Rajale sõitma

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded


stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

manager2 kirjutas:

NB: Korke tuleb oma viimasele sõidule selle rohelise pilliga... kõik publikuks... :D :twisted:
Võtke kaamera ka kaasa, jäädvustame video: Korke rider --- final ride :lol:

Ja kes oma kawale juppe tahab tulgu korjama :lol: :lol:
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

manager2 kirjutas:
Stardin Aravetele Peterburi tee Statoilist (linna poolt tulles pärast viadukti, aiaparadiisi lähedal) kell 16:00. Kui on ühinejaid on tore.

EDIT: ... tegelikult sai siin kiirelt Korkega infot vahetatud ja lahkume statoilist 16:30 (see 30 mintsa kah enam ei tapa).

NB: Korke tuleb oma viimasele sõidule selle rohelise pilliga... kõik publikuks... :D :twisted:
...viimasele sõidule...

Et siis...., peale sõitu rajal sõidetakse pidulikult puusse...??? :shock:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

stonefree kirjutas:
Seal peaks mõlematpidi rehvi kulutada saama, õiget pidi on seal neli vasakkurvi ja 3 paremkurvi. Samas 2 vasakkurvi on kiiremad.

Võiks sõita mõlemat pidi, kindlasti mitte ainult päripäeva.
"PEAKS" on suht teoreetiline mõiste. Pane endale korraliklult pidav rehv alla ja sõida ja vaata.
Mul on samapidi sõitmisest üks serv märkideni ja teine nagu uus.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

StreetMoto kirjutas:
Pole mõtet vaielda. Päripäeva sõit kulutab ikka paremat külge ja vastupäeva vasakut külge oluliselt rohkem. Jutul lõpp. Samas, MELLA, sinu puhul ei näe ma probleemi - viska tagarehv teistpidi peale. SM slickidel on küll nool peal, kuid tegelikult pole mingit vahet kudapidi ta seal velje peal on. Vähemalt sõitjad pole sellest siiani aru saanud. Erandiks on jah, MICHELINI tehases lõigutud SM rehvid.
Ja siis tuleb välja, et sõidetakse vastupidi :P
Kasutaja avatar

Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

kuiu keegi Paidest läheb siis u.18.30 Õlitähe juures saaks kokku :P
GS 500 E -> GSX750->Yamaha 1200 Streetfighter -> ZX9R fighter
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

417 kirjutas:
18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
irwwwwwwww rsk... ei ole võimalik :D

Rommi

Lugemata postitus Postitas Rommi »

käisin ise ka oma silmaga vaatamas, päris hästi panete! Mul on Aravete rajani umbes 500 m kodust, eks peab hakkama harjutamas käima ja ehk ise ka kunagi rajale:)

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

417 kirjutas:
18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
korke kohta vähe...........
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ja minul jäigi tulemata, sest mootor ei saanud korralikult käima ja pole mõtet poolpidusega lammutada. Laup-pähap ikkagi võistlused juba. Homme ülaots lahti jälle ja kontrollima, mis viga, et paugub ja raskelt käivitub :-(
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

triplekix kirjutas:
417 kirjutas:
18 30 seisuga oli korke kaks või kolm korda kukkunud ja mõned kukkumiseta väljasõidu stiilinäited teinud.
korke kohta vähe...........
16 30 sõitsime Tallinnast välja 15 -20 mintsa läks korke juures aega, sõitsime kohale - niiet siis seda esimese pooltunni jooksul
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...

muidu oli lahe nagu alati. Hakkan õhtul hiljem videomaterjali kokku panema.
Rajarekordiks mõõtsin täna 51,9 sek.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

manager2 kirjutas:
täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...
uhhh... tundub, et mul läks õnneks, et täna ei saanud perekondlikel põhjustel osaleda :roll:

korke nagu korke ikka aga jagage infot mis stonefreega juhtus? :shock:
kuigi jah - tema ratast proovides tundus lenks LIIGA kerge ja vedrustus natuke liiga pehme (juhul kui ta sellise seadega Aravetel sõitis...)

tunnen kaasa stonefree, enneaegselt lõppenud hooaja pärast... :(
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tons
Postitusi: 51
Liitunud: 15 Mai 2006, 11:43
Tsikkel: FZ1N
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tons »

...jagage infot mis stonefreega juhtus? :shock:

peale stardisirget teisest kurvist välja kiirendades läks ratas alt ära ja nii ta juhtuski!!!

Aga endal teist korda rajal ja aeg mõõdetuna ca 57 pean enda jaoks ikka heaks kuigi pärast kui ei mõõdetud tundus et sõitsin veel natsa kiiremini 8)
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

sau,
rajal käidud ja elamusi rohkem kui rubla eest.
ma jõuan ikka igakord aina rohkem selgusele et korke on hull rinka mees :P
kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul :D) ta sabas ei püsind ju. :roll:
manager2 kirjutas:
täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...

muidu oli lahe nagu alati. Hakkan õhtul hiljem videomaterjali kokku panema.
Rajarekordiks mõõtsin täna 51,9 sek.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

No ega need tuled tsikli juhitavust ja kiirust ei mõjuta ning me vist sõitsime suht aeglaselt tagasi :roll:


Pacaan....sa proovi minu ninjat siis saad teada mis on hea kraam....ehk siis öhlins amordid ;)
manager2 kirjutas:
tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Püsisin ilusti sabas ning plaanisin teie taga ülbelt sõita kurvi sise äärt pidi ning see järel lõigata teil kurv ära.....aga mõtlesin ,et see ei oleks just kõige õigem käitumine olnud ja ohtlik.
Ajaa..mingi hetk sai mul kütus otsa ja tuli reservile keerata. See järel tulin uuesti sappa kusagilt keskelt ning sai teiega sõita paar ringi kuni te rajalt maha läksite.
Inz001 kirjutas:
ta sabas ei püsind ju. :roll:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

No nii, üritusel jälle käidud, pimedas oli ääretult jama tagasi sõita, üks silm ühel pool põõsas ja teine teiselpool....

Aga kui siin korke juba teemaks oli, siis õhtuks nägi ta tõesti välja nagu oleks Tallinnast auto järgi kohale lohistatud :lol: aga optimismi jagus kuni lõpuni...
Krt. Korke rattal peab ka ikka mingi jama kallal olema, et püsti ei seisa, parkisin enda oma tolle kõrvale ja see otsustas seal samas end lapiti keerata.... aga eks see ikka oma lohakusest rohkem...

Muide väga ilusa võistluse pidasid kõrvaltvaatajaile maha just korke, inz001 ja järjekordselt nr 46 numbri all sõitnud, kes ka alla 52 sek aja sai...
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

nuh....mina ei püsin teel rohkem enda lolluse pärast ,et sõitsin väga ebaühtlaselt ning kurvides trajektoor muutus. Ning esi slick mis ei hoidnud korralikul ja oli liiga kulunud ning isegi peale korraliku sõitu oli ikka kõva.
Muideks päeva lõpuks polnud enam slicki kontrol auke ka ollagi peaegu .....

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

korke kirjutas:
nuh.... isegi peale korraliku sõitu oli ikka kõva.
.....
...isegi keedes pehmeks ei lähe...
(lol)
Viimati muutis piloot, 01 Aug 2006, 10:33, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

ja ots märg :lol:
piloot kirjutas:
korke kirjutas:
nuh.... isegi peale korraliku sõitu oli ikka kõva.
.....
(lol)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

piloot kirjutas:
Aga kui siin korke juba teemaks oli, siis õhtuks nägi ta tõesti välja nagu oleks Tallinnast auto järgi kohale lohistatud :lol: aga optimismi jagus kuni lõpuni...

Muide väga ilusa võistluse pidasid kõrvaltvaatajaile maha just korke, inz001 ja järjekordselt nr 46 numbri all sõitnud, kes ka alla 52 sek aja sai...
Poole tunni pärast lasen selle sõidu kuhugile (ilmselt datanetti) üles. Oli lahe tõesti. Ülejäänud materjaliga ei viitsi täna enam tegeleda.

Mis aga korke ja tema tsikli välimusse puutub, siis jah, kutt oli ikka nagu sibul - lipp lipi peal, lapp lapi peal, seest siiruviiruline, pealt kulla karvaline... :P
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME

Movistar

Lugemata postitus Postitas Movistar »

manager2 kirjutas:
Tegelikult siin viimased kommentaarid on õiged. Eks kõigil peab olema võimalus sõita, kuid täna vist läheks käest ära, kuna eeldatavasti on ikka paarkümmend tsiklit kohale tulemas. Supermotod ja Biked juba koos moodustavad suht kirju seltskonna rajal aga minu arvates ei ole see kardimeeste (olulisemalt kiiremate) ja laste (olulisemalt aeglasemate) rajalt täna kõrvale hoidmine küll nüüd kellegile liiga tegemine. Just seetõttu, et on palju sõitjaid oodata. No Offence.

Pühapäeval olime Aravetel kolme-neljakesi ja samal ajal sõitis ka kart rajal - oli tunda kuidas üksteist segatakse. Kardil ikka teine sõidutrajektoor ja kurvi sisenemise kiirus, lisaks 10-15 sekundine ringiaja vahe, ning see Kart käis põllul iga teine ring... :)
Ei hakand segama.Sai seekord Rapla valitud.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

pacaan kirjutas:
manager2 kirjutas:
täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...
uhhh... tundub, et mul läks õnneks, et täna ei saanud perekondlikel põhjustel osaleda :roll:

korke nagu korke ikka aga jagage infot mis stonefreega juhtus? :shock:
kuigi jah - tema ratast proovides tundus lenks LIIGA kerge ja vedrustus natuke liiga pehme (juhul kui ta sellise seadega Aravetel sõitis...)

tunnen kaasa stonefree, enneaegselt lõppenud hooaja pärast... :(

Krt, ma ei tea siiamaani ise täpselt mis juhtus, kõik käis nii kiiresti :( Aga praegu tundub, et sa panid võimalike põhjustega täppi.

Kõik algas sellest, et tulin kurvist välja ja keerasin gaasi. Tsikkel oli juba püsti aga powerit kohe taha ei tulnud. Ja kui tuli siis viskas nii (kusjuures sõitsin enda mäletamist mööda 2 käiguga!) et tagaratas tahtis alt ära minna. Arvan, et jõudsin veel korraks gaasi maha keerat(viga muidugi) ja raskus läks esiotsale tagasi, paraku ilmselt vedrustus seda ei seedinud ja esiots läks alt ära.
Kokkuvõttes arvan, et põhjuseks oli

1. Ninja järsk gaasikontroll, keerad sujuvalt aga tuleb ikka nõksudena
2. s**t tagarehv(olin 2 ringi juba sõitnud, pidanuks soe olema), rehv oli ca 1k sõitnud, vähe kulunud. Ei osta ma enam BT014, varemgi slaidimist olnud :evil:
3. s**t vedrustus, nagu pacaan ütles: liiga pehme rinka jaoks.
4. Sõiduviga, lasksin gaasi maha

Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud.



Igatahes supertänud Krissule kes mu enda emaliku hoole alla võttis (:D ) ja Paide haiglasse viis ja tagasi tõi (w). Samuti Intz & Co-le kes mu tsikli linna transportisid (w) Ja kõigile teistele, kes nõua ja jõuga abiks olid! (w)

Aga hooaeg ei ole läbi, kui vaja tuleb esipidur vasakule ümber tõsta ja gaasi saab teha jalaga reguleeritavaks. :lol: See rangluumurd on huinaa :D

Aga ma mõtlen, et suure ninjaga, vähemalt tavalistes seadistuses, ma enam rajal sõita ei taha ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

1. ninjal ei ole gaas järsk..vaid tunnetus sul halb. Minul gaas käib ainult 3cm....ning ma küll ei ütleks ,et tuleb nõksudena.

2. s**t tagarehv....loomulikult s**t. Ma ju ütlesin ,et võta lõigatud slickid.
2 ringi ja rev soe ? :roll: ...ma pidin oma 5 ringi ära sõitma kui oleks saanud midagi teha ilma ,et slaidiks kurvides.

3. s**t vedrustus on kawal originaalis jah
stonefree kirjutas:
1. Ninja järsk gaasikontroll, keerad sujuvalt aga tuleb ikka nõksudena
2. s*** tagarehv(olin 2 ringi juba sõitnud, pidanuks soe olema), rehv oli ca 1k sõitnud, vähe kulunud. Ei osta ma enam BT014, varemgi slaidimist olnud :evil:
3. s*** vedrustus, nagu pacaan ütles: liiga pehme rinka jaoks.
4. Sõiduviga, lasksin gaasi maha

Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud.

...

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »


Aga ma mõtlen, et suure ninjaga, vähemalt tavalistes seadistuses, ma enam rajal sõita ei taha ...
nädala - kahe pärast mõtled, et kuidas kurat nii lühikese ajaga siukesed mõtted pähe tulevad
:wink: :lol:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

Inz001 kirjutas:
kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul :D) ta sabas ei püsind ju. :roll:
nagu ka korkele ütlesin, minu mõõtmiste järgi oli asi sedasi:
korke keskmised ajad 54-55 .... parim 53,5 umbes
inz001 keskmised ajad 53-54.... parim 52,5 umbes
46 keskmised ajad 52,5-53,5.... parim 51,9 täpselt.

aga loomulikult ei ole see "absoluutne tõde". ega ma kogu aeg kah mõõtnud.

üldiselt olite kahekesi korkest tsipa kiiremad, kuid sellest vahepeal ei piisanud, et 10 ringi jooksul tast mööda saada :).

teie omavaheline "triell" on nüüd 7. minuti pärast kättesaadav:
ftp://ftp.datanet.ee/incoming/KORKE_INZ_46.avi

suurus 77 MB
filmi pikkus 7:18
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

stonefree kirjutas:
Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud...
wtf? ei!
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Minu keskmised ringiajad olid lõpuks 55-56 sekundit, arvestades seda, et tegu on sporttouring rattaga, siis võrreldes supersport ratastega olen igaljuhul rahul.
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

Väga fun oli see sõit ikka, tekkis kerge hasart sisse kohe ikka :twisted:
a noh arenguruumi on veel palju aga harjutamine teeb meistriks, ja minu kui pühapäeva sõitja kohta 5+ tulemus.
Imelik et supermotod seekord jalgu jäid :twisted:
manager2 kirjutas:
Inz001 kirjutas:
kle manager palju sa korke ajaks mõõtsid, ta rääkis midagi 52,9 -st , on see reaalne, minu parima mõõtsid vist 52,5 kuid meil(minul ja nr.46 rossi replical, tänase kiirema ringi välja sõitnul :D) ta sabas ei püsind ju. :roll:
nagu ka korkele ütlesin, minu mõõtmiste järgi oli asi sedasi:
korke keskmised ajad 54-55 .... parim 53,5 umbes
inz001 keskmised ajad 53-54.... parim 52,5 umbes
46 keskmised ajad 52,5-53,5.... parim 51,9 täpselt.

aga loomulikult ei ole see "absoluutne tõde". ega ma kogu aeg kah mõõtnud.

üldiselt olite kahekesi korkest tsipa kiiremad, kuid sellest vahepeal ei piisanud, et 10 ringi jooksul tast mööda saada :).

teie omavaheline "triell" on nüüd 7. minuti pärast kättesaadav:
ftp://ftp.datanet.ee/incoming/KORKE_INZ_46.avi

suurus 77 MB
filmi pikkus 7:18
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”