2. leht 3-st

Re: Linke ja pilte

Postitatud: 06 Veebr 2013, 18:23
Postitas daub
MarekM kirjutas:

Seda enam, et olles näiteks talve alul oma värsked vahtraleheload kätte saanud oled sa ikka esimesel talvel nagu vette visatud kass.

Nüüd kuulub ju lõppastme koolitus läbimisele ennem esmaste lubade kätte saamist, ei ole enam midagi nii kass.
Ise olen veel sellest ajast kui lõppastmekoolitus B kategooriale oli eraldi. Ausaltöelda oli mulle meelepärane, et sain hiljem asjakohast kriitikat oma liiklemisoskuse kohta, kuna paranemiseks on alati ruumi.
Ja lõpuks päriselt teemasse ka: Üldiselt ma ei oleks täiendkoolituse kohustuse vastu, aga see et iga natukese aja tagant... no ei. Vabatahtlikuse alusel ju selliseid koolitusi tehakse - nt. Motosurvival? Olen isegi mõelnud tollest osa võtta ja ilmselt teen ära ka.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 18:39
Postitas Tonis_T
jaanisp kirjutas:
Tonis_T kirjutas:

.
Kui mina kunagi A kategooria lube tegin, siis pidi selleks üldse ainult õppeplatsil kaheksat sõitma. Nüüd on loodetavasti asi parem.

Sellisel juhul võikski täiend koolitused olla just sinusugustele. Ja mitte iga kolme aasta tagant, vaid aasta tagant. (crash)

Lõpuks ometi ka üks konstruktiivne ning kaasa mõtlev kommentaar \o/


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 19:54
Postitas mella

Sellest võib järeldada, Survivali õpetajad, kes peaks kõike oskama, on kõvatajad? :D
Ja muud, kes sõita oskavad nii liikluses kui väljaspoolm on kõvatajad?

StreetMoto kirjutas:

Ja kõige selle lõpetuseks - loomulikult jääb alles kõvatajaid, kes alati kõike "oskavad" ja kellele mingit õpetust kunagi vaja pole.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 20:07
Postitas StreetMoto
mella kirjutas:

Sellest võib järeldada, Survivali õpetajad, kes peaks kõike oskama, on kõvatajad? :D
Ja muud, kes sõita oskavad nii liikluses kui väljaspoolm on kõvatajad?

StreetMoto kirjutas:

Ja kõige selle lõpetuseks - loomulikult jääb alles kõvatajaid, kes alati kõike "oskavad" ja kellele mingit õpetust kunagi vaja pole.

Pidasin silmas rohkem suhtumise küsimust kõiksugu enesetäiendamisse ehk siis neid, kes midagi pole läbinud ja saavutanud aga sellest hoolimata arvavad, et täiendada pole vaja :-) Ütlen ausalt - ka aastaid supermoto võistlustel osalenuna sain Survivalilt paar head nippi ja oskust juurde.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 20:51
Postitas Ktsort
StreetMoto kirjutas:

Koolid peavad aru saama, et nende põhieesmärk ei ole saada õpilasi raha teenimise eesmärgil, vaid õpetada nad reaalselt liikluses turvaliselt toime tulema[/b]. Paraku jääb tihti asi taaskord raha taha kinni, sest olles kursis ise motokoolituse kulude ja tuludega tuleb nentida, et kvaliteetselt asja teha tahtes on kulud suuremad ja see kajastub kursuse maksumuses.

Pean parandama, et fookust õigesse kohta suunata. See on üllas idealism - autokoolide põhieesmärk ON saada õpilasi raha teenimise eesmärgil. Iga osaühingu või aktsiaseltsi olemasolu ainueesmärk on kasum. Jah, tuleb nõustuda - kasumit tuleks teenida kvaliteetset teenust pakkudes. Just selleks ongi olemas õppekavad ja koolitajatele kehtestatud nõuded. Isegi eksamineerijatele kehtestatud nõuded! (huvitav, kas ÜKSKI neist Tallinna või Saue riigiametnikest nõuetekohast ümberpõiget 30km/h sooritada suudab :roll: ) Vaat NEED asjad tuleks luubi alla võtta, kui soovitakse midagi paremaks muuta.

Rääkides ideaalse teenusekvaliteedi tagamisest pead vist isegi möönma, et alati ei õnnestu kliendile pakkuda seda mida ta küsib ja mida vastusena lubanud oled. Olgu siis takistuseks kiire suveaeg, eelduslik mõtlemine või võimaluste piiratus. Lubada võib kergelt (ja raha võtta (togi) ) aga alati teha just täpselt seda, mida lubatud sai.. mnjaa. Inimfaktor.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 20:56
Postitas mella

Võimalik, et nad on taset viimasel ajal parandanud. Kui mina (päris nende alguses) käisin, oli algajate kursus hea võimalus põiget harjutada. Edasijõudnute oma aga kujunes igavaks. Algaja jaoks on see aga väga vajalik tunnetuse tekkimiseks.

StreetMoto kirjutas:

Ütlen ausalt - ka aastaid supermoto võistlustel osalenuna sain Survivalilt paar head nippi ja oskust juurde.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 21:01
Postitas mella

Kas just eksamineeria peab oskama tipptasemel sõita, küll aga peaks seda oskama sõiduõpetaja. See annab vähemalt eelduse, et ta tsiklisõidust niigi palju jagab, et oleks midagi edasi anda ning vajadusel valesid sõiduvõtteid näha oskaks.
Pooldan sõiduõpetajate atesteerimist suht karmide praktiliste harjutuste alusel.

Ktsort kirjutas:

Just selleks ongi olemas õppekavad ja koolitajatele kehtestatud nõuded. Isegi eksamineerijatele kehtestatud nõuded! (huvitav, kas ÜKSKI neist Tallinna või Saue riigiametnikest nõuetekohast ümberpõiget 30km/h sooritada suudab :roll: ) Vaat NEED asjad tuleks luubi alla võtta, kui soovitakse midagi paremaks muuta.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 21:26
Postitas Bastard

Kui need mõttehiiglased oma idee tõesti läbi suruvad ja seda ka muudele kategooriatele laiendama hakatakse, siis... pean ma oma ABCDE lubade ülal pidamiseks miljonär olema :D


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 21:34
Postitas madz_ZX-9R

Bull Shit!

Parim koolitus toimubki tänavatel/üldkasutuse teedel/niisama sõitmas :wack:

Kui juhtub ei hakatakse midagi arutlema "ülevalt", tuleb kohe oma arvamust avaldada, pikette korraldama, Toompeal BurnOut'i teha LõppudeLõppuks, Reg Numbrid maha kruttida, load ära visata, politsei oma märguanned eirama jne jm

Riigi juhid, jm tegelased on ennast välja elanud, aju ära kaotanud. Tänane Liiklus Seadus on mõttekaim asi Seaduste hulgast. Olgu ta rikkutud ning eiratud tulevikul suvel.

Luban LS't mitte jälgida (lol)


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 23:10
Postitas Loff

See autokoolide õppemetoodika parendamine ja selle kvaliteedi tõstmine tasemele, et tulevikus ei ole vaja enam midagi täiendada, on sama kui teha valmis auto, mis ei lagune ja sõidab ilma kuluosi vahetamata 20 aastat (nagu volvo 200 seeria).
Ehk siis kogu teema on ikka kinni rahas, täienkoolitus on nagu varuosa müük, mille kaudu teenitakse tagasi madal auto hind või siis õigemini madala auto hinna tõttu saamtajäänud raha.
Mis puudutab asja idealiseeritud mõtet siis mina sooviksin küll ennast harida, pidevalt aga mitte käsuliini pidi.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 23:29
Postitas madispilt

Ei noh.. ma ei hakka kogu seda genereeritut siin läbi lugema, kell juba palju. Paar minu mõtet, ehk keegi juba on kirjutanud.. aga siiski..
Tahavad teha täiendkoolitust - olgu, tehku. Aga mina selle eest maksta ei taha. Las saadavad kirja koju nagu sõjaväe komisariaadis, et see see päev ja see see kell on Sul mees nüüd koolitus, midagi maksma ei pea. Riik tasub kulud kuna point on siiski nende poolt nö. elusi säästa.
Koolitusi las viivad läbi mehed kes iga päev tegelevad asjaga maksimumi piirini, näiteks ringraja sõitjad. Mitte mingi töll kellel on loa peal A kategooria ja põristab rahulikult lubatud kiiruse piires. Selline mees ei tea ise ka päris täpselt, mida ta suust välja ajab. Kui mula puhutud siis las kargab ise roika selga ja näitab harjutused ette ja teeb ise läbi. Mitte ei räägi nagu mulle autokoolis räägiti ümberpõike ajal, et tehes nõksu vastas suunas, siis see aitab sul paremini takistusest põigata. Mees rääkis veel seda, et ta ise korra oli seda proovinud ning lõppes see siis kõhukaga. No tere tali. Too aeg olin paras loll kah mootorratta sõidu vallas ega julenudki proovida kuna "äss" ju käis kõhuli. Aasta jagu tänaval huligaanitsedes sain alles aru mida see vastas suunas keeramine teeb.
Aga no bljaad.. kui see asi läbi läheb ja ma selle pa*a eest maksma ka pean hakkama siis raisk sõidan aint rinkat. Või kolin välismaale, üle hakkab viskama..


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 06 Veebr 2013, 23:48
Postitas matcho

Tundub et Hr Vane on hakanud purjus peaga tööl käima ja tahab eestit kus purjus jalgrattur ei sõida enam kraavi ja tänavatel liiguvad ainult hobused. Tahtis ta ju alles et piirkiirust alandataks kuni 80 kmh asulavälistel teedel .Tema arvates oleks ültse kõige parem kui kõik käiksid jalksi.
See oleks juba mõistetav kui täiendkoolituse nõue rakenduks osapoolele kes on õnnetuse põhjustanud mitte kõigile . Rolleriga on ka ennast kasti ja vigaseks sõidetud , aga kui vanust piisavalt siis pole mingeid lubasi ega koolitusi vaja .
Kui ikka tööjuures ei ole miskit teha , siis peaks selle töökoha lihtsalt ära kaotama , mitte käsukorras pastakast idiootsusi välja imema ...

Kontrollige enda arstitõendit ka , sest kui see on ajaliselt kaotanud kehtivuse siis on load ka salaja kehtetuks muutunud ja jälle saame kalli koduvabariigi osakuid osta kohalikust prefektuurist.

peab lätti lubasi minema tegema vist :wack:


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 00:25
Postitas Kri§to
matcho kirjutas:

peab lätti lubasi minema tegema vist :wack:

Ei leia seda artiklit enam, aga meie Euroametnikud raisad vahetavad enda load kõik belgia omade vastu- kehtivusaega ei ole sellele. :evil:


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 00:28
Postitas koi

Kommunismi käsen-keelan-natuke luban stiil aina süveneb. Vastik, et eestlane püüab igati närida teist eestlast :evil:
Võideldakse vaid tagajärgedega, aga põhjuseid ei viitsita selgeks teha. Ja ikka raha-raha... puistake pappi!
Mind isiklikult häirivad aina rohkem igasugu nõuete karmistamised. Ma siiski ei ela vaid ametnike jaoks, kes püüavad oma eksistentsi ja head riigilt imetavat palka õigustada ükskõik milliste pastakast imetud seaduse muudatuste ja uute nõuetega! Selliste seaduste nõudjad on minu silmis äbarikud, kes ei julge ilma tõendita ka kärbest puutuda, kuna see on äkki enne sitta lutsinud! Ja selliseid on meil terve armee, kes on pugenud soojale kohale ja esitavad end kui rahva tervise päästjaid. Tegelikult on sellised vane taolised ametnikud väiklased ja rahaahned pugejad, kes sisimas naudivad kasvõi mingitki võimu!
Inimene peab ise tahtma end täiendada-koolitada, kui peab seda vajalikuks!
Järgmisena tuleb kohustuslikus korras läbida leiva ja vorsti lõikamise kursus! Nuga ju terav. Ja jälle saab riigikassasse raha...


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 00:34
Postitas reimps

Lihtsam on kõigi load kehtetuks kuulutada üleriiklikult ja siis hakata nullist peale. Raha koguma, ptüi, auto-motokoolitusi läbi viima, kõiksugu erinevate valgustustingimustekoolituste, ilmastikuoludekoolituste, kaasliiklejategaarvestamisekoolituste ja muu säärasega. Lõputu rahaauk. Oodake vaid, kui ma valitsusse saan.
Keegi võiks siis sellise koolituse ka sisse viia, kus õpetatakse peateele mitte ette keerama (jäi silma kuskil algusest mingi mürgine märkus, et keegi on ideaaltingimustel autole tagant sisse kütnud. Võtsin isiklikult ja kui sa nägid, et põhjuseks olid minu valed sõiduvõtted, siis mida nah sa passisid ja menti tunnistusi andma ei läinud? Ma sain ju 40€ trahvi :mrgreen: )

Viimasel ajal on jäänud mulje, et hr Vane on veits seniilseks jääma hakanud, omal ajal ta meeldis mulle oma muheda oleku poolest. Aga riigikord oli siis vist veidi teine ka, nüüd tundub, et ta enam ise ei julge eriti ja sestap ka teistel sõita ei taha lasta.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 01:32
Postitas Valmet

Maksumaksja peab siis teosammul ja hanereas kulgema!!! t*** ma ei või!!!
Helistasin kord politsei infotelefonile ja küsisin, et miks võib mingi suva auto millel radiaatorivõre vahel sinised vilkurid sõita sõle tänaval vastassuunavööndis umbes 120 kmh ja mulla tn koolimaja juures punasega läbi jne. Vastuseks sain, et küsiga maanteeametist, nemad suht pädevad.? Maanteeametis oligi toruotsas keegi kes teatas, et seda autot eristab teistest alarmsõidukikaart milline annab sõiduki juhile õiguse eirata kõiki liiklusseaduse sätteid. Ainuke ls punkt milline peab olema täidetud on joobeseisundit puudutav seadus.
Kui politseinik on ka inimene, siis mille poolest meie tavaliiklejad erineme oma füüsilistelt ja vaimsetelt võimetelt kiirusemõõtjatest? Siinkohal ärge hakake seletama teemal, et nad läbinud koolitusi ja käivad laitse rallipargis meie maksumaksjate raha eest politseiautodega rallit sõitmas. Sellise jutu põhjal võiks ju autospordiliidu võistluslitsentsi alusel samuti alarmsõiduki kaarte väljastada.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 09:21
Postitas Whitebalance

Õige koolitus kindlasti vähendaks surmade arvu, kui mitte tasemel sõitjate osas, siis vähemalt alustavate sõitjate osas. Seaduspära kohaselt ei lahku meie hulgast iga suvi ainult amatöörid vaid ka väga pädevad mootorratturid. Asjade kehv kokkulangevus.

Iga aasta on mõni tuttav kuskil hakanud mootorrattaga ringi vuhama ja kuulnud olen ma neilt kõigilt, kuidas nad valede sõiduvõtetega külili on käinud kurvis. Loomulikult peame seda looduslikuks kogemuseks, sest tsiklimeest, kes pole pikali käinud kohtab harva.

1) Iga 5 aasta tagant peab mootorrattur käima koolitusel nagu motosurvival oma teadmisi ja oskusi lihvimas. Koolituse hinnast poole maksab riik.
2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)
3) Autokoolide õpetajate koolitustunnistuste kontroll ja kordusõpe kvalifitseeritud kohas.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 10:50
Postitas kopu

Ja ringrajal käimine näitab mida? Seda et sa seal käisid- so what. Ma sõidan enduroga, mis ma seal teen? Ja isegi kui bike seljas veel istusin siis minu rinkal käimised koosnesid sirgel noka tõstmisest ja jalga väristades kurvi läbisõitmisest.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 11:07
Postitas mart211
Whitebalance kirjutas:

Õige koolitus kindlasti vähendaks surmade arvu, kui mitte tasemel sõitjate osas, siis vähemalt alustavate sõitjate osas. Seaduspära kohaselt ei lahku meie hulgast iga suvi ainult amatöörid vaid ka väga pädevad mootorratturid. Asjade kehv kokkulangevus.

Iga aasta on mõni tuttav kuskil hakanud mootorrattaga ringi vuhama ja kuulnud olen ma neilt kõigilt, kuidas nad valede sõiduvõtetega külili on käinud kurvis. Loomulikult peame seda looduslikuks kogemuseks, sest tsiklimeest, kes pole pikali käinud kohtab harva.

1) Iga 5 aasta tagant peab mootorrattur käima koolitusel nagu motosurvival oma teadmisi ja oskusi lihvimas. Koolituse hinnast poole maksab riik.
2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)
3) Autokoolide õpetajate koolitustunnistuste kontroll ja kordusõpe kvalifitseeritud kohas.

Mis see rajal käimine nii aitab nüüd kedagi? Nagu mainiti, siis seal ei saa keegi kohustada sind kiiresti sõitma. Samuti võiks stundiplatsil päeva veetmine kohustuslik olla, õppid äkkpidurdust/sidurdust ja driftimist, et libedaga toime tulla :mrgreen: Vaevalt keegi tahaks proovidagi väga, samuti ei tahaks mina sinna ringrajale minna ja teistel jalus koperdada. Õpib ikka see, kes tahab ja arvab et tarkust kasutab.
Mina näitaks kasvõi seda "worst motorcycle crashes" youtube'i videot ja oleks mõnel mehel tohutu julgus kadunud. Tihtipeale ju kukutakse seepärast, et hinnatakse end üle ja minnakse julgeks. Kui tee on kurvis libe või keegi keerab ette, siis ei pruugi päästa sind isegi 10 motosurvivali kursust ja Hanno Veldist ringrajal mööda sõitmine. Motosurvivali ja ringraja tarkus on kindlasti ka tänaval liigeldes kasuks, kuid õnnetusest päästavad ikka refleksid ja räägi palju tahad sellest ümberpõikest, enamus surub ikka piduri põhja ja loodab seisma saada.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 11:41
Postitas 19Martinez79

Kui see koolitus oleks tasuta, oleks kõik tipptopp :)


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 13:55
Postitas Loff
Whitebalance kirjutas:

2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)

Enduurokaga rinkale? (togi) Ei väidagi, et sellest kasu ei oleks aga liihtsalt tundub imelik, sellest jääb mulje, et Sinu arust on ilmas ainult bike tüüpi rattad.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 14:32
Postitas Madris
Whitebalance kirjutas:

2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)

Bike meestele RMK paber aastas korra metsas käimise kohta. Talvel võib näidata ka ise toodud jõulukuuske :wack:


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 14:59
Postitas sepp
biffik kirjutas:
Whitebalance kirjutas:

2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)

Bike meestele RMK paber aastas korra metsas käimise kohta. Talvel võib näidata ka ise toodud jõulukuuske :wack:

Nahhui,enamus õnnetusi juhtub ju ikka asfaldil. :mrgreen:


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 15:17
Postitas Madris
sepp kirjutas:
biffik kirjutas:
Whitebalance kirjutas:

2) Vähemalt iga 2 aasta tagant peab mootorratturil olema ette näidata kviitung ringrajal käimisest. (Soovitavalt iga aasta.)

Bike meestele RMK paber aastas korra metsas käimise kohta. Talvel võib näidata ka ise toodud jõulukuuske :wack:

Nahhui,enamus õnnetusi juhtub ju ikka asfaldil. :mrgreen:

...tuleb võrdõiguslikkuse volinik ja teeb kõigile triibulised :mrgreen:


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 15:18
Postitas strt

Minu teada juhtub enamus õnnetusi ikkagi seetõttu, et autojuht ei märka mootorratturit. Ja ei märka seetõttu, et nad ei ole harjunud, et mootorratturid liikluses osalevad. Nii et natuke valest otsast tahetakse selle täienduskoolitusega probleemi lahendada.


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 15:26
Postitas Andrea
strt kirjutas:

Minu teada juhtub enamus õnnetusi ikkagi seetõttu, et autojuht ei märka mootorratturit. Ja ei märka seetõttu, et nad ei ole harjunud, et mootorratturid liikluses osalevad. Nii et natuke valest otsast tahetakse selle täienduskoolitusega probleemi lahendada.

Tihti ei märgata just seetõttu, et motomees liigub ülehelikiirusel ning nõeludes jne. :wink:


Re: Linke ja pilte

Postitatud: 07 Veebr 2013, 15:46
Postitas Kipsi
cool200 kirjutas:

näiteks mulle meenub ,et keegi kõvataja siit foorumist sõitis sirgel lõigul kykita kandis autole tagant sisse :?
paar sellist idiooti veel, ja ongi komisjonil põhjust sellist teemat arutada.

(w) (w) (lol)

Enamus matse siiski kurvis külilikäimised ja ratta alt ära pidurdamised. Mingit koolitust pole olukorra parandamiseks vaja. Vaja oleks, et autokool viiks kasvõi korra sitematesse teede oludesse nt kruusa peale ja õpetaks kuidas pidurdada ja käituda, kui all pole puhas asfalt. :idea:


Re: Linke ja pilte

Postitatud: 07 Veebr 2013, 15:49
Postitas mart211
Kipsi kirjutas:

Vaja oleks, et autokool viiks kasvõi korra sitematesse teede oludesse nt kruusa peale ja õpetaks kuidas pidurdada ja käituda, kui all pole puhas asfalt. :idea:

Mingi lõuna-eesti naljad vä? :mrgreen: Tallinnas aint neid sitemaid teeolusi näebki ning enamus tänavatest kõlbab traielimeestele. :D


Re: Linke ja pilte

Postitatud: 07 Veebr 2013, 16:25
Postitas matcho
mart211 kirjutas:
Kipsi kirjutas:

Vaja oleks, et autokool viiks kasvõi korra sitematesse teede oludesse nt kruusa peale ja õpetaks kuidas pidurdada ja käituda, kui all pole puhas asfalt. :idea:

Mingi lõuna-eesti naljad vä? :mrgreen: Tallinnas aint neid sitemaid teeolusi näebki ning enamus tänavatest kõlbab traielimeestele. :D

kui autokoolid peaks koolitama ka sitematel teedel siis ei jaksaks nad uusi rattaid soetada nii palju kui seal õppimise käigus puruks kukutakse ... aga teistpidi oleks siis ka kiirabil tööd ja leiba rohkem kui hakkavad õppesõidul puruks kukutud jäsemeid lappima :D no ja mehhanikud saavad siis sealt oma leiva ja muidugi varuosade müüjad ... kõige selle pealt koorib veel riik omad maksud ja ongi riigi eelarve plussis , nii et saab tervel toompeal korraga palka tõsta


Re: Kohustuslik täiendkoolitus

Postitatud: 07 Veebr 2013, 18:47
Postitas Whitebalance

Tõesti, olen nõus sellega, et enduro ja krossimeestel pole seal midagi teha. Väike "aga" on ikkagi, sest pea alati, kui enduromees oma rohelisest võsast välja vopsab ja asfaldini jõuab käib kaasirull kohe väga põhja ära. Loomulikult ei ole see seadus.

Mis ma tahtsin öelda on see, et kui inimesed oleksid valmis ja viitsiksid käia rohkem kinnisel territooriumil kihutamas siis ka väheneks kurvist väljasõidud, tagant otsasõidud jne. Millegipärast alati rajale minnes on kõigil kole kiire, tagasitulles on kõigil rahu majas........

Tavaliselt, keerad teeotsast võssa (enduromeestele) või asfaldteele ja paned punni põhja, ning naeratus läheb kõrvadeni...