?
Esimene hetkel, pakuks, et sul on puudu kate, mis sulgeb akuboksi esikülje? Muud mõistliku seletestust ma küll ei suuda leida.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Hei, kas sellele võbisevale esirattale on lahendus leidis, kui hull asi on, kas mingil kiirusel kaob ära ka?
Kodarvelgedega versiooni esirattast räägid? Kui jah, siis seda pole kogetud kõikide ratsatstega ja see pole mitte võbin vaid esiratas hakkab justkui üles alla vajuma, aeglaselt ning see esineb ainult mingis kindlas kiiruste vahemikus. Ei ole hull, muidu oleks internet hala täis aga ma olen üldse kohanud paari mainimist. Hea ratas on, osta ja sa ei kahetse.
Mis neil vahet on xc, xcx xca??
Vahe on varustuses. Ja esiratas "võbises" minul kiirusel kusagil 70-90 vahel. Eriti ei seganud ja natuke aitas kodarate pingutamine.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ei ütleks, et ainult väljajooksus on probleem. Pigem pääseb sinna kuidagi lihtsalt ka muu sodi.
See näeb sul väölja nagu muda. Kuidas selline tulemus on õnnestunud saavutada?
Esimene hetkel, pakuks, et sul on puudu kate, mis sulgeb akuboksi esikülje? Muud mõistliku seletestust ma küll ei suuda leida.
Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kuna see pole esimene kord kui ma sealt alt korraliku koguse paska olen pidanud eemaldama siis võin kinnitada, et see kummist kate on olemas ja õiges kohas. Tegemist ei ole otseselt mudaga, pigem paras kogus liiva, natukene metsa jubinaid ja mulda, mis sinna on siis kogunenud tolmus ja metsas sõites. Pane nüüd juurde veel märjaga sõit ja kogu kompot näebki nagu muda välja.
Ma tegin enda tsiklile 5mm paksusest kummist tagaratta ja amordi vahele "lapaka" . See hoiab taratta juurest tuleva sodi ratta keskosast eemal.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Nov 2019, 13:52
Postitas randel
Ma pakun natuke huupi, sest 800 Triumphi pole ma omanud, aga enamus ratastel, millega sõitnud olen, on sadula alla sarnane "kultuurikiht" tekkinud.
Nagu mulle tundub, siis tekib see pigem kuival ajal, kui tolm sõidutuulega sadula alla keerutab. Hiljem näiteks ratast survekaga pestes või pikalt vihmas sõites leiab niiskus samal moel tee sadula alla ja ongi muda laadne ollus olemas madalamates kohtades. Kuna sadula alune just tihti päikest ei näe, siis säilibki see niiskus seal üsna pikka aega. Mingit head rohtu ma ei leidnudki peale regulaarse puhastamise, sest sadula servad jms on piisavalt keerulise kujuga, et neid edukalt tihendada.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Nov 2019, 13:57
Postitas Bandit
vaseliin abx!
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 07 Dets 2019, 15:59
Postitas Macintosh
No nii, põnevaks läheb. Tiigrisõradele on nüüd uus, suurema mootoriga tiba kergem ja parem Tiger 900. Ikka reaskolmese mootoriga aga nüüd on süütetakt pisut muutunud 1-3-2 (enne 1-2-39 mis annab madalatel pööretel juurde. Saadaval alates veebruarist 2020
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 08 Dets 2019, 17:46
Postitas randel
Lisaks muudetud süütejärjekorrale on ka väntvõll nüüd 180-270-270 kraadise nihkega varasema ühtlase 3x240 kraadi asemel.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Aug 2020, 08:04
Postitas Bandit
Luksusmaastur! Ei, see on siiski mootorratas. Sõiduproov Triumph Tigeriga
Võib-olla kõlab luksusmaastur pisut segadusttekitavalt, sest jutt käib ikkagi mootorrattast. See on Triumph Tiger 900 Rally Pro.
Loe lähemalt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Aug 2020, 11:11
Postitas M.T.
Kes isiklikult proovimas käinud, jagage muljeid. Mis meeldis, mis mitte.
Endal plaan ka ikka aeg leida enne suve lõppu ja ära proovida Rally Pro versioon.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 11 Aug 2020, 14:10
Postitas Põhja Siil
Käisin Rally Pro-ga sõitmas. Ja kuna endal Tiger 800 XCa olemas, siis esimene mulje jäi asfaldil sõitmisest: mootor parem, vedrustus mitte. Samas, kindlasti vajab sõitja järgi seadistamist.
Minekut piisavalt, kuid kõik on suhteline ja mõnele võib vähe tunduda. Üldine tunnetus, võrreldes Tiger 800-ga - kuidagi mugavam ja sujuvam (täiesti subjektiivne)
Ja HÄÄL. Olgem ausad, 800 hääl on suht võrr... 900 kiirendusel natukene meenutab V mootorit
Maastikul ega kruusal ei käinud, kuid tänu madalamale raskuskesele, peaks see olema parem kui 800, mis omakorda polnud üldsegi halb.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 02 Juul 2021, 13:27
Postitas zikklimees
Räägiks triumph tiiger 800 eriskummalistest mootori häältest.Endal xrx800 2016 aasta läbisõiduga 50k.Imelik väike tiks või klikk on tekkinud mootorisse.nukaketi ja pinguti välistaks ,sest need said ringi vahetatud,küll mitte uute vastu aga oluliselt väiksema läbi sõiduga masina pealt tulnud.Ja hääl jäi väga täpselt samaks.Klapi vahed mahtusid ka lubatud vahemikku.
Erineivaid foorumeid lugedes jäi silma et antud mudel on väga kuulus oma eriliste häälte tekitamises.
Täna jäi silma selline asi ,et peale paari kolme päeva seismist oli hüdropinguti surve maha lasknud ja käivitades kett korraks kõrises.Pole enne nagu täheldanud sellist asja,kas see on muidu normaalne.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 05 Juun 2022, 15:33
Postitas H.P
Peale FZ6 müümist 2013a sai motondusest paus tehtud. Sellel nädal juhtus äkki nii, et 2017a Tiger 800 XCA veeres õuele, et jääda. Paraku nagu elus ikka, tuleb igasugu üllatusi ette ja suutsin just siis haigeks jääda, kui omanikuvahetus ja muud protseduurid tehtud said Lisaks tuleb kogu sõiduvarustus veel soetada enne kui sõitma saab minna. Ehk suht põrsas kotis ost oli see ratas, aga sõiduasend tundub mugav ja minu 178cm kasvu juures ulatuvad jalad ka ilusti maha, vähemalt paremini, kui sõbra 1gen F800GS-l. Eelmine suvi käisin ka 900 Rally Pro otsas turnimas ja olin selle enda jaoks suht lukku pannud, aga kui see 800XC müüki tuli, otsustasin hoopis selle kasuks. Kui esimesed tiirud tehtud, siis jagan muljeid.
PS. Mul oleks vaja ratta ODB porti ühendada üks GPS seade, mis kuulab ajust tulevaid evente, a'la ENGINE_ON jne, kas võib selle muretult külge ühendada?
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Sellel nädal juhtus äkki nii, et 2017a Tiger 800 XCA veeres õuele, et jääda ...
---
...aga sõiduasend tundub mugav ja minu 178cm kasvu juures ulatuvad jalad ka ilusti maha..
---
PS. Mul oleks vaja ratta ODB porti ühendada üks GPS seade, mis kuulab ajust tulevaid evente, a'la ENGINE_ON jne, kas võib selle muretult külge ühendada?
Tere tulemast kubisse! Ma usun, et jääd rahule, päris off-road tsikkel pole, pigem universaalratas, mis tunneb end ühviisi hästi asfaldil, kui ka kergemal maastikul ja metsateedel. Liiva sisse ja mudasse ma temaga ei roniks.
Nauditav sõdiduvahend. Eriti äge on reaskolmene mootor: käik ja jõujaotused on nii ühtlased, et gaas keerates on tunne nagu käristaks siidi.
Mina oma 186cm juures küll mõlema jalaga täistallas maha ei ulatu. Mõlemad varvastel. Mul on valuvelgedaga tsikkel, seega mõni cm madalam, kui sinu XCA. Kui sul jalad täistallaga maas, siis tahaks kahtlustada, et masinat on madaldatud.
Probleemi ühendamisega pole aga Triumphid on eriliselt pitsakad ODB pordist tulevate ühendustega. Ma ODBII standardit ei tunne aga minu teada pole seal binaanset võimalust tuvastamaks, kas mootor käib või mitte. Kui sul on mingi adapter, mis oskab signaali välja lugeda siis kasutamiseks takistusi pole.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 06 Juun 2022, 12:52
Postitas H.P
Mul on valuvelgedaga tsikkel, seega mõni cm madalam, kui sinu XCA. Kui sul jalad täistallaga maas, siis tahaks kahtlustada, et masinat on madaldatud.
Päris täistallaga jalad siiski maha ei ulatu, päkad saab maha panna, kannad jäävad natuke õhku. F800GS seljas istudes ulatusid ainult varbaotsad maha
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 09 Juun 2022, 18:08
Postitas zikklimees
Oskab keegi öelda kus kohast saaks triumph tiger 800 2016 starterile harjasid.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Oskab keegi öelda kus kohast saaks triumph tiger 800 2016 starterile harjasid.
Triumph neid varuosadena ei müü. Neil varuosana saadaval ainult terve strater. Startereid toodab neile Denso ja nende toodetud on ka harjad, mis vabalt saadaval. Kahjuks mitte küll Eestis. Allpool viiidatud, Nõmmel asuv strateriremont pani mingid uued harjad sinna sisse aga millised, ma ei tea.
Täpsemalt loe siit; viewtopic.php?p=772787#p772787
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 18 Juun 2022, 00:11
Postitas Jalamees
Tere, ma tean, et loll küsimus keegi oskaks kommenteerida Triumph 1200 exploreri omadusi? Küsin kuna juba pikemalt käib ratta valik ja jõudnud kuidagi moodi tänu kehvale turuolukorrale ka Triumphide juurde. Mitte et ma oskaks/tahaks nende kohta midagi halba öelda lihtsalt pole need kunagi mu vaateväljas olnud. Nüüd vaatan, et paar isendit nagu oleks mida uurida. Eeltööd tehes olen jõudnud selleni ,et miinuseks oleks (vastavalt dr googlile) kõrge raskuskese ja no et kui valida oleks siis jääb Bemmile alla- isiklikult ei oska seisukohta võtta. Samas Bemmi mis ei oleks vanem kui 10a ja mis mahuks mu eelarvesse meil ei müüda. Tänu sellele on siis vaateväljas 15a vanad Bemmid mis on rahakotisõbralikumad ja siis see 1200 Triumph mis aga ületab valuläve aga kui muud varianti pole siis läbi ussi emmi tariks selle koju sobivuse korral... ehk siis kas Triumph väärib pingutust ?
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 27 Juun 2022, 08:20
Postitas Heikik
Tere!
Kas keegi hea inimene aitaks Tartu kandis Tiger 800 XC service reminderi nullimisega?
Leiame ka vaevale sobiva tasu.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Tere, ma tean, et loll küsimus keegi oskaks kommenteerida Triumph 1200 exploreri omadusi? Küsin kuna juba pikemalt käib ratta valik ja jõudnud kuidagi moodi tänu kehvale turuolukorrale ka Triumphide juurde. Mitte et ma oskaks/tahaks nende kohta midagi halba öelda lihtsalt pole need kunagi mu vaateväljas olnud. Nüüd vaatan, et paar isendit nagu oleks mida uurida. Eeltööd tehes olen jõudnud selleni ,et miinuseks oleks (vastavalt dr googlile) kõrge raskuskese ja no et kui valida oleks siis jääb Bemmile alla- isiklikult ei oska seisukohta võtta. Samas Bemmi mis ei oleks vanem kui 10a ja mis mahuks mu eelarvesse meil ei müüda. Tänu sellele on siis vaateväljas 15a vanad Bemmid mis on rahakotisõbralikumad ja siis see 1200 Triumph mis aga ületab valuläve aga kui muud varianti pole siis läbi ussi emmi tariks selle koju sobivuse korral... ehk siis kas Triumph väärib pingutust ?
Ma olen teinud sellisega 4 päevase väljasõidu ja läbinud päris palju kilomeetreid. Kruus, asfalt ja mõned metsateed. Asine ratas, mulle meeldis. Ma usun, et sa ajad siin juuksekarva pooleks. Kõrge raskuskese huvitab sind vaid siis, kui kavatsed maastikul ja teelaadsetes oludes ukerdada. Ja see on täpselt see, milleks selles kaaluklassis rattaid ei osteta. Kui otsid tsiklit sõitudeks afaladil ja kruusateedel siis jääd rahule. Mina oma kontoroiroti füüsilise võimekuse ja 176cm kasvu juures küll mingit kasutusprobleemi ei märganud.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Mina oma kontoroiroti füüsilise võimekuse ja 176cm kasvu juures küll mingit kasutusprobleemi ei märganud.
OT küll, a su eelmist posti siin teemas lugedes ma mõtlesin, et kas tõesti mäletan nii valesti, sest rohkem kui 1x kohtununa ei tundunud sa minust pikem. Et Mac on ikka Mac ja Piipz on pikem.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
OT küll, a su eelmist posti siin teemas lugedes ma mõtlesin, et kas tõesti mäletan nii valesti, sest rohkem kui 1x kohtununa ei tundunud sa minust pikem. Et Mac on ikka Mac ja Piipz on pikem.
Meid on lihtne Piipzuga oma vahel segi ajada, me oleme äravahetamiseni sarnased nagu kaks tilka vett.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 02 Juul 2022, 22:57
Postitas Heikik
Kas keegi sellise tiigrile mõeldud LED-esitule kvaliteedi ja valgusvõimsuse kohta oskab midagi öelda?
Mu 800 XC reflektor on väsinud - mõtlesin, et ei viitsi taastada ja vahetaks terve tule välja. Kuna originaal aga teab mis kaasaegne välja ei näe, jäi silma ülaltoodud lahendus.
Kui CE-märgis puudub, siis selle mure lahendab vajadusel vana tule klaasi abil. Kirjade järgi peaks kõik olemas olemas...aga noh, kas on, selguks reaalselt kohale jõudes. Sama tuld mingite piltide pealt vaadates ma igatahes CE-d ei tuvastanud.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 04 Juul 2022, 00:12
Postitas isakene
Led tahab vastavat märgistust. Kui vana tuli on halogeen, pole selle ce-ga miskit peale hakata.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Postitatud: 04 Juul 2022, 07:02
Postitas yeekim
Enne ÜV'd paned vajadusel vana tule tagasi ja...
Samas pole keegi minul juba registris rattal mingit märgistust vaadanud!