Lõuna PP teostab liiklusjärelvalvet mootorratastel.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Ilmselt oleks suht ebameeldiv kui inimene kes asjast midagi ei tea tuleb sulle moraali lugema või karistama.Suzumen kirjutas:Kõik baikidel politseinikud on läbinud erikoolituse Soomes. Pärnu prefektuuris on sõitja mees (Hayabusa)mqs kirjutas:Nägin neid mundrimehi ka Pärnumaal Papsaare kandis põõsastes luusimas, tundus, et nad väga kiirust ei mõõtnud, sest mul oli ligi 20km/h kiirust üle ja järgi ei tuldud...
aga huvi tekkis mul hoopis selle vastu, et teab keegi rääkida, kuidas nende politsei tsiklistide oskustega lood on? On nad väljaõppinud sõitjad ja teavad, kuidas oma mootorlooma oskuslikult taltsutada või on neile masin kätte antud ja öeldud, et näe, mine tee üks tiir ja õpi ise?. Tartu ja Tallinna Prefektuuris on kummaski üks mees, kelle oskused on üle algajal või keskmise oskusega baikerist.
Kuid miks on see oluline, kui hästi politsei sõidab?
Kui tead ,et on väga hea sõitja siis kuulad veel äkki huvigagi mis öelda on või on igaljuhul mingi lugupidamine????
Mis tähendab, et "asjast midagi ei tea"... ?! Dziiizasss! - ega politseinik sind klapiregulli või eelsütenurga või kruusases kurvis kallutamise tehnoloogia üle arutamiseks kinni ei pea! Liikugu ta jalgsi, jalgrattaga või hobusega - vahet ju pole! Ära aja segi liiklust ja ringrada.Ilmselt oleks suht ebameeldiv kui inimene kes asjast midagi ei tea tuleb sulle moraali lugema või karistama.
Kui tead ,et on väga hea sõitja siis kuulad veel äkki huvigagi mis öelda on või on igaljuhul mingi lugupidamine????
See rohkem rollerifoorumi tase, kus väikesed rolleristid peavad rolleritel liikuvaid politseipatrulle personaalselt ja ainult enestega seotud olevateks.
-
Loodame, et Eestis võetakse varsti kasutusele vaikiv kokkulepe, et kui pätil on võimas ratas ning ta teeb ära sõites ohtlikke manöövreid, siis lastakse tal minna. Lätis sõitis end paar aastat tagasi väidetavalt (sealse tsiklipolitsei jutt) liiga palju paanikasse sattunud bike'i omanikke rõngasse, seega otsustati liiklusohutuse ning inimelude säästmise eesmärgil kiiremaid vendi taga mitte ajada.Suzumen kirjutas:Kõik baikidel politseinikud on läbinud erikoolituse Soomes. Pärnu prefektuuris on sõitja mees (Hayabusa). Tartu ja Tallinna Prefektuuris on kummaski üks mees, kelle oskused on üle algajal või keskmise oskusega baikerist.
Kuid miks on see oluline, kui hästi politsei sõidab?
Ei taha propageerida eest ärasõitmist, küll aga kiidan tervist säästvaid põhimõtteid.
PS! Seda Soome koolituse asja rääkis ka minu kolleeg, kelle tuttav on mundris rattamees.
Vaevalt nad sel nähtusel krooniliseks kujuneda lasevad nagu see Piiteris pidavat olema. Kusjuures Piiteri eripära ei pidavat olema mitte see, et põgeniku ratas lootusetult kiire oleks aga linna tagahoovide ja kangialuste rägastikust olevat lootusetu kedagi kätte saada kui kasvõi korraks silmist kaotad. Seda rääkis mulle reedel üks kohalik.
Mis aga meie liikluse erirühma puutub, siis varustust neil ju on, aga strateegilisi oskusi ei ole veel eriti küll kuskil näha olnud. Kopteri abil jälgimist, putku pannud seltsimehele koduuksele koputamist ja videomaterjali abil võlla vedamist ei ole ma veel meedias kuulnud, aga Pärnu-Ikla mnt vist püüti üks põlluvaheteele peitu pugenu kopterijälgimise abil küll kinni. Võib olla mäletan ka valesti.
Mis aga meie liikluse erirühma puutub, siis varustust neil ju on, aga strateegilisi oskusi ei ole veel eriti küll kuskil näha olnud. Kopteri abil jälgimist, putku pannud seltsimehele koduuksele koputamist ja videomaterjali abil võlla vedamist ei ole ma veel meedias kuulnud, aga Pärnu-Ikla mnt vist püüti üks põlluvaheteele peitu pugenu kopterijälgimise abil küll kinni. Võib olla mäletan ka valesti.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 1 kord
Mina propageeriks ka sellisel võimsamale ja kiiremale tsiklile mitte järele minna... las seda teeb kuul... ega muidu neid jurakaid ohjesse saaharimal kirjutas:
Loodame, et Eestis võetakse varsti kasutusele vaikiv kokkulepe, et kui pätil on võimas ratas ning ta teeb ära sõites ohtlikke manöövreid, siis lastakse tal minna.
... eemaldatud...

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
See, kes Ida-Virus aasta või paar tagasi 270 kandis oma Kawaga radarisse sõitis, sai uksele koputuse, aga kuna visuaalset tõestusmaterjali polnud, siis viisakusavalduste vahetamiseks see ka jäi.spinna kirjutas:putku pannud seltsimehele koduuksele koputamist ja videomaterjali abil võlla vedamist ei ole ma veel meedias kuulnud
Ise olen 3 aastat tagasi kaamerasse 149'ga sisse sõitnud ning pilt oli nii terav, et paneb lausa mõtlema, mis resoga nende kaamerad on ning palju neil ketastel salvestusruumi jagub


Eks ikka video, aga sunnikutel oli päris hea tarkvara kaasas. Jube lihtne oli edasi-tagasi kerida, aeglustada jne. Näitasid mulle kenasti kogu videoklipi ette. Parimad kohad aeglustusega. Tglt olid sõbralikud vennad. Tegid 90 ala 100 alaks ning kaamerasse jäänud tippkiiruse 149 tõmbasid pikemaks ajaks peale jäänud 142 peale. Kokku sain mingi 4600 raha selle tembu eest.
Sisuliselt polnud ma kõvataja antud olukorras - läksin Tallinnast Tartu poole ning 98. aasta 900 CBR'i iste on servadest nii terav, et kui seal teksadega peal olla, siis hakkab mõnuga hargivahet lõikama. Mul läks poole tee peal olemine nii valusaks, et hakkasin sirgematel juppidel rohkem vajutama, et varem kohale jõuda ning piinad lõpetada, aga "õnneks" tulid vennad mundrimehed appi ning lasid mu pepul kenasti auto tagaistmel puhata. Tartuni sõitsin rõõmsalt 90 km/h, pota-pota
Sisuliselt polnud ma kõvataja antud olukorras - läksin Tallinnast Tartu poole ning 98. aasta 900 CBR'i iste on servadest nii terav, et kui seal teksadega peal olla, siis hakkab mõnuga hargivahet lõikama. Mul läks poole tee peal olemine nii valusaks, et hakkasin sirgematel juppidel rohkem vajutama, et varem kohale jõuda ning piinad lõpetada, aga "õnneks" tulid vennad mundrimehed appi ning lasid mu pepul kenasti auto tagaistmel puhata. Tartuni sõitsin rõõmsalt 90 km/h, pota-pota

Kõikide sinupoolsete ütlustega nõus, küll aga mainin, et minu kiirusel oli pilt vastutulles piisavalt terav, et eraldada CBR'i "disaini" ehk siis erinevat värvi ribasid ning ka Nolan kiivri 2 värvi olid täiesti eraldatavad - üks oli hall ja teine must. Ehk kui poisid oleksid pildi välja trükkinud, oleks riietuse ning ratta järgi saanud aparaadi ning tolle omaniku riided täiesti edukalt tuvastada.
Sisuliselt saaks asja tglt nii teada, et panna ühe venna kuskile kaameraga filmima ning teise venna temast erinevatel kiirustel mööda sõitma - siis näeks täpselt ära, mis kiirusel pilt pastaks muutuma hakkab. Muidugi peab filmija kas likuvas autos olema või siis seisva kaameramehe korral tuleb tsiklisti kiirusest umb 90 km/h maha võtta.
Sisuliselt saaks asja tglt nii teada, et panna ühe venna kuskile kaameraga filmima ning teise venna temast erinevatel kiirustel mööda sõitma - siis näeks täpselt ära, mis kiirusel pilt pastaks muutuma hakkab. Muidugi peab filmija kas likuvas autos olema või siis seisva kaameramehe korral tuleb tsiklisti kiirusest umb 90 km/h maha võtta.
-
Teema algataja
las teostab
miks ma pean lolli mõla lugema, kas teil on kiivripeale reg nr värvitud või kaelas silt.
sõidan kiivrisukaga tahaks teada kes suudab tõendada eestvaates et tegu minu rattaga, selle pildi või multifilmiga kohtusse ei lähe. või on tegu mingi tuleviku hi tech värgiga et 3d tsikkel ja minu dna teada:))
Vot tak, õppige juriidikat
sõidan kiivrisukaga tahaks teada kes suudab tõendada eestvaates et tegu minu rattaga, selle pildi või multifilmiga kohtusse ei lähe. või on tegu mingi tuleviku hi tech värgiga et 3d tsikkel ja minu dna teada:))
Vot tak, õppige juriidikat
Re: las teostab
et siis...tuleb sõita võimalikult tehaserattaga ja kõik võiksid osta ühesugused kombed...nii ve?dete kirjutas:miks ma pean lolli mõla lugema, kas teil on kiivripeale reg nr värvitud või kaelas silt.
sõidan kiivrisukaga tahaks teada kes suudab tõendada eestvaates et tegu minu rattaga, selle pildi või multifilmiga kohtusse ei lähe. või on tegu mingi tuleviku hi tech värgiga et 3d tsikkel ja minu dna teada:))
Vot tak, õppige juriidikat
Üksik on nõrk...
Re: las teostab
Iva selles, et see kämm ei vaata seal autos otse vaid ta on kenasti vastassuuna poole keeratud. Tulemuseks saab väga kena pildi nii ratta esiosast kui ka täieliku ülevaate ratta küljest.dete kirjutas:miks ma pean lolli mõla lugema, kas teil on kiivripeale reg nr värvitud või kaelas silt.
sõidan kiivrisukaga tahaks teada kes suudab tõendada eestvaates et tegu minu rattaga, selle pildi või multifilmiga kohtusse ei lähe. või on tegu mingi tuleviku hi tech värgiga et 3d tsikkel ja minu dna teada:))
Vot tak, õppige juriidikat
Ma ei kujuta ette küll, kas eest ja profiilis tehtud pildiga saab kohtus mingit asja.. sisuliselt võib omanik ju tõesti plõksida, et tegemist võis olla suvalise vennaga kuskilt väljamaalt, kel sama kombe ja sama ratas. Mina antud olukorras eest ära ei sõitnud ja seega garanteerisin ise endale tolle 4600 EEK kingituse.
Kas kellelgi on siin antud vallas infi?
Poetad äkki mõne viite riigiteatajast, kui juba jutuks läks?dete kirjutas:Vot tak, õppige juriidikat
-
Teema algataja
Sellest politseikaamerast- juhtusin möödasõitu tegema bussist ja kiiruseks kujunes nii 140+ . Aga oh häda, tuli Subaru kaugustest vastu, see muidugi fikseeris kohe tippkiiruse, ega nad seda siis arvestanud. et ma ju kohe ka hoo peale möödasõitu maha lasin. Aga paar km eespool peeti siis teise masina poolt kinni, ja lasti ilusti läbi lällari - Mootorratas sinine, valgete kleepsudega jne ... Yamaha YZF-R1, reg nr XXXX , Juht sellises varustuses jne. Kiirus selles alas...... Ühesõnaga oli neil selle kiiruse pealt võetud mootorratta tunnused ja reg märk ilusti olemas. Muidugi ei tea, kas nad ka 200 + pealt midagi reageerida jõuavad....? Ainus häda, et visiir oli toonitud, selle mainisid nad kohe ära, et nägu on tuvastamatu. Aga nüüd need uuemad kiivrid, millel saad lisaks päikseprillid kiivrist näo ette lasta- nendega kah ju nägu ei näe?
njah, sa tõid välja veel inetu pisiasja, mis mul meelest läks - neil ju kobedamatel autodel 2 kämmi peal ehk ees ja taga. Sealt nad selle numbrimärgi saidki.
Muidugi numbrimärgi võib veel mingi rõveda nurga alla keerata ning talle ühe läbipaistvast plastikust junni peale kruttida, läbi mille näeb numbrit vaid 90 kraadise nurga alt vaadates. Vastavate trikkide eest võib muidugi omaette trahvi saada - numbrimärgi varjamise õi mitteloetavuse eest. Mõtet edasi arendades jõuab tglt odavama lahenduseni - number ilusti poriga üle valada ning nii mitu kihti, kuni ära kuivab. Iseasi on see, kuidas mundrikandjale selgeks teha, miks kogu ratas läigib vahatamise tulemusena, aga number on porine
Muidugi numbrimärgi võib veel mingi rõveda nurga alla keerata ning talle ühe läbipaistvast plastikust junni peale kruttida, läbi mille näeb numbrit vaid 90 kraadise nurga alt vaadates. Vastavate trikkide eest võib muidugi omaette trahvi saada - numbrimärgi varjamise õi mitteloetavuse eest. Mõtet edasi arendades jõuab tglt odavama lahenduseni - number ilusti poriga üle valada ning nii mitu kihti, kuni ära kuivab. Iseasi on see, kuidas mundrikandjale selgeks teha, miks kogu ratas läigib vahatamise tulemusena, aga number on porine

-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Kuis on nende maantee kaameratega? Välismaal olen vaid ühe korra näinud, et pilt tehakse eest ja tagant. Selleks oli pandud eraldi kaks kõrget posti 20m vahega. Muidu teevad pildi vaid eest ja mootorratturi jaoks see täiesti kama. Nägu või tsikli värvi otsides läheks nad halliks ning kindlasti loobuksid. 

Rohkem ilusaid ilmasid!
Doppleri efekt. Doppleri efekt seisneb selles, et lainepikkuse muutus on võrdeline laineallika kiirusega vaatleja suhtes.
Doppleri efektil põhineb radarite võime hinnata liikuva objekti kiirust. Selleks tuleb hinnata radarist väljunud kiirguse ja objektilt peegeldunud kiirguse lainepikkuste erinevust. Selliseid seadmeid kasutab muuhulgas politsei piirkiiruse ületajate tabamiseks.
Doppleri efekti võib kogeda näiteks kui rong mööda sõidab. Rongi poolt tekitatava heli kõrgus ehk sagedus tõuseb kui rong sõidab meie suunas. Meist möödudes aga helikõrgus langeb kiiresti. Veel ilmekamalt tuleb see esile Vormel 1 puhul, näiteks teleülekannete vahendusel.
Doppleri efekt on laialt kasutusel astronoomias. Selle järgi on hinnatud tähtede liikumiskiirusi ja Universumi paisumiskiirust.
Efektile on nimi antud Christian Doppleri järgi, kes esimesena selle hüpoteesi püstitas.
Doppleri efektil põhineb radarite võime hinnata liikuva objekti kiirust. Selleks tuleb hinnata radarist väljunud kiirguse ja objektilt peegeldunud kiirguse lainepikkuste erinevust. Selliseid seadmeid kasutab muuhulgas politsei piirkiiruse ületajate tabamiseks.
Doppleri efekti võib kogeda näiteks kui rong mööda sõidab. Rongi poolt tekitatava heli kõrgus ehk sagedus tõuseb kui rong sõidab meie suunas. Meist möödudes aga helikõrgus langeb kiiresti. Veel ilmekamalt tuleb see esile Vormel 1 puhul, näiteks teleülekannete vahendusel.
Doppleri efekt on laialt kasutusel astronoomias. Selle järgi on hinnatud tähtede liikumiskiirusi ja Universumi paisumiskiirust.
Efektile on nimi antud Christian Doppleri järgi, kes esimesena selle hüpoteesi püstitas.
gangsta kirjutas:Lihtsalt puhtast sportlikust huvist. Oskab keegi mulle ära seletada, mis süsteemiga, see politsei radar üldse töötab.
ette tänades Margus
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Mõõtmistulemusi ei mõjuta, millisesse spektriosasse kiir jääb. Olgu siis infrapuna, ultraviolett või gammakiirgus:)
Aizar kirjutas:Radarid töötavad tõesti Doppleri effektil. Samas lidarid (maakeeli lasermõõdikud) töötavad infrapunakiirtel: mõõdavad kiire edasi-tagasi liikumise aega x korda ja arvutavad selle baasil objekti kauguse muutumise kiiruse.
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Tööpõhimõte on siiski kardinaalselt erinev.Yerba kirjutas:Mõõtmistulemusi ei mõjuta, millisesse spektriosasse kiir jääb. Olgu siis infrapuna, ultraviolett või gammakiirgus:)
Radar kiirgab välja kindla lainepikkusega kiirgust ja võtab samaaegselt vastu sarnase sagedusega laineid ja mõõtes tugevaima signaali lainepikkuse nö muutumise kiirust. Sellest saab omakorda, nagu Sa õigesti märkisid, arvutada objekti liikumise kiiruse.
Lidar ei mõõda lainepikkuse muutust vaid kiire edasi-tagasi liikumise kiirust. Ehk siis saadetakse pulsina kiir välja, see peegeldub tagasi, kättesaamisel mõõdetakse saatmise ja tagasisaabumise ajavahe. Mingit lainepikkust siin ei vaadata. Teades valguse liikumise kiirust, arvutatakse sellest objekti hetkekaugus. Selliseid mõõtmisi tehakse paarsada korda sekundis, mille tulemusena saadakse objekti kauguse muutus ajas, ehk siis kiirus.
Aivar
Selge, Sir:)
Aizar kirjutas:Tööpõhimõte on siiski kardinaalselt erinev.Yerba kirjutas:Mõõtmistulemusi ei mõjuta, millisesse spektriosasse kiir jääb. Olgu siis infrapuna, ultraviolett või gammakiirgus:)
Radar kiirgab välja kindla lainepikkusega kiirgust ja võtab samaaegselt vastu sarnase sagedusega laineid ja mõõtes tugevaima signaali lainepikkuse nö muutumise kiirust. Sellest saab omakorda, nagu Sa õigesti märkisid, arvutada objekti liikumise kiiruse.
Lidar ei mõõda lainepikkuse muutust vaid kiire edasi-tagasi liikumise kiirust. Ehk siis saadetakse pulsina kiir välja, see peegeldub tagasi, kättesaamisel mõõdetakse saatmise ja tagasisaabumise ajavahe. Mingit lainepikkust siin ei vaadata. Teades valguse liikumise kiirust, arvutatakse sellest objekti hetkekaugus. Selliseid mõõtmisi tehakse paarsada korda sekundis, mille tulemusena saadakse objekti kauguse muutus ajas, ehk siis kiirus.
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
[quote="Aizar... võtab samaaegselt vastu sarnase sagedusega laineid ja mõõtes tugevaima signaali lainepikkuse nö muutumise kiirust. quote]
OK, see on nüüd selge, aga kust tulevad need sarnase sagedusega lained ja mis paneb nende lainepikkuse muutuma ??? Selles on küsimus!
Olge head, seletage edasi palun!
OK, see on nüüd selge, aga kust tulevad need sarnase sagedusega lained ja mis paneb nende lainepikkuse muutuma ??? Selles on küsimus!
Olge head, seletage edasi palun!
Harva kodus
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Vaata kui vahava! Aitäh!
Kui sa nüüd ise ka loed sellel lingil olevat infi, siis saad aru, et lihtsal radaril ei ole mitte mingit tegemist mitte mingite lainepikkuste muutumisega, lihtsalt mõõdetakse aeg, mille jooksul saadetud raadiolaine peegeldus objektilt tagasi ja võrreldakse seda veidi hiljem tehtud sarnase mõõtmisega, s.o. vahemaaga - sealt siis ka välja arvutatud kiirus.
Targad sõnad ja kõlavad fraasid ala lainepiikused ja muu värk on tore küll, aga võibolla käib kogu see jutt mõne muu aparaadi kohta!
Vabandust kui kellelgi harja punaseks ajasin!
Kui sa nüüd ise ka loed sellel lingil olevat infi, siis saad aru, et lihtsal radaril ei ole mitte mingit tegemist mitte mingite lainepikkuste muutumisega, lihtsalt mõõdetakse aeg, mille jooksul saadetud raadiolaine peegeldus objektilt tagasi ja võrreldakse seda veidi hiljem tehtud sarnase mõõtmisega, s.o. vahemaaga - sealt siis ka välja arvutatud kiirus.
Targad sõnad ja kõlavad fraasid ala lainepiikused ja muu värk on tore küll, aga võibolla käib kogu see jutt mõne muu aparaadi kohta!
Vabandust kui kellelgi harja punaseks ajasin!
Harva kodus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.