Autoridade vahel sõitmine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda

Kuid paraku ei ole kõigi IQ samal tasemel. Nagu minu hea sõber ... ma ei suutnud uskuda, kuidas kutt öösel autoga maanteel sõidab - täistuled on niikaua peal, kuni vastutuleja vilgutama hakkab... ma sõimasin teda terve tartu-tallinna tee.. Muidu täiesti OK mees aga mingil moel sellise debiilse kombe külge õppind ning tegi suured silmad minu karjumise peale. Ta on kogu aeg nii sõitnud ja arvas tõsimeeli, et nii on õige... kus ta load tegi , seda ma ei tea

-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 77 korda

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Sõida ise ja lase teistel ka sõita

----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
Teema algataja
ohhjahhh


ise sõidan ka ridade vahelt kuna mix ma pean oma KW seal nissan micra taga kinni hoidma ???? kellel läheb 2 valgusfoori rohelist, et ta leiab oma käigu ülesse ?

ära muretse ega ma sajaga sealt vahel küll ei sõida

-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Ise õppisin ridade vahel kulgema Brüsselis, kus üks kohalik tsiklivend pikalt ees sõitis - algul passisin ka suht palju ummikutes - ei osanud/julgenud kohe rahulikult vahelt sõita. Tegelt on sellisest autode vahelt sõitmisest kasu nii sulle endale kui ka autojuhtidele. Eestis läheb veel aega, et suurem osa autojuhte meiega ära harjuks ja teadvustaks, et selline liikumine on täitsa ok ja liiklust kiirendav. Väga häid näited võib tuua Brüsselist, Pariisist, kus on hulgaliselt tsikleid, kes sõidavad pidevalt autode vahelt.
Nii, et võtke asja rahulikult ja säilitage külma mõistust!
(See, kes sajaga autode vahel kihutab pole kaugeltki mitte mingi suur "oskaja")
Nõustun tõsiselt eelkõnelejatega - sõitke ja ärge mõlisege!
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
-
Teema algataja
Samuti käseb LE teha nn parem pööret oma sõidurea paremast äärest. Juhul kui sõita grupiga, kas siis venitame rea 100m pikkuseks, et kõik oleks ikka ilusti paremas reas. Sel juhul on ka erandina lubatud kõrvuti seista, aga stardib ikka paremal seisja esimesena.
Katsu sa aga autojuhile selgeks teha, et nii rea vahelt sõitmine kui ka kõrvuti seismine foori all on lubatud. Mis aga juhtuks siis, kui nn 10 rattaga sõitu minnes jääksime iga foori taga rivvi korralikult üksteise taha seisma


või suudate kõik konkreetselt joonel sõita? (aga mis siis saab kui joon pole, a la katkend, ristmik....

ei, see on liiga naljakas ette kujutada
mumm@on hea fantaasiaga
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Sai siin mõned päevad tagasi tipptunni ajal mööda Pärnu maanteed liigeldud.
Üks chooper lasi ees ja mina järgi.Terve tee Liivalaiast kuni Kellu koolini olime paremas ääres nö jalgratta rea peal. Rohkem ruumi ja turvalisem tundus küll kui keskelt läbi sõitmine.
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
samas seadusesilm võib ise natuke mõelda ja mitte hoiatust/trahvi anda/teha kuna sellega et sealt lähed hoiad kokku ruumi ummikutes ja sinna mahub üks auto...
samas ma olen näinud ka seal ühte autot kahe rattaga sõitmas ja kui ma tagant tulin ei kavatsenudgi eest ära tulla...
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Sulle sinu enda stiilis vastates: sõidurada on osa teest, millel sõidukid reas seisavad. Nende seisvate ridade vahel sõidetaksegi. Rida ja rada on tiba erinevad asjad.mumm kirjutas:huvitav, kas autoridade vahele on mingi eraldi tee/riba jmt tehtud et ridade vahel sõidate:P. semantika, noormehed.
või suudate kõik konkreetselt joonel sõita? (aga mis siis saab kui joon pole, a la katkend, ristmik....).
ei, see on liiga naljakas ette kujutada
mumm@on hea fantaasiaga
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
- Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
- Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)
Keegi võiks mõnest uuemast LE-st järele vaadata, mis moodi peavad jalgrattateed/-rajad tähistatud olema. Minu mäletamise järgi need sinised mahajoonistatud latakad ei kehti, kuna teekattemärgistus ja liiklusmärk on kaks erinevat asja (mahajoonistatule sarnane kujutis on tõepoolest liiklusmärkide sektsioonis olemas).Huvitav kuda seadusesilm vaatab nö jalgratta rea peal sõitmisele.
Ridade vahel mina sõita ei julge, kui just mõlemal pool olevad liiklusvahendid ei sõida ja ei ole loota ka nende peatset sõidualustamist.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
1) Sõidan mina Pärnu mnt. - Liivalaia ristmikule kahe umbes poole kilomeetri pikkuse sõidukirivi vahelt, jään seisma bussi taha teise ritta, suund sees paremale Liivalaiasse pööramiseks. Esimeses reas seisab džiip, kust lahtisest aknast juht ütleb, et kui ma soovin, siis võin tema ette minna. Noogutan tänuks ja lähengi.
2) Liivalaia - Juhkentali vahel sõidavad mingid ebamäärases vanuses meeskodanikid minimopeedidega liikuvate autorivide vahelt üsna suure hooga läbi, ka minust mööda. Kirun mõttes jobusid, kes end ja teisi ohtu seavad.
3) Keeran Liivalaialt Juhkentali poole, möödun foori taga seisvatest autodest, millede pikk rivi hakkab siiski enne liikuma kui foorini jõuan. Rivisse tekib üsna pikk auk ja keeran sinna vahele, kollase Renault kaubabussi ette. Buss saab hoo üles ja sõidab mulle järele, kõrvale lausa ja hakkab mind vastassuunavööndisse trügima. Püüan tema kõrval püsida ja siiski mitte vastassuunda kalduda, mõtlen, et kas tõesti tema tähtsus sai niivõrd solvatud... õnneks jääb ta järgmisel liikumahakkamisel maha ja järgmise foori taga olen ma juba esireas kui roheline süttib. Olen ahistajast vabanenud.

Kokkuvõtteks võiks öelda, et Tallinna liiklus on ikka seiklus!
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Päästekas töötades olen tõdenud, et üks korralik matsu pannud baigivend on hüva kraam kokkukorjamisel. Need nahkombed töötavad hästi ka laibakotina. Ei pea tükke taga otsima ja kokku vedama.



Ja siis imestame, miks autojuhtidele ei meeldi tskilimehed? Kuna mootorrattale kehtivad üldjuhul samad eeskirjad kui autole, siis samasuguse "jalgrattatee märgistuse puudumise" suudab ettekäändeks tuua ka autojuht, kes kahe rattaga jalgrattateel sõidab. On seda vaja?sang kirjutas:Pärnu mnt jalgrattateed on väga tänuväärsed ummikute puhul
Varem siin keegi mainis, et USA-s keegi halvasti ei vaata sõiduridade vahel sõitjatele. Pole küll ise seal liiklemas käinud aga lugesin hiljuti piibli staatuses raamatut "Proficient Motorcycling", kus autor mainib, et selline tegevus (ingl. lane splitting) võetakse USA-s eri osariikides vastu väga erinevalt. Ehk siis mõnel pool on see tavaline, samas mõnes osariigis seda ei tolereerita.
Ise olen solidaarne kaasliiklejatega ja üritan mitte trügida. Kõigil on ühtemoodi kiire. Solidaarsus ongi asi, mis on viimasel ajal nagu kuhugi kadunud, ja mitte ainult liikluses...
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
aga kuna enamustel sellistel kohtadel on ka PIDEVjoon siis ei tohi autojuht seda ületada... aga kui sa tsikliga algusest peale seal oled siis ei tohiks miskit probleemi tekkida... kahe rattaga seal rajal olemine on ikkagi üldjuhul ületamine...Rebaseonu kirjutas:Ja siis imestame, miks autojuhtidele ei meeldi tskilimehed? Kuna mootorrattale kehtivad üldjuhul samad eeskirjad kui autole, siis samasuguse "jalgrattatee märgistuse puudumise" suudab ettekäändeks tuua ka autojuht, kes kahe rattaga jalgrattateel sõidab. On seda vaja?sang kirjutas:Pärnu mnt jalgrattateed on väga tänuväärsed ummikute puhul
-
Teema algataja
|Maku| kirjutas:Ütleksin ka paar sõna omalt poolt. Mis puudutav tsikliste, siis meile kõigile meeldib kiirus ja sellega kaasnev vabadus, vastasel juhul ei oleks me tsikleid soetanud.
Lubatud kiirused Eesti teedel on 50 km/h linnas ja 90km/h maanteel.
Ma ei saa aru kiiruse ja vabaduse seostest, seda eriti just mootorratastest rääkides. Meie tänavatel on näiteks väga palju kiireid autosid. Aeg-ajalt võime lugeda lehest mis mõne kiire autoga juhtunud on, näiteks: "kaldus vastassuunavööndisse", "kaotas juhitavuse", "tappis 3 inimest". Seda juhtub ka mootorratastega
Liiklusvahendit ostes/kasutades lähtume siiski liikluseeskirjadest. Kiiresti sõitmiseks pole kuigi palju mõistust tarvis (samuti pole mõistust tarvis ridade vahel pendeldamiseks). Seega lause "kiirus ja sellega kaasnev vabadus" mootorratta hankimise kontekstis ei ole hea valik, minu arvates.
Minu arvamus asjast on selline, et kui on ummik, siis tuleb kasutada tsikli eeliseid, sellepärast me ju tsikliga sõidamegi. Aga kiiruse ja vabaduse tunne..ma ise defineeriksin seda lendamise tundega mis kaasneb kiirenduse ja kallutamisega. Ja noh, moraalitsejad kes pole KUNAGI kiirust ületanud või mingit muud eeskirjasätet rikkunud, visaku esimene kivi.
PS! kes mind tunnevad, ilmselt ei liigita mind hullemate liikluskillerite hulka
lisavarustuseks GSR600
-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
- Tsikkel: Drag Star
- Asukoht: Rakvere (Rockvere)
- Kontakt:
Ma nüit poetaks oma sõna ka sekka
Tegelikult sõidan kahel rattal ainult oma lusti pärast ja see tähendab, et kiiret pole kuskile. Arvestades meie Rakvere liiklust (ARK katseala-õppesõiduplats- isegi ilma vahtraleheta sõiduk liigub kui algaja) arvestan et iga järsem manööver on šokk kaasliiklejatele ja siis ma pedantselt täidan LE kaasarvatud tegelikult ka linnakiirus, kui tavaliikleja meil sõidab 35 km/h siis mina 54 kui just mõni karvamüts ees ei pidurda. Ummikud on meil harva ja nende puhul keerad suvalisse põiktänavasse ja jätkad teekonda. Easy
Liiklusvahendit ostes/kasutades lähtume siiski liikluseeskirjadest. Kiiresti sõitmiseks pole kuigi palju mõistust tarvis (samuti pole mõistust tarvis ridade vahel pendeldamiseks)
Täpsustaks niipalju, et ridade vahel sõitmine ei ole liikluseeskirja järgi otseselt keelatud (vt arutelu http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=37656 4.-6. lk) ja et ridade vahel sõitmiseks (ja seejuures ellujäämiseks) on mõistust tarvis küll.
-
Teema algataja
Ise kasutan alatis sellist varianti kui autosid on täpselt nii palju, et koos nendega läbi foori saan siis ei trügi.Aga mitme fooritsükliga -teen etteliikumisega alati ühele autole võimaluse jälle läbi saada.Juttu on siis tallinna liiklusest ja mujal eestis ei ole kordagi veel vajadust olnud.Kuna tegemist on enamus töösõitudega objektide vahel(6-8 korda päevas) siis palun autojuhid kannatlikkust
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.