Autoridade vahel sõitmine

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tokintmash
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

Ma ei lugenud tervet threadi läbi aga minu seisukoht on ka selline, et tegelikult on võimaluse korral foori taga autodest mööda liikumine üldisele liiklusvoolule hea. Tsikkel on kiirem ja ei häiri tegelt kedagi. Ning nagu keegi ütles - et kui tahad ummikutes passida ja 30 km/h sõita, siis ei ole mõtet tsiklit osta :) Ja kas minna ennast ette suruma või mitte, peaks olema mitte reegel vaid vastavalt võimalusele/vajadusele - nagu öeldakse by common sense.

Kuid paraku ei ole kõigi IQ samal tasemel. Nagu minu hea sõber ... ma ei suutnud uskuda, kuidas kutt öösel autoga maanteel sõidab - täistuled on niikaua peal, kuni vastutuleja vilgutama hakkab... ma sõimasin teda terve tartu-tallinna tee.. Muidu täiesti OK mees aga mingil moel sellise debiilse kombe külge õppind ning tegi suured silmad minu karjumise peale. Ta on kogu aeg nii sõitnud ja arvas tõsimeeli, et nii on õige... kus ta load tegi , seda ma ei tea :)
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 760
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Olen enda jaoks kehtestanud järgmise reegli - sõidan ainult seisvate ridade vahel, st. kui read liikuma hakkavad, lükkan suuna sisse ja trügin viisaka agressiivsusega vahele. Omaette teema on muidugi pidevalt 20-30km/h liikuv seltskond, võimalusel trügin vasakult mööda.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 446
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Elan maakohas ja Linna satun kuus kindlasti paarkorda vöi enam ja alati võimalusel tsikliga sest olgem ausad autoga linnas liigelda on paras ... . Kindlasti kasutan võimalust ridade vahel liikumiseks kui selleks on ohutu võimalus. Sest tõesti miks ma peaksin passima ummikus kui mu sõiduvahend mahub autode vahelt ilust läbi. Autoga ettekeerajatest ja takistajadest on konkreetne näide mu enda ülemus kes pärast linnas käiku uhkeldab , kuidas ta kedagi purki ajas jne. Ehe kadedus ei muud.

Sõida ise ja lase teistel ka sõita :wink:
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ

Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn

Teema algataja
teedukaz

ohhjahhh

Lugemata postitus Postitas teedukaz »

mõtetu teema millepärast vaielda !!!! inimesed on erinevad , rattad on erinevad . temperament on erinev . sama näiteks mida mõni inimene märkab mida mõni mitte . ühel on pikemad juhmed teisel mitte . reageerimine on ühel 100x kiirem kui teisel ja palju läheb liikluses vaja loogilist mõtlemist . ja ohu ennetamist . võibolla sul need kõik asjad puuduvad ja sellel kes seal 100ga läbi pani on need väga hea ? ära mõista inimest hukka ,et tema võis olla sinust parem . või siis loll lihtsalt ;) aga nu me oleme ju kõik täisealised inimesed me teeme oma otsused ise ! sulle meeldib vaikselt põristada aga mõnele kihutada 8)

ise sõidan ka ridade vahelt kuna mix ma pean oma KW seal nissan micra taga kinni hoidma ???? kellel läheb 2 valgusfoori rohelist, et ta leiab oma käigu ülesse ? :?

ära muretse ega ma sajaga sealt vahel küll ei sõida ;)
Kasutaja avatar

canis lupus
Postitusi: 105
Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
Asukoht: Brüssel

Lugemata postitus Postitas canis lupus »

Leian, et ridade vahelt foori ette sõitmine on mõistuse piires igati teretulnud, ei pea õigeks 100 km/h kihutavaid idioote(seal pole oskustega miskit pistmist), kuid samas ei näe mingit mõtet tsiklil kui tahad autode reas passida - siis sõida autoga. Päris palju on meil juba autojuhte, kes viisakalt teed annavad ja ei piiderda, kuigi olen kokku puutunud paari autojuhi ja isegi ühe Sebe bussijuhiga, kes lihtsalt "käru" keeravad - keeravad lihtsalt ette, mitte ei vaheta rida. Bussijuhiga juhus oli alles kuu tagasi Peterburi mnt-l.
Ise õppisin ridade vahel kulgema Brüsselis, kus üks kohalik tsiklivend pikalt ees sõitis - algul passisin ka suht palju ummikutes - ei osanud/julgenud kohe rahulikult vahelt sõita. Tegelt on sellisest autode vahelt sõitmisest kasu nii sulle endale kui ka autojuhtidele. Eestis läheb veel aega, et suurem osa autojuhte meiega ära harjuks ja teadvustaks, et selline liikumine on täitsa ok ja liiklust kiirendav. Väga häid näited võib tuua Brüsselist, Pariisist, kus on hulgaliselt tsikleid, kes sõidavad pidevalt autode vahelt.

Nii, et võtke asja rahulikult ja säilitage külma mõistust!

(See, kes sajaga autode vahel kihutab pole kaugeltki mitte mingi suur "oskaja")

Nõustun tõsiselt eelkõnelejatega - sõitke ja ärge mõlisege!
BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

ei võta sõna, igaüks teab mis ja kuidas..ainult...lihtsalt teadmiseks - Soomes ei soovita seda trikki teha, seal see nimelt keelatud ja kallid põhjanaabrid on krdi kiired helistama sinikuubedele.
Üksik on nõrk...

Teema algataja
Šulik

Lugemata postitus Postitas Šulik »

Kuskilt jäänud kõrva, et see ette sõitmine on lubatud tingimusel, et sa ei ületa sõiduradade vahelist joont. Joone ületamine on juba rea vahetus ja seda ette trügides mitu korda tehes, on see juba nn nõelumine, mille peale kindlalt saad sinikuubede kõrgendatud tähelepanu osaliseks.
Samuti käseb LE teha nn parem pööret oma sõidurea paremast äärest. Juhul kui sõita grupiga, kas siis venitame rea 100m pikkuseks, et kõik oleks ikka ilusti paremas reas. Sel juhul on ka erandina lubatud kõrvuti seista, aga stardib ikka paremal seisja esimesena.
Katsu sa aga autojuhile selgeks teha, et nii rea vahelt sõitmine kui ka kõrvuti seismine foori all on lubatud. Mis aga juhtuks siis, kui nn 10 rattaga sõitu minnes jääksime iga foori taga rivvi korralikult üksteise taha seisma :D ?

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Minu jaoks on see ridade vahel sõelumine kergelt kõhedust tekitav - aga kes tahab, lasku käia, autoga teen alati ruumi. Pealegi LE selliseid manöövreid ei soosi ja õnnetuse korral peaks tsiklijuht alati süüdi jääma ... koos sellest tulenevate füüsiliste ja rahaliste tagajärgedega ...
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

huvitav, kas autoridade vahele on mingi eraldi tee/riba jmt tehtud et ridade vahel sõidate :P:P. semantika, noormehed.

või suudate kõik konkreetselt joonel sõita? (aga mis siis saab kui joon pole, a la katkend, ristmik.... :P ).

ei, see on liiga naljakas ette kujutada

mumm@on hea fantaasiaga
väike kuri mootorrattur

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Huvitav kuda seadusesilm vaatab nö jalgratta rea peal sõitmisele.
Sai siin mõned päevad tagasi tipptunni ajal mööda Pärnu maanteed liigeldud.
Üks chooper lasi ees ja mina järgi.Terve tee Liivalaiast kuni Kellu koolini olime paremas ääres nö jalgratta rea peal. Rohkem ruumi ja turvalisem tundus küll kui keskelt läbi sõitmine.
Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Pärnu mnt.l kasutan ummikutes kogu aeg seda rada. On ka politseist mõõdumisi olnud niimoodi. Seadusilmas trahviväärset tähelepanu pole see veel äratanud.

olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas olli »

Šulik kirjutas:
Samuti käseb LE teha nn parem pööret oma sõidurea paremast äärest.
Aga tsiklite puhul ongi ju ühe sõiduraja piires kaks sõidurida. :wink:
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

LE järgi on see mopeedidele ja jalgratastele seal...
samas seadusesilm võib ise natuke mõelda ja mitte hoiatust/trahvi anda/teha kuna sellega et sealt lähed hoiad kokku ruumi ummikutes ja sinna mahub üks auto...
samas ma olen näinud ka seal ühte autot kahe rattaga sõitmas ja kui ma tagant tulin ei kavatsenudgi eest ära tulla...
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

mumm kirjutas:
huvitav, kas autoridade vahele on mingi eraldi tee/riba jmt tehtud et ridade vahel sõidate :P:P. semantika, noormehed.

või suudate kõik konkreetselt joonel sõita? (aga mis siis saab kui joon pole, a la katkend, ristmik.... :P ).

ei, see on liiga naljakas ette kujutada

mumm@on hea fantaasiaga
Sulle sinu enda stiilis vastates: sõidurada on osa teest, millel sõidukid reas seisavad. Nende seisvate ridade vahel sõidetaksegi. Rida ja rada on tiba erinevad asjad.
Kasutaja avatar

Telempe
Postitusi: 120
Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)

Lugemata postitus Postitas Telempe »

Huvitav kuda seadusesilm vaatab nö jalgratta rea peal sõitmisele.
Keegi võiks mõnest uuemast LE-st järele vaadata, mis moodi peavad jalgrattateed/-rajad tähistatud olema. Minu mäletamise järgi need sinised mahajoonistatud latakad ei kehti, kuna teekattemärgistus ja liiklusmärk on kaks erinevat asja (mahajoonistatule sarnane kujutis on tõepoolest liiklusmärkide sektsioonis olemas).

Ridade vahel mina sõita ei julge, kui just mõlemal pool olevad liiklusvahendid ei sõida ja ei ole loota ka nende peatset sõidualustamist.
ATGATT, but not invincible
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Eredamaid killukesi Tallinna linna reedeõhtusest tipptunni liiklusest:

1) Sõidan mina Pärnu mnt. - Liivalaia ristmikule kahe umbes poole kilomeetri pikkuse sõidukirivi vahelt, jään seisma bussi taha teise ritta, suund sees paremale Liivalaiasse pööramiseks. Esimeses reas seisab džiip, kust lahtisest aknast juht ütleb, et kui ma soovin, siis võin tema ette minna. Noogutan tänuks ja lähengi.

2) Liivalaia - Juhkentali vahel sõidavad mingid ebamäärases vanuses meeskodanikid minimopeedidega liikuvate autorivide vahelt üsna suure hooga läbi, ka minust mööda. Kirun mõttes jobusid, kes end ja teisi ohtu seavad.

3) Keeran Liivalaialt Juhkentali poole, möödun foori taga seisvatest autodest, millede pikk rivi hakkab siiski enne liikuma kui foorini jõuan. Rivisse tekib üsna pikk auk ja keeran sinna vahele, kollase Renault kaubabussi ette. Buss saab hoo üles ja sõidab mulle järele, kõrvale lausa ja hakkab mind vastassuunavööndisse trügima. Püüan tema kõrval püsida ja siiski mitte vastassuunda kalduda, mõtlen, et kas tõesti tema tähtsus sai niivõrd solvatud... õnneks jääb ta järgmisel liikumahakkamisel maha ja järgmise foori taga olen ma juba esireas kui roheline süttib. Olen ahistajast vabanenud. :)

Kokkuvõtteks võiks öelda, et Tallinna liiklus on ikka seiklus!
Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Kaherattalised liiklusvahendid on loomulikult liiklus-sujuvuse tõstmiseks. Seega, kui kaasliiklejaid oma ridadevahelise kulgemisega ei häirita, siis ei ole see kuritegu. Kui liigeldakse nagu hullumeelne värdjas oma kiimaseid mõtteid jahtides, siis minu poolt head teed sul minna... liikuv laip.

Päästekas töötades olen tõdenud, et üks korralik matsu pannud baigivend on hüva kraam kokkukorjamisel. Need nahkombed töötavad hästi ka laibakotina. Ei pea tükke taga otsima ja kokku vedama.

:twisted:
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Pärnu mnt jalgrattateed on väga tänuväärsed ummikute puhul :) Kasutasin neid mõlemas suunas kogu eelmise suve ja velomeest nägin ma seal vaid ühel korral, keegi lihtsalt ei julge oma vokiga sellisesse kohta ronida (ühtlasi ka tervitus Tallinna LV-le 'suurepärase' jalgrattateede võrgustiku eest). Teekattemärgistuse asja uurisin kah. Kehtiv märgistus peaks olema valge jalgrattakontuur, mis on duubeldatud märgiga, aga seal on vaid asfaldile joonistatud märgi kujutis. Seega kipub seadusenärimise seisukohast olema tegemist gräffiti või muu kunstivormiga, mitte aga kohustava liiklusmärgiga. Vähemalt saab sel teemal vaidlusesse laskuda, kui keegi ahistama hakkab :)

Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

sang kirjutas:
Pärnu mnt jalgrattateed on väga tänuväärsed ummikute puhul
Ja siis imestame, miks autojuhtidele ei meeldi tskilimehed? Kuna mootorrattale kehtivad üldjuhul samad eeskirjad kui autole, siis samasuguse "jalgrattatee märgistuse puudumise" suudab ettekäändeks tuua ka autojuht, kes kahe rattaga jalgrattateel sõidab. On seda vaja?

Varem siin keegi mainis, et USA-s keegi halvasti ei vaata sõiduridade vahel sõitjatele. Pole küll ise seal liiklemas käinud aga lugesin hiljuti piibli staatuses raamatut "Proficient Motorcycling", kus autor mainib, et selline tegevus (ingl. lane splitting) võetakse USA-s eri osariikides vastu väga erinevalt. Ehk siis mõnel pool on see tavaline, samas mõnes osariigis seda ei tolereerita.

Ise olen solidaarne kaasliiklejatega ja üritan mitte trügida. Kõigil on ühtemoodi kiire. Solidaarsus ongi asi, mis on viimasel ajal nagu kuhugi kadunud, ja mitte ainult liikluses...
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

Rebaseonu kirjutas:
sang kirjutas:
Pärnu mnt jalgrattateed on väga tänuväärsed ummikute puhul
Ja siis imestame, miks autojuhtidele ei meeldi tskilimehed? Kuna mootorrattale kehtivad üldjuhul samad eeskirjad kui autole, siis samasuguse "jalgrattatee märgistuse puudumise" suudab ettekäändeks tuua ka autojuht, kes kahe rattaga jalgrattateel sõidab. On seda vaja?
aga kuna enamustel sellistel kohtadel on ka PIDEVjoon siis ei tohi autojuht seda ületada... aga kui sa tsikliga algusest peale seal oled siis ei tohiks miskit probleemi tekkida... kahe rattaga seal rajal olemine on ikkagi üldjuhul ületamine...

Teema algataja
Panzer GS

Lugemata postitus Postitas Panzer GS »

|Maku| kirjutas:

Ütleksin ka paar sõna omalt poolt. Mis puudutav tsikliste, siis meile kõigile meeldib kiirus ja sellega kaasnev vabadus, vastasel juhul ei oleks me tsikleid soetanud.

Lubatud kiirused Eesti teedel on 50 km/h linnas ja 90km/h maanteel.

Ma ei saa aru kiiruse ja vabaduse seostest, seda eriti just mootorratastest rääkides. Meie tänavatel on näiteks väga palju kiireid autosid. Aeg-ajalt võime lugeda lehest mis mõne kiire autoga juhtunud on, näiteks: "kaldus vastassuunavööndisse", "kaotas juhitavuse", "tappis 3 inimest". Seda juhtub ka mootorratastega

Liiklusvahendit ostes/kasutades lähtume siiski liikluseeskirjadest. Kiiresti sõitmiseks pole kuigi palju mõistust tarvis (samuti pole mõistust tarvis ridade vahel pendeldamiseks). Seega lause "kiirus ja sellega kaasnev vabadus" mootorratta hankimise kontekstis ei ole hea valik, minu arvates.


Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

Minu arvamus asjast on selline, et kui on ummik, siis tuleb kasutada tsikli eeliseid, sellepärast me ju tsikliga sõidamegi. Aga kiiruse ja vabaduse tunne..ma ise defineeriksin seda lendamise tundega mis kaasneb kiirenduse ja kallutamisega. Ja noh, moraalitsejad kes pole KUNAGI kiirust ületanud või mingit muud eeskirjasätet rikkunud, visaku esimene kivi.
PS! kes mind tunnevad, ilmselt ei liigita mind hullemate liikluskillerite hulka

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
Kasutaja avatar

numan
Postitusi: 581
Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
Tsikkel: Drag Star
Asukoht: Rakvere (Rockvere)
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas numan »

Ma nüit poetaks oma sõna ka sekka :roll:
Tegelikult sõidan kahel rattal ainult oma lusti pärast ja see tähendab, et kiiret pole kuskile. Arvestades meie Rakvere liiklust (ARK katseala-õppesõiduplats- isegi ilma vahtraleheta sõiduk liigub kui algaja) arvestan et iga järsem manööver on šokk kaasliiklejatele 8) ja siis ma pedantselt täidan LE kaasarvatud tegelikult ka linnakiirus, kui tavaliikleja meil sõidab 35 km/h siis mina 54 kui just mõni karvamüts ees ei pidurda. Ummikud on meil harva ja nende puhul keerad suvalisse põiktänavasse ja jätkad teekonda. Easy :D

Tsiklimees on tsiklimehele sõber

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Pole üldse probleemi..., möödunud suvel tekitasin autodest kaks rida ja sõitsin ridade vahel oma isu täis :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Liiklusvahendit ostes/kasutades lähtume siiski liikluseeskirjadest. Kiiresti sõitmiseks pole kuigi palju mõistust tarvis (samuti pole mõistust tarvis ridade vahel pendeldamiseks)

Täpsustaks niipalju, et ridade vahel sõitmine ei ole liikluseeskirja järgi otseselt keelatud (vt arutelu http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=37656 4.-6. lk) ja et ridade vahel sõitmiseks (ja seejuures ellujäämiseks) on mõistust tarvis küll.


Teema algataja
cobra

Lugemata postitus Postitas cobra »

Ise kasutan alatis sellist varianti kui autosid on täpselt nii palju, et koos nendega läbi foori saan siis ei trügi.Aga mitme fooritsükliga -teen etteliikumisega alati ühele autole võimaluse jälle läbi saada.Juttu on siis tallinna liiklusest ja mujal eestis ei ole kordagi veel vajadust olnud.Kuna tegemist on enamus töösõitudega objektide vahel(6-8 korda päevas) siis palun autojuhid kannatlikkust 8)

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

kusjuures haljalas vaadatakse tõsiselt viltu kui esimeseks trügida :twisted:

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

ON SEAL ÜLDSE MÕNI FOOR ? :twisted:

SYLB

Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Säga kirjutas:

ON SEAL ÜLDSE MÕNI FOOR ? :twisted:

JAH.
Täpselt ÜKS :P

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Alwayslate kirjutas:
Säga kirjutas:

ON SEAL ÜLDSE MÕNI FOOR ? :twisted:

JAH.
Täpselt ÜKS :P

irw ainuke asula eestis kus on töötav foor

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”