Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Aga ole hea, küsi. Mulle hakkas mõte Magnast ikka väga meeldima. Ohjaaa...ma veel mäletan isegi seda kuulutust. Oli vist ilus kollane Magna. See, vist, eks? http://www.auto24.ee/used/534775
Edit,
no ma olen suht suur poiss. Pikkust mingi 178 ja kaalu vist ligi 100 600se Shadowi peal tundsin end veits naljakalt. Aga noh, Magna suudaks isegi mind kenasti edasi liigutada
Kuigi ega ta mõõtudelt eriti suurem ei ole kui Shadow.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Kollase/mustaga oli küll. Aga no ei vea sul seekord ka - jälle müüdud ja pealegi eestist välja...
edit: sama ratas oli jah
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Õhhhhhhh
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
grahv kirjutas:Kui suur sa ise oled - 1400truuder on suur kubatuurilt muidu paras naistekas nagu üks omanik kommenteeris, 1500 on juba igatpidi suur ratas.
Aga sa vaata kubatuuri asemel kW ja kg suhet
Intruderil on jõudu rohkem kui enamikel tänapäevastel tehase customitel ning kaalu 100 kg vähem.
Mis sa arvad, mis see "minekuga" teeb
Edit: arvan, et "naisteka" all pidas su sõber silmas ratta suurust. Ka minu naine vaatas seda kui mänguasja, sest pill nii kompaktne, aga mootori väline suurus või kubatuur nüüd küll väheks ei jää
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Eeeh....tndub, et kodumaa turult on kah ikka valida. Piisavalt,e t segadust tekitada. Leidsin Intruderile omast arust kõvad konkurendid.
See Shadow http://www.auto24.ee/used/834895
Ja see Shadow: http://www.auto24.ee/used/844810
Endale meeldib hullult see punane. Samas teine on aastast 2001. Kumb neist nagu asjalikum oleks? Või siiski äkki 1400 ne Intruder?
Uhh, ma ajan teid siin vist juba närvi oma sahmimisega. Aga ega ratta ost pole sokkide ost, suvaline paar ära....
EDIT: Ok, ärge parem öelge midagi. Ma tellisin endale selle punase, 94 aasta VT1100 ära. Vähemalt ärge öelge midagi, mis mind seda otsust kahetsema paneks.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Nozzu kirjutas:See Shadow http://www.auto24.ee/used/834895
Ja see Shadow: http://www.auto24.ee/used/844810Endale meeldib hullult see punane. Samas teine on aastast 2001. Kumb neist nagu asjalikum oleks? Või siiski äkki 1400 ne Intruder?
EDIT: Ok, ärge parem öelge midagi. Ma tellisin endale selle punase, 94 aasta VT1100 ära. Vähemalt ärge öelge midagi, mis mind seda otsust kahetsema paneks.
Punasel uued rehvid, sinisel tagumine vaja kohe vahetada. Punasel kirjas "kiire", saab ehk veel tingida...
Sinisel tagumisel porikal mingid imelikud värviparandused, spido ümber rooste.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Mulle isiklikult meeldib intruder rohkem. Selle 1400-se mootor on ise juba kui täiuslik kunstiteos minuarust. Kenamat V2 kombot ei ole olemas minuarust.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Tohib ma natuke materdan su väljapakutud konkurente! Eelnevaks võin õelda, et omasin ka toda sama 600 honda shadowit ja läksin üle 1400 intruderi peale.
Algatuseks ma küsin miks sulle hullult see punane meeldib sest minumeelest on tal vähe plusse välimuses (huvitava disainiga sumpsid, ilusad punase-triibulised silindrid, punane metallik värv, kardaan ülekanne ja siin lõpevad tema plussid). Tehno poolepealt ma sõna ei võta, mootorid tiksuvad ühtemoodi aga välimuselt omajagu miinuseid. Su hondal kodaraga veljed sellel aga mingid alukast pumerangid. Sumpsid võiks olla kahepoolsed muidu vasak kylg karjub nagu oleks miskit puudu. Sadulast ei räägi üldse ja sadulakotid ka vist rohkem naise meigikotid mis ei kata isegi traktori porilaua külge. Hea, et rehvi ja porilaua vahelt valgus läbi ei paista siis oleks asi vägagi out. Võibolla kui raske mees istub peale läeb pasalaud rehvile lähemale aga tyhjalt vaadates on asi parlanksist väljas. Mis kandilise plekist kaane kyljes see võti ripub meenutas nõukaaegset disaini. Eest vaadates need lisatuled meenutasid 20 aasta tagust aega kui traktoristid ümmarguste tuledega oma põkatseid tuunisid. Loodan, et rattaomanik seda ei loe
ratas jätab küll kergelt maskuliinse mulje mis mulle iseenesest meeldib aga ainult eemalt vaadates, vbolla positiivne on ka suur paak mis aga välimuselt ei saa shadowi ja intruderi tilgakujulisema paagi vastu.
Üleminek shadowilt intruderi peale võiks niipalju kosta, et lisaks muidugi kiirendusele ja jõule manööverdab oluliselt paremini ning pehmem tänu oma lisakilodele. Ahjaa hooldevabamaks teeb ka vesijahutuse puudumine intruderil
Nozzu kirjutas:Eeeh....tndub, et kodumaa turult on kah ikka valida. Piisavalt,e t segadust tekitada. Leidsin Intruderile omast arust kõvad konkurendid.
See Shadow http://www.auto24.ee/used/834895
Ja see Shadow: http://www.auto24.ee/used/844810Endale meeldib hullult see punane. Samas teine on aastast 2001. Kumb neist nagu asjalikum oleks? Või siiski äkki 1400 ne Intruder?
Uhh, ma ajan teid siin vist juba närvi oma sahmimisega. Aga ega ratta ost pole sokkide ost, suvaline paar ära....
Kui ise metallimees oleks ja jubinad odavad ehitaks oma intruderit ka tiba rohkem ymber http://www.hot.ee/amarek/taust.jpg Samas meenus, et ratast otsides oli teine valik ka 1100 honda shadow aga too nägi palju parem välja kui sinu pakutud. Eks intruderil ka mõned väiksed vead. Mind kimbutanud on siduri nõrgad vedrud mis ajapikku kiirelt väsivad ja s**t kroom... vot seda ei anna võrrelda 80 lõpu 600 honda shadowi omaga mis mul oli.
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Neeh, Rolex, kõigepealt siirad (ja tõepoolest siirad) tänud, et viitsisid arvustada.
Aga....aga mulle just jubedalt meeldib, et ees on kolm tuld. Sellised on mulle varemgi tänaval silma hakanud. Vahepeal isegi mõtlesin, et äkki saaks oma 600le Shadowile need külge toppida. Sumps kahel pool, jah muidugi, Magna kahel pool säravad sumpsid on tõesti muljet avaldavad. Samas Intruderi peenikesed torud, mitte nii väga . Pealegi, noh mu kuuesajasel olid kah sumpsid ainult ühel pool ja mind nagu ei häirinud. Kuigi jah, need ei olnud nii suured ja karjuvad, kui sellel kõnealusel rattal.
Ja see, et pole kodarad vaid valuveljed. Vot see mulle meeldib kohe väga, väga-väga. Valukad saab lihtsa vaevaga korralikult läikima lüüa. aga oma shadowi kodaraid...njah need jäidki lõpeks selliseks tumedaks ja tuhmiks.
Paunad - vot mulle tõesti meeldib, et need on sellised pisikesed. Enda rattal oli mul üldse kaks pisikest metellist padrunikasti. Ja need nägid mu arust jube ülbed välja. A selle ratta külge neid vist panna ei kõlba.
Ehk siis....tundub, et mulle meeldivad just kõik need aspektid, mis sulle ei meeldi. Maitsed on erinevad Ainus, mis mulle selle ratta juures kohe üldse ei sobi, on need pagana tuustid käepidemete ja heeblite otsas. Neile löön ma kohe käärid sisse.
Aga jah, asjalood on nüüd sedasi, et homme hommikul viiakse ratas juba mu sõbra juurde, kes siis selle mulle õhtul Pärnusse toob. Nii, et ümber mõelda on juba suht hilja. Ja siiani nagu pole ühtki sellist argumenti kah tulnud, mis mind oma otsust kahetsema paneks.
EDIT: Aa, ja mõnus lai esirehv kah muidugi. See on äge. Ja sirge lenks. No ma ei tea, ma tunnen, et ma leidsin ratta, mille tõttu mul pole enam kahju, et ma Magnast ilma jäin.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Suur shadow teeb vähe vabamate sumpsidega mõnusat lappaja häält. Aga kindalsti teeb seda ka 1400 struudel
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Nozzu kirjutas:...
Nii, et ümber mõelda on juba suht hilja. Ja siiani nagu pole ühtki sellist argumenti kah tulnud, mis mind oma otsust kahetsema paneks.
Asi polegi argumentides, et Sind ümber veenda. Sõitsin ja sõidan kogu oma teadliku elu igasuguste võimalikult kiirete baigilistega ja sel kevadel ostsin omale puht emotsioonidele tuginedes günekoloogilise (mootorratta). Sõitnud paar tuhat kilomeetrit ja tunnen end sigahästi nii käpuli ratta seljas olles kui ka jalad laiali sõites. See lihtsalt niisama kommentaariks, ideaalset ratast pole olemas ja paraku on tihti silm just see, mis ostmise otsustab.

Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Palju tulesi ees... see mingi 80-ndate fenomen ja sobib ainult trike-dele ja klassikalistele ratastele. Oma intruderit ei kujutaks isegi vaimusilmas ette lisatuledega. Mis puudutab peenikestesse torudesse siis kui sa mu tsiklipilti kaed eelmises postituses võin õelda, et grammike suuremad ja ma kynnan nendega maad kui kallutan õnneks on jalarauad siiani ette jäänud. Kodarate kohapealt ei oska muud õelda kui su laiskus Kas sa siis ei tea, et kroomi omades tuleb seda ka natuke nyhkida
Ma ei kalluta sind intruderi poole neid eestis niigi palju juba
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Ei muidugi. Ma palun vabandust, kui jäi mulje, et...et ma nüüd kuidagi solvusin või...midagi niisugust.
Kaugel sellest. Teema saigi ju tehtud, ma ei tea, väitlemiseks erinevate rataste teemal. Lihtsalt ma, ma üritasin selgitada, miks mulle see punane vt1100 meeldib.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Ei jäänud mingit valet muljet Ja väga hea, et see sulle meeldib sest tean kui nõme on tunne, et hirmsasti tahaks uut ratast aga omale meelepärast ei leia. Sai ju endagi oma trammi abiga saksast ebayst muretsetud ja siiani väga rahul.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Lihtsalt küsimus tekkis, et mida seal vesijahutusega mootoril nii palju rohkem hooldama peab kui õlijahutusega, nagu Intruderil? Teiseks, nagu hr Rolex ka ise väitis, intruderi sidur on pask ruudus, see väsib ikka väga kiirelt. Jah nõustun, et intruder on hea toorik ehitamiseks oma pika silindrilise V2´ga ja tühja originaal sumpsiga teeb ikka väga mehist hääl, aga üles loetletud "miinused" Shadow vastu ei ole mitte mingid miinused, originaal Shadow Spirit´l on küll selline lenks et viska põllule ja kõnni järgi ja viska veel kord...aga muidu mõnus cruiser igati ja pommikindel, mitte et Intruder seda ei oleks, aga Shadow´l pole seda sidurihäda kah, ehk siis ainult maitse küsimus
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
1400 Intruuderi siduriprobleemile on väga lihtne rohi, nimelt on jaapani konstruktorid sinna toppinud ketaste taha ühe üleliigse taldrikveru, mille otstarbeks peaks olema siduri lahutamist kergendada. Peale selle taldrikvedru eemaldamist ja vanematel isenditel survevedrude uute vastu vahetamist, toimib suurepäraselt ja minu arust ei läinud ka lahutamine raskemaks. Leidsin selle tarkuse Soome Intruuder klubi kodulehelt, seal teisigi kasulike vihjeid, näiteks kuidas lihtsate vahenditega suurendada bensupaagi mahtu ca 2 liitri võrra.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Soultrain kirjutas:intruderi sidur on pask ruudus
Ma ei väitnud sedapsi vaid tõin näite mis on esinenud minu tsiklil ja mõnel veel. Rõhutan, et see viga tekkis alles siis kui olin mitukümmend tuhat kilti maha uhanud ja ma isegi ei tea mis ajast need vedrud pärinevad seega pole asi nii hull. Kiirest väsimusest lugesin foorumis aga see ka suhteline mõiste.
Soultrain kirjutas:Lihtsalt küsimus tekkis, et mida seal vesijahutusega mootoril nii palju rohkem hooldama peab kui õlijahutusega, nagu Intruderil?
Mina siis oma dumb ajuga olen rahkunud voolikut vahetanud, paari aasta tagant dosooli lisaks õlile jne... ma ei teadnud et seda ei pea tegema kui ilmneb defekte. Seega eeldasin, et kui pole vesijahutust pole ka vaja hooldada.
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
A sellle õliga mis intruderi radikas on, paneb pill sünnist surmani või? Ei ole see vesijahutus ikka midagi nii suurem töö kui õlijahutusega Intruder, vot kui sa võrdled a la Drag Stari, millel on puhas õhkjahutus, siis ma saan asjast aru, aga intruder vs shadow, mõlemat jahutab vedelik, vahet pole kas selleks on õli või vesi või dosool või naabrinaise rinnapiim
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Nonii, kodanik Nozzu, nagu ma aru saan, on oma tsikli kätte saanud, nii et meie siin saame rahumeeli kroomi teemadel edasi mürada . Kusagil eespool keegi kirjutas, et Intruder on paras naiste ratas.
. Esiteks- ärgem alahinnakem naisi. Teiseks- kas te olete näinud Nigga't oma mõnusa kollase lowrideriga? Mees on pikk, nagu põhjamaa öö, aga ratta pääl ruumi muhedalt. No ja pika käiguga twin teeb lihtsalt liiga ilusat podinat, vääne paneb palju võimsamate rataste omanikud kadestama. Läks nüüd vähe ühte auku asi, aga kardan, et paadunud Honda (no ja mõne Itaalia emotsiooniratta) fännina on järgmine ratas just Intruder 1400.
Siinkoha tervitused Rolexile kah, kes meid paar aastat tagasi Tartusse messile sõidutas
Naiskale ka kroom hullult meeldib.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Kui oled ratta kätte saanud ja esimesed sõidud teinud, siis ootaks siia esimest emotsiooni- no kuidas tundub kuuesajaselt tonnühesajasele üleminek?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 90
- Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
- Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
tali kirjutas:Nonii, kodanik Nozzu, nagu ma aru saan, on oma tsikli kätte saanud, nii et meie siin saame rahumeeli kroomi teemadel edasi mürada
. Kusagil eespool keegi kirjutas, et Intruder on paras naiste ratas.
. Esiteks- ärgem alahinnakem naisi. Teiseks- kas te olete näinud Nigga't oma mõnusa kollase lowrideriga? Mees on pikk, nagu põhjamaa öö, aga ratta pääl ruumi muhedalt. No ja pika käiguga twin teeb lihtsalt liiga ilusat podinat, vääne paneb palju võimsamate rataste omanikud kadestama. Läks nüüd vähe ühte auku asi, aga kardan, et paadunud Honda (no ja mõne Itaalia emotsiooniratta) fännina on järgmine ratas just Intruder 1400.
Siinkoha tervitused Rolexile kah, kes meid paar aastat tagasi Tartusse messile sõidutasNaiskale ka kroom hullult meeldib.
Ei ole ta midagi kätte saanud. Ratas meil siin poe ees, sebime sellega õllekale tulevaid naisi...
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Marauder, Magna, Vulcan või Virago
Kanni...ja mina ootan siin Pärnus, nina vastu akent
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Re: Intruder, Shadow, Vulcan või DragStar
Jätkaks siis vana teemat sama küsimusega, et oskab keegi kommenteerida head/vead jne. Ise sõitnud ka veidi ´92 750 Vulcaniga ja jäi nagu väikseks. Pikkust mul 182cm. Enamus sõite jääb siiski linnapiiresse, seega vaja hea manööverdusvõimega ratast. Samas maanteele vaja ratast, mis mind ja naist ja telke-asju ka kenasti edasi viiks. Vulcan Mean Streak jääb siis paraku ära... http://www.motokeskus.ee/en/kasutatud/1089
Praegu turg muidugi vaikne, aga paras aeg juba ringi vaadata.
Eelarve oleks u 4000 €.
Hetkel silma jäänud sellised:
http://bike.motors24.ee/vehicles/388820 ... &sort=paid
http://bike.motors24.ee/vehicles/386498 ... &sort=paid
http://www.motokeskus.ee/en/kasutatud/1054
http://motodepoo.ee/?page=tehnika&linn= ... tem=529186
Viimane vähe odavam, aga 4-5 aastat vanem kah.
Pigem tekkis küsimus, et kas 2000 algusaastate 1000-1500 kuubikuliste masinate eest 4000 euri palju pole maksta?
Viitsib keegi nõu jagada?
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.