Re: Swedbank, motoliising ja liikluskindlustus.
ajate mind nutma juba,hakkan varsti emotsema ja veene lõikama
ajate mind nutma juba,hakkan varsti emotsema ja veene lõikama
Tarts kirjutas:Heinz36 kirjutas:Bla-bla-bla Loodan,et kasutajal ja kasutajal vahet ei tehta!!!
Ossa tupsununnuke! Tõmbas nutumaigu kurku? Tule, ma lohutan sind...
Saa üle. Elu imeb täiega ja alati on keegi, kes on primus inter pares.Väide, et teistes pankades on asi hullem - mina selle sisse ei usu. Ma näen iga päev kõrvalt tuttavate ja sugulaste ringis neid, kes on oma olme sidunud Svennidega. Sama olles ise teise panga klient, olen ma äärmiselt rahul kogu asja ajamisega. Alates tasuta pangaülekannetest, inimlike lahendustega lõppevatest läbirääkimistest ja lõpetades lihtsalt telefoni kõne peale tehtavate toimingutega. Panga asjadega närvipinget ei ole ja magan rahulikult. Kes Svenni klientidest saab sama väita?
Väidan et saab ka Svenniga asju ajada. Pole mujal proovinud, kuigi kiusatusi on olnud. Sama ka kohustusliku kindlustusega. Toimetan Eestist eemal, enne koju saabumist teatan ette et alates mingisugusest kuupäevast vajan liikluskindlustust. Mine tea, ehk on Svennilgi põhjuseks kasutaja ja kasutaja vahel vahe tegemisega?
ish, vaata, et sa siis kogemata SEBi ei lähe Need peaksid ka ju rootslased olema...
Kuna puutun tööalaselt kokku kasko juhtumitega.
Siis vaieldamatult on kaks kliendisõbraliku firmat.IF ja Hansavara
Nemad on oluliselt kallimad kui teised,aga vastused tulevad kiirelt ja asjaajamine on korrektne.
Mida ei saa kahjuks öelda odavat hinda pakkuvate seltside kohta.
See 100 krooni kuus suurem makse on kohe meelest läinud kui õnnetus juhtub
Samas kui odav kuumakse tuletab ennast kolm kuud iga hommik end meelde,kui bussis piletit komposteerid
Hoiupangast alates selle panga klient ja ei näe põhjust mujale minna.
Mõtlesin et ei kommenteeri, kuid naisterahvana mõtlesin et peaksin siiski... ei suuda ju vait olla Saan aru sellest et nõme maksta aastaringselt liikluskindlustust kui rattaga ei sõida, samas on see liisingu nõue ja ka nende seisukohalt üsna arusaadav..nagu siin ka eelnevalt põhjendatud. Kuna võtsin ka hiljuti ratta Hansaliisingu kaudu, siis teema tuttav. Algul jonnisin ka veidi aga siis leppisin olukorraga, kuna soov tsiklit saada oli suur ja ise sellist raha korraga kokku ei kraapinud. Loomulikult olen ka nõus jutuga Hansapanga kohta, et kohati jätab asjaajamine soovida ja kõik see asi on väga lohakas. Loodan ka ise üsna pea panka vahetada, kuigi keegi ei garanteeri et teine pank ilmtingimata parem on...
Igatahes ei maksa siin sellise teema peale nii leili minna ja inimesi solvama hakata
aga novembrist märtsini saab vabastust ikkagi hansapangast.. isegi see leping, mis vaja panka viia on internetipangas täiesti olemas:)
Parex näiteks ei paku mingit kindlustusvabastuse perioodi.
Seega Algirdasega veel raskem asju ajada, kui Svenniga.
Kuna endal ühtegi liisinglepingut ei ole, siis ei saa järgi vaadata, kuidas aastaringse kohustusliku liikluskindlustuse olemasolu nõue lepingus realiseeritakse. Talv talveks ja on nende ilmastikuoludega kuidas on, aga mis peaks siis juhtuma kui panen keset sõiduhooaega rattaga laksu, mille tulemusel olen ise katki ja ratas on katki. Kui see pole ka piisav põhjendus liikluskindlustuse peatamiseks, mis siis üldse on.
[quote="citikas"]Kuna puutun tööalaselt kokku kasko juhtumitega.
Siis vaieldamatult on kaks kliendisõbraliku firmat.IF ja Hansavara
Tuttav Tarbijakaitseamet-ist soovitas IF-ist kaugemale hoida,sest liiga palju kaebusi,kus kliendid(kaju korral) rahast ilma jäävad.
Hmm tean juhtumeid kus IF on keeldunud.Aga siis on olnud ka kas täiesti siledaks sõidetud rehvid,või kiirus avarii momendil lubatust suurem.
Näiteks oli üks juhus kus asulas sõideti üks auto vastu tänavavalgustus posti.Aga inertslüliti rakendumisest tekkinud vead olid kiirusel 70km/h.
Minu meelest täiesti aktsepteeritavad põhjused hüvitisest keeldumiseks.
PS nägin eile oma silmaga Selveri parklas 2008 aasta autot millel olid all kiilakad suverehvid.Isegi kulumispiirid olid kulunud.
mux2hot kirjutas:Kuna endal ühtegi liisinglepingut ei ole, siis ei saa järgi vaadata, kuidas aastaringse kohustusliku liikluskindlustuse olemasolu nõue lepingus realiseeritakse. Talv talveks ja on nende ilmastikuoludega kuidas on, aga mis peaks siis juhtuma kui panen keset sõiduhooaega rattaga laksu, mille tulemusel olen ise katki ja ratas on katki. Kui see pole ka piisav põhjendus liikluskindlustuse peatamiseks, mis siis üldse on.
Kui kopsupõletiku suvel saad, siis äkki peaksid samuti kasko maksed pangale lõpetama? Vara kasutamist ju ei toimu. Mehed, te peaksite ikka ise oma finantsasutuse looma. Selliste sõbralike tingimustega oleks teil kliente jalaga segada.
justcraizy kirjutas:mux2hot kirjutas:Kuna endal ühtegi liisinglepingut ei ole, siis ei saa järgi vaadata, kuidas aastaringse kohustusliku liikluskindlustuse olemasolu nõue lepingus realiseeritakse. Talv talveks ja on nende ilmastikuoludega kuidas on, aga mis peaks siis juhtuma kui panen keset sõiduhooaega rattaga laksu, mille tulemusel olen ise katki ja ratas on katki. Kui see pole ka piisav põhjendus liikluskindlustuse peatamiseks, mis siis üldse on.
Kui kopsupõletiku suvel saad, siis äkki peaksid samuti kasko maksed pangale lõpetama? Vara kasutamist ju ei toimu. Mehed, te peaksite ikka ise oma finantsasutuse looma. Selliste sõbralike tingimustega oleks teil kliente jalaga segada.
Ma ei õigusta ühte ei kaitse teist poolt. Igaüks võib ise mõelda, kas ta on nõus andma oma ratta kellegi kätte ilma kindlustuseta lootes selle X aasta pärast normaalses korras tagasi saada ja teades, kasutaja võib sellega mida iganes korda saata tekitades mulle varalisi kohustusi ja rahalist kahju. Mina küll ei annaks.
Peale kaklust rusikatega ei vehita ja kui liisinguga sõlmitud leping ei meeldi, siis tuleb see ära lõpetada.
justcraizy kirjutas:mux2hot kirjutas:Kuna endal ühtegi liisinglepingut ei ole, siis ei saa järgi vaadata, kuidas aastaringse kohustusliku liikluskindlustuse olemasolu nõue lepingus realiseeritakse. Talv talveks ja on nende ilmastikuoludega kuidas on, aga mis peaks siis juhtuma kui panen keset sõiduhooaega rattaga laksu, mille tulemusel olen ise katki ja ratas on katki. Kui see pole ka piisav põhjendus liikluskindlustuse peatamiseks, mis siis üldse on.
Kui kopsupõletiku suvel saad, siis äkki peaksid samuti kasko maksed pangale lõpetama? Vara kasutamist ju ei toimu. Mehed, te peaksite ikka ise oma finantsasutuse looma. Selliste sõbralike tingimustega oleks teil kliente jalaga segada.
Teema on kohustuslikust-, mitte kaskokindlustusest. Üldiselt aga jah- kui saan kopsupõletiku, kõhulahtisuse või siibri tsikliga sõitmisest, siis oleks täiesti mõistuspärane KLK maksevabaks muuta ja liisingfirma poolt oleks mõistuspärane sellele mitte takistusi teha.
Veelkord:
Imestangi juba, et keegi pole torganud, et miks kiunuda paarisaja krooni pärast... Sellise mõttelaadi esindajal palun mulle tuua iga kuu mõned nelipakid õlut, soovitavalt Saku pilsnerit. Ei soovi? Hmmm, ja ometi saaks tooja, erinevalt pangale raha kinkimisest, vähemalt positiivse emotsiooni minu siirast rõõmust
Hmm
Kui inimene kes pole näiteks viis aastat avariid teinud.
Siis ta ju ka pole viis aastat teenust kasutanud.
Miks ta siis ometigi maksab?
citikas kirjutas:Hmm
Kui inimene kes pole näiteks viis aastat avariid teinud.
Siis ta ju ka pole viis aastat teenust kasutanud.
Miks ta siis ometigi maksab?
Selleks, et kui õnnetus juhtub oleks kindlustuskate olemas?
Spas küsitakse isegi saunarätikut laenutades tagatisraha.
Pank peaks siis mõnikümmend kuni mitusada tuhat maksvale mootorrattale andma kindlustusvaba perioodi ajaks, mil isu sõita on kõige suurem?
Kui ma oleks samas situatsioonis ning ei plaaniks sõita enne mai kuud näiteks, omamata selle ajani ka kindlustust ning kui tuleb mulle kõne, et "Te pakute oma mootorratast müügiks liisingu üle võtmiseks, kas saaksin tunni jooksul läbi tulla ning ratast vaadata/proovida ning võimalusel kohe ost ära teha?"...
... ütleks "Ei, mul pole kindlustust hetkel, et ümber maja üks tiir teha."
Vaevalt küll.
Ilmselgelt on masina võõrale inimesele ilma ettemaksuta vms proovimiseks andmine riskantne bisnis, ent olen ise selliselt toimetades 2 tk ostnud ning ka 1 müünud... seni edukalt.
Olen "panga poolt."
fh kirjutas:Spas küsitakse isegi saunarätikut laenutades tagatisraha.
Pank peaks siis mõnikümmend kuni mitusada tuhat maksvale mootorrattale andma kindlustusvaba perioodi ajaks, mil isu sõita on kõige suurem?
Kui ma oleks samas situatsioonis ning ei plaaniks sõita enne mai kuud näiteks, omamata selle ajani ka kindlustust ning kui tuleb mulle kõne, et "Te pakute oma mootorratast müügiks liisingu üle võtmiseks, kas saaksin tunni jooksul läbi tulla ning ratast vaadata/proovida ning võimalusel kohe ost ära teha?"...
... ütleks "Ei, mul pole kindlustust hetkel, et ümber maja üks tiir teha."Vaevalt küll.
Ilmselgelt on masina võõrale inimesele ilma ettemaksuta vms proovimiseks andmine riskantne bisnis, ent olen ise selliselt toimetades 2 tk ostnud ning ka 1 müünud... seni edukalt.
Olen "panga poolt."
fh, enne seisukoha võtmist tutvu teemaga- jutt käib KOHUSTUSLIKUST, mitte KASKOkindlustusest. Ehk- mitusada tuhat (ehh? Ähh...) maksva tsikli külili keeramisel on pangale resultaat sama- liisingvara hävinenud ja kindlustuselt midagi saada pole!
ishijupp kirjutas:fh, enne seisukoha võtmist tutvu teemaga- jutt käib KOHUSTUSLIKUST, mitte KASKOkindlustusest. Ehk- mitusada tuhat (ehh? Ähh...) maksva tsikli külili keeramisel on pangale resultaat sama- liisingvara hävinenud ja kindlustuselt midagi saada pole!
Kas ainult külili keeramine on ainuke võimalus või? Aga kui juhtub mõnele udupeenele SLK Mecile või Porschele sisse lajatama?
Kas ainult külili keeramine on ainuke võimalus või? Aga kui juhtub mõnele udupeenele SLK Mecile või Porschele sisse lajatama?[/quote]
Sampo just sellise keissi pärast seda nõuabki,sest mingi auto oli kuidagi teisele sõidukile otsa veerenud/vajunud,millel koh.kindlustus puudus.
Hiljem keerati see kuidagi panga kahjuks ja nõuti pangalt raha välja.
Vastutusest (nii rahalisest kui vastutustundest) oled kuulnud? Aga äkki lähen tahmaspäi sõitma? Siis ikkagi võiks pank nõuda enne igat sõitu Wismari tõendit?
Aga jah,
Minupoolt Over and out!
ishijupp kirjutas:Vastutusest (nii rahalisest kui vastutustundest) oled kuulnud? Aga äkki lähen tahmaspäi sõitma? Siis ikkagi võiks pank nõuda enne igat sõitu Wismari tõendit?
Aga jah,
Minupoolt Over and out!
Ah lõetame ära.
Anna parem see aadress kuhu ma iga kuu korra Presidendi pilsneri nelipaki tooma pean . Sul on seda hädasti vaja.
mx77 ja ishijupp - ülilahedad vastused ja pilt
Minu poolt poleks aus, kui vaatamata oma "over and out" deklaratsioonile jätaksin lõpplahenduse kirjutamata.
Nimelt oli täna lõunaks mailboxis Swed'i leping maksevabastuse pikendamise kohta. Lepingus on eraldi väljatoodud minu vastutus juhul, kui otsustan idioot olla ja ilma kindlustuseta sõitma minna. Ühesõnaga kõik täpselt nii, nagu peab- pank ei käsitle klienti pätina, kuid hoiatab tagajärgede eest, mis tekivad kahjunõude esitamise korral kolmandate isikute poolt- ja kõik see on esitatud normaalse (mitte: lasen maha raisk) sõnastusega tekstina.
Mõtlen, et mis toimus, miks mind kolmel erineval juhul pikalt saadeti? Mis on muutunud? Arvatavasti üks kahest- kas laenukomitee (vms organ) seoses massiliste taotluste arvuga otsustas tähtaega pikendada või esimesed kolm vastust tulid ebakompetentsetelt/ pohhuistlikelt töötajatelt. Kuna meeldetuletuskirjad sisaldasid viidet võimalusele maksevabastuse perioodi pikendada, siis kaldun kahtlustama viimast. Igatahes tore oleks, kui järgmisel korral sattuks juba esimene teenindaja (loe: iga teenindaja) olema kompetentne ja asjalik- tänasel puhtakujulisel tööandja turul ei tohiks olla see raske saavutada...
Hetkel on minu sõjakirves maha maetud ja jääb ta maetuks seni, kuni minu viimast panga kontakti iseloomustav asjalikkus ja konkreetsus säilivad. Ugh!
Loe ja imesta, kuid lõpuks siiski asjad laabusid.
Tänaseni (viimase liisingumakse päev) olin Hansaliisingu ori ja taaskord ei mäleta, et oleks olnud sellist jampsi, et pean millalgi liikluskindlustuse tegema. Eelmisel kahel kevadel ei olnud ka, esimesel kahel aastal ka, kui ratas seisis hooaja lõpu ja järgmisel aastal alguse.
Õnneks sattus lõpuks ka mõistlik inimene vastama ja sai asi lahendatud, kuid minu mõistus ei saa aru, kuidas selline oluord üldse tekkida sai.
Aga nüüd tulen ilma oodata, kindlustus õigel ajal teha ja sõitma
ishijupp kirjutas:Mõtlen, et mis toimus, miks mind kolmel erineval juhul pikalt saadeti? Mis on muutunud? Arvatavasti üks kahest- kas laenukomitee (vms organ) seoses massiliste taotluste arvuga otsustas tähtaega pikendada või esimesed kolm vastust tulid ebakompetentsetelt/ pohhuistlikelt töötajatelt.
või kolmas - nad loevad biker.ee'd?
ishijupp kirjutas:Minu poolt poleks aus, kui vaatamata oma "over and out" deklaratsioonile jätaksin lõpplahenduse kirjutamata.
Nimelt oli täna lõunaks mailboxis Swed'i leping maksevabastuse pikendamise kohta. Lepingus on eraldi väljatoodud minu vastutus juhul, kui otsustan idioot olla ja ilma kindlustuseta sõitma minna. Ühesõnaga kõik täpselt nii, nagu peab- pank ei käsitle klienti pätina, kuid hoiatab tagajärgede eest, mis tekivad kahjunõude esitamise korral kolmandate isikute poolt- ja kõik see on esitatud normaalse (mitte: lasen maha raisk) sõnastusega tekstina.
Mõtlen, et mis toimus, miks mind kolmel erineval juhul pikalt saadeti? Mis on muutunud? Arvatavasti üks kahest- kas laenukomitee (vms organ) seoses massiliste taotluste arvuga otsustas tähtaega pikendada või esimesed kolm vastust tulid ebakompetentsetelt/ pohhuistlikelt töötajatelt. Kuna meeldetuletuskirjad sisaldasid viidet võimalusele maksevabastuse perioodi pikendada, siis kaldun kahtlustama viimast. Igatahes tore oleks, kui järgmisel korral sattuks juba esimene teenindaja (loe: iga teenindaja) olema kompetentne ja asjalik- tänasel puhtakujulisel tööandja turul ei tohiks olla see raske saavutada...
Hetkel on minu sõjakirves maha maetud ja jääb ta maetuks seni, kuni minu viimast panga kontakti iseloomustav asjalikkus ja konkreetsus säilivad. Ugh!
Aga kuidas õllega jääb
mx77 kirjutas:Aga kuidas õllega jääb
![]()
Nüüd, kus kindlustusraha alles jääb, võin ka ise ju välja teha. Drifters'i open house'il näiteks
Nii, taas igaaastase joru juures- maksevabastus kehtis 1 märtsini ja kogu moos, hakka kohe kindlustust plekkima. Kuna igal aastal on sama jama kordunud, kus Hansaliisingus (Swedliising?) alguses väidetakse, et maksevabastuse pikendamine ei tule kõneallagi, peale hunniku meilide saatmist on aga selgunud, et üks kuu pikendust pole probleem. Oskab keegi kohe õige aadressi anda kuhu pöörduda või kommenteerida, millal võiks pangaisade looritatud pilk lumehangedele langeda ja ümbritsev reaalsus nende ajudeni jõudma hakata?
Esimene vastus- pikendamine pole võimalik, sest vastavalt otsusele ...blablabla....Ja taas aitas viiruse kombel emailide poetamine igasse mõeldavasse postkasti. Täna siis vastus- vabandame ebameeldivuse pärast blablabla pikendame 25 märtsini. Kurja, iga aasta sama jama, kas tõesti ei suuda nad aastate jooksul tsiklite lepingutele mõnd märget külge teha, et ei peaks iga aasta sama jama läbi tegema?!
Minul ei õnnestunud neid übmer veenda. Tegin kindlustuse 1. märtsist.