Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Sten kirjutas:

Muidu tubli töö aga tekkis küsimus , et mis sa suvel selga paned , kui talvel ykkosvormi peal mootoreid lammutad :mrgreen:

Tubli poiss , istu , viis !

Buhvaika ja vatipüksid, mis muu! (togi)

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Õues tuisuilm ja nina välja eriti pista ei tihkand. Tubaseid töid küll. Sael vaja kett ära teritada, sedapuhku päris sael aga samuti Husqvarna. See väike soendus tehtud sai lenks ära vahetatud. Suhteliselt bolt on teema väikeste modifitseerimistega. Lenksu kinnitusi oli vaja natuke lõigata, sidurilink oli tilla-tölla, õnneks oli riiulist paremas korras süsteem võtta. Sai täitsa hea, nii silmale vaadata kui ka isteasendi poolest mugavam kui enne (lenksude kujud erinevad).

Pilt
Pilt
Pilt

Peale sai passitatud ka suur paak, istub hästi, natuke pidi paagi kummipukse töötlema. Iste ka peale ja sobivad omavahel kokku küll, miks ei peaks, OEM paak ju. Nüüd on vaja teha see istme lukustusmehhanism. Kuna ma ühe olen juba teinud siis on täpselt teada, mida vaja on. Kuna eelmine sai ka käepärastest asjadest tehtud siis teise tegemiseks on peaaegu kõik olemas. Vaja on natuke paremat vedru, peab oma vedruvarud läbi otsima.

Pilt
Pilt

Natuke treimist, viilimist ja puurimist ning nendest juppidest saab kokku panna selle puuduva sõlme istme küljest.

Pilt

Alates homsest ei ole mul enam ühtegi vabandust tuua, et ei saaks midagi teha, sest siis on kõik jupid olemas, et see saag sõitma saada.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Pakki on ikka tore saada, eriti kaua oodatud pakki :mrgreen:

Pilt

Täna selle istme viguri juurde ei jõudnudki, sest oli vaja kohe proovida, kas ja kuidas kolb/rõngad istuvad. Istusid nii hästi, et üks asi viis teiseni ja südaööks oli mootor koos. Muidugi oli natuke ka tagasilööke. Üks, mis aega võttis koosnes kahest pisividinast - silindri ka kaane vahelistest tsentreerimispuksidest. No neid ei olnud kuskilt mujalt võtta kui tuli ise teha. Mingi pool tundi tuhlasin garaažis ringi, et leida midagi, millest kõige lihtsam teha. Lõpuks leidsin Jawa 638 suunatule toru. Parasjagu selliste mõõtudega, et seest sai puurida selle 10mm diam. peale ja väljast treida 12.35mm peale. Sealt toru otsast siis kaks 9mm pikkust puksi ja asi ants. Teine tagasilöök oli muidugi oma lollus, sest olin unustanud, et starteri maha võtmiseks/peale panekuks peavad staatori kaane poldid lahti olema ja kaas irvakil. No mina olin muidugi juba kõik kinni keeranud ja starterit pihuvahel veeretades tuli meelde :wack: Mis siis ikka, mis sit*sti, see uuesti! Muud hullu ei olnudki.

Sõrme proov.

Pilt

Silinder peale.

Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena kaas ja siis kaane kaas ja sealt edasi nii nagu järjekord ette näeb.

Pilt
Pilt

Raami vahele tõstmiseks valmis.

Pilt
Pilt

Homme äkki lootust pauku kuulda :ner: kuigi äkki tuleb ainult püksi ja lootus on lollide lohutus :wack: Aga elame-näeme.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas riksx »

Tubli töö ja jääb homset mürinat ootama.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas bitter »

Millise ratta (õigemini sae) külge ja kuhu täpsemalt sa plaanid Tööriistatoru kinnitada?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

bitter kirjutas:

Millise ratta (õigemini sae) külge ja kuhu täpsemalt sa plaanid Tööriistatoru kinnitada?

Esialgne plaan mõlemale üks toru. Kuhu, see selgub siis kui toru käes veeretada saab. Paar ideed on juba...

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Peale lõunat mõtlesin, et vahin natuke telekat, Wheeler Dealerit ja kuidas vanamees ja poiss omavahel karjuvad sarjas American Chopper. Aga Pool Weeler Dealerit ja esimese poole AC magasin sõna otseses mõttes maha. No kui esimest poolt ei näinud, si*ta ma sest teisest poolest vahin. Lähen lappan parem oma hopperit kokku.

Kõik hakkas ilusti. Ühesõnaga kõik, mis puudutas mehaanikat, laabus ilusti, no enam-vähem. Mässamist oli radikate ja voolikutega. Kolmest radikast kaks paremat läks mängu ja pooleteisest voolikute komplektist sai ilusti ühe korraliku kokku.

Pilt
Pilt

Siis saabus aeg kui tuli hakata vedelikega tegelema. Õli sisse, tundub, et ei leki kuskilt. Jahutusvedelik sisse ja mõne aja pärast loik all. Suurte voolikute ühendused kõik peavad ja kuivad. Aga paisupaagi vooliku ühenduse vahelt pressis raibe välja. No sinna oli voolikuklambri asemele juhtmeside (nipukas) peale veetud. Kuna õiget klambrit mul kuskilt võtta ei olnud, siis sai vana hea traadiga ajutine lahendus tehtud. Aga vaikselt jäi ikka immitsema. Traat on ikka kõige parem remondivahend, ühel uunikute talverallil kulus 7m traati. Kõik, mis auto küljest irduma hakkas või oli irdunud, sai traadiga korralikult kinni pandud :mrgreen:
Siis midugi ei leidnud ma korralikku bensuvoolikut ja paagi üks kraan lekib ja seda statiivi otsas remonttöödeks mõeldud bensuanumat ka ei ole. Aga see selleks.

Pilt

Jõudis kätte aeg, et muljuda start nuppu. Õua-õua-õua-õua ja ei midagi. Bensu haisu nagu on, tähendab kütet peaks olema. Küünal maha ja sädet ei muhvigi :evil: Kõiksugu kill switch'd said üle kontrollitud - avavad ja sulgevad vooluringi. Idagugu kaitsmed on terved. Kas tõesti on CDI peetis. No töötav ratas on natuke keugel, et öösel minna töötavat CDI'd tooma. Üks mingi progetav junn on aga sellega teine ratas tööle ei läinud, kui seda kunagi proovisin. Sai nii igaks juhuks ka selle rattaga proovitud - ei midagi. Põrnitsesin natuke el. skeemi ja ajasin näpuga rida. Nii, picup coil (Halli'i andur?), mõõtsin esialgu musta ratta vana andurit ja mõõtsin ka probleemse ratta oma. Ei saanud sama tulemust.
Pickup coili läheb neli juhet, kuus mõõtmist, millest kahe otsa vahel on 250 oomi, teise kahe otsa vahel 95 oomi, ülejäänud mõõtmised näitasid katkestust, ehk siis pickup coilis on sees 2 pooli.
Rattal, mida käivitan, kahe otsa vahel 250 oomi, teise kahe otsa vahel katkestus, ülejäänud näitavad katkestus nagu peab.

Homme toon töötava CDI ja proovin, kui ei ole sädet siis hakkan pickup coili vahetama.

Saatana-perkele rsk, midagi peab ikka näkku panema (togi)

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

seakoot
Postitusi: 178
Liitunud: 14 Aug 2004, 00:11
Tsikkel: Dominator
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas seakoot »

Loen ja imestan. Poolest jutust ei saa muidugi tuhkagi aru, aga teen näo, et saan :) Ei oska muud öelda, kui et respect. Oleks mul ka isu/aega/tahtmist ennast garaazi vedada ja pobedat kokku panema hakata. Ju olen oma garaazis istumise isu rallimasinate ehitamisega täis istunud.

Tekkis veel selline küsimus. Palju sul igasugu pudinaid üle jääb, kui miskit lahti võtad ja kokku paned? :D Omast kogemusest tean, et alati jääb midagi üle, aga töötab :P Isegi neid deltade ja stellade karpasid lahti võttes ja kokku pannes jäi midagi üle :D No ja neid sai ikka tihti lahti koogitud. Endal muidugi polnud õrna ainugi, mida tegema peab.

Service/repair Manualid on ühed tänuväärsed asjad küll. Ise panin oma R6-e selle abil kokku peale seda, kui jamu keskus selle laiali kiskus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Üle ei jää tavaliselt midagi, kui just ise meelega ei jäta. Selle kahe sae puhul on pigem vastupidi, et midagi on puudu siit-sealt. Enne mind kallal käidud ja ei ole kõike tagsi pandud, mis peaks. Vahest teeb lausa tigedaks.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ei surnu perse peereta :nono:

Eile tõin töötava ratta pealt CDI, ei midagi. Enne lammutamist võtsin nõuks ära mõõta veel süütepooli primaar- ja sekundaarpooli takistused. Primaari oma peab jääma 0.25-0.35 oomi vahele - jäi, sellega OK. Sekundaari takistus koos kõrgepinge juhtme ja piibuga 8.8-13.2 kilo-oomi. Tester näitas lõpmatust (katkestus). Selle tulemuse peale kahtlustasin kohe piipu. Keerasin piibu maha ja mõõtsin juhtme otsast. Liites mõõtetulemusele piibul oleva 5 k-oomi, oli mõõtetulemus eelnevalt mainitud vahemikus. Piipu ennast mõõtes näitas lõpmatust. Aga sellest hoolimata juhtme otsast üle ei löönud, kui sädet proovisin. Ikkagi halliandur peetis.

Enne seda sai aga kokku pandud esimesed amordid ja esimene ots kokku, et saaks ratta pukist maha võtta. Amordi välimised ja sisemised torud puhtaks, sisemine toru välimise sisse, simmerid ja tolmukatted paika, sisu sisse, alt poldiga kinni, õli sisse, punn peale - valmis.

Pilt

Sisemise toru seest puhastamiseks oli paras veeretada kaltsust üks kuul, toppida see torusse ja suruõhuga see teise otsa välja tulistada.

Pilt
Pilt

Esimese lasu tulemus :mrgreen:

Pilt

Samast torust "puhas" kuul läbi ja tulemus juba parem.
Enne.

Pilt

Pärast.

Pilt

Kolmandat korda veel ja teistpidi, siis oli toru juba puhas. Väimised torud said seest puhtaks loputatud ja varda otsa keerutatud kaltsutropiga ära kuivatatud ja suruõhuga susistatud. Sealt edasi siis värske õliga puksid sisse määritud ja sisemine toru välimisse sisse pandud.

Pilt

Uute simmerite/tolmukatete pakendist sai lõigata simmeri paigaldamise abinõu - pakendi taaskasutus või nii, vähendamaks oma ökojalajälge :mrgreen:

Pilt

Kanalka toruga sai tihend paika aetud ja näppudega tolmukate paika surutud (paras kangutamine oli).

Pilt
Pilt

Sealt edasi torud prillidesse ja ratas alla. Öö jooksul oli paisupaak poole tühjemaks tilkunud aga see on täiesti tühine probleem hetkel selle mittekäivitumise kõrval.

Pilt
Pilt

Hallianduri vahetus järgmiseks. Ratas pukist maha ja laua najale viltu, et ei peaks õli välja laskma, laiskus vist :wack: Küljekaas maha, lauale ja teise kaane seest sisu ringi visata. Kaas peale tagasi ja oh imet, sädepoiss tuli koju tagasi :ner: Proovimiseks vaja mingi piibulahendus välja mõelda, garaažiavaruste koristamisest jäi meelde, et kuskil ripub hea mitu meetrit korralikku kõrgepingejuhet. Sealt sai lõigata paras jupp, et otse küünlale peale ulataks. Säde endiselt olemas.

Pilt
Pilt
Pilt

Siit edasi rist ja viletsus :evil:

Säde olemas, kütust ka on, seda kas parpast edasi kütus ka jõuab, ei teadnud kindlalt öelda. Bensuhaisu oli küll. Kiirenduspump ei löönud. Sai teisele süstlaga bensiini ülevalt sisse pandus, et membraani niisutada ja kanalid täita, justkui hakkas tööle. Aga pill käima ikka ei läinud. Topkat, ei miskit. Küünal maha, on nagu märg ja ei ole nagu ka. Kuna üle ei tahtnud uputada siis rohkem topkat ei pannud. Sai teist käiatud ikka parasjagu, paar sutsu tegi mingil imelikul ajal, mille põhjal hakkasin juba gaasijaotuse õigsuses kahtlema. Meenutasin siis kuidas ma selle paika panin ja uurisin netist ka natuke - kurrat, peab õigesti koos olema. Juba plaanis hakata lammutama aga selleks ajaks oli kell juba jälle üle südaöö ja fustratsioon, masendus ja kopp oli ees...natuke.

Täna Olin juba valmis lammutamiseks aga enne veel mõtlesin, et napin karbussi, sest see kiirenduspumba teema jäi painama. Väike paak voolikuga külge ja kraan lahti, kruttisin gaasirutskat ja ennäe imet - siristas kiirenduspumba düüsist ilusti lõõri. No andsin teisele korralikud 6-7 sirtsakst kütust ja käima ta raibe läkski :ner:

Siis tekkis huvi, kas see originaal piip siis ikkagi on katki või ei. Keerasin piibu selle oma pandud juhtme otsa ja käib selle piibuga ka see ratas. Aga mille kuradi pärast tester näitab lõpmatust sellele piibule, kui üks vene motika piip näitab umbes-täpselt 5K-oomi :wack:

Nüüd tuleb aga riburadapidi ratast kokku panema. Vaja teha poltide nimekiri, mida vaja, bensuvoolikut, viilikuklamber, paisupaagile ja nipet-näpet veel.

Esimesi käiamisi sai ka filmitud aga neid ei ole mõtet üles laduda siia. Peale mõningast jooksmist mobla ja ratta vahel ei viitsinud lõpuks enam filmida.
Täna ei viitsinud enne midagi filmida kui ratas käib, seega päris esimest pauki filmilindil ei ole.

Kolmas käivitus, peale seda kui originaal kõrgepingejuhe ja piip peale tagasi pandud.

[youtube][/youtube]

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Mozkito
Postitusi: 72
Liitunud: 15 Jaan 2012, 21:52
Asukoht: Tallinn

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Mozkito »

Päris hea zeni tunne, kui pärast sellist jumpsimist esimese tiiru saab teha :bsmile:
Hea töö!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tänase päeva lühikokkuvõte: ratas käib ja pidurid on ka olemas.

Kuna inglismannid olid tagumise pidurikonna (tule lüliti) ära võtnud ja seda koos jupi juhtmega siis oli natuke tegemist. Vana vetruv pidurivoolik sai vahetatud uue ja jäigema vastu, piduri pump puhastatud ja süsteem kokku pandud. Uus õli sisse, natuke süstlaga mässamist ja tagumised pidurid nagu kännu taga. Esimeses pidurisüsteemis sai ka õli vahetatud.

Pilt
Pilt
Pilt

Homme nokin edasi miskit. No tegelikult on homme juba käes aga it's not tomorrow til i go to sleep and wake up again! (togi)

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Nädalavahetus eriti produktiivne ei olnud aga no aega on selle kiire asjaga. Sügav talv ja mõnusad miinused niikuinii ja kui ilgelt kipitama hakkab siis teisel rattal on naelad all. Mõni päev kui vähe pehmem ilm on siis peab minema põllule, võsa hakkurile ja rekkale lahti lükatud radapidi paarutama (crash)

Vaikselt sai lapitud jahutusventika "koda", päris valmis sellega ei saanud, sest puudu on mõned needid, vähemalt ühest majapidamisest neid ei leidnud. Paak sai seest puhtaks susistatud ja kraanid külge pandud. Selle anduriga kraani jaoks juhtmestikust pistik eemaldatud ja vastavad otsad asemele pandud. Kraan sai ära ka testitud, õigemini siis see bensuandur - töötab nagu peab. Tuled sai üle käidud, pirnipeasad määritud ja tuleklaase seestpoolt tolmust puhastatud. Üks tagumine suunatuli ei põlenud, klaas maha ja pirni testima - pirn terve. Tuli välja, et massi juhe oli pirnipesa küljest lahti, ilmselt vibreerinud. See tuli sai korda. See oli siis see, mis alguses ei põlenud. Peale seda ei põlenud enam teine. Sellel täpselt sama viga ja pirn ka läbi, kuigi enne töötas. Täna õhtul sai alustatud GPS hoidiku kinnituse tegemist lenksu külge. Ja poenimekiri kinnitusvahenditele-voolikule-pirnile jne. pikeneb.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Valgus tunneli otsas tuleb aga lähemale koguaeg :mrgreen:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ega sa juhuslikult mingit töötundide kokkulöömist pole teinud? Palju reaalset tööaega kulunud on?

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ei ole aga võimalik tagantjärgi enam-vähem kokku lüüa need tunnid, mis reaalselt töötegemise alla läinud on.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas leib »

Tuhanded tänud sulle selle saagimise eest. Tänu sinule julgesin oma vana mootorit jälle kokku hakata lappama. Ja pildid on parim õpetus materjal. Eelnevalt olin siin vaadanud ühe ärimehe videot see lausa ehmatas mu ära , noh näiteks ,et iga polt tuleb õiges järjekorras panna kui mootorit lappad jne. Aga eks tema tegemised ole rohkem nagu tãnapäeva autoteenindus, vahetavad osi küsivad hullu raha. Näh ja teine ärimees ülevalpool kohe küsima palju töötunde lännu. Ikka pisnesmehed aga sinu tegemisi on lausa lust vaadata. Kõva vend. Ja näita ikka lõpuni see lugu. Aitüma.

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Tundub et see leib on küll juba seedekulglast läbi käinud,-SEE AASTA EI OLE SAAGIMISE TEEMAT...

Viimati muutis kassikas, 13 Mär 2013, 07:26, muudetud 1 kord kokku.
Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

StreetMoto kirjutas:

Ega sa juhuslikult mingit töötundide kokkulöömist pole teinud? Palju reaalset tööaega kulunud on?

Umbes täpselt 55h. Seda muidugi töökoja tundidesse üle kanda ei saa, sest tihtipeale läheb pool auru leiutamisele, sest kõike (spetsiifilisi tööriistu, überblingen materjale, jne.) ei ole kohe riiulist võtta ja peab käepäraste asjadega asja lahendama. Ja ei puudu ka mõned molutamise momendid ja muu tühja-tähjaga tegelemised. Ku nüüd töökotta üle kanda siis võib selle tundide arvu umbes pooleks jagada ja siis üle jäänud poolest pool otsa panna.

leib kirjutas:

Tuhanded tänud sulle selle saagimise eest. Tänu sinule julgesin oma vana mootorit jälle kokku hakata lappama. Ja pildid on parim õpetus materjal. Eelnevalt olin siin vaadanud ühe ärimehe videot see lausa ehmatas mu ära , noh näiteks ,et iga polt tuleb õiges järjekorras panna kui mootorit lappad jne. Aga eks tema tegemised ole rohkem nagu tãnapäeva autoteenindus, vahetavad osi küsivad hullu raha. Näh ja teine ärimees ülevalpool kohe küsima palju töötunde lännu. Ikka pisnesmehed aga sinu tegemisi on lausa lust vaadata. Kõva vend. Ja näita ikka lõpuni see lugu. Aitüma.

Eks sellel esimesel bisnesmänil on oma tõetera jutus sees - kui tehase manual näeb nii ette siis ka nii on ja tuleb teha, et olla kindel! Ka minule meeldib asju by the book teha aga tihti seda raamatut ei ole.

Mnjah, täna sai siis ventikas valmis. Leidsin teisest majapidamisest vajalikud needid. Need alumiiniumist kärakad sai kinni needitud ja edasi oli vaja ventika mootorile tagumine kate teha, sest originaal jälle kuhugi parematele jahimaadele jäetud/kadunud. Käisin mööda garaaži ja tube ringi ja otsisin kõige sobivamat ja lihtsamini lahendatavat varianti. Leidsin ühe tabletipurgi ja vana jalgratta lohvi, et mitte öelda loffi :mrgreen: Paras kummi venitamine oli (lol)
Ühesõnaga tablapurgi põhi ja jupp loffi ja asi valmis, võin öelda, et sai parem kui originaal, sest teisel Husqvarnal tahab see kummist kate sealt ka jooksu panna. Lõpetatud sai ka GPS'i hoidiku kinnitus lenksule, sai ka parem kui RAM mount'si oma, mis teisel rattal peal on. Asukoht on mugavam, mugavamini loetav sõidu ajal.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Jah, see gepsu hoidiku hoidik ei oma kaubanduslikku välimust aga see ongi selline poole tunni lahendus, kui ei õigusta ennast siis teen uue ja parema, enne aga vajab katsetamist.

Homme plaan külastada hästi varustatud kaubandusettevõtteid, polte, bensiini, voolikut ja klambreid ja otsad kokku tõmmata...koomale vähemalt.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mx77 »

See alumiiniumsaba hakkab vist koledalt vibrama, pead äkki ühe lisatoe juurde tegema.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Hetkel jään lootma lenksu kummipuksidele. Ja see parempoolne serv, mis "lahti" on, toetab lenksule ja seal vahel on kummist rõngas ümber lenksu, nii et päris õhus ei ripu. Eks aeg näitab.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Märtsikuu ilmad on ikka toredad, päeval päike kütab ja öösel külmetab, nii et majal plekkatus paukudes kokku tõmbab. Mõnikord käib öösel siuke pauk, et äratab üles kohe :mrgreen: Aga muidu on tore!
Eile näppisin paisupaagi voolikule korraliku klambri peale ja kallasin jahutusvedeliku normi - peab eeskujulikult! Lisaks sai radikate ajutised kruvid välja vahetatud korralike poltide vastu, kinni sai pandud ka jahutusventikas radika külge, GPS juhtmetele said kaablikingad otsa joodetud, "+" juhtmele kaitse vahele pandud ja termokahanevate rüüsidega mängitud ja mässatud. Tagumisele sunnatulele pirn sisse pandud.
Jätkuks sai täna bensuvoolikud veetud, paak peale pandud ja 10L kütsi sisse - ei leki! Kuna esiporikas käis vastu radikaid siis natuke seda kohendatud ja plastid külge keeratud ja istmele see fiksaator valmis meisterdatud.

Esmalt vaja kruvi pea mõõtu treida, et see oma pessa sisse mahuks.

Pilt
Pilt

Edasi, vastavalt avale, järgi jäänud kruvipeale sälgud sisse ja lukustus "augud".

Pilt
Pilt

Sealt edasi passitamist, vedruga mässamist, mis tegelikult läks hästi, sest leidsin üles teise poole vedrust, millest eelmise sadulaluku tegin, puurimist ja traadist aasa painutamist. Ja valmis ta saigi!

Pilt
Pilt

Nüüd jääb üle vaid proovisõidule minna ja tagumiselt pidurikettalt rooste maha pidurdada.

Pilt
Pilt

Ja eBays on paar remonti vajavat saagi jälle müügis :wack: aga kaine mõistus tõmbab praegu veel pidurit :ner:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas leib »

Kas ongi valmis? Pidu ka saab?


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tazavi »

teibijäljed pead ka veel maha pesema, need ei sobi tulevase poriga kokku :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

leib kirjutas:

Kas ongi valmis? Pidu ka saab?

No põhimõtteliselt jah, peab veel Maanteeametit külastama, testisõitu tegema ja kui mingeid vigu välja tuleb siis nendega tegelema. Amordid peab ka ära seadistama, hetkel tundub tagumise vedru eelpinge liiga väike. Aga seda amordiregulli ei saa enne teha kui sõita saab.
Ahjaa, õhufilter on veel tulemata.

tazavi kirjutas:

teibijäljed pead ka veel maha pesema, need ei sobi tulevase poriga kokku :P

Just, just!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Nii nagu ühes teises alafoorumi teemas välja tuli, tellisin UK-st margiesindusest kaks komplekti roolikannu lukkusid ja ühe kiivriluku (tulid kohale 5 päevaga, 14.03 posti ja 18.03 hommikul koputas postiljon uksele :shock: :shock: :shock: ). Seda sellepärast, et mõlemal rattal ei ole rooliluku võtit ja kiivrilukul ka võti puudu. Täna vahetasin ühel siis rooliluku ja kiivriluku ära. Nüüd saab rooli lukku panna ja kiivri ka. Igasugune lukk on parem kui mittemidagi!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Saagide rindel siin miskit eriti ei toimu aga kellele minu kirjutised meeltmööda siis võib ühe lendava tellise, sedapuhku 4-rattalise tellise, kohta üht-teist lugeda-vaadata.
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=25&t=8931

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas grahv »

Loff kirjutas:

lendava tellise

Kui mees teeb, siis mees jõuab (w)

Esimesest pildist peale tekkis mingi dejavu - no ja oligi... see ju siingi foorumis tegutseva TorupilliJussi vana vahva kast :)
Kui mu mälu ei peta, siis sel massinal on oma pisike seos mototeemaga ka täitsa olemas ja sobib siia/sinu teemasse... Veelkord - kui ma nüüd õieti mäletan, siis Juss tõi sellesama Volvo sees Hiiumaale ühe Yamaha Tenere. Ja hiljem sai see Tenere ühe sinusuguse tegusa talumehe kätte, kes sellega peamiselt oma mullikaid/vasikaid mööda rannakarjamaid taga ajas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Täna potsatas postkasti väike pakike ja paari tunni pärast tõi kuller veel ühe pisikese paki. Kuninganna Eliisapeti-maalt nädalaga kohale, poleeee paha!

Pilt

Kuna vana piip testriga mõõtes näitas ikkagi katkestust siis tellisin uue piibu. Teine piip on esimese sae jaoks - sellel piibul tükid väljas. Katkestusega piip küll andis sädet edasi aga atmosfääri rõhul võib ju säde olla aga põlemiskambris rõhu all on teised lood. Käivitumine oli ikka maru vaevaline. No OK, säde on ja karpa oli ka nii ja naa - pikaldase käivitamise, just külma käivitamise, ajasin karpa süüks. Kuna karpal olid osad tihendid sellised kahtlase väärtusega siis saigi kaks komplekti tihendeid tellitud. Teine komplekt läheb mustale saele. Trossikõri põlved sai ka uued tellitud - tross lihtsalt sööb omale soone sinna käänaku peale sisse. Musta sae põlvel oli tross sealt põlvest juba läbi söönud - sinna jootsin kunagi jupi vasktraati sisse aga nüüd saab selle lapitud põlve korralikuga asendada.

Piip vahetatud ja sädepoiss kohe konkreetsem ja asisem. Karpa tihendid vahetatud ja ratas käivitub nagu peab ja käib nagu antsu viiul, kuigi hetkel veel häälestamata viiul, sest õhufiltrid ei ole veel kohale jõudnud.

Kuna paaki peale-maha ei viitsi kogu aeg lapata siis mõni aeg tagasi sai tehtud käepärastest vahenditest ajutine paak.

Pilt

Hetkel ei ole selle rattaga veel meetritki sõitnud aga kaua ei pea enam ootama :ner:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Täna jõudsid Lätist kohale õhufiltrid. Ostsin kohe kaks tükki - midagi peab ikka tagavaraks ka olema, nii igaks juhuks (togi) Nelja päevaga kohal. Nüüd on olemas kõik hädavajalikud asjad ja saab ratta lõpuni (ütleks hea meelega lõplikult aga ei hakka kurja karja kutsuma) kokku panna.

Pilt
Pilt

Ja kui peaks leiduma keegi, kellel samasugust filtrit vaja siis üks filter (viimane) on lätlastel veel pakkuda!!!

Ja kui peale minu ja veel paari inimese, leidub keegi, kellel on oma Husqvarnale juppe vaja, mida Eestist saada ei ole või on tarneajad ulmeliselt pikad siis võib alati minu poole oma murega pöörduda, ilmselt saan aidata!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Hulga lund on vahepeal ära sulanud!

Et olla valmis ja mitte minust olenevatel asjaoludel kummi venitada, said värskenduskuuri musta sae SM rataste välimus ja vahetatud kõik rattalaagrid ja simmerid. Kollase-musta-sinisekuirju saag sai omale korralikud käekaitsed, nii öelda wrap-around kaitsmed ja külge kruvisin ka peeglid. Kui nüüd garaažiukse eest jää ära sulab ja ukse lahti saab ning üles-sõit ka lahti sulab siis võib ARK'i minna. Kuid enne tuleb siiski teha korralik proovisõit.

Mõni kuu üle aasta garaažis seisnud Al-veljed lähevad ikka ussitama küll. Peamine põhjus siiski liigses niiskuses. Kuna garaaž asub maja all, maa sees siis sügisel tuli ka vesi "keldrisse" :evil:

Pilt
Pilt
Pilt

Sai teisi vähe liivapaberiga nühitud ja poleerpastaga üle käidud. Said omale kaubanduslikuma välimuse tagasi küll, kuid siiski jäid näha sügavamad ussiaugud. Nende väljalihvimiseks mul sedakorda pealehakkamist ei olnud. Selleks peaks veljed pulkadeks tegema. Rummud ja kodarad eemaldama ja siis on eraldi detaile lihtsam ja parem lihvida ja poleerida. No ja sõites tuleb niikuinii tolmukord peale :ner:
Peale poleerimist vaatasin, et laagrid on ikka läbi ja kiskusin vanad laagrid-tihendid välja, tõin poest uued ja toksisin uued laagrid-tihendid sisse - Need rattad on nüüd valmis ja ootavad ilma, et alla kruvida.

Peale värskenduskuuri.

Pilt
Pilt
Pilt

Laagri majandus. Vanad laagrid õhtal peamiselt sellepärast, et vesi on sisse läinud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja need eisserpiss wrap-around'id koos Miki-Hiirepeeglitega.

Pilt

Edasi tuleb sõita ja sõita ja ...

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”