stuntijate rattad
Moderaator: Moded
Re: stuntijate rattad
siis kui täitsa valmis siis näitan!!!Smashile tulen ka!!![/quote]
Aga, mis mark? seda ikka ütled:D
Re: stuntijate rattad
MartP kirjutas:siis kui täitsa valmis siis näitan!!!Smashile tulen ka!!!
Aga, mis mark? seda ikka ütled:D [/quote]
Re: stuntijate rattad
mattyas kirjutas:raimz kirjutas:Kas kellegil karpadega mootor ka on? Mida teha karpa ülevooluga torudega? Pimedat ei saa ette panna neile kuna siis hakkab seda kütust karpasse sisse suruma. Nii ka ei saa jätta; nagu originaalis on, kuna siis jookseb sealt jubetalt kütet maha.
Soeta endale kogumisanum, nagu supermotos kasutatakse
Kust saab, palju maksab, mis on selle tööpõhimõte? Nõustun andrezoo9-ga, keegi asjatundja võiks sellest anumast midagi lähemalt pajatada ja kui avaldan soovi vales teemas, tehke märkus! Korrigeerin oma edasisi postitusi.
Endal praegu ülevoolu tila küljes lihtsalt pikk voolik otsaga üle paagi, kust vahetevahel kütet tagasi karpasse puhun. Võtab mootoril hetkeks küll hinge pisut kinni, aga ei jookse vähemalt maha. 12'o'clock sõites jookseb voolik aga täis ja kui näiteks tagaratta pegide peal trallitada, siis võib kergelt seiskunud mootori tõttu üle lenksu lennata.
Donn DIY @ YouTube; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com
Re: stuntijate rattad
-donn- kirjutas:mattyas kirjutas:raimz kirjutas:Kas kellegil karpadega mootor ka on? Mida teha karpa ülevooluga torudega? Pimedat ei saa ette panna neile kuna siis hakkab seda kütust karpasse sisse suruma. Nii ka ei saa jätta; nagu originaalis on, kuna siis jookseb sealt jubetalt kütet maha.
Soeta endale kogumisanum, nagu supermotos kasutatakse
Kust saab, palju maksab, mis on selle tööpõhimõte? Nõustun andrezoo9-ga, keegi asjatundja võiks sellest anumast midagi lähemalt pajatada ja kui avaldan soovi vales teemas, tehke märkus!
Korrigeerin oma edasisi postitusi.
Endal praegu ülevoolu tila küljes lihtsalt pikk voolik otsaga üle paagi, kust vahetevahel kütet tagasi karpasse puhun. Võtab mootoril hetkeks küll hinge pisut kinni, aga ei jookse vähemalt maha. 12'o'clock sõites jookseb voolik aga täis ja kui näiteks tagaratta pegide peal trallitada, siis võib kergelt seiskunud mootori tõttu üle lenksu lennata.
Minu masinal piisas sellest et panin koonusfiltri asemele silindri kujulise svamm-õhufiltri ja nüüd ainult see probleem et paagikorgist endast tuleb bensu välja et täitsa täis ei saa paaki lastagi!Aga jah see kogumisanum ka hea asi!
Ja kuulsin ka seda et kui karteri tuulutusest tuleb õli välja siis peaks panema sinna pikema vooliku ja filtri vahele!
Ja kui teise õhufiltri panin saan pm kaua tahan sellega tagurattal seista välja surra ei taha aga suurematel pööretel turtsub natuke!
Re: stuntijate rattad
andrezoo9 kirjutas:Minu masinal piisas sellest et panin koonusfiltri asemele silindri kujulise svamm-õhufiltri ja nüüd ainult see probleem et paagikorgist endast tuleb bensu välja et täitsa täis ei saa paaki lastagi!Aga jah see kogumisanum ka hea asi!
Ja kuulsin ka seda et kui karteri tuulutusest tuleb õli välja siis peaks panema sinna pikema vooliku ja filtri vahele!
Ja kui teise õhufiltri panin saan pm kaua tahan sellega tagurattal seista välja surra ei taha aga suurematel pööretel turtsub natuke!
OT
Kas Sa suhtled igapäevaelus ka inimestega ainult hüüdlausetega? Veidi imelik on lugeda teksti kus on iga lause lõpus hüüumärgid. Tihti kasutad ka mitut hüüumärki korraga, kas siis ainult karjud ja rõhutad enda arvamust? Lihtsalt pikemat aega on häirinud selline kirjapilt
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: stuntijate rattad
christian kirjutas:andrezoo9 kirjutas:Minu masinal piisas sellest et panin koonusfiltri asemele silindri kujulise svamm-õhufiltri ja nüüd ainult see probleem et paagikorgist endast tuleb bensu välja et täitsa täis ei saa paaki lastagi!Aga jah see kogumisanum ka hea asi!
Ja kuulsin ka seda et kui karteri tuulutusest tuleb õli välja siis peaks panema sinna pikema vooliku ja filtri vahele!
Ja kui teise õhufiltri panin saan pm kaua tahan sellega tagurattal seista välja surra ei taha aga suurematel pööretel turtsub natuke!OT
Kas Sa suhtled igapäevaelus ka inimestega ainult hüüdlausetega? Veidi imelik on lugeda teksti kus on iga lause lõpus hüüumärgid. Tihti kasutad ka mitut hüüumärki korraga, kas siis ainult karjud ja rõhutad enda arvamust? Lihtsalt pikemat aega on häirinud selline kirjapilt
ei mul tegelt jummala suva mis märgid ma lõppu panen.mis vahet mis seal lõpus on.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: stuntijate rattad
Äkki sügisel küsid eesti keele õpetaja käest, milleks neid märke seal "lõpus" kasutatakse?
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: stuntijate rattad
Vahe seisneb paljudes asjades, eriti selles kuidas inimesed Sinu lause mõttest aru hakkavad saama. Samamoodi on vahe ka sellel kuidas Sa tähed ritta sead kui kirjutad. Või kui ei ole vahet mis tähe või kirjavahemärgi kuhugi pistad, siis ära loodagi et keegi vaevub Sinu teksti lugema või mõttest aru saama. Kui ma moderaator oleks, siis oleks ammu sellele tähelepanu pööranud. Aga ma ei ole. Ühesõnaga, mingeid elementaarseid reegleid võiks ikkagist teada ja neist kinni pidada.
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: stuntijate rattad
Ei ma tean küll mida need tähendavad.
!-hüüdlause tavaliselt
?-küsilause küsid midagi ntx
. -siis kui on jutustav lause
Teadsin seda juba algklassidest.
Eks ma üritan siis korrekselt ennast väljendada.Probleem lahendatud.
-
- Postitusi: 731
- Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
- Tsikkel: Ducati
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: stuntijate rattad
andrezoo9 kirjutas:Ei ma tean küll mida need tähendavad.
!-hüüdlause tavaliselt
?-küsilause küsid midagi ntx
. -siis kui on jutustav lause
Teadsin seda juba algklassidest.
Eks ma üritan siis korrekselt ennast väljendada.Probleem lahendatud.
andrezoo9 kirjutas:Korra käisin jh pidin venna ratast valvama ta käis ninatilkasid ostmas.
Kui juba tögamiseks läks, siis kas sa komadest ka midagi kuulnud oled?
Re: stuntijate rattad
miu kirjutas:andrezoo9 kirjutas:Ei ma tean küll mida need tähendavad.
!-hüüdlause tavaliselt
?-küsilause küsid midagi ntx
. -siis kui on jutustav lause
Teadsin seda juba algklassidest.
Eks ma üritan siis korrekselt ennast väljendada.Probleem lahendatud.andrezoo9 kirjutas:Korra käisin jh pidin venna ratast valvama ta käis ninatilkasid ostmas.
Kui juba tögamiseks läks, siis kas sa komadest ka midagi kuulnud oled?
Ärge nüüd kurjustage, vähemalt kasutab ta tühikut Alati võiks asi hullem olla.
Re: stuntijate rattad
miu kirjutas:andrezoo9 kirjutas:Ei ma tean küll mida need tähendavad.
!-hüüdlause tavaliselt
?-küsilause küsid midagi ntx
. -siis kui on jutustav lause
Teadsin seda juba algklassidest.
Eks ma üritan siis korrekselt ennast väljendada.Probleem lahendatud.andrezoo9 kirjutas:Korra käisin jh pidin venna ratast valvama ta käis ninatilkasid ostmas.
Kui juba tögamiseks läks, siis kas sa komadest ka midagi kuulnud oled?
Kuulge see on ikkagi lihtsalt foorum mitte mingi ilukirjanduslik tekst.
Re: stuntijate rattad
Ei noh. Ta ei peagi olema ilukirjanduslik tekst. Komadega lihtsalt parem teksti (lauset) lugeda.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: stuntijate rattad
Tervitus!
Paar aastat olen ka mõelnud teemakohase asjaga tegelelema hakata,aga alati on mingi takistus. Hiljuti õnnestus siis lõpuks ratas soetada ja seda ümber modima hakata. Baas siis ktm 525 sx http://album.ee/node/23626175/50246083 . Paigaldasin supermoto rattad,mis pärit 125cc aprilialt. Tagumise rattal hammaka kinnitus üldse puudus,seega valmistasin selle ise. Esimese ratta pidurietas oli suurem seega viisin piurisupporti vaheplaadiga 3cm teljest kaugemale http://album.ee/node/23626181/50246083 . Üldsielt on nipet-näpet veel siin teha ja eks kuskil muus teemas hiljem räägin täpsemalt. Edasi oli vaja valmistada stuntbar . Otsustasin kogu tagumise poolraami uue valmistada. Matejalina karpraud,pool päeva ehitsut ja asi valmis.Arvan,et prooviks kõlbab see küll http://album.ee/node/23626185/50246083 http://album.ee/node/23626191/50246083 http://album.ee/node/23626289/50246083 . Jooniseid ja kõrvalist abi ei kasutanud, oma idee järgi ehitasin http://album.ee/node/23643145/50246083 . Esimesed proovisõidud ka tehtud http://album.ee/node/23643045/50246083 .Pikalt lastes hakkab karpast üle ajama,eks bena kogumispotsik on järgmine ehitusteema. Õhupuhasti ümber peab ka uue plastikkarbi vms mõtlema.
Igatahes tegevust jagub
Re: stuntijate rattad
randmevääne2 kirjutas:Tervitus!
Paar aastat olen ka mõelnud teemakohase asjaga tegelelema hakata,aga alati on mingi takistus. Hiljuti õnnestus siis lõpuks ratas soetada ja seda ümber modima hakata. Baas siis ktm 525 sx http://album.ee/node/23626175/50246083 . Paigaldasin supermoto rattad,mis pärit 125cc aprilialt. Tagumise rattal hammaka kinnitus üldse puudus,seega valmistasin selle ise. Esimese ratta pidurietas oli suurem seega viisin piurisupporti vaheplaadiga 3cm teljest kaugemale http://album.ee/node/23626181/50246083 . Üldsielt on nipet-näpet veel siin teha ja eks kuskil muus teemas hiljem räägin täpsemalt. Edasi oli vaja valmistada stuntbar . Otsustasin kogu tagumise poolraami uue valmistada. Matejalina karpraud,pool päeva ehitsut ja asi valmis.Arvan,et prooviks kõlbab see küll http://album.ee/node/23626185/50246083 http://album.ee/node/23626191/50246083 http://album.ee/node/23626289/50246083 . Jooniseid ja kõrvalist abi ei kasutanud, oma idee järgi ehitasin http://album.ee/node/23643145/50246083 . Esimesed proovisõidud ka tehtud http://album.ee/node/23643045/50246083 .Pikalt lastes hakkab karpast üle ajama,eks bena kogumispotsik on järgmine ehitusteema. Õhupuhasti ümber peab ka uue plastikkarbi vms mõtlema.
Igatahes tegevust jagub
Edu!
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: stuntijate rattad
Hea stundika toorik pakkuda hea hinnaga http://bike.motors24.ee/vehicles/304887 ... -2007.aspx
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: stuntijate rattad
Kas te radikaid ka miskitmoodi tugevdate? Mul oli täna selline juhus kus foori taga ühel hetkel vaatasin et radikas jookseb. Algul kartsin et kivi saanud aga täpsemal uurimisel selgus et ülemistest kinnitustest on radikas lihtsalt ajapikku järgi andnud ning ülemise liistu ühelt poolt katki väänanud ja koos sellega ka kergelt ülemist radikaribi niipalju painutanud et see hakkas sealt siis läbi ajama. Põhjuseks ilmselt siis see et sel suvel on rohkem wheelisid proovitud ning mitmel korral ei ole alla tulemine just kõige sujuvam olnud. Ise pole veel radikat jõudnud ära nokkida küljest a ilmselt tuleks sinna mingi nipp välja mõelda et enam selle pärast muretsema ei pea.
(ratas 1000 Gsx-r K5)
Re: stuntijate rattad
Ma olen kuulnud ,et Hondadele ehitatakse küll midagi, kuid GSXR'idel sellist probleemi kuulen esmakordselt(ei tähenda et seda varem juhtunud ei oleks ). Võib-olla on lihtsalt halb kokkusattumus. Ise olen esiamordi simmerid ka mõraliseks kukknud ja peaaegu üle lenksu lennanud kui tagarattal sõites pauguga alla tulin, kuid midagi sellist veel pole juhtunud. Äkki viitsid mõne pildi teha?
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: stuntijate rattad
Tuleks lihtsalt kummipuks teha, et ta ei väänaks. Praegu oli probleem, et asi oli liiga jäigalt koos. Kuigi mul ei ole hetkel suzu ehitus silmeees seepärast ei oska täpset lahendust välja käia.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: stuntijate rattad
Kogu ehitus ongi kummipukside peal. Viga on selles, et radikas on ülevalt kahe kõrvaga kinni(kummipuksid vahel). Alt on radika küljes veel õliradikas. Mõlemaid radikaid toetab alt ainult üks varras mis on risti radikaga kinnitatud mootori külge, ehk siis konkreetselt altpoolt ei toeta mitte midagi, suhteliselt kipakas lahendus minu arust. Panen siia pildi ka oma radikast. Tehtud eestpoolt, parempoolne kinnitus pildil on lahti murdunud ning sealt hakkas radikas ka lekkima. Vasakpoolsel on ka juba pragu sees ja ega sealpoolgi pikka pidu pole. Homme ehk läeb tegemisse siis paistab kas saab asja või mitte. Mingi lahendus tuleb sinna välja mõelda muidu on varsti sama mure.(Vaatasin Dragbike lehelt ka radikat ja seal oli sama asja algeid märgata, kinnitused juba kergelt välja veninud).
Re: stuntijate rattad
kopu kirjutas:Kogu ehitus ongi kummipukside peal. Viga on selles, et radikas on ülevalt kahe kõrvaga kinni(kummipuksid vahel). Alt on radika küljes veel õliradikas. Mõlemaid radikaid toetab alt ainult üks varras mis on risti radikaga kinnitatud mootori külge, ehk siis konkreetselt altpoolt ei toeta mitte midagi, suhteliselt kipakas lahendus minu arust. Panen siia pildi ka oma radikast. Tehtud eestpoolt, parempoolne kinnitus pildil on lahti murdunud ning sealt hakkas radikas ka lekkima. Vasakpoolsel on ka juba pragu sees ja ega sealpoolgi pikka pidu pole. Homme ehk läeb tegemisse siis paistab kas saab asja või mitte. Mingi lahendus tuleb sinna välja mõelda muidu on varsti sama mure.(Vaatasin Dragbike lehelt ka radikat ja seal oli sama asja algeid märgata, kinnitused juba kergelt välja veninud).
Mul oli sama asi aga hiina mootorrattaga ja selle mootori kinnitused olid sellised et ainult ülevalt.
Re: stuntijate rattad
rainer300 kirjutas:see ju radikas ,mitte mootor!?
No ma räägingi et mul oli sama asi aga mootoriga.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: stuntijate rattad
Alt on kinnitatud ainult ühe otsaga mis jookseb mootori külge, see aga on selline kinnitus mis annab üles alla liikuma ning tegelikult hoiab ära ainult ette taha liikumise.
Vasakult esimese pildi peal on näha ylemised kinnitused.
Vasakul alumise pildi peal on näha radika küljest minev kinnitus, mis läheb mootori poole(punasega märgitud). Seal all peaks veel õliradikas ka jahutusradika küljes olema(pildil puudu).
Ning kolmanda pildi küljes on siis kronstein mille külge läheb radika küljest kinnitus hoob(või kuidas iganes siis seda nimetada)
Homme siis vaatab kas radikat parandada annab, kui annab siis prooviks seda ülemist otsa kuidagi tigedamaks ehitada, samas oleks mõistlik et see radikas altpoolt millelegi toekamale toetuks sest koos õliradikaga on ta ikkagi päris raske tükk ja hind on sellel jubinal samuti päris krõbe.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.