3. leht 3-st

Postitatud: 28 Nov 2006, 14:36
Postitas spinna
Nii, selle mis jalg maas ja millise piduriga paigal hoida temaatika kohta on mul üks memuaar :roll:

Vist oli tegu Tähetorni ristmikuga ja veel nii halli ajaga, et Mustamäe poolt viis sinna kruusatee. Ja vist oli see nõlv ka pisut järsem. Igatahes hätta ma seal jäin. Rattaks vana hea Jawa 634 ning mingil põhjusel pidin siis enne ristmikku kinni pidama. Keegi seisis veel ees ja mingi sõiduauto tuli kohe ka taha. Hoidsin mõlemad pidurid peal ja vasaku jala maas. Läks sõiduks. Lasin jalgpiduri lahti ja panin jala maha, et saaks vasaku jalaga käigu sisse lülitada.....ratas vajus esiratta lohinal tagasi. Sain ruttu uuesti jalgpiduri alla ja ratta pidama. Tegin veel paar katset, mille käigus iga kord vajusin veelgi paarkümmend senti tagasi. Ja ega see tagumine ka kuskile ei mõelnudki tagurdada, et ma saaksin lenksu välja käänata ja end tee äärde või rohkem ristigi tagurdada. Kurivaim, elu lõpuni on see piinlik olukord meelde jäänud. Kuidagimoodi mingi üliväleda ahviliigutusega ma sealt lõpuks tulema sain, aga "tempel mällu" jäi igaveseks :lol:
Tänapäeval seisan ikka esipiduriga ja käik väljas. Liikuma hakates tõstan viimasena parema jala maast, aga ülesmäge ootele jäädes pole enam kunagi käiku välja võtnud :) ja ei võta edaspidi ka. Muidu kuulun veendunult nende hulka, kes sidurit foori taga ei lohista .

Postitatud: 28 Nov 2006, 14:49
Postitas Tort
Paremakäeline, peale ronin vasakult, sest vasakult löön ma seistes tsikli käima. Muud põhjust pole. See foori all siduri hoidmine sõltub sellest, kui kaua roheliseni aega on. Tugijalaga probleeme pole, kuna vanasti sõitsin kõvasti ratast ja sai ikka mõnda aega ilusti ilma mingisuguse toeta foori taga seistud. Kasutan vist tagapidurit, kui üldse. Siis vasaku jalaga käik sisse ja tuld, selle ajaga ümber ei lähe või kui kipub minema, siis parem maha korraks. Enamasti siiski käik sees vist.

Postitatud: 28 Nov 2006, 15:03
Postitas saqu
spinna kirjutas:
Muidu kuulun veendunult nende hulka, kes sidurit foori taga ei lohista .
Hea et sa Saaremaal elad, muidu oleks Tallinna liiklus veel rohkem umbes. :D
Ise olen juba aastaid lühikese tsükliga foori taga pidevalt käiku sees hoidnud, et mitte liiga kaua rohelise süttides mökutada (seda teevad niigi enamus). Auto puhul ju ei kulu kettad kui sidur korras on, ikka survelaager ja korv. Ja need elavad tavaliselt ketta eluea küll üle. Ja kui siis ketas vahetust vajab, siis vahetaks niikuinii kogu komplekti, kuna vahetus tänapäeva autodel suht mahukas ja kallis töö ja ei tahaks liiga tihti seda teha (lasta). :roll:

Ratta selga ronin mõlemalt poolt (nagu voodissegi :D ) ja kuigi olen paremakäeline, ei meeldi mulle vasakud kurvid rohkem kui paremad, pigem vastupidi. Ja et te teaksite, siis tsiklil on esipidur nimetatud tehnonõuetes käsipidurina, mida muud siis peakski kasutama tõusul paigal püsimiseks, ikka käsipidurit :D

Postitatud: 28 Nov 2006, 16:13
Postitas Tarts
Targemad mehed nii saares kui mandril panevad käigu sisse vahetult enne rohelise fooritule süttimist. Selleks polegi rohkem vaja kui lahtiste silmadega liiklust jälgida. Ja ei lohise ei sidur ega pidur. A pidurist rääkides on korrektsed väljendid seisu -ja sõidupidurid. Jalg -ja käsipidur on rohkem viitava sisuga.
Voodisse ronin sealt poolt, mis uksele lähemal on. Ratta selga istun siiski vasakult poolt, sest ratas sinnapoole kaldus on ja paremalt selga ronida oleks minu laiskuse juures liiast. Saapad ja kindad panen jalga/kätte selles järjekorras, mis nad kätte saan. Kiivri toetan sinna, kus kohast ta maha ei kuku või veerema ei pääse. Ratast ei laena. Sõita anda olen andnud aga küll. Sellistele, keda tean, et sõita oskavad. Lube küsinud ei ole. Niisama ja juhuslikke ratta seljas aelejaid peksan aga eemale kui hullusi koerasi.

Postitatud: 28 Nov 2006, 16:17
Postitas Inz001
see nii lõputu teema, eks igal ühel ole omad kombed ja rituaalid, ja kindalsti ka erinevatel rühmitustel omad. kas siit loetu põhjal hakkab keegi siis oma kombeid, harjumusi, rituaale muutma :roll:
heh jääge iseendaks ja ikka talitage nii kuis ise heaks peate, pärast paneb äkki korke ka siia oma kombed kirja ja seda siis vaja et keegi neid üle hakkaks võtma :twisted:

Postitatud: 28 Nov 2006, 16:38
Postitas saqu
Tarts kirjutas:
Targemad mehed nii saares kui mandril panevad käigu sisse vahetult enne rohelise fooritule süttimist..
Mõnedel fooridel pole countereid 10, 9, 8, 7..... ROHELINE :D ja kui jalakäijate või teiste tulesid jälgida, siis alati ei pane ka täppi. :wink:
Palju sa neid tarkasi liikluses näed ka? :lol:

Postitatud: 28 Nov 2006, 16:43
Postitas Tarts
saqu kirjutas:
Palju sa neid tarkasi liikluses näed ka? :lol:
Tänan, siiani häireteta hakkama saanud. :lol:
Tsipake kogemust, natike tarkust, näpuotsaga taiplikust, mõtted liikluses ja lahtised silmad :wink:

Postitatud: 28 Nov 2006, 17:12
Postitas Tsikkelröövel
No ei tea... Kui vähegi silmad lahti ja ratas vähegi korras, ei võta käigu sisselülitamine rohkem aega, kui autoga. Ja autoga ei tule küll vist kellelgi pähe foori all, käik sees, seista. Ma kohe ei usu seda asja, et siduri otsas mitte-kõõludes liiklusele jalgu jääd.
A teema tundub vist ammendunud olema. Rezümee - igaüks talitab nagu mugav on, ebausust tingitud kommete osa on marginaalne.

Postitatud: 28 Nov 2006, 17:14
Postitas Sverre
Olgu nüüd siis lõplik tõde teada:

1. Sõidupäeva hommikul tuleb voodist tõusta parema jalaga. Kui sattus vasak, tagasi voodisse, veerand tundi und ja uus katse. Jätkata kuni õnnestunud ürituseni.

2. Enne kombe selgapanemist keerata kombet kaks korda päripäeva (toob head õnne) ja üks kord vastupäeva (kaitseb halva õnne vastu).

3. Rattale läheneda
a) kommunistlikus riigis vasakult
b) kapitalistlikus riigis paremalt
c) kristlikus riigis kust jumal juhatab
d) demokraatlikus riigis kust tuju on

4. ratas lüüakse käima
a) vasakujalgsed löövad vasaku jalaga
b) paremajalgsed paremaga
c) kahejalgsed kahe jalaga
d) peajalgsed enne mõtlevad, kumba nad seda teha oskavad

5. Kui ment on teel, koputatakse käega
a) õlale, tähendab, et mendid teel
b) meelekohale, tähendab, et ära tee lollusi
c) rinnale, tähendab, et saad varsti võimaluse mentide eest ära sõita, kui kõva mees oled

6. Kiiver pannakse pärast peast võtmist
a) intelligendid nagisse
b) mäkketõusjad tuhamäe tippu
c) rinkavennad karikate kõrvale
d) kopterivennad ei panegi, neil pole
e) Korke paneb kiivri tükid teiste mootorattast järele jäänud tükkide kõrvale
f) teised panevad peegli otsa või murule

7. käik pannakse sisse
a) rinkavennad enne, kui pöörded üle 9000 tõusevad
b) algajad hoiavad kogu aeg sees
c) kiirendajad on tärkava kollasega (vastab LE järgi punasele värvusele) juba foori tagant kadunud ehk siis samuti: käiku ei võetudki välja ja sisse ka ei pandud
d) teistel sõltub see kodustest voo-doo rituaalidest

8. Musta kassi nägemise korral, kui kass jooksis
a) vasakule, siis sõidetakse kaks tiiru kellaosuti liikumise suunale vastupidises suunas ümber lähima kvartali.
b) paremale, siis jätkatakse sõitu kurssi muutmata
c) juhul, kui kass seisab, oodatakse ära tema esimene manööver ja tegutsetakse vastavalt ülaltoodud juhendile.

9. sõidult saabudes
a) noored mootorratturid aitavad armukese sadulast maha, saadetavad ukseni ja sõidavad koju
b) vanad mootorratturid ootavad, kuni nende naine nad sadulast maha aitab ja koduukseni kärutab
c) naismootorratturid kohendavad tsikli peeglit kasutades kõike kohendamist vajavat

10. Enne ratta juurest lahkumist
a) lauldakse ratta lukule V. Tormise "Raua Needmise" kaks esimest salmi
b) signalisatsioonile lisatakse käega tsikli kohal ringjaid liigutusi tehes budistlik mantra
c) õige mootorrattur ei lahkugi, magab garaazhis.

Sellised on lühidalt levinumad baikerite kombed.

Terv.
Sverre

Postitatud: 28 Nov 2006, 17:52
Postitas Sam55
(lol) (lol) (lol) (lol)

[quote="Sverre"]Olgu nüüd siis lõplik tõde teada:



e) Korke paneb kiivri tükid teiste mootorattast järele jäänud tükkide kõrvale

Postitatud: 28 Nov 2006, 18:29
Postitas simp
Suzumen kirjutas:
Minu poolt ka Sverrele 10 punni (lol) (w)
a paneks sverrele isegi 200 punkti

Postitatud: 28 Nov 2006, 18:39
Postitas Tort
Mul on see komme veel, et kui ma sõiduriideid pesen, siis nokin pesupulbrist välja ainult sinised intelligentsed graanulid. Nii saab parem. Kiivrit hoian kodus fooliumis, siis ei pääse paha kiirgus liiga tegema. Alati +10 kraadi ja päikesevalguse eest kaitstuna. Pärast sõitu föönitan tsikli kuivaks ka garaazis. Kui kärbeste laipadega ilusti rääkida, siis nad lahkuvad ise, tugevamad toetavad nõrgemaid.

Postitatud: 28 Nov 2006, 21:33
Postitas petz
maximumpunktid sverrele.
ja tordile ka mõned punktid kärbse laipadega rääkimise eest.

ja oma kombeid ma muuta ei kavatsegi.

Postitatud: 28 Nov 2006, 22:32
Postitas mgm
Mul küsimus et miks sa need sinised graanulid välja nopid??? mõned plekid on ju siiski veel sellesel tasemel et nad ei mõista intelligentset eemaldamist!!! nad tahavad vana head juhmi eemaldamist!! :D

Postitatud: 28 Nov 2006, 22:40
Postitas simp
and another ten points falls...
tegelikkuses need vanad peksmis meetodid töötavad halvemini kui rääkimine...
vanade idiootsete plekkidega tuleb lihtsalt ilusti rääkida nagu kärbestegagi

Postitatud: 28 Nov 2006, 22:45
Postitas Kommionu
simp kirjutas:
vanade idiootsete plekkidega tuleb lihtsalt ilusti rääkida nagu kärbestegagi
Või siis hirmutada.... :roll:

Postitatud: 02 Jaan 2007, 19:27
Postitas Hitchiker
heh tolad, kõigepealt tuleb ikka korralikult sumpsi panna, et motojumal ei vihastaks, siis kindad kätte, kiiver pähe ja taksopeale.

Postitatud: 02 Jaan 2007, 20:02
Postitas uitaja
Lisage veel juurde bikerite kommetest, et nad vihkavad neegreid. Tsiteerin:
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.

Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"

Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...

Postitatud: 02 Jaan 2007, 20:14
Postitas loonik
uitaja kirjutas:
Lisage veel juurde bikerite kommetest, et nad vihkavad neegreid. Tsiteerin:
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.

Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"

Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...
See tänane film oli kordus.

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... er&t=13589

Postitatud: 02 Jaan 2007, 21:00
Postitas Artemide
mina tean sellist kommet, et kui teiste ratturitega sõidu ajal märgata politseid, siis näitad ükspuha kumma käega keskmist ja nimetis sõrme püsti hoides all tsikli kõrval

Postitatud: 03 Jaan 2007, 13:59
Postitas Karupoeg puhh
uitaja kirjutas:
Lisage veel juurde bikerite kommetest, et nad vihkavad neegreid. Tsiteerin:
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.

Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"

Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...

Täiesti juhuslikult leidsin sellise artikli,
see artikkel on küll väga vana aga siiski....

http://www.ekspress.ee/Arhiiv/2001/18/Aosa/kuum14.html

Postitatud: 03 Jaan 2007, 18:46
Postitas Pihelgas
jätame vast mustad rahule, sest üldiste bikerite kommete alla see teema ei ju kuulu.

kiivri kukkumine

Postitatud: 06 Juun 2008, 16:48
Postitas Machowoman

eelmine aasta kukkusin rinkal, muuhulgas ka peaga vastu asfalti ja libisesin... kiiver kraabitud jne, aga küsimus - iluvead elab üle, aga kas peab paika, et kiivriga kukutakse üks kord ehk järgmist kukkumist ta enam vastu ei pea ega kaitse?


Postitatud: 06 Juun 2008, 16:51
Postitas Machowoman

sorry, enne kui noomida saan, vabandan, küsimus läks vist vale teema alla, asusin lugema artikleid kommetest ja kiivri asetamisest maha, lenksule jne ...mõte jooksis ette..


Postitatud: 07 Juun 2008, 16:22
Postitas Hendri

Sõltuvalt kiivri kahjustustest kui vähegi võimalik siis uus kiiver. Tõepoolest kiiver deformeerub ning järgmist kukkumist ei pruugi see enam ühes tükis vastu pidada. Võivad olla igasugused mikropraod, amordipind vms saab kahjustada. Kiiver enam ei pehmenda ja võib üldse katki minna. Isegi kui vaadates tunduvad kahjustused tühised võivad neil olla rasked tagajärjed.