Kri§to "Metslane"

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

Kri§to kirjutas:

nii, aga mida siis tellida stock T10 1,7w asemele? 2W või 1,2W, sest meil ei tundu 1,7w kuskil olema :( ?

1,7 ja 2w vahet sa silmaga ei märka. isklikult arvan 1,7w siklil peal teeb sama välja mis 2w auto peal. Siklil kipuvad pinged olema natuke kõrgemad kui 13,8v mis on autodel. Tänu sellele põleb pirn eredamalt.

Kri§to kirjutas:

ja mind ikka häirib see stock spido/tahho märgistus kust tundub et pirn justkui oleks 14v ja ma leidsin kuskilt müügilt ka sellise (http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7031,23316/315274) kas sinna selline värvitud 12v sobib

See millele su link viitab on T3 sokliga pirn, stockis on sul näidiku plokis antud misasi? T10 äkki? Autodel kasutatakse 3w ja 5w. Siklil on samuti pargid 5w.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Bandit »

mina paneksin 1.2w T10, esiteks: kui paned värvitud, siis see värv säilib kauem seal ja ei kärssa ära. teiseks: pimedas on parem sõita ja need eredad tuled ei sega sind sõidu ajal (suund, täistuled neutral jnejne).

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

tellisin juba T10 2w ära, 1,2w pole T10 pirni, arvestades et suunaka oma on 3w T10 ja see saab pidevalt vatti, siis ehk ei ole T102w nii ullu midagi. Kui just kaugtulega sõites kärssama ei aja:)

Blingi mõttes tellisin punast sinist ja rohelist taustapirni ka et teen pildid vaatan mis endale meeldib ja ülejäänud võin jagamisele saata.

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Ohhooo! Õnnitlused! Jõudsid Jõgisoost ette :)
Miks see ratas? Oled ikka TDM-ga kunagi proovinud sõita? :)

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Bob
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Apr 2011, 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Bob »

Tere!

Kõigepealt vabandust, et siin võõrast teemat risustan, aga tekkis küsimusi SV naked versiooni kohta (tundus mulle, et nii mõnelgi siin sõna võtnud inimesest just selline on). Ise oman 2004 aasta 650 s-versiooni ja tahaks selle nakediks ümber teha. On keegi selle tee kunagi läbi käinud ja oskab anda häid nõuandeid/vihjeid? Abiks oleks mõnele sellisele rattale ka korraks pilk peale visata - nii et kui leidub keegi selline Tallinna lähiümbruses, kas võiks mõni õhtu kusagil kokku saada?

Peamised küsimused minu jaoks on järgmised:

1) Kas saab kasutada sama näidikuteblokki, või on naked-i oma teistsugune? Või on olemas hoopis mingeid klassikalise välimusega "kellasid", mis SV-le sobiksid?
2) Kuidas kinnitada kellasid/laternat esihargi külge? Olete teinud ise kinnitused, või saab neid kusagilt osta?
3) Kuhu panna peeglid (tegemist siis bike versiooniga, millel juhtraua asemel kaks "rutskat")?

Ette tänades!

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas villy »

1) näidikud jäävad samaks.

  1. kui kondel [Motobot: õige on "gondel"] maha võtta siis pole keeruline ümmargust tuld ette aretada
  2. nakedil on ühe toruga lai lenks mitte clip on-d. tehase versioonil. selleks vajad nö "prille" ja uut lenksu. ja sinna külge peeglid.

abiks see leht http://www.svrider.com/tips/tips.htm

edu

naked ftw :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Niih valgustuse jama lahendet- kuid mõningaid nipukaid jagaks ka teiega.

Kõigepealt loe mis sa loed, aga SV foorumi jutt et spido ja tahho taustvalgustus on T5 pirn ja teised idioodipirnid T10 ei pea paika. T10 on liiga suur, ehk ilmselt on tegemist T 6,5 pirniga?? Ei ole nüüd küll täheldanud, et sedalaadi T6,5 pirne 1,7w ja 3w ringi liigub...

Seega on mul üle mingi pinu T10 pirne, kes soovib võtku ühendust ja korjaku ära (4x T10, 2W ja 1x T10, 3w)

Edasi taustavalgustuse juurde.

Proovisin nagu jutuks oli punast, rohelist ja sinist valgust
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Endale sümpatiseeris kõige rohkem roheline. Teistega oli nagu normist et sinine tundus, ei valgustanud piisavalt ja punane tundus nagu liiga tume olevat, aga võibolla see ka minu peas kinni.

Seega on mul 3x T5, 1,2W punast ja 3x T5, 1,2W sinist lambikest alles. Kes ees see mees- võta yhendust ja korja ära.

Kolmandaks- kui lappate gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] lahti siis tehke seda steriilses keskkonnas- suutsin ühe gondli [Motobot: õige on "gondli"] koonuspoldi kuskile ära kaotada :( Ehk on chaansi et vedeleb kuskil suvilas murul aga vaevalt :oops:
Ja enne kui lõhute ära vanad kummimutrid (tõmbemutrid) uurige, kas asendust ka on:D Sõitsin täna Biker24, Intermoto ja Streetmoto läbi aga võta näpust :oops: Pidin tuuleklaasi vanade ribadega kinni tõmbama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Aeg sealmaal, et tuleb hakata ketti vahetama. Eile õhtune saabumine linna andis efektiks selle, et foori tagant startides tegi ratas mingit imelikku kangutamise häält ja hoidsin pöidla peos, et kett vastu peaks :oops: . Sest tundus et see hääl just sealt tulemas on. Arvestades, et olen peale nõuannet kett kiiremas korras ära vahetada veel mingi paar tuhat kilti peale keeranud, on vist niigi hästi läinud.

Loen ja loen aga selgusele ei jõua kas 2001 SV650s rattal on stock hammakad 15/44 või 15/45, mis pikkusega kett siis tuleb, 15/45 oleks justkui 110. Erinevad kohad annavad erinevaid tulemusi. Väike skänn motomüüjate kodulehtedel annab päris hea hinna ketiratastele siin, samas saaks ka kohe keti sealtsamast (peitsin lingid ära ehk kellelegi ei meeldi et möiratan siin niimoodi mingit reklaami teha.)Kas on chaansi kuskilt parema hinnaga saada? Või pakutakse kuskil, ehk ka vahetusega koos hinda?


reimps

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas reimps »

Üldiselt on need "stock"-ketid suht pikad, et kannatada +3 vms hammakaid. Naksad jupi lihtsalt maha ja needid kokku.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Teise generatsiooni mudelil on ketiratastega nii, et N mudelil on taga 45 ja S -il 44. Ketilülid esimese puhul 110 ja teisel 108.
Usun, et esimesel generatsioonil on sama.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Ketivahetus läheb homme töösse, lisaks nagu täna Villu tabavalt ütles, kui läks trumm las minna ka pulgad- saab "Rollu" endale ka uue esirehvi. Ehk jõuab nii nv Tartusse'gi :D

Kasutaja avatar

tige päkapikk
Postitusi: 184
Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas tige päkapikk »

PostitusPostitas Bob » Esmaspäev Aug 22, 2011 11:51
...Peamised küsimused minu jaoks on järgmised:

1) Kas saab kasutada sama näidikuteblokki, või on naked-i oma teistsugune? Või on olemas hoopis mingeid klassikalise välimusega "kellasid", mis SV-le sobiksid?
2) Kuidas kinnitada kellasid/laternat esihargi külge? Olete teinud ise kinnitused, või saab neid kusagilt osta?
3) Kuhu panna peeglid (tegemist siis bike versiooniga, millel juhtraua asemel kaks "rutskat")?

Ette tänades!

Pole üheseid vastuseid neile küsimustele. Kõik sõltub kolmest parameetrist:

  • sinu ilumeel
  • sinu tehniline taip
  • sinu rahakoti võimekus ;)

Mina tegin TL1000R nakedi stiilis. Kuna sain juhuslikult eBay-st soodsalt raiseritega prillid, siis see mure oli murtud. Külge krossika lenks ja tavalised classiku peeglikinnitused. Uue kõrgema lenksuga tuleb sul vahetada välja ka kõiksugu toredad voolikud ja trossid ;) Spidoga läksin ajutiselt odava lahenduse teed ja kinnitasin selle lihtsalt lenksu külge, kuna minu disaini lahenduste puhul see niiväga häirima ei jäägi.

  • kui sa ei hakka klassikalist lenksu paigaldama, siis võid peeglite puhul kasutada näiteks lenksu otstesse kinnitatavaid ;) on väga stiilsed, aga peale väiksematki küljeli kukkumist pead jälle uue panema.

  • spido tahho - kui rahakott võimaldab, võid osta klassikalised kaks ümarat topsi sees kella või streetfighteri digitaalse tuuningkella (mis on enamasti kandiline aga pisike) KOSO pakub selliseid näiteks ja paljud teisedki. http://www.louis.de/_4031f963db13e495ae ... &grwgr=480
    Originaal kellade paigaldamine prillidele või lenksule tuleb väga kavalalt läbi mõelda. Väga sageli on tulemus lausporno.

  • tulede suundade kinnitused - võid ise teha või hea raha eest valmis vidinad osta. Siit http://www.louis.de/_4031f963db13e495ae ... ew_step=36 leiad terve valiku vastavalt tulele.

Põleva tsikkliga ei ole tore sõita !
---------------------------------------
www.zoomfoto.ee/
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas pitbull »

vastus vanale kes tahab neikedit teha...ma olen selle jama l2bi teinud..no veidi veel nokkida aga pole aega...plastiku t6mbasin maha tuled maha,spido ja muu maha,asemel leed parkidega laternad,koso,spido,krossi lenx.ise nimetan seda mitte p2ris valmis projekti custom neikedix..sest p2ris streetfighter ei ole veel.aga niipalju v6in 6elda et neid juhtmeid mida pygada ikka sitax seal.

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Talv tulemas, tänud Müristajale idee eest ja kasutajale erxz hea hinnaga esi ja tagapuka eest, kasutajale mx77 akulaadija eest ning nüüd minugi ratas talveund ootamas.
Pilt

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Kri§to kirjutas:

Talv tulemas, tänud Müristajale idee eest ja kasutajale erxz hea hinnaga esi ja tagapuka eest, kasutajale mx77 akulaadija eest ning nüüd minugi ratas talveund ootamas.
Pilt

Mis hinnaga pukad said ka? Ketimäärimisel oleks selline tagapukk eriti hea asi.
Aga jah, peagi siis on Su SVl natu rõõmsam olla, saab koos tonnisega talvel vaikselt kevadet oodata ja muljetada 8)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Tõenäosus, et keegi ratta talvega ää võtaks (ja ma endale kevadel uuema ja suurema saaks) järjest väheneb, seega uuriks, kas ja kuidas saaks odavalt (alla 150 euro- kui kallim siis saab juba tellida sportpüta kuskilt) stock summist paremat heli välja. Erinevaid foorumeid juba uurinud seega viidata kuskile vast pole mõtet. Mis meie Biker'i kasutajad asjast arvavad?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Selle raha eest ja odavamalt saab ju iibeist valmis asja juba kätte. Küll mitte yoshi ega akra, aga selle raha eest asja ju küll.
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-SV650S ... 43ac8deff5
Sellel juba eemaldatav db-killer ka ja pütt ise pikem: http://www.ebay.co.uk/itm/Stubby-Oval-S ... 43aa9cb07a
Need pütid peaks brittuide enda tehtud olema ja hiina asjadest ehk ka kvaliteetsemad.
Ise iibeist samuti Motad-i 85 naelase brittide summuti soetasin ja hooaja on kestnud laitmatult. Sihuke: http://picturepush.com/public/7526565

SERTÃO
Kasutaja avatar

sombreero
Postitusi: 131
Liitunud: 26 Mai 2007, 11:39
Tsikkel: Suzuki SV650 S

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas sombreero »

Min uhasin enda omale pika u 40 cm puuriga sumpasse mõned augud... hääl muutus positiivsemas suunas :P

Ta põhjendas oma viga sellega, et elas alles esimest korda.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas kuni 2002 on sama sisuga ei tea, aga seal uuemat "timmitakse". http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=28120
Aga ju sa oled sellega juba ka kursis.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Mul oli 2001 aasta SV650. Lõikasin sumpal tagumise osa maha. Seal sees on mingi päris haige torude jms süsteem. Eemaldasin sealt ühe toru. Hääl sai ikka väga mehine. Pärast lasin TIG-keevitusega kinni ja oligi olemas. Kulu oli 20€ ja tulemus oli 5+. Ei olegi mingi sportsummutit vaja, originaalil on ka suur potensiaal, kui seda vähe järgi aidata.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Mul on just samasuguse summi ümberehitamine käsil.
Lõikasin esijalgu mölemad otsad lahti:
Pilt
Kogu sisu tuleb lihtsalt tömmates välja:
Pilt
Sees on päris palju kuumusisolatsioonikihte, mida saab pärast väga hästi uuesti kasutada:
Pilt
Pilt
Metallsisu ümber on messingvõrk, mida saab ka hiljem väga edukalt kasutada:
Pilt
Ma lõkasin TIG keevitusega sumpa metallsisu küljest katalüsaatori ära ja keevitasin selle sumpa tagaotsa külge (Proovisin küll seda TIG'iga keevitada, kuid ei õnnestunud mul, seega lasin lõpuks MIG'iga kinni.
Pilt
Lisasin roostevabast terasest võrgu:
Pilt
Selle ümber kerisin ühe tiiru messingvörku (et vill nii kergesti minema ei lendaks)
Pilt
Ja lõpuks kivivill ümber+ originaal kuumusisolatsioonimaterial.
Pilt
Kahjks hetkel rohkem pilte polegi. Ürtasin sumpa kesta otsi TIG'iga tagasi külge lasta, kuid jällegi ei õnnestunud. Arvatavasti oli mingi seadistus vale. Kasutasin DC voolu 2T ja HF seadistust ja voolu oli miski 35-40A. Vardaks üritasin kasutada seda sama roostevaba võrgu traati, mida enne väga edukalt raudplaatide kokkukeevitamiseks harjutamise eesmärgil kasutasin- väga ilusti sulas rauaga kokku ja keevis jäi tugev ja ilus. Roostevaba plekki aga keevitada ei õnnestunud. Plekk nagu ei allunud üldse keevitusele. Keegi oskab midagi soovitatada. Tahaks ikka ilusti roostevabaga seda kinni saada.

E: Üks samasuguse sisuga summ on mul juba TDM'i külge pandud ja hääl on päris võimas.

SV sumps peaks tänu natuke suurematele mõõtmetele ja katalüsaatorile tõrts vaiksem tulema.

Kasutaja avatar

Douchebag
Postitusi: 217
Liitunud: 18 Juul 2008, 22:00
Asukoht: Caracas, Venezuela

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Douchebag »

Need kesta otsad sul kroomitud pole w? Et peaksid kuni pärisplekini puhtaks tegema ja siis uuesti proovima. Vardas v6ib ka muidugi asi olla, kui see vale on. Samas võin ka mööda panna, kuna pole keevitaja.

Nobody is perfect, except me and my monkey!
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Douchebag kirjutas:

Need kesta otsad sul kroomitud pole w? Et peaksid kuni pärisplekini puhtaks tegema ja siis uuesti proovima. Vardas v6ib ka muidugi asi olla, kui see vale on. Samas võin ka mööda panna, kuna pole keevitaja.

Vb on töesti mingi galvaanikakiht peal, mis keevitamist takistab. Peab uuesti proovima

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

holma kirjutas:

Selle raha eest ja odavamalt saab ju iibeist valmis asja juba kätte. Küll mitte yoshi ega akra, aga selle raha eest asja ju küll.
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-SV650S ... 43ac8deff5
Sellel juba eemaldatav db-killer ka ja pütt ise pikem: http://www.ebay.co.uk/itm/Stubby-Oval-S ... 43aa9cb07a
Need pütid peaks brittuide enda tehtud olema ja hiina asjadest ehk ka kvaliteetsemad.
Ise iibeist samuti Motad-i 85 naelase brittide summuti soetasin ja hooaja on kestnud laitmatult. Sihuke: http://picturepush.com/public/7526565

Delkevici kraamist tean jah juba kõike:)- nende netilehel isegi kasutaja olemas. Küll aga tuleb hind tegelikult sealt tellides 180€ kanti.

Mõlemad lingid, mis postitasid ebaysse on excluded posting to estonia. Aga vaatan mingeid sportpütasid ebays kasutatuna- db killereid peaks saama lasta ka siin eestis ju valmistada.


kalju1
Postitusi: 460
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 15 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

kalju1 kirjutas:

Jah Fueli ka vaadanud, aga selline tavaline fueli oma tuleb kuskil 30-50€ kallim kui delkevic. Samas ei ole keegi kuskil suutnud konstruktiivset kriitikat delkevici kohta teha, et ilmselt on ka nende koostekvaliteet ok.

Aga praegu hoian mingil posul pütadel ebays silma peal, saab ehk Timo kaudu midagi ka siiamaale sebitud

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ise samuti mõnda aega e-bays asja jälgisin ja Timo abiga eestisse ka asja sain.
svrider.com lehel jänkid Delkevici minuarust küll kiitsid. Silma jäi, et kurdeti ühe komplektist puuduva kinnitusklambri(leegitoru kinnitusklamber) pärast. Kusjuures ka minu omal(küll teine tootja) oli ainult üks klamber, aga teise sain probleemideta Hydroscand-st.
Rohkem juttu Delkevic-ist. http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=93792

SERTÃO
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas pitbull »

Mul üks leo vince pütt üle...sv alt maha kruvitud

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

pitbull kirjutas:

Mul üks leo vince pütt üle...sv alt maha kruvitud

Njah, nüüd mul juba midagi soetatud. Vaja ära oodata kas ja millised jõuavad ja kas alla ka sobivad. Sai neid kamaluga ostetud:P

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”