Re: Orig.summuti modimine
originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha....
Et jupp pärasoolt maha, siis läheb peer valjemaks??
FirePlay kirjutas:originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?
Aris kirjutas:FirePlay kirjutas:originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?
Eii jäää Täpselt mõnus, killeri jätan külge, aga sisse tuleb jämedam auto sumpsi sõel, puurin augid sõelal natuke suuremaks ja panen villa sisse ja saan mõnusa müdina sumpsist välja. Netist nägin õpetust.
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 3028115394
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 0627124082
Need mõlemad summid tehtud 1/3 lühemaks ja väga sobiv pikkus.
Pooleks tehes jääb minumeelest natuke lühike.
ma jätsin 1/3 sumpast alles mitte poole
Ma tahaks neid pool ja 1/3 alles jäänud summe tegelt lausa näha
Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
E:
Mida teha 125 DragStari sumpadega, et häält jämedamaks saada, praegu on küll täielik sääse pirin, samas kui 125 sed hiina krossikad teevad küll tõsist madalat müdinat?
Kui ise ei julge/oska/taha teha, siis tsumm teeb 500,- tükk ära
Kui dremmel, puur, relakas ja olemas, siis kolm korda mõõda ja lõika.
FirePlay kirjutas:Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta
bitter kirjutas:FirePlay kirjutas:Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta
Ei ole pöhjust
Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn!
rainer300 kirjutas:Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn!
Unustasid lisada, et sinu arvates.
rainer300 kirjutas:Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn!
pole väga jäme, sul endal on peenike ja lühike vbla, et meeldivad sellised?
Nonii, vaadates mitmendat korda oma summutit hakkasin kahtlema selle lõikumises, leides netist natuke rohkem pilte.
I kamber
II kamber
III kamber
Modimine seisneb selles, et lõigatakse kolmanda kambri otsatoru lahti. Ehk kui enne läksid gaasid kambrist #1 kambrisse kambrisse #3 ja kambrist #3 tagasi kambrisse #2 ning kambrist #2 otse välja. Kui nüüd see otsatoru ära lõigata, siis jääb alles summutavaks elemendiks ainult kamber #1 ja mingil vähesel määral ka kamber #3, kambrisse #2 enam gaasid ei lähe.
Kui mõistlik või mittemõistlik selline tegevus on ? Päris katkise summutiga auto häält ka ei taha...
Lõika viimane kamber ära ja modi sees asuvat esimesest kolmandasse minevat toru nii, et läheks esimesest teise ja erineva toru kaudu siis välisõhku?
Mõte oleks justkui lihtne aga teostus?
Selline sisu oli ka siis minu gixxeri originaal summutil.
Kuna kõik proovisid siis proovisin ka mina.
Lõikasin 2 kambri vahelt ära ja kuna siin oli juttu, et jääks ka mingil määral vastu surve, siis ei jätnud neid otsi kohakuti. Ehk kui otsast sisse vaatasid, siis ei näinud otse läbi, nägid valguse kuma.
Kuid kui alla panin selle, siis erilist vahet originaaliga ei märganud ja panin originaali tagasi.
Võib olla keegi oskab õelda, mis valesti on.
Kuid nüüd hiljuti soetasin siit ostu-müügi foorumist omale BOS püti, mis vajab veidi iluravi ja on siis on täitsa kiki-miki.
Jämedamad torud nende peenikeste jamade asemele ning saate oma jämeda hääle kätte, kas on siis töesti nii raske, puhtalt kättevõtmise asi.
Lihtsam tehke otse läbi toru ja vill ümber nagu on sport püttidel ja hääl kohe mahedam.
hakkasin ka siis otsima et taastada kaks kruiseri pütti ja võin infoks niipalju öelda et terasvõrku on Laagri Bauhoff'is (Ehitusmarket)..sõelavõrgu nime all, kolme erineva silmaga, rull 0.6x2m...maksis vist 190.- krooni, villa sain motodepoost, pakk 11,50 EUR, leht 34x54cm, paksus 1cm....et siis kui kedagi huvitab vms..
terv
mina olen teinud nii et kesta sees olevad torud ja vaheseinad välja ja otse läbijooksuga resokatoru (auklik nagu sõel) asemele. resoka toru ümber vill ja selle seob traadiga korralikult resokatoru külge kinni.
olen ka huvitatud oma r6e sumpsi modimisest,kas needid tuleb leegitoru poolt või gaaside väljatuleku poolt maha käiata ja kust saada see resoka toru või seal see algselt sees.
Keegi küttesegule ka rõhku pöörab, või lähevad enamusel lihtsalt tühjendatud/sportpütid alla?
Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.
Keegi siit> http://www.sound-control-systems.de/ on midagi tellinud?
Aris kirjutas:Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.
Mina soovitaks, et need, kes segu rikkust segukruvist reguleerida soovitavad, võiksid omale karpa tööpõhimõtte selgeks teha . Segu kohta seoses sisse ja väljalaske ümbertegemisega võib põhimõtteid ja vajadust lugeda kas-või näiteks siit:
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=39&item=1035
Jutt küll tootepõhine ja pritsungist, aga põhitõed on väga hästi lahti kirjutatud ja kehtivad ka karpa puhul.
Andrez ehk selgitad mulle ka, kus ma oma põhitõed olen valesti õppinud, tänapäeva pillidel mõeldakse segukruvi all ikkagi AIR-screwd
Minu vanake DR800 -90.a. on varustatud 2 Mikuni karpaga (vist oli BST-33), mille segukruvi reguleerib just kütuse pealevoolu, mitte õhku. Nii et kui vaja segu rikkamaks, siis krutin seda kruvi lahti. Sama karpa ka mingitel BMW 650 mudelitel. Aga ega need ei ole ka tänapäeva pillid ju
TDM i 38 mikunil sama, reguleeritakse kütuse pealevoolu, ehk siis kinni -vähemaks!
Ka ei saanud aru miks peaks vabama gaaside voolu puhul veel kütust vähendama!