Kri§to "Metslane"
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kri§to kirjutas:nii, aga mida siis tellida stock T10 1,7w asemele? 2W või 1,2W, sest meil ei tundu 1,7w kuskil olema
?
1,7 ja 2w vahet sa silmaga ei märka. isklikult arvan 1,7w siklil peal teeb sama välja mis 2w auto peal. Siklil kipuvad pinged olema natuke kõrgemad kui 13,8v mis on autodel. Tänu sellele põleb pirn eredamalt.
Kri§to kirjutas:ja mind ikka häirib see stock spido/tahho märgistus kust tundub et pirn justkui oleks 14v ja ma leidsin kuskilt müügilt ka sellise (http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7031,23316/315274) kas sinna selline värvitud 12v sobib
See millele su link viitab on T3 sokliga pirn, stockis on sul näidiku plokis antud misasi? T10 äkki? Autodel kasutatakse 3w ja 5w. Siklil on samuti pargid 5w.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
mina paneksin 1.2w T10, esiteks: kui paned värvitud, siis see värv säilib kauem seal ja ei kärssa ära. teiseks: pimedas on parem sõita ja need eredad tuled ei sega sind sõidu ajal (suund, täistuled neutral jnejne).
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
tellisin juba T10 2w ära, 1,2w pole T10 pirni, arvestades et suunaka oma on 3w T10 ja see saab pidevalt vatti, siis ehk ei ole T102w nii ullu midagi. Kui just kaugtulega sõites kärssama ei aja:)
Blingi mõttes tellisin punast sinist ja rohelist taustapirni ka et teen pildid vaatan mis endale meeldib ja ülejäänud võin jagamisele saata.
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Ohhooo! Õnnitlused! Jõudsid Jõgisoost ette
Miks see ratas? Oled ikka TDM-ga kunagi proovinud sõita?
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Tere!
Kõigepealt vabandust, et siin võõrast teemat risustan, aga tekkis küsimusi SV naked versiooni kohta (tundus mulle, et nii mõnelgi siin sõna võtnud inimesest just selline on). Ise oman 2004 aasta 650 s-versiooni ja tahaks selle nakediks ümber teha. On keegi selle tee kunagi läbi käinud ja oskab anda häid nõuandeid/vihjeid? Abiks oleks mõnele sellisele rattale ka korraks pilk peale visata - nii et kui leidub keegi selline Tallinna lähiümbruses, kas võiks mõni õhtu kusagil kokku saada?
Peamised küsimused minu jaoks on järgmised:
1) Kas saab kasutada sama näidikuteblokki, või on naked-i oma teistsugune? Või on olemas hoopis mingeid klassikalise välimusega "kellasid", mis SV-le sobiksid?
2) Kuidas kinnitada kellasid/laternat esihargi külge? Olete teinud ise kinnitused, või saab neid kusagilt osta?
3) Kuhu panna peeglid (tegemist siis bike versiooniga, millel juhtraua asemel kaks "rutskat")?
Ette tänades!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
1) näidikud jäävad samaks.
- kui kondel [Motobot: õige on "gondel"] maha võtta siis pole keeruline ümmargust tuld ette aretada
- nakedil on ühe toruga lai lenks mitte clip on-d. tehase versioonil. selleks vajad nö "prille" ja uut lenksu. ja sinna külge peeglid.
abiks see leht http://www.svrider.com/tips/tips.htm
edu
naked ftw
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Niih valgustuse jama lahendet- kuid mõningaid nipukaid jagaks ka teiega.
Kõigepealt loe mis sa loed, aga SV foorumi jutt et spido ja tahho taustvalgustus on T5 pirn ja teised idioodipirnid T10 ei pea paika. T10 on liiga suur, ehk ilmselt on tegemist T 6,5 pirniga?? Ei ole nüüd küll täheldanud, et sedalaadi T6,5 pirne 1,7w ja 3w ringi liigub...
Seega on mul üle mingi pinu T10 pirne, kes soovib võtku ühendust ja korjaku ära (4x T10, 2W ja 1x T10, 3w)
Edasi taustavalgustuse juurde.
Proovisin nagu jutuks oli punast, rohelist ja sinist valgust
Endale sümpatiseeris kõige rohkem roheline. Teistega oli nagu normist et sinine tundus, ei valgustanud piisavalt ja punane tundus nagu liiga tume olevat, aga võibolla see ka minu peas kinni.
Seega on mul 3x T5, 1,2W punast ja 3x T5, 1,2W sinist lambikest alles. Kes ees see mees- võta yhendust ja korja ära.
Kolmandaks- kui lappate gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] lahti siis tehke seda steriilses keskkonnas- suutsin ühe gondli [Motobot: õige on "gondli"] koonuspoldi kuskile ära kaotada Ehk on chaansi et vedeleb kuskil suvilas murul aga vaevalt
Ja enne kui lõhute ära vanad kummimutrid (tõmbemutrid) uurige, kas asendust ka on:D Sõitsin täna Biker24, Intermoto ja Streetmoto läbi aga võta näpust Pidin tuuleklaasi vanade ribadega kinni tõmbama.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Aeg sealmaal, et tuleb hakata ketti vahetama. Eile õhtune saabumine linna andis efektiks selle, et foori tagant startides tegi ratas mingit imelikku kangutamise häält ja hoidsin pöidla peos, et kett vastu peaks . Sest tundus et see hääl just sealt tulemas on. Arvestades, et olen peale nõuannet kett kiiremas korras ära vahetada veel mingi paar tuhat kilti peale keeranud, on vist niigi hästi läinud.
Loen ja loen aga selgusele ei jõua kas 2001 SV650s rattal on stock hammakad 15/44 või 15/45, mis pikkusega kett siis tuleb, 15/45 oleks justkui 110. Erinevad kohad annavad erinevaid tulemusi. Väike skänn motomüüjate kodulehtedel annab päris hea hinna ketiratastele siin, samas saaks ka kohe keti sealtsamast (peitsin lingid ära ehk kellelegi ei meeldi et möiratan siin niimoodi mingit reklaami teha.)Kas on chaansi kuskilt parema hinnaga saada? Või pakutakse kuskil, ehk ka vahetusega koos hinda?
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Üldiselt on need "stock"-ketid suht pikad, et kannatada +3 vms hammakaid. Naksad jupi lihtsalt maha ja needid kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Teise generatsiooni mudelil on ketiratastega nii, et N mudelil on taga 45 ja S -il 44. Ketilülid esimese puhul 110 ja teisel 108.
Usun, et esimesel generatsioonil on sama.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Ketivahetus läheb homme töösse, lisaks nagu täna Villu tabavalt ütles, kui läks trumm las minna ka pulgad- saab "Rollu" endale ka uue esirehvi. Ehk jõuab nii nv Tartusse'gi
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
PostitusPostitas Bob » Esmaspäev Aug 22, 2011 11:51
...Peamised küsimused minu jaoks on järgmised:1) Kas saab kasutada sama näidikuteblokki, või on naked-i oma teistsugune? Või on olemas hoopis mingeid klassikalise välimusega "kellasid", mis SV-le sobiksid?
2) Kuidas kinnitada kellasid/laternat esihargi külge? Olete teinud ise kinnitused, või saab neid kusagilt osta?
3) Kuhu panna peeglid (tegemist siis bike versiooniga, millel juhtraua asemel kaks "rutskat")?Ette tänades!
Pole üheseid vastuseid neile küsimustele. Kõik sõltub kolmest parameetrist:
- sinu ilumeel
- sinu tehniline taip
- sinu rahakoti võimekus
Mina tegin TL1000R nakedi stiilis. Kuna sain juhuslikult eBay-st soodsalt raiseritega prillid, siis see mure oli murtud. Külge krossika lenks ja tavalised classiku peeglikinnitused. Uue kõrgema lenksuga tuleb sul vahetada välja ka kõiksugu toredad voolikud ja trossid Spidoga läksin ajutiselt odava lahenduse teed ja kinnitasin selle lihtsalt lenksu külge, kuna minu disaini lahenduste puhul see niiväga häirima ei jäägi.
kui sa ei hakka klassikalist lenksu paigaldama, siis võid peeglite puhul kasutada näiteks lenksu otstesse kinnitatavaid
on väga stiilsed, aga peale väiksematki küljeli kukkumist pead jälle uue panema.
spido tahho - kui rahakott võimaldab, võid osta klassikalised kaks ümarat topsi sees kella või streetfighteri digitaalse tuuningkella (mis on enamasti kandiline aga pisike) KOSO pakub selliseid näiteks ja paljud teisedki. http://www.louis.de/_4031f963db13e495ae ... &grwgr=480
Originaal kellade paigaldamine prillidele või lenksule tuleb väga kavalalt läbi mõelda. Väga sageli on tulemus lausporno.tulede suundade kinnitused - võid ise teha või hea raha eest valmis vidinad osta. Siit http://www.louis.de/_4031f963db13e495ae ... ew_step=36 leiad terve valiku vastavalt tulele.
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
vastus vanale kes tahab neikedit teha...ma olen selle jama l2bi teinud..no veidi veel nokkida aga pole aega...plastiku t6mbasin maha tuled maha,spido ja muu maha,asemel leed parkidega laternad,koso,spido,krossi lenx.ise nimetan seda mitte p2ris valmis projekti custom neikedix..sest p2ris streetfighter ei ole veel.aga niipalju v6in 6elda et neid juhtmeid mida pygada ikka sitax seal.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Talv tulemas, tänud Müristajale idee eest ja kasutajale erxz hea hinnaga esi ja tagapuka eest, kasutajale mx77 akulaadija eest ning nüüd minugi ratas talveund ootamas.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Mis hinnaga pukad said ka? Ketimäärimisel oleks selline tagapukk eriti hea asi.
Aga jah, peagi siis on Su SVl natu rõõmsam olla, saab koos tonnisega talvel vaikselt kevadet oodata ja muljetada
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Panen endale siia ühe suzu varuosalehekülje tallele.http://www.ronayers.com/fiche/TypeID/26 ... odel/SV650
ja see ka http://www.alpha-sports.com/suzuki_part ... MAodNj8QKg
Küünalde juttu ka
http://www.sparkplugs.co.uk/pages/techn ... ss-ref.htm
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Tõenäosus, et keegi ratta talvega ää võtaks (ja ma endale kevadel uuema ja suurema saaks) järjest väheneb, seega uuriks, kas ja kuidas saaks odavalt (alla 150 euro- kui kallim siis saab juba tellida sportpüta kuskilt) stock summist paremat heli välja. Erinevaid foorumeid juba uurinud seega viidata kuskile vast pole mõtet. Mis meie Biker'i kasutajad asjast arvavad?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Selle raha eest ja odavamalt saab ju iibeist valmis asja juba kätte. Küll mitte yoshi ega akra, aga selle raha eest asja ju küll.
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-SV650S ... 43ac8deff5
Sellel juba eemaldatav db-killer ka ja pütt ise pikem: http://www.ebay.co.uk/itm/Stubby-Oval-S ... 43aa9cb07a
Need pütid peaks brittuide enda tehtud olema ja hiina asjadest ehk ka kvaliteetsemad.
Ise iibeist samuti Motad-i 85 naelase brittide summuti soetasin ja hooaja on kestnud laitmatult. Sihuke: http://picturepush.com/public/7526565
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Min uhasin enda omale pika u 40 cm puuriga sumpasse mõned augud... hääl muutus positiivsemas suunas
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kas kuni 2002 on sama sisuga ei tea, aga seal uuemat "timmitakse". http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=28120
Aga ju sa oled sellega juba ka kursis.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Mul oli 2001 aasta SV650. Lõikasin sumpal tagumise osa maha. Seal sees on mingi päris haige torude jms süsteem. Eemaldasin sealt ühe toru. Hääl sai ikka väga mehine. Pärast lasin TIG-keevitusega kinni ja oligi olemas. Kulu oli 20€ ja tulemus oli 5+. Ei olegi mingi sportsummutit vaja, originaalil on ka suur potensiaal, kui seda vähe järgi aidata.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Mul on just samasuguse summi ümberehitamine käsil.
Lõikasin esijalgu mölemad otsad lahti:
Kogu sisu tuleb lihtsalt tömmates välja:
Sees on päris palju kuumusisolatsioonikihte, mida saab pärast väga hästi uuesti kasutada:
Metallsisu ümber on messingvõrk, mida saab ka hiljem väga edukalt kasutada:
Ma lõkasin TIG keevitusega sumpa metallsisu küljest katalüsaatori ära ja keevitasin selle sumpa tagaotsa külge (Proovisin küll seda TIG'iga keevitada, kuid ei õnnestunud mul, seega lasin lõpuks MIG'iga kinni.
Lisasin roostevabast terasest võrgu:
Selle ümber kerisin ühe tiiru messingvörku (et vill nii kergesti minema ei lendaks)
Ja lõpuks kivivill ümber+ originaal kuumusisolatsioonimaterial.
Kahjks hetkel rohkem pilte polegi. Ürtasin sumpa kesta otsi TIG'iga tagasi külge lasta, kuid jällegi ei õnnestunud. Arvatavasti oli mingi seadistus vale. Kasutasin DC voolu 2T ja HF seadistust ja voolu oli miski 35-40A. Vardaks üritasin kasutada seda sama roostevaba võrgu traati, mida enne väga edukalt raudplaatide kokkukeevitamiseks harjutamise eesmärgil kasutasin- väga ilusti sulas rauaga kokku ja keevis jäi tugev ja ilus. Roostevaba plekki aga keevitada ei õnnestunud. Plekk nagu ei allunud üldse keevitusele. Keegi oskab midagi soovitatada. Tahaks ikka ilusti roostevabaga seda kinni saada.
E: Üks samasuguse sisuga summ on mul juba TDM'i külge pandud ja hääl on päris võimas.
SV sumps peaks tänu natuke suurematele mõõtmetele ja katalüsaatorile tõrts vaiksem tulema.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Need kesta otsad sul kroomitud pole w? Et peaksid kuni pärisplekini puhtaks tegema ja siis uuesti proovima. Vardas v6ib ka muidugi asi olla, kui see vale on. Samas võin ka mööda panna, kuna pole keevitaja.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Douchebag kirjutas:Need kesta otsad sul kroomitud pole w? Et peaksid kuni pärisplekini puhtaks tegema ja siis uuesti proovima. Vardas v6ib ka muidugi asi olla, kui see vale on. Samas võin ka mööda panna, kuna pole keevitaja.
Vb on töesti mingi galvaanikakiht peal, mis keevitamist takistab. Peab uuesti proovima
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
holma kirjutas:Selle raha eest ja odavamalt saab ju iibeist valmis asja juba kätte. Küll mitte yoshi ega akra, aga selle raha eest asja ju küll.
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-SV650S ... 43ac8deff5
Sellel juba eemaldatav db-killer ka ja pütt ise pikem: http://www.ebay.co.uk/itm/Stubby-Oval-S ... 43aa9cb07a
Need pütid peaks brittuide enda tehtud olema ja hiina asjadest ehk ka kvaliteetsemad.
Ise iibeist samuti Motad-i 85 naelase brittide summuti soetasin ja hooaja on kestnud laitmatult. Sihuke: http://picturepush.com/public/7526565
Delkevici kraamist tean jah juba kõike:)- nende netilehel isegi kasutaja olemas. Küll aga tuleb hind tegelikult sealt tellides 180€ kanti.
Mõlemad lingid, mis postitasid ebaysse on excluded posting to estonia. Aga vaatan mingeid sportpütasid ebays kasutatuna- db killereid peaks saama lasta ka siin eestis ju valmistada.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
siin on üsna soodsad sportpütid: http://www.fuelexhausts.com/results.cfm ... 50%2099-02
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
kalju1 kirjutas:siin on üsna soodsad sportpütid: http://www.fuelexhausts.com/results.cfm ... 50%2099-02
Jah Fueli ka vaadanud, aga selline tavaline fueli oma tuleb kuskil 30-50€ kallim kui delkevic. Samas ei ole keegi kuskil suutnud konstruktiivset kriitikat delkevici kohta teha, et ilmselt on ka nende koostekvaliteet ok.
Aga praegu hoian mingil posul pütadel ebays silma peal, saab ehk Timo kaudu midagi ka siiamaale sebitud
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Ise samuti mõnda aega e-bays asja jälgisin ja Timo abiga eestisse ka asja sain.
svrider.com lehel jänkid Delkevici minuarust küll kiitsid. Silma jäi, et kurdeti ühe komplektist puuduva kinnitusklambri(leegitoru kinnitusklamber) pärast. Kusjuures ka minu omal(küll teine tootja) oli ainult üks klamber, aga teise sain probleemideta Hydroscand-st.
Rohkem juttu Delkevic-ist. http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=93792
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Mul üks leo vince pütt üle...sv alt maha kruvitud
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
pitbull kirjutas:Mul üks leo vince pütt üle...sv alt maha kruvitud
Njah, nüüd mul juba midagi soetatud. Vaja ära oodata kas ja millised jõuavad ja kas alla ka sobivad. Sai neid kamaluga ostetud:P
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.