Re: CT 601, 2012a
Okei, hetk tagasi nägi neid ilusti, kontrollisin veel privaatses browseri aknas üle. On loodud eraldi kaust mis on ka tehtud kogu internetile nähtavaks ja kõik img urlid paiknevad sealt. Enam tõesti ei näe isegi mina neid pilte
Okei, hetk tagasi nägi neid ilusti, kontrollisin veel privaatses browseri aknas üle. On loodud eraldi kaust mis on ka tehtud kogu internetile nähtavaks ja kõik img urlid paiknevad sealt. Enam tõesti ei näe isegi mina neid pilte
See on juba üsna teema väline aga google drive ei lasegi urli jagada
Ok, my bad. Mõtlesin, et jutt käib asjast nimega http://photos.google.com
No see lingitamine oli nüüd paras piin, eks edaspidi peab google photos salvestama. Loodetavasti nüüd kõigile nähtav
janis kirjutas:Nüüd on nähtav!
Nüüd näen
Äge värk!
Huvitaks lähemalt kõrgema surveastmega xt mootor ja Keihini karpa - oled koosluse korralikult kõigis pöörete vahemikes käima saanud?
Endal on porditud peaga (surveaste muutmata), muudetud airboxi ja isetehtud väljalaskega xt ja pika mängimise peale sain originaal ydis karpad perfektselt tööle - peadüüs 125 pealt 150, cv karpa düüsi sai 0,1 mm vahedega üle puuritud kuni segu paika sai. Üldiselt tuleb aga xt mootori järelaitamisel arvestada, et kusagil 8000 ja üles pööretel ei jõua tavalised klapivedrud enam järele (tehase lubatud max rpm ongi kusagil 8000 kandis) ja nii läheb üsna lihtsalt kotti.
Edu, L
Irual kirjutas:Äge värk!
Huvitaks lähemalt kõrgema surveastmega xt mootor ja Keihini karpa - oled koosluse korralikult kõigis pöörete vahemikes käima saanud?
Endal on porditud peaga (surveaste muutmata), muudetud airboxi ja isetehtud väljalaskega xt ja pika mängimise peale sain originaal ydis karpad perfektselt tööle - peadüüs 125 pealt 150, cv karpa düüsi sai 0,1 mm vahedega üle puuritud kuni segu paika sai. Üldiselt tuleb aga xt mootori järelaitamisel arvestada, et kusagil 8000 ja üles pööretel ei jõua tavalised klapivedrud enam järele (tehase lubatud max rpm ongi kusagil 8000 kandis) ja nii läheb üsna lihtsalt kotti.Edu, L
Ma ei olegi veel keihiniga mootorit korralikult tööle saanud. Ma enam täpselt ei mäleta aga millegipärast ma vahetasin kiirelt tagasi originaal karburaatoritele.
Niipalju mäletan et ülemine ots suri ära ja sama probleem oli ka originaal karburaatoritega. 4000-5000rpm hakkab puterdama nagu säde oleks nõrk. Kuna nüüd suurem ümberehitus käsil siis tuleb nagunii uus elektri süsteem teha ja plaanis on proovida cdi süüte peale ehitada ning kaasataka keihini TPS sensor ning kõik see kuidagi programmeeritavaks teha.
cossie kirjutas:janis kirjutas:Nüüd on nähtav!
Nüüd näen
23.11. ei näe 2016. postituse pilte. Lingid viivad veateateni: The requested file has been deleted from Google Drive and/or gdURL.
Ma soovitan need üldse siia riputada, laevad kiiremini ette ka
Ma parandasin taaskord pildi linke oma postituses, seekord tegin albumi uuele aadressile ja loodan, et sealt jagamine on nüüd jätkusuutlik lahendus.
Vahepeal aga olen projekteerinud uue kütusepaagi ning valmistasin selle teraslehest maketi.
Paagi alla on plaanis paigaldada aku koos kogu "elektroonikaga", seepärast tulevad raamile õhusuunajad. Varjavad paagi alust olukorda ning aitavad loodetavasti juhtida õhufiltrisse jahedamat õhku. Raam on plaanis viimistleda nii, et keevisõmbluseid näha ei jää ja tekiks mulje et tegu on ühes tükis detailiga. Kui esialgu oli plaanis teha õhusuunajad eraldi detailina, siis pikemal plaanimisel otsustasin nad raamiga üheks sulandada kuna kõik vajalik on ligipääsetav kui paak üles tõsta.
Sabaraami jaoks on juba ideekavand olemas, alumiiniumist ja võimalikult õhuline.
Vägev projekt, jõudu!
Kuidas alumiiniumist sabaraam metallist raami külge kinnituma hakkab?
Ma ei ole väga järjepidav foorumi teemaga olnud. Küll aga olen vahepeal ropult tunde töökojas tsiklit ehitades veetnud.
Tulemus on ikka lõputu nimekiri tegemist vajavaid asju.
Olen loobunud alumiinium sabaraamist ja enam ei mäletagi miks. Tean et olen teinud 3 erinevat lahendust ja nüüdseks olen peaaegu rahul. Ainuke miinus on saba kaal, ca 4kg koos tagatule ja sadula kinnitustega. Nüüd mõtlen et võiks olla sama lahendus aga alumiiniumist. Kahjuks olen alumiiniumi keevitamise kohapealt täiesti algaja ja ei hakka nii riskantset lahendust veel ette võtma. Sai hangitud uus Tig keevitus ja õlipaagi peal kätt harjutatud. Välimus on robustne aga survetest lekkeid ei tuvastanud.
Õlipaak kinnitub mootori ülemisele kronsteinile ja on ühtlasi ka aku hoidja. Kuna ma ei taha ühtegi üleliigset vidinat sadula alla paigutada pean saama hakkama vähese ruumiga paagi all. Lisaks akule tuleb sinna süütemoodul, süütepool, pingeregulaator, releed, kaitsmed jne. Aku kinnitusklambri lahendasin roostevabast terasest ja ühtlasi kinnitub sellele ka "aju".
Vahepeal on ka bensiinipaak saanud oma lõpliku kuju ja kogu tsikkli tervik disain hakkab päevavalgust nägema.
Väljalaske tegin roostevabast torust ja painutamise asemel keevitasin toru pöörded. Tööd on sellega tohutult aga väljanägemine sobib sellise käsitöö ratta juurde.
Viimistleda on veel kõvasti.
Õlipaagile leidsin hüdropaagi inspektsiooni akna, näitab lisaks tasemele ka temperatuuri kuni 80C ja sobib ideaalselt raami vahele.
Vahepeal on õnnestunud projektiga natukene edusamme teha. Tänaseks on metallitöödega ühelpool. Raam, esiporilaud, numbrihoidja ja muud väiksemad jupid liiguvad täna värvikambrisse. Paak ja saba peavad veel ootama.
Millise osa raamist värvid? Paak jääb metalli värvi? Kuidas mootor välja käib vahelt?
Mootor käib ikka raami vahelt ära. Kogu raam läheb värvi. Raam tuleb must nagu passis värv on. Paak ja sabaosa tuleb midagi heledamat tooni
Eks mootor peab ära käima jah, aga üsna tihedasti paistab istuvat. Ise mõtleksin, kas paaki ja porikaid üldse värvida. Aga kui, siis mingi heledam jah. Näita lõpptulemust ka siis.
Vanemaid pilte näen, tänaste asemel pakub googel oma liiklusmärki . Guuglisse sisselogimine ei muuda midagi. FF või IE.
Mingi kala jah nende piltidega pidevalt. Telefonis pea võimatu asja kiirelt parandada. Senikaua saab loodetavasti allolevalt lingilt näha:
Nüüd privaatses aknas vaadates ma näen viimaste postituste pilte. Seega peaks kõigile nähtav olema