Küsimus Oliver City kohta
Moderaator: Moded
Nädal tagasi ostsin tutika Oliver City. Tänaseks ees 100 km. Sisse kallan 98 ja shelli täissünti.
Esimene probleem siiani kruvi tagarehvis. Ratast muidugi alt ära saada oli suht keeruline, õnneks ei pidanud sumpsi päris maha võtma.
Kütusenäidik töötab normaalselt, tagapidur sissesõitmata ja veel nõrk. Kiirus näidiku järgi sirgel teel 50-55 km/h (kaalun 100kg).
Sirgel teel tunda vist variaatori kerget nõtkutamist, kuid ei sega. Kas teistel ka?
Siiani küll igatahes rahul. Eks annan infot kui miskit peavalu tegema hakkab.
Esimene probleem siiani kruvi tagarehvis. Ratast muidugi alt ära saada oli suht keeruline, õnneks ei pidanud sumpsi päris maha võtma.
Kütusenäidik töötab normaalselt, tagapidur sissesõitmata ja veel nõrk. Kiirus näidiku järgi sirgel teel 50-55 km/h (kaalun 100kg).
Sirgel teel tunda vist variaatori kerget nõtkutamist, kuid ei sega. Kas teistel ka?
Siiani küll igatahes rahul. Eks annan infot kui miskit peavalu tegema hakkab.
Mis probleem sul muidu kruviga oli? mul endal teeb esi pidur häält (peale vihmaga sõitu hakkas tegema) ja tagu pidur jäeb peale. varjaatoris ei tundu mul küll midagi viga olevat, aga vahel seisma jäädes sureb mootor välja kui korraks gaasi ei anna. kui mu uus bensiini andur garantiisse jõuab (oodanud juba 4 nädalat) siis viin sinna ja vahetatakse ära käigukasti õli (kohustuslik 300-500km jooksul, ütles salomes olev mehaanik.) ja siis teevad nad mul pidurid ka korda. ma arvan et mul seal taga mingi vedru katki ja esi ketas on kas kõver või on midagi vahele läinud. mulle endale tundub et bensiini näidik on aja jooksul õigesti näitama hakanudglobe kirjutas:Nädal tagasi ostsin tutika Oliver City. Tänaseks ees 100 km. Sisse kallan 98 ja shelli täissünti.
Esimene probleem siiani kruvi tagarehvis. Ratast muidugi alt ära saada oli suht keeruline, õnneks ei pidanud sumpsi päris maha võtma.
Kütusenäidik töötab normaalselt, tagapidur sissesõitmata ja veel nõrk. Kiirus näidiku järgi sirgel teel 50-55 km/h (kaalun 100kg).
Sirgel teel tunda vist variaatori kerget nõtkutamist, kuid ei sega. Kas teistel ka?
Siiani küll igatahes rahul. Eks annan infot kui miskit peavalu tegema hakkab.

väljendusin vist natuke valesti - tagaratas leidis maast mingi puidukruvi üles ja sellega seoses kumm tühi, ei muud. Aga selleks, et rehvi remontida, peab ratta alt ära võtma, kusjuures iga rehvitöökoda ei võta asja ette ka. Tavaline kummivorst (nagu autokummidele sisse lükatakse), ei sobi. Peab ka seestpoolt liimima. Balco Mureli tn. tegi ära - kokku 135 eek.
Kütusekulu ei oska veel kommenteerida - sisse sõitmata ja alles teine paagitäis aga paistab, et jääb 3-4 kanti.
Tühikäigu pöörded on praegu ka minu rolleril liig madalad ja peale seismajäämist tahab vägisi välja surra aga see vast sissesõitmata mootori küsimus, et kõik veel hästi ei käi.
Käigukasti õli vahetus 300-500 km järel? Huvitav, mulle öeldi küll, et enne 1000 km ei ole vaja hooldusse tulla.
Aga Oliver sai ostetud Kadaka Automaailmast (Tln) ja hinnaga 21 tonni (kiivrer pealekauba). Ma ei tea kas see kiivrikampaania veel praegu käib.
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.
Kütusekulu ei oska veel kommenteerida - sisse sõitmata ja alles teine paagitäis aga paistab, et jääb 3-4 kanti.
Tühikäigu pöörded on praegu ka minu rolleril liig madalad ja peale seismajäämist tahab vägisi välja surra aga see vast sissesõitmata mootori küsimus, et kõik veel hästi ei käi.
Käigukasti õli vahetus 300-500 km järel? Huvitav, mulle öeldi küll, et enne 1000 km ei ole vaja hooldusse tulla.
Aga Oliver sai ostetud Kadaka Automaailmast (Tln) ja hinnaga 21 tonni (kiivrer pealekauba). Ma ei tea kas see kiivrikampaania veel praegu käib.
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.
Ma ostsin kah seal ja sain ka kiivri kaasa, mulle öeldi kah et vahetatakse alguses 1000km aga nii kui ma garantiis bensiini näidikuga käisin, öeldi et nendel läheb see õli alguses väga kiirelt mustaks (kontrollis minu oma ka) ja ütles et tegelt peab alguses 300km pärast juba vahetama, hiljem nii tihti ei pea. piirajad võetakse 1000 km peal maha kui soovid ja garantii ei katkeglobe kirjutas:väljendusin vist natuke valesti - tagaratas leidis maast mingi puidukruvi üles ja sellega seoses kumm tühi, ei muud. Aga selleks, et rehvi remontida, peab ratta alt ära võtma, kusjuures iga rehvitöökoda ei võta asja ette ka. Tavaline kummivorst (nagu autokummidele sisse lükatakse), ei sobi. Peab ka seestpoolt liimima. Balco Mureli tn. tegi ära - kokku 135 eek.
Kütusekulu ei oska veel kommenteerida - sisse sõitmata ja alles teine paagitäis aga paistab, et jääb 3-4 kanti.
Tühikäigu pöörded on praegu ka minu rolleril liig madalad ja peale seismajäämist tahab vägisi välja surra aga see vast sissesõitmata mootori küsimus, et kõik veel hästi ei käi.
Käigukasti õli vahetus 300-500 km järel? Huvitav, mulle öeldi küll, et enne 1000 km ei ole vaja hooldusse tulla.
Aga Oliver sai ostetud Kadaka Automaailmast (Tln) ja hinnaga 21 tonni (kiivrer pealekauba). Ma ei tea kas see kiivrikampaania veel praegu käib.
Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.

nii - esimesed probleemid käes. läbisõit 190 km. tänane hommik ja peale 5 km sõitu hakkab vahele jätma, kiirus langeb. siis sõidab jälle ilusti ja jätab jälle vahele. kuna benaseier on suht punase peal siis esimene loogiline järeldus, et hakkab otsa saama ja keeran nina statoili. 4 liitrit mahub sisse. mootor töötab ilusti, kiirendus norm, vahele ei jäta. juba hingan kergendatult kuni 2 km pärast jama kordub. jätab vahele, kiirus langeb ja lõpuks sureb üldse välja. paar minutit sadula alla vaatamist - juhtmete loksutamist ja mootor töötab jälle. siis kilomeeter ja siis seisma. selline sõit erilist mõnu ei paku ja nüüd ootan, mida automaailma töökoda pajatab. tuleb välja, et teine samasugune city-oliver sama probleemiga juba ootamas ja viga veel ei tea....
Mul oli sama moodi. põhjus selles et roller on uus ja kuumeneb kergesti. kolb paisub ja kiirus vajub maha. mul 430 km sõidetud ja enam nii ei tee. ta peab sisse kuluma. muidu manualis oli ka minumeelest kirjas et ei tohi sõita koguaeg gaas põhjas enne kui sissesõit pole sõidetud (1000km) ja kui ongi midagi persses siis võid automaailmast jäädagi neid tükke ootama. minul läheb kuues nädal täna ja see nädal mu andur kah ei tule. on sitaped ikka, lubasid kolme nädalagaglobe kirjutas:nii - esimesed probleemid käes. läbisõit 190 km. tänane hommik ja peale 5 km sõitu hakkab vahele jätma, kiirus langeb. siis sõidab jälle ilusti ja jätab jälle vahele. kuna benaseier on suht punase peal siis esimene loogiline järeldus, et hakkab otsa saama ja keeran nina statoili. 4 liitrit mahub sisse. mootor töötab ilusti, kiirendus norm, vahele ei jäta. juba hingan kergendatult kuni 2 km pärast jama kordub. jätab vahele, kiirus langeb ja lõpuks sureb üldse välja. paar minutit sadula alla vaatamist - juhtmete loksutamist ja mootor töötab jälle. siis kilomeeter ja siis seisma. selline sõit erilist mõnu ei paku ja nüüd ootan, mida automaailma töökoda pajatab. tuleb välja, et teine samasugune city-oliver sama probleemiga juba ootamas ja viga veel ei tea....

Veidi teemaväline võibolla, aga Tartus saab selle Focuse kätte 18 kilo eest. www.motoroller.ee Seal küll väljas aint Hurricane, aga maksab helistada ja teile pakutakse ka Focustglobe kirjutas:Aga Motoline ei müü enam CPI rollereid, sest austerlased andsid ainuesindusõiguse Salomele. Motoline pakub nüüd Keeway mudeleid ja 20 tonniga peaks saama 12" ratastega Focuse. Kuu lõpuks ka kaup vist kohal, nii sealt vähemalt väideti.

Probleem sai lahendatud peale karbussi lahtivõtmist ja düüside läbipuhumist. Ju seal mingine s***tükk siis augu ette jäi, kui seima jätsin vajus alla ja mõne aja pärast tõmbas jälle düüsi. 30 km igatahes peale seda puhastamist sõidetud ja siiani ok.
Kiivrilaeka mahtivõtmise käigus (Automaailmas) läks 4-st kinnituspoldist 1 (alumine) pooleks(!)
Täna 220 km ja hakkas krossika häält tegema. Sumbutitoru alt ühe viimase keeru peal poldiga veel kinni, teine juba ära kadunud. 10 võtit kaasas polnud ja tuli näppudega tulikuuma polti natukenegi sissepoole keerata, et see kah ära ei kaoks....huvitav, kas need mingid erilised poldid või võib panna suvalise (ei uurinud allesjäänud polti lähemalt)
Kiivrilaeka mahtivõtmise käigus (Automaailmas) läks 4-st kinnituspoldist 1 (alumine) pooleks(!)
Täna 220 km ja hakkas krossika häält tegema. Sumbutitoru alt ühe viimase keeru peal poldiga veel kinni, teine juba ära kadunud. 10 võtit kaasas polnud ja tuli näppudega tulikuuma polti natukenegi sissepoole keerata, et see kah ära ei kaoks....huvitav, kas need mingid erilised poldid või võib panna suvalise (ei uurinud allesjäänud polti lähemalt)
Kuidas teil muidu bensiini näidikuga on? kas teil on ka nii, et peale 50 km sõitmist näitab et paak tühi? või äkki võtabki 10l sajale:S igatahes mul juba teine näidik peal. kas teil esi ots koliseb kah, nagu minul? peab ütlema et see roller ikka kulub väga kiiresti. mul oli ka eile see jama, et peale väikest sõitu kaob jõud ära ja sureb välja. ehk on asi selles, et kolb on vaja sisse sõita.
mootor tuleb ikka ennem sisse sõita korralikult, selle võtab sul mootori kinni ja sureb välja. Sissesõidu hetkel muidugi roller võtabki rohkem bentsu ja ta on vast vastavalt seadistatud kah et annaks rohkem õli peale et paremini õlitaks. Enda omaga sain sõita peale kolvi ja rõngaste vahetust 6 liitriga mingi 100 km ja peale seda langes see 4l peale, kuigi ma sõitsin väga lühikesi otsi 

mina muidugi ei julgeks sellise riistapuuga meie teedel 90 sõita....aga eks see ole muidugi individuaalne ja meil ikka paar hääd maanteed ka
Muidu minu city läheb 55-60 ilusti vaatamata minu 100kg kaalule, seda imestas ka Automaailma mehaanik, kes proovisõitu tegi, et mootor ilusti käib ja nii hea minekuga, seda koos piirajaga!
Rohkem pole tehnilisi probleeme olnud peale sumbutitoru kinnitamist, millest juba ka kirjutasin. Läbisõit 370 km. Kohe lähen tagasilla õli vahetama.
Kurta saan vaid kõrgete tühikäigupöörete üle külmal mootoril (tahab edasi tirida foori all). Peale soojaks sõitmist on ok, ei sure enam välja ka nagu enne oli.
Loginaid-kiginaid-vilinaid ei ole kah täheldanud. Bensukulu umbes 3-4/100km. Õlipaagis alles esimene pudelitäis.

Muidu minu city läheb 55-60 ilusti vaatamata minu 100kg kaalule, seda imestas ka Automaailma mehaanik, kes proovisõitu tegi, et mootor ilusti käib ja nii hea minekuga, seda koos piirajaga!
Rohkem pole tehnilisi probleeme olnud peale sumbutitoru kinnitamist, millest juba ka kirjutasin. Läbisõit 370 km. Kohe lähen tagasilla õli vahetama.
Kurta saan vaid kõrgete tühikäigupöörete üle külmal mootoril (tahab edasi tirida foori all). Peale soojaks sõitmist on ok, ei sure enam välja ka nagu enne oli.
Loginaid-kiginaid-vilinaid ei ole kah täheldanud. Bensukulu umbes 3-4/100km. Õlipaagis alles esimene pudelitäis.