3. leht 4-st

Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 13 Jaan 2011, 19:10
Postitas FirePlay

originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde :lol:

E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 08:51
Postitas Tsikkelröövel

E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.... :shock:

Et jupp pärasoolt maha, siis läheb peer valjemaks??


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 08:54
Postitas Boobush
FirePlay kirjutas:

originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde :lol:

E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.

Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 15:39
Postitas FirePlay
Aris kirjutas:
FirePlay kirjutas:

originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde :lol:

E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.

Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?

Eii jäää :lol: Täpselt mõnus, killeri jätan külge, aga sisse tuleb jämedam auto sumpsi sõel, puurin augid sõelal natuke suuremaks ja panen villa sisse ja saan mõnusa müdina sumpsist välja. Netist nägin õpetust. :)


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 17:29
Postitas puna

http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 3028115394
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 0627124082

Need mõlemad summid tehtud 1/3 lühemaks ja väga sobiv pikkus.
Pooleks tehes jääb minumeelest natuke lühike.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 18:13
Postitas FirePlay

ma jätsin 1/3 sumpast alles mitte poole :lol:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 22:13
Postitas puna

Ma tahaks neid pool ja 1/3 alles jäänud summe tegelt lausa näha :D


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 14 Jaan 2011, 22:27
Postitas FirePlay

Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha :lol:

E:
Pilt
Pilt


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 16:40
Postitas Rein

Mida teha 125 DragStari sumpadega, et häält jämedamaks saada, praegu on küll täielik sääse pirin, samas kui 125 sed hiina krossikad teevad küll tõsist madalat müdinat?


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 16:47
Postitas Boobush

Kui ise ei julge/oska/taha teha, siis tsumm teeb 500,- tükk ära
Kui dremmel, puur, relakas ja olemas, siis kolm korda mõõda ja lõika.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 17:57
Postitas bitter
FirePlay kirjutas:

Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha :lol:

Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta :twisted:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 18:18
Postitas FirePlay
bitter kirjutas:
FirePlay kirjutas:

Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha :lol:

Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta :twisted:

Ei ole pöhjust 8)

:lol:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 18:29
Postitas rainer300

Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn! (togi)


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 18:51
Postitas Douchebag
rainer300 kirjutas:

Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn! (togi)

Unustasid lisada, et sinu arvates.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 15 Jaan 2011, 20:19
Postitas FirePlay
rainer300 kirjutas:

Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn! (togi)

pole väga jäme, sul endal on peenike ja lühike vbla, et meeldivad sellised? ;)


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 25 Jaan 2011, 10:24
Postitas Boobush

Nonii, vaadates mitmendat korda oma summutit hakkasin kahtlema selle lõikumises, leides netist natuke rohkem pilte.
Pilt

I kamber
Pilt

II kamber
Pilt

III kamber
Pilt

Modimine seisneb selles, et lõigatakse kolmanda kambri otsatoru lahti. Ehk kui enne läksid gaasid kambrist #1 kambrisse kambrisse #3 ja kambrist #3 tagasi kambrisse #2 ning kambrist #2 otse välja. Kui nüüd see otsatoru ära lõigata, siis jääb alles summutavaks elemendiks ainult kamber #1 ja mingil vähesel määral ka kamber #3, kambrisse #2 enam gaasid ei lähe.
Pilt
Pilt

Kui mõistlik või mittemõistlik selline tegevus on ? Päris katkise summutiga auto häält ka ei taha...


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 25 Jaan 2011, 10:27
Postitas Kri§to

Lõika viimane kamber ära ja modi sees asuvat esimesest kolmandasse minevat toru nii, et läheks esimesest teise ja erineva toru kaudu siis välisõhku?
Mõte oleks justkui lihtne aga teostus?
Pilt


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 25 Jaan 2011, 10:46
Postitas Thesaarlane

Selline sisu oli ka siis minu gixxeri originaal summutil.
Kuna kõik proovisid siis proovisin ka mina.
Lõikasin 2 kambri vahelt ära ja kuna siin oli juttu, et jääks ka mingil määral vastu surve, siis ei jätnud neid otsi kohakuti. Ehk kui otsast sisse vaatasid, siis ei näinud otse läbi, nägid valguse kuma.
Kuid kui alla panin selle, siis erilist vahet originaaliga ei märganud ja panin originaali tagasi.
Võib olla keegi oskab õelda, mis valesti on.
Kuid nüüd hiljuti soetasin siit ostu-müügi foorumist omale BOS püti, mis vajab veidi iluravi ja on siis on täitsa kiki-miki.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 25 Jaan 2011, 11:20
Postitas FirePlay

Jämedamad torud nende peenikeste jamade asemele ning saate oma jämeda hääle kätte, kas on siis töesti nii raske, puhtalt kättevõtmise asi. :)


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 25 Jaan 2011, 23:14
Postitas puna

Lihtsam tehke otse läbi toru ja vill ümber nagu on sport püttidel ja hääl kohe mahedam.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 04 Veebr 2011, 14:57
Postitas tanelb

hakkasin ka siis otsima et taastada kaks kruiseri pütti ja võin infoks niipalju öelda et terasvõrku on Laagri Bauhoff'is (Ehitusmarket)..sõelavõrgu nime all, kolme erineva silmaga, rull 0.6x2m...maksis vist 190.- krooni, villa sain motodepoost, pakk 11,50 EUR, leht 34x54cm, paksus 1cm....et siis kui kedagi huvitab vms..


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 04 Veebr 2011, 18:51
Postitas KIBU

terv
mina olen teinud nii et kesta sees olevad torud ja vaheseinad välja ja otse läbijooksuga resokatoru (auklik nagu sõel) asemele. resoka toru ümber vill ja selle seob traadiga korralikult resokatoru külge kinni.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Veebr 2011, 10:35
Postitas heigo20

olen ka huvitatud oma r6e sumpsi modimisest,kas needid tuleb leegitoru poolt või gaaside väljatuleku poolt maha käiata ja kust saada see resoka toru või seal see algselt sees.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Veebr 2011, 23:20
Postitas mihkel27

Keegi küttesegule ka rõhku pöörab, või lähevad enamusel lihtsalt tühjendatud/sportpütid alla?


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Veebr 2011, 23:28
Postitas Boobush

Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 11:50
Postitas Maxml

Keegi siit> http://www.sound-control-systems.de/ on midagi tellinud?


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 12:42
Postitas Andrez
Aris kirjutas:

Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.

Mina soovitaks, et need, kes segu rikkust segukruvist reguleerida soovitavad, võiksid omale karpa tööpõhimõtte selgeks teha (togi). Segu kohta seoses sisse ja väljalaske ümbertegemisega võib põhimõtteid ja vajadust lugeda kas-või näiteks siit:
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=39&item=1035
Jutt küll tootepõhine ja pritsungist, aga põhitõed on väga hästi lahti kirjutatud ja kehtivad ka karpa puhul.


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 16:38
Postitas Boobush

Andrez ehk selgitad mulle ka, kus ma oma põhitõed olen valesti õppinud, tänapäeva pillidel mõeldakse segukruvi all ikkagi AIR-screwd :bsmile:


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 17:01
Postitas tiam

Minu vanake DR800 -90.a. on varustatud 2 Mikuni karpaga (vist oli BST-33), mille segukruvi reguleerib just kütuse pealevoolu, mitte õhku. Nii et kui vaja segu rikkamaks, siis krutin seda kruvi lahti. Sama karpa ka mingitel BMW 650 mudelitel. Aga ega need ei ole ka tänapäeva pillid ju


Re: Orig.summuti modimine

Postitatud: 08 Mär 2011, 17:08
Postitas TDM

TDM i 38 mikunil sama, reguleeritakse kütuse pealevoolu, ehk siis kinni -vähemaks!
Ka ei saanud aru miks peaks vabama gaaside voolu puhul veel kütust vähendama! :shock: