Küsimus Oliver City kohta

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


globe

Lugemata postitus Postitas globe »

Nädal tagasi ostsin tutika Oliver City. Tänaseks ees 100 km. Sisse kallan 98 ja shelli täissünti.
Esimene probleem siiani kruvi tagarehvis. Ratast muidugi alt ära saada oli suht keeruline, õnneks ei pidanud sumpsi päris maha võtma.
Kütusenäidik töötab normaalselt, tagapidur sissesõitmata ja veel nõrk. Kiirus näidiku järgi sirgel teel 50-55 km/h (kaalun 100kg).
Sirgel teel tunda vist variaatori kerget nõtkutamist, kuid ei sega. Kas teistel ka?
Siiani küll igatahes rahul. Eks annan infot kui miskit peavalu tegema hakkab.

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

globe kirjutas:
Nädal tagasi ostsin tutika Oliver City. Tänaseks ees 100 km. Sisse kallan 98 ja shelli täissünti.
Esimene probleem siiani kruvi tagarehvis. Ratast muidugi alt ära saada oli suht keeruline, õnneks ei pidanud sumpsi päris maha võtma.
Kütusenäidik töötab normaalselt, tagapidur sissesõitmata ja veel nõrk. Kiirus näidiku järgi sirgel teel 50-55 km/h (kaalun 100kg).
Sirgel teel tunda vist variaatori kerget nõtkutamist, kuid ei sega. Kas teistel ka?
Siiani küll igatahes rahul. Eks annan infot kui miskit peavalu tegema hakkab.
Mis probleem sul muidu kruviga oli? mul endal teeb esi pidur häält (peale vihmaga sõitu hakkas tegema) ja tagu pidur jäeb peale. varjaatoris ei tundu mul küll midagi viga olevat, aga vahel seisma jäädes sureb mootor välja kui korraks gaasi ei anna. kui mu uus bensiini andur garantiisse jõuab (oodanud juba 4 nädalat) siis viin sinna ja vahetatakse ära käigukasti õli (kohustuslik 300-500km jooksul, ütles salomes olev mehaanik.) ja siis teevad nad mul pidurid ka korda. ma arvan et mul seal taga mingi vedru katki ja esi ketas on kas kõver või on midagi vahele läinud. mulle endale tundub et bensiini näidik on aja jooksul õigesti näitama hakanud :roll:

keeru

Lugemata postitus Postitas keeru »

Endal ka esipidur krigiseb natuke. Palju teil bensiini võtab? Mul läheb natuke üle 5l sajale, kas see on normaalne?

globe

Lugemata postitus Postitas globe »

väljendusin vist natuke valesti - tagaratas leidis maast mingi puidukruvi üles ja sellega seoses kumm tühi, ei muud. Aga selleks, et rehvi remontida, peab ratta alt ära võtma, kusjuures iga rehvitöökoda ei võta asja ette ka. Tavaline kummivorst (nagu autokummidele sisse lükatakse), ei sobi. Peab ka seestpoolt liimima. Balco Mureli tn. tegi ära - kokku 135 eek.
Kütusekulu ei oska veel kommenteerida - sisse sõitmata ja alles teine paagitäis aga paistab, et jääb 3-4 kanti.
Tühikäigu pöörded on praegu ka minu rolleril liig madalad ja peale seismajäämist tahab vägisi välja surra aga see vast sissesõitmata mootori küsimus, et kõik veel hästi ei käi.
Käigukasti õli vahetus 300-500 km järel? Huvitav, mulle öeldi küll, et enne 1000 km ei ole vaja hooldusse tulla.
Aga Oliver sai ostetud Kadaka Automaailmast (Tln) ja hinnaga 21 tonni (kiivrer pealekauba). Ma ei tea kas see kiivrikampaania veel praegu käib.
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

globe kirjutas:
väljendusin vist natuke valesti - tagaratas leidis maast mingi puidukruvi üles ja sellega seoses kumm tühi, ei muud. Aga selleks, et rehvi remontida, peab ratta alt ära võtma, kusjuures iga rehvitöökoda ei võta asja ette ka. Tavaline kummivorst (nagu autokummidele sisse lükatakse), ei sobi. Peab ka seestpoolt liimima. Balco Mureli tn. tegi ära - kokku 135 eek.
Kütusekulu ei oska veel kommenteerida - sisse sõitmata ja alles teine paagitäis aga paistab, et jääb 3-4 kanti.
Tühikäigu pöörded on praegu ka minu rolleril liig madalad ja peale seismajäämist tahab vägisi välja surra aga see vast sissesõitmata mootori küsimus, et kõik veel hästi ei käi.
Käigukasti õli vahetus 300-500 km järel? Huvitav, mulle öeldi küll, et enne 1000 km ei ole vaja hooldusse tulla.
Aga Oliver sai ostetud Kadaka Automaailmast (Tln) ja hinnaga 21 tonni (kiivrer pealekauba). Ma ei tea kas see kiivrikampaania veel praegu käib.
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.
Ma ostsin kah seal ja sain ka kiivri kaasa, mulle öeldi kah et vahetatakse alguses 1000km aga nii kui ma garantiis bensiini näidikuga käisin, öeldi et nendel läheb see õli alguses väga kiirelt mustaks (kontrollis minu oma ka) ja ütles et tegelt peab alguses 300km pärast juba vahetama, hiljem nii tihti ei pea. piirajad võetakse 1000 km peal maha kui soovid ja garantii ei katke :) aga kahjuks tuuningut ei lubata garantii ajal teha.

globe

Lugemata postitus Postitas globe »

nii - esimesed probleemid käes. läbisõit 190 km. tänane hommik ja peale 5 km sõitu hakkab vahele jätma, kiirus langeb. siis sõidab jälle ilusti ja jätab jälle vahele. kuna benaseier on suht punase peal siis esimene loogiline järeldus, et hakkab otsa saama ja keeran nina statoili. 4 liitrit mahub sisse. mootor töötab ilusti, kiirendus norm, vahele ei jäta. juba hingan kergendatult kuni 2 km pärast jama kordub. jätab vahele, kiirus langeb ja lõpuks sureb üldse välja. paar minutit sadula alla vaatamist - juhtmete loksutamist ja mootor töötab jälle. siis kilomeeter ja siis seisma. selline sõit erilist mõnu ei paku ja nüüd ootan, mida automaailma töökoda pajatab. tuleb välja, et teine samasugune city-oliver sama probleemiga juba ootamas ja viga veel ei tea....

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

globe kirjutas:
nii - esimesed probleemid käes. läbisõit 190 km. tänane hommik ja peale 5 km sõitu hakkab vahele jätma, kiirus langeb. siis sõidab jälle ilusti ja jätab jälle vahele. kuna benaseier on suht punase peal siis esimene loogiline järeldus, et hakkab otsa saama ja keeran nina statoili. 4 liitrit mahub sisse. mootor töötab ilusti, kiirendus norm, vahele ei jäta. juba hingan kergendatult kuni 2 km pärast jama kordub. jätab vahele, kiirus langeb ja lõpuks sureb üldse välja. paar minutit sadula alla vaatamist - juhtmete loksutamist ja mootor töötab jälle. siis kilomeeter ja siis seisma. selline sõit erilist mõnu ei paku ja nüüd ootan, mida automaailma töökoda pajatab. tuleb välja, et teine samasugune city-oliver sama probleemiga juba ootamas ja viga veel ei tea....
Mul oli sama moodi. põhjus selles et roller on uus ja kuumeneb kergesti. kolb paisub ja kiirus vajub maha. mul 430 km sõidetud ja enam nii ei tee. ta peab sisse kuluma. muidu manualis oli ka minumeelest kirjas et ei tohi sõita koguaeg gaas põhjas enne kui sissesõit pole sõidetud (1000km) ja kui ongi midagi persses siis võid automaailmast jäädagi neid tükke ootama. minul läheb kuues nädal täna ja see nädal mu andur kah ei tule. on sitaped ikka, lubasid kolme nädalaga :evil:

Ruff

Lugemata postitus Postitas Ruff »

globe kirjutas:
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.
Veidi teemaväline võibolla, aga Tartus saab selle Focuse kätte 18 kilo eest. www.motoroller.ee Seal küll väljas aint Hurricane, aga maksab helistada ja teile pakutakse ka Focust :) Ise ostsin sealt, saadeti lausa Bizpakiga koju (kuna ei ela ise Tartus) Masina häid ja halbu omadusi ei oska veel kiita, kuna liiga vähe sõitnud veel.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

mul jättis roller sellepärast vahele, et piibujuhe oli märg ja tagus üle :roll: :evil:

globe

Lugemata postitus Postitas globe »

Probleem sai lahendatud peale karbussi lahtivõtmist ja düüside läbipuhumist. Ju seal mingine s***tükk siis augu ette jäi, kui seima jätsin vajus alla ja mõne aja pärast tõmbas jälle düüsi. 30 km igatahes peale seda puhastamist sõidetud ja siiani ok.
Kiivrilaeka mahtivõtmise käigus (Automaailmas) läks 4-st kinnituspoldist 1 (alumine) pooleks(!)
Täna 220 km ja hakkas krossika häält tegema. Sumbutitoru alt ühe viimase keeru peal poldiga veel kinni, teine juba ära kadunud. 10 võtit kaasas polnud ja tuli näppudega tulikuuma polti natukenegi sissepoole keerata, et see kah ära ei kaoks....huvitav, kas need mingid erilised poldid või võib panna suvalise (ei uurinud allesjäänud polti lähemalt)

Kiku

Lugemata postitus Postitas Kiku »

Teie juttu lugedes, jääb cpi-st selline arusaam, et nad on mega sitad ja neid pole üldse mõtet osta:S

Paul
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Mär 2005, 16:57
Asukoht: Harju Kose/Honda X8R-s

Lugemata postitus Postitas Paul »

eks nad umbes nii ongi :wink:

DerbiPR
Postitusi: 351
Liitunud: 24 Apr 2004, 21:47
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas DerbiPR »

mitte päris nii ka, see roller on mõeldud rohkem rahulikule sõitjale. Kes otsib midagi enamat, sellele küll CPI ei kõlbaks eriti hästi.

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Jah aga see tuuning mis ma peale saan varsti pidi 97km välja minema ning ma ei usu et see vähe on. minu kaal on veits üle 50kg. peale läheb see (techniks sumpa, nimi vist valesti kirjutatud ja uued rullid) see sumpa pidi ainuke olema mis läheb kohe cpile peale ja annab kõige rohkem cpile.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Njaa, kaua sa üle 90km/h ei sõida ka :wink: :P

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Kuidas teil muidu bensiini näidikuga on? kas teil on ka nii, et peale 50 km sõitmist näitab et paak tühi? või äkki võtabki 10l sajale:S igatahes mul juba teine näidik peal. kas teil esi ots koliseb kah, nagu minul? peab ütlema et see roller ikka kulub väga kiiresti. mul oli ka eile see jama, et peale väikest sõitu kaob jõud ära ja sureb välja. ehk on asi selles, et kolb on vaja sisse sõita.
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

mis ma oskan öelda... peale seda teema lugemist! hoian teile pöialt, et te tee peale ei jääks sellega ja jõudu ning jaksu edaspidisteks muredeks! Hoidke meid ka ikka kursis :roll: :wink: :!:

schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

njaa. kuule kui juba tüüsid ära vahetada ja piirajad maha ja siis läheb ise juba 70~80 ei ole see midagi nii s**t. lihtsalt asi vajab tegemist. :roll:

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Ei ole tal mootoril midagi viga. mul sõidam siia maani ilusti. 530 km sõidetud. mootoril pole midagi viga. täitsa norm roller, peale hoolduses käimist. enam ei saa midagi kurta, peale selle, et esi ketas teeb häält.
Kasutaja avatar

malone322
Postitusi: 157
Liitunud: 11 Apr 2005, 22:07
Asukoht: Põlvamaa/Veriora

Lugemata postitus Postitas malone322 »

mootor tuleb ikka ennem sisse sõita korralikult, selle võtab sul mootori kinni ja sureb välja. Sissesõidu hetkel muidugi roller võtabki rohkem bentsu ja ta on vast vastavalt seadistatud kah et annaks rohkem õli peale et paremini õlitaks. Enda omaga sain sõita peale kolvi ja rõngaste vahetust 6 liitriga mingi 100 km ja peale seda langes see 4l peale, kuigi ma sõitsin väga lühikesi otsi :P

schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

njaa . et siis nagu käivitamisel et külmast peast alguses suitseb see nagu tavaline asi? :?:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

et jah et kui külmast peast käivitad, et siis on täiesti tavaline et suitseb et mootor on veel külm! et nagu jah.. et täiesti normaalne!

schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

siis kõik OK. :) mingi mint tuksub siis kaob suits ära . :twisted:

keeru

Lugemata postitus Postitas keeru »

Kui ma ostan 1000 km peal nn. sportkomplekti, siis mida nad panevad, võtavad või vahetavad?

Teema algataja
Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

See pole mitte mingi sportkomplekt. kõik asjad on täpselt sama sitad mis praegu peal, ainult piirajad maas. (rullid sama rasked jne)

globe

Lugemata postitus Postitas globe »

mina muidugi ei julgeks sellise riistapuuga meie teedel 90 sõita....aga eks see ole muidugi individuaalne ja meil ikka paar hääd maanteed ka :)
Muidu minu city läheb 55-60 ilusti vaatamata minu 100kg kaalule, seda imestas ka Automaailma mehaanik, kes proovisõitu tegi, et mootor ilusti käib ja nii hea minekuga, seda koos piirajaga!
Rohkem pole tehnilisi probleeme olnud peale sumbutitoru kinnitamist, millest juba ka kirjutasin. Läbisõit 370 km. Kohe lähen tagasilla õli vahetama.
Kurta saan vaid kõrgete tühikäigupöörete üle külmal mootoril (tahab edasi tirida foori all). Peale soojaks sõitmist on ok, ei sure enam välja ka nagu enne oli.
Loginaid-kiginaid-vilinaid ei ole kah täheldanud. Bensukulu umbes 3-4/100km. Õlipaagis alles esimene pudelitäis.

schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

kuule mul kadus alt üks mutter leegitoru ja sumpsi vahepealt :D :P aga see et kas kellegil on piirajad maha ka võetud juba+?

ertz

Lugemata postitus Postitas ertz »

väike mure enda Oliver cityga!
peale 50 kilomeerti sõitu näitab benanäidik et paak tyhi,aga ei valeta kuna tõesti un paak tühi!
kas see un normaalne kui on sõidetud 250km ja olen umbes 4 korda tankimas käinud ja kas selles on süüdi sissesõit?

ootan abi!
Äitah
Kasutaja avatar

Sebastian
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Juun 2005, 19:18
Asukoht: Harku/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sebastian »

mu Hussaril on ka bensunäidikuga sama jama. aga ehk Lauri ütleksid et kust sa selle spets sumpsi ostad ja kui palju maksab ja kus peale pannakse? Endal on siis niinimetud tuuningkomplekt peal ja välja läheb näidiku järgi 75. ega vist mul rohkem midagi teha polegi kui see sumps siis veel..

schnellrider

Lugemata postitus Postitas schnellrider »

tegelt teha on ju palju . kui mu ühe tuttava CPI läheb 90kmh. siis :P miks mitte. Karbuss Sumpa Düüsid Piirajad jne jne jne :P mingi 80 peaks ikka sisse võtma.
Suletud

Mine “Rollerid”