Rajale sõitma
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
...viimasele sõidule...manager2 kirjutas:Stardin Aravetele Peterburi tee Statoilist (linna poolt tulles pärast viadukti, aiaparadiisi lähedal) kell 16:00. Kui on ühinejaid on tore.
EDIT: ... tegelikult sai siin kiirelt Korkega infot vahetatud ja lahkume statoilist 16:30 (see 30 mintsa kah enam ei tapa).
NB: Korke tuleb oma viimasele sõidule selle rohelise pilliga... kõik publikuks...![]()
Et siis...., peale sõitu rajal sõidetakse pidulikult puusse...???

"PEAKS" on suht teoreetiline mõiste. Pane endale korraliklult pidav rehv alla ja sõida ja vaata.stonefree kirjutas:Seal peaks mõlematpidi rehvi kulutada saama, õiget pidi on seal neli vasakkurvi ja 3 paremkurvi. Samas 2 vasakkurvi on kiiremad.
Võiks sõita mõlemat pidi, kindlasti mitte ainult päripäeva.
Mul on samapidi sõitmisest üks serv märkideni ja teine nagu uus.
Ja siis tuleb välja, et sõidetakse vastupidiStreetMoto kirjutas:Pole mõtet vaielda. Päripäeva sõit kulutab ikka paremat külge ja vastupäeva vasakut külge oluliselt rohkem. Jutul lõpp. Samas, MELLA, sinu puhul ei näe ma probleemi - viska tagarehv teistpidi peale. SM slickidel on küll nool peal, kuid tegelikult pole mingit vahet kudapidi ta seal velje peal on. Vähemalt sõitjad pole sellest siiani aru saanud. Erandiks on jah, MICHELINI tehases lõigutud SM rehvid.

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
korke kohta vähe...........417 kirjutas:18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
16 30 sõitsime Tallinnast välja 15 -20 mintsa läks korke juures aega, sõitsime kohale - niiet siis seda esimese pooltunni jooksultriplekix kirjutas:korke kohta vähe...........417 kirjutas:18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...
muidu oli lahe nagu alati. Hakkan õhtul hiljem videomaterjali kokku panema.
Rajarekordiks mõõtsin täna 51,9 sek.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
uhhh... tundub, et mul läks õnneks, et täna ei saanud perekondlikel põhjustel osaledamanager2 kirjutas:täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...

korke nagu korke ikka aga jagage infot mis stonefreega juhtus?

kuigi jah - tema ratast proovides tundus lenks LIIGA kerge ja vedrustus natuke liiga pehme (juhul kui ta sellise seadega Aravetel sõitis...)
tunnen kaasa stonefree, enneaegselt lõppenud hooaja pärast...

9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
rajal käidud ja elamusi rohkem kui rubla eest.
ma jõuan ikka igakord aina rohkem selgusele et korke on hull rinka mees

kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul


manager2 kirjutas:täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...
muidu oli lahe nagu alati. Hakkan õhtul hiljem videomaterjali kokku panema.
Rajarekordiks mõõtsin täna 51,9 sek.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Pacaan....sa proovi minu ninjat siis saad teada mis on hea kraam....ehk siis öhlins amordid

manager2 kirjutas:tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Ajaa..mingi hetk sai mul kütus otsa ja tuli reservile keerata. See järel tulin uuesti sappa kusagilt keskelt ning sai teiega sõita paar ringi kuni te rajalt maha läksite.
Inz001 kirjutas:ta sabas ei püsind ju.![]()
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Aga kui siin korke juba teemaks oli, siis õhtuks nägi ta tõesti välja nagu oleks Tallinnast auto järgi kohale lohistatud

Krt. Korke rattal peab ka ikka mingi jama kallal olema, et püsti ei seisa, parkisin enda oma tolle kõrvale ja see otsustas seal samas end lapiti keerata.... aga eks see ikka oma lohakusest rohkem...
Muide väga ilusa võistluse pidasid kõrvaltvaatajaile maha just korke, inz001 ja järjekordselt nr 46 numbri all sõitnud, kes ka alla 52 sek aja sai...
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Muideks päeva lõpuks polnud enam slicki kontrol auke ka ollagi peaegu .....
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

piloot kirjutas:korke kirjutas:nuh.... isegi peale korraliku sõitu oli ikka kõva.
.....
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Poole tunni pärast lasen selle sõidu kuhugile (ilmselt datanetti) üles. Oli lahe tõesti. Ülejäänud materjaliga ei viitsi täna enam tegeleda.piloot kirjutas:Aga kui siin korke juba teemaks oli, siis õhtuks nägi ta tõesti välja nagu oleks Tallinnast auto järgi kohale lohistatudaga optimismi jagus kuni lõpuni...
Muide väga ilusa võistluse pidasid kõrvaltvaatajaile maha just korke, inz001 ja järjekordselt nr 46 numbri all sõitnud, kes ka alla 52 sek aja sai...
Mis aga korke ja tema tsikli välimusse puutub, siis jah, kutt oli ikka nagu sibul - lipp lipi peal, lapp lapi peal, seest siiruviiruline, pealt kulla karvaline...

Ei hakand segama.Sai seekord Rapla valitud.manager2 kirjutas:Tegelikult siin viimased kommentaarid on õiged. Eks kõigil peab olema võimalus sõita, kuid täna vist läheks käest ära, kuna eeldatavasti on ikka paarkümmend tsiklit kohale tulemas. Supermotod ja Biked juba koos moodustavad suht kirju seltskonna rajal aga minu arvates ei ole see kardimeeste (olulisemalt kiiremate) ja laste (olulisemalt aeglasemate) rajalt täna kõrvale hoidmine küll nüüd kellegile liiga tegemine. Just seetõttu, et on palju sõitjaid oodata. No Offence.
Pühapäeval olime Aravetel kolme-neljakesi ja samal ajal sõitis ka kart rajal - oli tunda kuidas üksteist segatakse. Kardil ikka teine sõidutrajektoor ja kurvi sisenemise kiirus, lisaks 10-15 sekundine ringiaja vahe, ning see Kart käis põllul iga teine ring...
pacaan kirjutas:uhhh... tundub, et mul läks õnneks, et täna ei saanud perekondlikel põhjustel osaledamanager2 kirjutas:täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...![]()
korke nagu korke ikka aga jagage infot mis stonefreega juhtus?![]()
kuigi jah - tema ratast proovides tundus lenks LIIGA kerge ja vedrustus natuke liiga pehme (juhul kui ta sellise seadega Aravetel sõitis...)
tunnen kaasa stonefree, enneaegselt lõppenud hooaja pärast...
Krt, ma ei tea siiamaani ise täpselt mis juhtus, kõik käis nii kiiresti

Kõik algas sellest, et tulin kurvist välja ja keerasin gaasi. Tsikkel oli juba püsti aga powerit kohe taha ei tulnud. Ja kui tuli siis viskas nii (kusjuures sõitsin enda mäletamist mööda 2 käiguga!) et tagaratas tahtis alt ära minna. Arvan, et jõudsin veel korraks gaasi maha keerat(viga muidugi) ja raskus läks esiotsale tagasi, paraku ilmselt vedrustus seda ei seedinud ja esiots läks alt ära.
Kokkuvõttes arvan, et põhjuseks oli
1. Ninja järsk gaasikontroll, keerad sujuvalt aga tuleb ikka nõksudena
2. s**t tagarehv(olin 2 ringi juba sõitnud, pidanuks soe olema), rehv oli ca 1k sõitnud, vähe kulunud. Ei osta ma enam BT014, varemgi slaidimist olnud

3. s**t vedrustus, nagu pacaan ütles: liiga pehme rinka jaoks.
4. Sõiduviga, lasksin gaasi maha
Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud.
Igatahes supertänud Krissule kes mu enda emaliku hoole alla võttis (:D ) ja Paide haiglasse viis ja tagasi tõi



Aga hooaeg ei ole läbi, kui vaja tuleb esipidur vasakule ümber tõsta ja gaasi saab teha jalaga reguleeritavaks.


Aga ma mõtlen, et suure ninjaga, vähemalt tavalistes seadistuses, ma enam rajal sõita ei taha ...

-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
2. s**t tagarehv....loomulikult s**t. Ma ju ütlesin ,et võta lõigatud slickid.
2 ringi ja rev soe ?

3. s**t vedrustus on kawal originaalis jah
stonefree kirjutas:1. Ninja järsk gaasikontroll, keerad sujuvalt aga tuleb ikka nõksudena
2. s*** tagarehv(olin 2 ringi juba sõitnud, pidanuks soe olema), rehv oli ca 1k sõitnud, vähe kulunud. Ei osta ma enam BT014, varemgi slaidimist olnud
3. s*** vedrustus, nagu pacaan ütles: liiga pehme rinka jaoks.
4. Sõiduviga, lasksin gaasi maha
Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud.
...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
nagu ka korkele ütlesin, minu mõõtmiste järgi oli asi sedasi:Inz001 kirjutas:kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul) ta sabas ei püsind ju.
![]()
korke keskmised ajad 54-55 .... parim 53,5 umbes
inz001 keskmised ajad 53-54.... parim 52,5 umbes
46 keskmised ajad 52,5-53,5.... parim 51,9 täpselt.
aga loomulikult ei ole see "absoluutne tõde". ega ma kogu aeg kah mõõtnud.
üldiselt olite kahekesi korkest tsipa kiiremad, kuid sellest vahepeal ei piisanud, et 10 ringi jooksul tast mööda saada

teie omavaheline "triell" on nüüd 7. minuti pärast kättesaadav:
ftp://ftp.datanet.ee/incoming/KORKE_INZ_46.avi
suurus 77 MB
filmi pikkus 7:18

a noh arenguruumi on veel palju aga harjutamine teeb meistriks, ja minu kui pühapäeva sõitja kohta 5+ tulemus.
Imelik et supermotod seekord jalgu jäid

manager2 kirjutas:nagu ka korkele ütlesin, minu mõõtmiste järgi oli asi sedasi:Inz001 kirjutas:kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul) ta sabas ei püsind ju.
![]()
korke keskmised ajad 54-55 .... parim 53,5 umbes
inz001 keskmised ajad 53-54.... parim 52,5 umbes
46 keskmised ajad 52,5-53,5.... parim 51,9 täpselt.
aga loomulikult ei ole see "absoluutne tõde". ega ma kogu aeg kah mõõtnud.
üldiselt olite kahekesi korkest tsipa kiiremad, kuid sellest vahepeal ei piisanud, et 10 ringi jooksul tast mööda saada.
teie omavaheline "triell" on nüüd 7. minuti pärast kättesaadav:
ftp://ftp.datanet.ee/incoming/KORKE_INZ_46.avi
suurus 77 MB
filmi pikkus 7:18
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.